Αγαπητέ χρήστη, παρατηρήσαμε οτι έχεις ενεργοποιημένο Ad Blocker.
Για την καλύτερη εμπειρία σου θα θέλαμε να σε παρακαλέσουμε να το απενεργοποιήσεις κατά την πλοήγησή σου στο site μας ή να προσθέσεις το enternity.gr στις εξαιρέσεις του Ad Blocker.
Με εκτίμηση, Η ομάδα του Enternity

Νέο Turrican στα σκαριά

Σύμφωνα με άρθρο στο τελευταίο τεύχος του Γερμανικού Retro Gamer, βρίσκεται ήδη στα πρώτα στάδια σχεδιασμού ένας νέος τίτλος της κλασσικής σειράς Turrican, που όπως θα θυμούνται οι παλαιότεροι ήταν ένα από τα καλύτερα παιχνίδια που είχαν κυκλοφορήσει ποτέ στον Commodore 64 και την Amiga. Σύμφωνα με πληροφορίες θα ονομάζεται Turrican Rebirth και θα είναι ένα 2D action game όπως οι προκάτοχοί του. Θα διαθέτει επίσης online mode, όπου οι παίκτες θα μπορούν να μοιράζονται μεταξύ τους όπλα και πίστες που έχουν οι ίδιοι δημιουργήσει.



Ακόμα δεν είναι σίγουρο ποιο studio θα αναλάβει την ανάπτυξη, η οποία αναμένεται να ξεκινήσει εντός του έτους, αλλά φήμες αναφέρουν ότι υπάρχουν ήδη επαφές με της Black Forest Games, δημιουργό του Giana Sisters: Twisted Dreams.


Αλλάζει όνομα η COSMOTE TV, αυτό είναι το νέο

 
Πρόσθεσε το Enternity.gr στις προτεινόμενες πηγές σου στη Google
Διαβάστε όλα τα νέα του Enternity.gr στο Google News, στο Facebook στο Twitter και στο Instagram και κάντε εγγραφή στο Newsletter
8 ΣΧΟΛΙΑ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ
  • Για να μπορέσετε να προσθέσετε σχόλιο θα πρέπει πρώτα να έχετε κάνει login!

    • https://www.enternity.gr/files/Image/UserAvatars/resized/enternity_50_50.jpg
    • 3000 χαρακτήρες ακόμα
    • whraziel
    • EEEEEEEEEEEEEEEE ????
      το καλυτερο action στην amiga που ειχα παιξει !!!!!!!
      παππαδες θα κανουν με την σημερινη τεχνολογια ..... το ελπιζω δηλαδη !!! θα τολμησω ναπω οτι το metroid στο 2d εχει επιρροες απο το συγκεκριμενο !!!!!
      μην με παρεξηγητε αλλα εχω μεγαλωσει με αυτο το παιχνιδι !!!!

    • nkav64
    • Η σειρά είχε κάνει τον C=64 να ξεπεράσει τα όριά του. Θα θέλαμε και άλλους Manfrend Trenz αλλά που να βρεθούνε αυτή την εποχή;

    • spinemm
    • Ετσ ακριβως!!!!!!!!!!!!!!!! προτιμω να μας ξανασερβιρουν σε HD ολα τα ΠΑΛΙΑ ΚΑΛΑ παιχνιδια παρα ολες τις παραλλαγες COD, MARIO, NFS GTA, FIFA, PRO ΠΟΥ μας τα εχουν πρηξει (τα μυαλα για να ΜΗΝ παρεξηγηθω) τοοοοοοοοοοοοοοσα χρονια τωρα!!!!!!!!!!

    • spinemm
    • Εαν μαλιστα συμπεριλαβουν στο πακετο και την εκδοση των μπλιμπλικιων (HAIN'D SLEENA για οσους το θυμουνται) θα μιλαμε για ΣΙΓΟΥΡΗ ΕΠΙΤΥΧΙΑ!!!!!!!

*