Η Logitech μετά την εξαιρετική γκάμα προϊόντων για συστήματα Windows, Mac και συστήματα οικιακής ψυχαγωγίας, έστρεψε το ενδιαφέρον της προς τα tablets, προσφέροντας το πρώτο της mouse για όσες συσκευές έχουν Android 3.1 Honeycomb λειτουργικό. H βασική του διαφορά σε σχέση με τα υπόλοιπα προϊόντα της εταιρίας είναι πως συνδέεται μέσω Bluetooth, χωρίς την ανάγκη χρήσης κάποιου ειδικού USB dongle.

Η ονομασία του προϊόντος είναι Tablet Mouse for Android 3.1+, φέρει laser για σκανάρισμα επιφάνειας (κάτι που δεν του επιτρέπει να λειτουργήσει σε γυαλί ή καθρέπτη), χρησιμοποιεί δύο μπαταρίες ΑΑ και η τιμή του θα αγγίζει τα 50 δολάρια.
Η CD Projekt RED δεν έχει ανακάμψει πλήρως από το λανσάρισμα του Cyberpunk 2077
Εδώ γίνεται πόλεμος να τα φτιάξουν όσο το δυνατόν finger-friendly και με πολλά gestures και αυτοί βγάζουν ποντίκι!
Δλδ να ξαναγυρίσουμε στα 90ς!
Kalh fash!!
Ποντικη για Tabletς εε? Πιστευω οτι ειναι αχρειαστο, αφου εχει οθονη αφης