
Τα premium μέλη που κερδίζουν είναι τα εξής: ο χρήστης GeorgeGR κερδίζει το αντίτυπο για το PS3 και ο χρήστης Deathracer2009 αυτό για το Xbox 360.
Τα μέλη που έκαναν like στην ανάρτηση στο Facebook και κερδίζουν είναι αυτά με τα ονόματα: Kostas Stefanou (PS3) και Giwrgos AnastaSioy (Xbox 360).
Τα υπόλοιπα δώρα μοιράζονται στα μέλη με τα usernames: deminio32 (PS3), spartacus4 (PS3), seket25 (PS3), emilson13 (Xbox 360), siordanis (Xbox 360) και Stargazer (Xbox 360).
Οι νικητές θα πρέπει να επικοινωνήσουν με το mail του site info[at]enternity.gr, αναφέροντας τα στοιχεία τους (username, mail με το οποίο έχουν κάνει εγγραφή στο site) έτσι ώστε να ετοιμάσουμε τις αποστολές. Οι χρήστες που κέρδισαν με το like που έκαναν στην ανάρτηση στο Facebook group θα πρέπει να μας στείλουν mail από το λογαριασμό στον οποίο είναι εγγεγραμμένοι στην υπηρεσία. Όλοι οι νικητές θα πρέπει να επικοινωνήσουν με το site μέχρι τις 11 Οκτωβρίου για να μας δηλώσουν ότι αποδέχονται τα δώρα και τη χρέωση του ταχυδρομείο. Ευχαριστούμε πολύ όλους τους φίλους του site που δήλωσαν συμμετοχή και τους ευχόμαστε καλή τύχη και στους επόμενους διαγωνισμούς. Ήδη πακέτα συλλεκτικών δώρων και games Dead Island σας περιμένουν στο νέο διαγωνισμό μας που βρίσκεται εδώ.




Καλό ξέσκισμα παίδες!
Απαιτώ να ξαναγίνει η κλήρωση μέχρι να νικήσω. :D
καλο λιοσιμο ;)
Μάθετε μπάλίτσα αγορίνες μου ;) :P
Yeah!!! I won....thanks enternity... :P
καλό Λιώσιμο παιδιά εγώ φέτος είπα να κάνω αλλαγή και πείρα το ΦΙΦΑ..!!!
Μολις εστειλα τα στοιχεια μου....
Παυλο, απο ποτε θα αρχισεις να στελνεις τα παιχνιδια; Να ξερω διοτι πρωι παω στη σχολη.... :P
ωωωωω ,ευχαριστώ πολύ ρε Παύλο , δεν το περίμενα :D
eeeeeeeetsi,kalo kapsimo!!!!!!!!
Παίδες, όπως έχουμε πει αρκετές φορές, τα παιχνίδια στέλνονται πλέον πιο μαζικά και γιατί οι υποχρεώσεις του site (και υποχρεώσεις μου) έχουν αυξηθεί. Θα προσπαθήσω Πέμπτη να κάνω μια σούμα και Παρασκευή να στείλω τα πρώτα δώρα :)
Συνχαριτιρια ρε παιδιά καλό κάψιμο...με μέτρο έτσι ιιιιιιιι....
Έτσι, λιώστε στις τρίπλες....
καλή μπάλα!
Συγχαρητήρια παιδιά,καλο λιώσιμο.
Καλό παιχνίδι παιδιά :)
Συγχαρητήρια παιδιά...και προσοχή στους τερματοφύλακες...βγαίνουν λίγο ατσούμπαλα :)