Αγαπητέ χρήστη, παρατηρήσαμε οτι έχεις ενεργοποιημένο Ad Blocker.
Για την καλύτερη εμπειρία σου θα θέλαμε να σε παρακαλέσουμε να το απενεργοποιήσεις κατά την πλοήγησή σου στο site μας ή να προσθέσεις το enternity.gr στις εξαιρέσεις του Ad Blocker.
Με εκτίμηση, Η ομάδα του Enternity

Ξεχάστε νέο Xbox μέσα στο 2012

Ο υπεύθυνος marketing της Microsoft στη Γαλλία Cedrick Delmas δήλωσε στην ιστοσελίδα LePoint πως η Microsoft δε θα δώσει στην αγορά το επόμενο Xbox μέσα στο 2012. Μάλιστα, σημείωσε πως η εταιρία θα κρατήσει για ακόμη μεγαλύτερο χρονικό διάστημα τα χαρτιά της κλειστά, μιας και ο κύκλος του Xbox 360 δεν έχει ολοκληρωθεί ακόμη. «Οτιδήποτε και να ισχυριστούμε για την Ε3, είναι πολύ νωρίς ακόμη. Κανείς δεν ξέρει τι θα συμβεί μέσα στους επόμενους μήνες», σημείωσε χαρακτηριστικά.



Καλούμενος να απαντήσει σχετικά με την απόφαση της Nintendo να παρουσιάσει εκ νέου το Wii U στη φετινή Ε3, ο Delmas σημείωσε πως η ιαπωνική εταιρία έχει αποφασίσει να προχωρήσει με ένα διαφορετικό πλάνο. Κανείς πάντως δεν μπορεί να πει με βεβαιότητα το τι θα πρέπει να περιμένουμε σε 4 μήνες στο Los Angeles.


Η CD Projekt RED δεν έχει ανακάμψει πλήρως από το λανσάρισμα του Cyberpunk 2077

 
Πρόσθεσε το Enternity.gr στις προτεινόμενες πηγές σου στη Google
Διαβάστε όλα τα νέα του Enternity.gr στο Google News, στο Facebook στο Twitter και στο Instagram και κάντε εγγραφή στο Newsletter
12 ΣΧΟΛΙΑ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ
  • Για να μπορέσετε να προσθέσετε σχόλιο θα πρέπει πρώτα να έχετε κάνει login!

    • https://www.enternity.gr/files/Image/UserAvatars/resized/enternity_50_50.jpg
    • 3000 χαρακτήρες ακόμα
    • Triptykon
    • Έχει κουράσει το όλο θέμα. Καλά να βγάζουν φήμες οι οπαδοί των κάθε brands, το να βγαίνουν όμως και οι σχετικοί τους άνθρωποι και να διαφοροποιούν δηλώσεις κάθε λίγο και λιγάκι είναι αβάσταχτο. Καταλαβαίνω πως παίζει το marketing και το hype αλλά δεν χρειάζεται αυτός ο "ψυχολογικός πόλεμος", να ανοίγουμε καθημερινά τα μάτια μας μπροστά σε συνεχώς διαφορετικά δεδομένα.

    • Jimaruto
    • Εγώ ούτως ή άλλως το περίμενα από 2013 και μετά. Δεν είναι ανατρεπτική η είδηση αυτή...

    • Manos112
    • Πολύ καλύτερα βρε παιδιά να καθυστερήσουν κανα χρόνο ακόμα οι νέες κονσόλες, εξάλλου αντέχουν ακόμα οι νέες κονσόλες πάρτε παράδειγμα Uncharted 3, Gears of War 3 και δεν συμμαζεύεται...

    • Manos112
    • αντέχουν ακόμα οι τωρινές κονσόλες*
      Μήπως κάτι πρέπει να κάνετε με την επεξεργασία των κειμένων μας? :P

    • Altair
    • Το λέω μήνες τώρα,από τότε που άρχισαν οι φήμες για νέες κονσόλες δηλαδή.Νοέμβριος 2013-Φεβρουάριος 2014.Κάπου εκεί περιμένω εγώ πως θα βγει το νέο Χbox.Όσο πιο πολύ αργήσει βέβαια τόσο το καλύτερο.

    • dameko-doubutsu
    • Υπαρχει ατομο που πιστευει οτι δεν θα δουμε το επομενο xbox στην E3 ; Κοινο μυστικο ειναι . Αφου δεν παει το 360 μεχρι το μεθεπομενο Φθινοπωρο .

    • Tom o Xboxakias
    • Αν όχι φέτος του χρόνου σίγουρα θα κυκλοφορήσει. For the love of god Microsoft... Μην βάλεις την 6670 για κάρτα γραφικών όποτε και να βγει το νέο μέλος της οικογένειας Xbox...

    • Shepard
    • Από την στιγμή όπου η Νιντυ θα βγάλει την κονσόλα στο τέλος του έτους κ η Sony λέει ότι θα παρουσιάσει τελευταία την δικιά της, η MS έχει όλο το 2013 να οργανώσει σωστά κ να προωθήσει την κονσόλα της!

      ΕΦΟΣΟΝ ΒΕΒΑΙΑ όλα αυτά ισχύουν πάντα!

      Αν βγει του χρόνου Θωμά, δε νομίζω να δούμε την 6670 μέσα! Θα είναι φαουλάκι!

*