Ο Hideo Kojima, δημιουργός της σειράς Metal Gear Solid και επικεφαλής της Kojima Productions, δήλωσε πως το LA Noire είναι για τον ίδιο ο πιο αναμενόμενος τίτλος της χρονιάς. «Φαίνεται πως η κυκλοφορία του LA Noire για την Ιαπωνία έχει οριστεί για τις 7 Ιουλίου», έγραψε χαρακτηριστικά στο Twitter του και συμπλήρωσε «είναι ο τίτλος που περιμένω περισσότερο από οποιονδήποτε άλλο για αυτή τη χρονιά».

«Ξέρω πως η αγγλική έκδοση θα κυκλοφορήσει νωρίτερα, ωστόσο επειδή πρόκειται για ένα παιχνίδι εξερεύνησης και μυστηρίου, θα προτιμήσω να περιμένω την ιαπωνική έκδοση. Ίσως αυτός ο τίτλος αλλάξει για πάντα το μέλλον των adventure games. Είμαι υπερβολικά ενθουσιασμένος», συμπλήρωσε.
Αλλάζει όνομα η COSMOTE TV, αυτό είναι το νέο
Ωραίος
BF και L.A ?? Ψεματα λεει, αυτος αλλο θελει να δει αλα το λεει με τροπο που μονο οι mgs fans το καταλαβαινουν.
φτιαξε ρε kojima ZOE 3 και μην κοιτας αλλους τιτλους! you have work to do!
Kατι ετοιμαζει αυτος για να κανει τοσες πολλες δηλωσεις μαζεμενες....Hmmm...
Έπρεπε να μας το πέι ο Κοτζίμα?Δε κατάλαβα κύριοι ποιός είναι ο Κοτζίμας?:P
@KoulisHHH ώπα... ώπα... καλή η πλάκα αλλά όχι τόσο χοντρά αστεία! :p
kojima με τις δημιουργιες σου τι γινετε? κατι σκαρωνεις εσυ και δεν μας το λες ? γιατιιιιι? θες να παθουμε τιποτα?
Aπο εδω το παει απο εκει το παει σαν να μας λεει οτι το 2012 του ανηκει .
Είναι σαν να λέει ότι θα καώ για λίγο και εγώ σε κανένα game και μετά its show time.
Είναι "εποχής",και εξελίσσεται σε κινηματογραφικό ύφος.Η αχίλλειος πτέρνα του Hideo δηλαδή.
Ρε Kojima, με τον πόνο μας παίζεις; Άντε μην αρχίσω τα ρατσιστικά μου τώρα! xD
Κοίτα, ο Kojima ετοιμάζει το καινούριο adventure(συγχωρέστε με αν κάνω λάθος)με τον Raiden...ε πολύ πιθανόν να κάνουμε αρκετό καιρό να δούμε κάποιο καινούριο έπος....