Σε πρόσφατη συνέντευξη του ο πρόεδρος των Nu Boyana Studios, David Varod, ανέφερε τα ονόματα των Chuck Norris και John Travolta ανάμεσα στους ηθοποιούς που θα παίξουν στη ταινία. Για την ακρίβεια είπε «Sylvester Stalone, Jason Statham, John Travolta, Arnold Schwarzenegger, Chuck Norris, Jean-Claude Van Damme, Dolph Lundgren, Mickey Rourke... ποιος άλλος; Μα φυσικά ο Bruce Willis. Σκηνοθέτης θα είναι ο Simon West, ο οποίος είναι σημαντικό όνομα. Είναι ήδη εδώ [στα στούντιο της Nu Boyana στη Βουλγαρία] και έχει αρχίσει να δουλεύει πάνω στη ταινία. Πιστεύω ότι το sequel θα είναι ακόμα καλύτερο από την πρώτη ταινία». Σύμφωνα με τον Varod τα γυρίσματα θα ξεκινήσουν από τα μέσα του Σεπτεμβρίου.

Η CD Projekt RED δεν έχει ανακάμψει πλήρως από το λανσάρισμα του Cyberpunk 2077
Μια χαρά, ο Seagal λείπει...
και να κανει κατι τετοιο στον Van Damme θα λυποθυμησω στην αιθουσα απο το γελιο....
http://www.youtube.com/watch?v=f67LgpJBPPE
MNHMEIO!!!!!
Ο Τσάκ είναι μια inflitration team απο μόνος του.Μπορείτε να απολύσετε το υπόλοιπο cast!:)
ωχ η λαιλαπα καφρο ανεκδοτων που θα ακολουθησει ελεω τσακ νορις θα ναι σπαστικα ανυποφορη..
ΑΥΤΟ είναι καστ. Θα μπεί το Blu-Ray στο PS3 και το tray θα ξεχειλίζει τεστοστερόνη.
You don't mess with Chuck Norris!