Αγαπητέ χρήστη, παρατηρήσαμε οτι έχεις ενεργοποιημένο Ad Blocker.
Για την καλύτερη εμπειρία σου θα θέλαμε να σε παρακαλέσουμε να το απενεργοποιήσεις κατά την πλοήγησή σου στο site μας ή να προσθέσεις το enternity.gr στις εξαιρέσεις του Ad Blocker.
Με εκτίμηση, Η ομάδα του Enternity

Πρώτες εικόνες από το νέο Alan Wake

Η διαρροή πληροφοριών για τον επόμενο τίτλο της σειράς Alan Wake συνεχίζονται ανελλιπώς κι ενώ βρισκόμαστε μερικές ημέρες πριν από την press conference της Microsoft. Συγκεκριμένα, ένα νέο σετ εικόνων του φημολογούμενου Alan Wake που θα διανεμηθεί μέσω του Xbox Live έκαναν την εμφάνισή τους στο διαδίκτυο και παρουσιάζουν ένα σκοτεινό τοπίο που ανήκει στον κόσμο του τίτλου.



Τα μέλη του NeoGAF εντόπισαν στην ονομασία των εικόνων τη λέξη browsergame, κάτι που μπορεί να μας οδηγήσει και σε συμπεράσματα πως είτε η νέα κυκλοφορία θα είναι ένας flash-based τίτλος, είτε πως ετοιμάζεται και ένα ανάλογο site που θα προμοτάρει την κυκλοφορία.


Η CD Projekt RED δεν έχει ανακάμψει πλήρως από το λανσάρισμα του Cyberpunk 2077

 
Πρόσθεσε το Enternity.gr στις προτεινόμενες πηγές σου στη Google
Διαβάστε όλα τα νέα του Enternity.gr στο Google News, στο Facebook στο Twitter και στο Instagram και κάντε εγγραφή στο Newsletter
14 ΣΧΟΛΙΑ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ
  • Για να μπορέσετε να προσθέσετε σχόλιο θα πρέπει πρώτα να έχετε κάνει login!

    • https://www.enternity.gr/files/Image/UserAvatars/resized/enternity_50_50.jpg
    • 3000 χαρακτήρες ακόμα
    • Ashirogi
    • Για να είναι μέσω Xbox Live κάτι διαφορετικό θα είναι, δεδομένου ότι είχαν δηλώσει ότι δε θα είναι dlc ή sequel αλλά κάτι "φρέσκο". Ελπίζω μόνο να είναι κάτι story based και να μην κάνουν τίποτα περίεργα πειράματα εν όψη του 2 (multiplayer κτλ).

    • Sackboy
    • Ειχες και εσυ ενα καλο exclusive ρε MS και τωρα θα το αφησεις ετσι? Η λεξη arcade,kinect και Alan Wake δεν ταιριαζουν.

    • KoulisHHH
    • Εκλιπάρώ την MS άς δώσει κάτι παραπάνω(και ας αφήσει τα Kinect games-σαβούρες της Ubi) και ας κοιτάξει λίγο ένας απο τους μεγαλύτερους τίτλους που έχει βγάλει,να γίνει RETAIL!Ξενέρωσα με την είδηση-μακάρι να παραμείνει φήμη- ότι θα είναι XBLA τίτλος.Ελπίζω στην Ε3 να αλλάξει κάτι.

    • KoulisHHH
    • @ Sackboy συμφωνώ ότι arcade+Alan δεν πάει αλλά -και το ξαναλέω- με σωστή χρήση του Kinect μπορεί να γίνει αρκετά καλό.;)

    • saertna
    • Θέλω ένα κανονικό Alan Wake. Βγάλτε ένα normal παιχνίδι και φέρτε μας και το φρέσκο πραγμα ξεχωριστά!

    • DevilSpawn
    • Προσωπικα ας βγάλουυν ότι θέλουν.Αν είναι το ίδιο ποιοτικά σαν το παιχνίδι δν μενδιαφέρει καν.Το μόνο που θέλω είναι να ξαναχαθω στον κόσμο του Αλαν!

*