Αγαπητέ χρήστη, παρατηρήσαμε οτι έχεις ενεργοποιημένο Ad Blocker.
Για την καλύτερη εμπειρία σου θα θέλαμε να σε παρακαλέσουμε να το απενεργοποιήσεις κατά την πλοήγησή σου στο site μας ή να προσθέσεις το enternity.gr στις εξαιρέσεις του Ad Blocker.
Με εκτίμηση, Η ομάδα του Enternity

Πρώτη εικόνα του Tom Hardy ως Bane

Χτες ανέβηκε η επίσημη ιστοσελίδα του Batman: The Dark Knight Rises, στη διεύθυνση http:www.thedarkknightrises.com. Αρχικά όλοι απογοητεύτηκαν, αφού - όπως μπορείτε να δείτε και οι ίδιοι - πρόκειται για ένα μαύρο φόντο όπου ακούγονται άνθρωποι να ψάλουν κάτι σαν πολεμικό εμβατήριο. Οι fans όμως δεν άργησαν να βρουν την άκρη, αναλύοντας με ειδικό πρόγραμμα το αρχείο ήχου εντόπισαν τη λέξη “#firerises”, που τους οδήγησε στο Τwitter και από εκεί στην εικόνα που ακολουθεί, όπου βλέπουμε τον Tom Hardy ως Bane. Πανέξυπνο το viral campaign και απίστευτοι για άλλη μια φορά οι fans που λύνουν το παζλ σε χρόνο dt.



H ταινία θα αρχίσει να προβάλλεται από τις 20 Ιουλίου του 2012. Στο τιμόνι της σκηνοθεσίας έχουμε ξανά τον Christopher Nolan και θα πρωταγωνιστούν οι Christian Bale, Michael Caine, Gary Oldman, Morgan Freeman, Tom Hardy, Anne Hathaway, Joseph Gordon-Levitt, Marion Cotillard, Juno Temple, Josh Pence, Daniel Sunjata and Nestor Carbonell.


Αλλάζει όνομα η COSMOTE TV, αυτό είναι το νέο

 
Πρόσθεσε το Enternity.gr στις προτεινόμενες πηγές σου στη Google
Διαβάστε όλα τα νέα του Enternity.gr στο Google News, στο Facebook στο Twitter και στο Instagram και κάντε εγγραφή στο Newsletter
6 ΣΧΟΛΙΑ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ
  • Για να μπορέσετε να προσθέσετε σχόλιο θα πρέπει πρώτα να έχετε κάνει login!

    • https://www.enternity.gr/files/Image/UserAvatars/resized/enternity_50_50.jpg
    • 3000 χαρακτήρες ακόμα
    • majorfox
    • Ο Christopher Nolan εχει αποδειξει με το Dark Knight και το Inception πως ειναι ο καλυτερος σκηνοθετης στον κοσμο, και θα το αποδειξει ακομα μια φορα με το Rises.

    • DrManolo
    • Βλέπω τον Hardy να γίνεται ντούκι για να ανταπεξέλθει στο ρόλο του Bane. Λέτε να σπάσει τη μέση του Batman στη νέα ταινία ?

    • dasterin
    • DrManolo, πες όχι πες, σου το σφύριξαν έτσι, είχες όνειρο ή είχες μπάρμπα στην παραγωγή, δεν έλεγες καλύτερα τα νούμερα του λόττο.

*