
Όσον αφορά στη χώρα μας, από την επόμενη εβδομάδα κάποια καταστήματα αναφέρουν ότι θα έχουν κάποια ελάχιστα κομμάτια Xbox One να προσφέρουν σε όσους τα έχουν προπαραγγείλει ή σε όσους τα προλάβουν. Όσον αφορά στο PS4, θα συμβεί κάτι παρόμοιο, αφού λίγα συστήματα θα φτάσουν στους λιανέμπορους μέσα στην επόμενη εβδομάδα και θα καλύψουν αρχικά τις τελευταίες προπαραγγελίες και στη συνέχεια άλλους καταναλωτές. Ψάξτε αρκετά, γιατί η επόμενη παρτίδα PS4 στη χώρα μας θα έρθει μετά τα μέσα Ιανουαρίου, όπως σημειώσαμε σε σχετικό μας άρθρο πριν από σχεδόν ένα μήνα και επιβεβαιώθηκε το βράδυ της Παρασκευής στη ραδιοφωνική εκπομπή Enter στον NovaΣΠΟΡ FM από εκπροσώπους των δύο μεγάλων αλυσίδων λιανικής Κωτσόβολος και Public.



ρε παιδια ψαχνω να το βρω και πουθενα..
Εγώ θα πάρω 3ds βαρέθηκα τα πολλά θα μείνω με το πσ3 και θα την δω φορητά
Δεν υπάρχει ούτε για δείγμα;Απίστευτο.Περιμένουμε την δεύτερη φουρνιά.
Παιδιά στην πόλη μου,από τις 100 παραγγελίες που έκανε ο κωτσόβολος,του εγκρίνανε 25 μόνο για το PS4.
Όπου και να ρωτήσεις,σου απαντάνε ότι περιμένουν την επόμενη παραλαβή.Πολύ τυχερός πραγματικά,όποιος πετύχει μία από τις δύο κονσόλες...
Ευτυχώς που εγώ είχα κάνει προπαραγγελία το PS4 μαζί με το NBA2K14 από το Πλαίσιο τον Ιούνιο, γιατί στο στοκ δεν έχουν ούτε 1! Μόνο από προπαραγγελίες. Τέλος πάντων, το παρέλαβα χτες και ένα πράγμα έχω μόνο να σας πω... Είναι φανταστικό. Γρήγορο, δεν κολλάει καθόλου και ο internet browser είναι αρκετά γρήγορος, επίσης. Όσο για το NBA 2K14, δεν έχω λόγια...ΤΡΟΜΕΡΟ!
το καλοκαιράκι που θα έχουν βγει πολλά παιχνίδια και θα υπάρχουν στην αγορά κονσόλες θα τσιμπήσω μια...
Παντού θα σε ψάχνω, παντού θα σε βρίσκω η αγάπη είναι ρ΄σικο για αυτό μονάχα ζω... :P
Σιγα σιγα καταλαγιαζει η μπορα των early adopters και πλεον φαινεται πιανου μενει στο ραφι πρωτο.
και οι 2 κονσολες θα πουλησουν στη αρχη Μεταξυ αυτων το θεμα ειναι σε πια θα μεταβουν και πια ομως θα παρατησουν συντομα.
Όταν λανσάρετε κονσόλα τόσο γρήγορα σε τόσες χώρες αυτά γίνονται δυστηχώς...
Mike στειλε psn να παιξουμε κανενα διπλο!
Εγώ δεν θα το αγοράσω αν δεν βεβαιωθω πως έχω χάσει σε όλους τους διαγωνισμούς που έχω μπει :P
Ποια καταστηματα θα φερουν xbox one? Ξερει κανεις?
MOUSOU12, το psn μου είναι Mike15SFGSP. Πάντως εγώ δεν έχω PlayStation Plus, πειράζει αυτό;
Με το PS4 να παρουσιαζει τα οποια "προβληματα" και απο την άλλη μην εχει ακομα παιχνίδια "κραχτες" που να "βοηθουν" στο να με "πεισει" για αγορα ΚΑΙ με το ΧΟΝΕ να εχει ΝΑΙ μεν ένα FORZA και ένα RYSE τα οποια ομως δεν ανυσηχω ότι δεν θα τα χαρω σε κανενα 6μηνο από τωρα και σε συναρτηση με τα οποια "προβληματα" διαβαζω θα είναι, προσωπικα, η πρωτη φορα που δεν θα αγορασω, τελικα, day1 κονσολα αλλα θα περιμενω..... αρκετα την "πατησα" με την προηγουμενη γενια........το "πηρα" το μαθημα μου σαν Beta tester!!!!!
Και ετσι παροτι με "τρωει" το χερι μου, προτιμω τα 1000Ε (περιπου) που απαιτουνται για την αγορα και τον δυο κονσολων να τα αγορασω παιχνίδια για τα PS3, X360, VITA μου τωρα τις γιορτες και τα υπολοιπα να τα "φαω" ενα Σ/Κ στην Αραχωβα παρα αυτα να γινουν στραγαλια και λοιποι ξηροι καρποι + ένα JACK limited edition για καποιον απο τους μεγαλομετόχους των SONY & MS.
Παιδιά, σταματήστε να σκέφτεστε τόσο προκατασκευασμένα σε σχέση με το που μπορείτε να βρείτε τις κονσόλες! Φυσικά, σε καταστήματα όπως Πλαίσιο και Κωτσόβολος είναι λογικό να έχει τελειώσει, αφού όλοι εκεί πάνε να πάρουν!
Ψάξτε σε καμιά Electronet, Ηλεκτρονική, κανένα συνοικιακό παιχνιδάδικο και αν δεν βρείτε σας το στέλνω εγώ με όλα τα έξοδα πληρωμένα!
Υ.Γ.: Λέμε τώρα...
Υ.Γ.2: Άχου, γύρισε η λατρεία μου! *hugs, kisses*
Απο την παρασκευή 13/12 το πρωί χαίρομαι την νέα μου κονσόλα (PS4). Ευτυχώς ήμουν απο τους τυχερούς που προλάβανε μέσα απο προπαραγγελία ένα full Bundle απο τον Κωτσόβολο. Πραγματικά δεν υπάρχει το παραμικρό πρόβλημα με την κονσολά τεχνικά και μή (το αναφέρω λόγο κάποιον παραπάνω σχόλιων). Είμαι πραγματικά ενθουσιασμένος με τις υπηρεσίες και τις ευκολίες που παρέχει η νέα κονσόλα. Όσο για τα games (FIFA 14, NBA 2K14, Killzone) επιτέλους next gen γραφικά. Ανυπομονώ να δώ τους μεγάλους τίτλους που θα σκάσουν σιγά σιγά στο 2014 για το PS4 (Infamous, Watch Dogs, Evil within, Dragon Age 3, Drive club και πολλά πολλά άλλα). Επίσης καταπληκτική συνεργασία με το PSVITA. Δεν έχω μετανιωσει καθόλου για την αγορά της κονσόλας Day 1.
Έχει πολύ ζουμί για όλους το 2014 πάλι καλά.