H ηλεκτρονική αλυσίδα Play σημειώνει πως η ευρωπαϊκή τιμή του Nintendo 3DS XL θα φτάνει τα 224€ ή τις 179.99 λίρες, για να είμαστε απόλυτα ακριβείς. Από τα άλλα καταστήματα που έχουν αναρτήσει μέχρι στιγμής τιμές, ξεχωρίζουν τα Shop To (179.84 λίρες) και Zavvi (209.95 λίρες). Όπως ενημερωθήκαμε πάντως από την επίσημη αντιπροσωπεία της Nintendo στην Ελλάδα, θα χρειαστεί να περιμένουμε λίγο μέχρι να μάθουμε ακριβώς τι μας περιμένει.

Υπομονή λοιπόν…
Καταστήματα αρνούνται να πουλήσουν το GTA 6!
wow... πολυ ακριβο...
Και γιατι δεν θα ισχύσει το 200$=200Ε?
και χωρίς φορτιστή...συμφέρει...
μας κοροιδευουν???
εχω την εντυπωση οτι μονο ιαπωνια θα βγει χωρις φορτιστη...
"Όσον αφορά πάντως στην ευρωπαϊκή έκδοση, το σύστημα δεν θα φέρει αντάπτορα ρεύματος και όσοι δεν έχουν ήδη αποκτήσει το σύστημα στην αρχική του έκδοση θα πρέπει να τον προμηθευτούν ξεχωριστά. Στην αγορά της Αμερικής, το πακέτο θα τον περιλαμβάνει"
Δεν συμφέρει.Δηλαδή τι παραπάνω θα έχει από την πρώτη έκδοση εκτός από το μέγεθος;
Mαλιστα. Αρα θα παμε για το πρωτο μοντελο διοτι δεν συμφερει το XL. Ελπιζω να μην ισχυει η τιμη.
Αχαχαχαχαχα... συγνώμη αλλά αυτό μου έρχεται μόνο!
Βέβαια η Ninty προσπαθεί να φτιάξει τα οικονομικά της οπότε εξηγούνται κάποιες κινήσεις!
Μαλλον ο Δντης του οικονομικου τμηματος εκει στη ΝΙΝΤΥ πρεπει να εχει παθει εγκεφαλικο, διαφορετικα δεν εξηγουνται αυτες οι αποφασεις περι τιμων.....πρωτα το wiiU στα 400Ε, αλλα αντε αυτο ειναι φημες (?) τωρα το 3DS XL στα 224Ε οταν το Vita Ηδη το πουλανε στα 199? και δε νομιζω οτι χωραει αμφισβητηση περι του ποια απο τις 2 ειναι καλυτερη (φορητη) κονσολα.....
Φίλος, όντως δεν χωράει αμφιβολία στο ποια είναι η καλύτερη κονσόλα φορητή...Μακράν το 3DS...
Όσο για το WiiU, νέα γενιά κονσόλα είναι, μια χαρά είναι τα 400€...Κάποιοι άλλοι βγαίνανε με 600€...
Τώρα για την τιμή του 3DS XL, χαζή μου φαίνεται...Αλλά και όλο το 3DS XL δεν μου κάθεται καλά στο μυαλό...
βγαλαμε οτι το 3ds ειναι και η καλυτερη φορητη.μαλιστα και 400 για wiiu.αααααααχ
Φυσικά και είναι...Το μόνο που έχει καλύτερο το Vita είναι ξερά specs και τα specs δεν κάνουν τα παιχνίδια..
αφου μπορεισ να κρινεισ 2 κονσολεσ ειδικα τη μια σε τοσο λιγο χρονο κυκλοφοριασ τι να πω...για εμενα μονο το ρεσιδεντ αξιζει και για παιδακια το μαριο και 2 3 αλλα...να το παμε ετσι το vita εχει uncarted καλυτερο απο οτι εχει βγαλει το 3ds αλλα μονο 1 παιχνιδι ναι...και πριν με πεισ fun να σου πω οτι εχο 3ds
@xchased εχεις "κολλησει" με το φιλος ε? Φιλη ειπαμε......παντως εαν μας λες οτι ειναι καλυτερη κονσολα το 3ds απο το vita ε τοτε τι να πω.....μαλλον καποιος εδω μεσα ειναι fanboy....(χωρις παρεξηγηση...)
Καποιοι αλλοι βγαινανε με 650 ΑΛΛΑ τουλαχιστον προσφερανε ΚΟΝΣΟΛΑ και οχι υποκαταστατο κονσολας!!!
Οσο για το ξερα specs δεν θα συμφωνησω.....ΕΔΩ πραγματικα τα specs παιζυν ρολο.....ας δω εγω το RAYMAN ή το UMvC3 να "παιζει" ετσι "ομορφα" σε φορητο της ΝΙΝΤΥ, ακομα και το LEGO ΒΑΤΜΑΝ2 Να το δω να "παιζει" και να δειχνει ετσι ομορφα οπως "δειχνει" στο vita και μετα, ΕΛΙΚΡΙΝΑ, θα συμφωνησω μαζι σου....
Και πριν με πεις προκατειλημενη....ειχα 3ds και ευτυχως προλαβα και το εδωσα νωρις πριν αρχιζω να τα "χωνω" σε κατι που, ειλικρινα, θα μετανοιωνα.....γιατι δε νομιζω οτι ενα ΡΟΚΕΜΟΝ, 2 Resident, merika MARIO kai ZELDA ή το Shinobi kai ta NINTENDOGS & CATS θα εσωζαν την κατασταση (στη δικια μου τουλαχιστον περιπτωση).....
Βεβαια απο την αλλη το πρωτο μου gameboy το εχω ακομα σε λειτουργικη κατασταση.....(εαν σου δινω να καταλαβεις τι θελω να εννοησω.....)
Χωρίς φορτιστή ....??? χαχαχαχα
Α ρε λατρεμένη Ninti κάτι κοτσάνες που κάνεις ..αλλά μπορεί να τον βάλεις αργότερα σαν DLC.
Καλά, εντάξει...δεν έχω λόγια....Ό,τι και να πω, χαμένος κόπος, ειλικρινά!
Τόσο τρύπια επιχειρήματα δεν έχω διαβάσει ξανά!
Ηθελα αν ηξερα με ποια κριτηρια τα δικα μας επιχειρηματα ειναι τρυπια ενω τα δικα σου ειναι τα σωστα!!!!
Τοσοι ανθρωποι σου λενε τι "παιζει" και εσυ εκει.....ελα πεστο μην ντρεπεσαι, εισαι fanboy τελικα ετσι?
Με ποια κριτήρια? Ότι μιλάς για όμορφο που δείχνει ένα παιχνίδι, τη στιγμή που αν σε νοιάζει αυτό δεν πρέπει καν να ασχοληθείς με το Vita ή το 3DS...Θες να δει τι ωραίο που είναι το Rayman Origins? Πάρ' το σε PS3...Μη μου το τσαμπουνάς στο Vita...Θες να δεις πόσο ωραίο ήταν το Uncharted του Vita? Πήγαινε και δες πάλι όλα τα backgrounds και θα διαπιστώσεις ότι ήταν 2D ταπετσαρίες(το βάθος τοπίου) και τα μοντέλα και οι υφές ήταν .... ήταν.... ούτε να τις περιγράψω δεν μπορώ...
Το ότι δεν προστατεύεται από πουθενά το μηχάνημα? Που σωστά να το ακουμπήσεις κάπου και κινδυνεύει η touchpad και ανάποδα θα χαλάσουν οι μοχλοί?
Τα πλήκτρα που είναι ακόμα πιο μικρά και από του 3DS? Τους μοχλούς που είναι λες και έχουν ξεκολλήσει και είναι τόσο χαλαροί που ακρίβεια δεν έχεις καθόλου?
Τα ανύπαρκτα παιχνίδια?
Την ταυτότητα του μηχανήματος που ακόμα την ψάχνει? Και να ξέρεις ότι η ταυτότητα δεν είναι τα παιχνίδια...Είναι το υπόλοιπο κομμάτι...Υπηρεσίες, αμεσότητα, ύφος, τρόποι επικοινωνίας...Το έχω ξαναπεί αλλά κάποιοι δεν το πρόσεξαν! Στο Vita έχεις σύστημα μηνυμάτων(ΑΝ έχεις κιόλας) ίδιο με αυτό του PS3...Στο 3DS έχεις το Letterbox με τα background της επιλογής σου, το γραφικό σου χαρακτήρα, τη φωνή σου, τις φωτογραφίες σου κλπ...ΑΥΤΟ είναι ταυτότητα συστήματος, είτε σας αρέσει είτε όχι! Είναι close and personal και αυτό κάνει μεγάλη διαφορά...
Πέρα από όλα αυτά, για πες μου! Για τί είναι καλύτερο το Vita?
Φίλε spinemm... μερικές φορές πρέπει να βλέπουμε τα πράγματα με μιά ποιο αντικειμενική ματιά.
Πιό φορητό έχει της περισσότερες πωλήσεις..? ποιανού φορητού τα παιχνίδια έχουν της περισσότερες πωλήσεις..?
Ε... μάλλον αυτή είναι η καλύτερη κονσόλα.
δεν μπορεισ να συγγρινεισ ενα μηχανιμα που κυκλοφορει 3 4 μηνεσ με ενα ποθ ειναι πανω απο χρονο μη τρελλαθουμε....ανυπαρκτα παιχνιδια το βιτα?uncarted mortal kombat rayman fifa modnation marvel capcom wipeout δε θυμαμαι καποιο αλλο.αθλια παιχνιδια ε?και ναι τα specs κανουν τη διαφορα οταν θελεισ να φτιαξεις καλο παιχνιδι.το φιναλ φαντασυ για το psp ηταν θαυμα απλα.god of war κτλ( εγω πηρα3ds για το resident και μερικα ds παιχνιδια περα αυτου δε θα παιξω μαριο και kid icarus pro kai one piece.den eimai 10).οχι οτι ειναι ασχημα παιχνιδια τα 2 πρωτα ετσι.ρεσι kid icarus zelda kai metal gear.αυτα ειναι και τα παιχνιδια του 3ds.
@pagos και το το wii εχει περισσοτερεσ πωλησεις αλλα δεν ειναι καλυτερο απο τα αλλα .ρε παιδια δεν εχει σχεση αυτο ειναι μεγαλη συζητηση.
οσο τωρα για το letterbox οτι να ναι.αν αυτο ειναι ταυτοτητα συστηματοσ τι να πω...ειτε μασ αρεσει ειτε οχι?πραγματικα προσπαθεισ να επιωληθεισ στουσ αλλουσ ετσι πολλεσ φορεσ με αστεια επιχειριματα και σε αλλα post.πραγματα που με updateμπορουν να φτιαχτουν ολα στισ τωρινεσ γενιεσ φορητων κια αλλων.α και ναι δε προστατευεται το μηχανημα οχι αλλα μοχλουσ ετοιμουσ να ξελολησουν?αναρωτιεμαι αν εχεισ πιασει το μηχανημα στα χερια σου απλα διαωαζεισ καπου κατι και το λεσ.εχει πολυ καλη ποιοτητα κατασκευης απλα για να ξερεισ...γενικα
Ειλικρινά τώρα, πιστεύετε οτι υπάρχει standar απάντηση στο ερώτημα "Ποιά κονσόλα είναι η καλύτερη?" Ο καθένας κρίνει με τις ανάγκες του, και με τα δικά του κριτήρια και αποφασίζει...
Εγώ για παράδειγμα στην προηγούμενη μάχη φορητών (DS-PSP), είπα να δοκιμάσω την κονσόλα της Ninty καθώς η εφαρμογή της touch screen τότε μου φάνηκε ιδιαίτερα ενδιαφέρουσα. Αποδείχτηκε όμως η επιλογή μου λάθος... Ποτέ δεν με ικανοποίησε ως κονσόλα... Χάρηκα στο έπακρο τα Mario games, έμεινα με το στόμα ανοιχτό όταν χρειάστηκε στα διάφορα games να φυσάω προκειμένου να χειριστώ διάφορες κατάστασεις, αλλα με χάλασε ιδιαίτερα το γεγονός οτι έπαιζα παιχνίδια με πολύ χαμηλά γραφικά την ώρα που το αντίπαλο δέος (PSP) έπαιζε παιχνίδια επιπέδου PS2.
Αυτά για εμένα, που κριτήριο μου είναι 70% γραφικά, 30% gameplay. Κάποιος άλλος με αντίθετα κριτήρια σαφώς θα ικανοποιήθηκε απο την κονσόλα της Ninty. Δεν βγάζει λοιπόν κάπου...
@Παγος13......φιλη.....δηλαδη θες να μου πεις οτι το ΠΡΩΤΟ gameboy ειναι η καλυτερη φορητη κονσολα (γιατι εαν δεν κανω λαθος αυτη εχει τις περισσοτερες πωλησεις σε Hardware & software....ΟΚ παω πασο!!!!!
Με καλυπτει πληρως ο ASIMODRAKOS με την απαντηση του.....αλλα θα συμπληρωσω
- ποιο εχει μεγαλυτερη αναλυση οθονης?
- ποιο δεν θα εχει φορτιστη μαζι οταν το αγορασεις?
- ηθελα να ηξερα πως θα φαίνονται τα παιχνιδια του ds που εχετε αγορασει στην νεα (?) οθονη.
Αααα και που ειστε ολοι οι υποστηρικτες της κινησης της ΝΙΝΤΥ οταν πατε να αγορασετε νεα/νεο τηλεοραση, κινητο, Laptop, Η/Υ, καινουρια κονσολα και δεν ξερω και εγω τι αλλο μην σας χαλασει εαν οι υπολοιπες εταιρειες "βρουν" την "ΑΠΙΣΤΕΥΤΗ" ιδεα της ΝΙΝΤΥ, ΚΑΤΑΠΛΗΚΤΙΚΗ (απο την στιγμη που ενα σωρο χαιβανια αγορασαν την κονσολα της χωρις το αμεσως σημαντικοτερο "αξεσουαρ") και δεν σας εχουν μεσα φορτιστη, τηλεχειριστηριο, ή στη τελικη εαν σας την/το δωσουν σε κομματια με οδηγιες συναρμολογησης.....
ΠΕΡΑΣΤΙΚΑ ΣΑΣ!!!!!!.
@Chased
Helloooooo ξερεις μιλαμε για φορητες κονσολες δεν συγκρινουμε home κονσολες.....ΚΑΙ ΓΙΑ ΑΥΤΕς ΣΥΓΚΡΙΝΩ ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΚΥΚΛΟΦΟΡΗΣΕΙ ΚΑΙ ΣΤΙΣ ΔΥΟ!!!!!!!! και για αυτες σου μιλαω οταν λεω που φαινεται πιο "ομορφο" το παιχνιδι....αλλα μου φαινεται καποιος γραφει με παρωπιδες εδω......
Οσο για το δεν προστατευεται αληθεια πως το εβγαλες αυτο το συμπερασμα για το vita? α ναι βρε εχεις δικιο to 3ds ερχεται με αορατο αεροσακο!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ηθελα να ηξερα που ειδες οτι οι μοχλοι ειναι σαν να εχουν ξεκολλησει....
Ανυπαρκτα παιχνιδια? ΟΚ παω πασο τελικα εισαι fanboy....
Δηλαδη η ταυτοτητα ενος μηχανηματος φαινεται απο το παπατζιλικι εφαρμογη των μυνηματων ετσι? ΚΑΛΟΟΟΟΟ!!!!!
Λοιπον. ξερεις, πιστευω και εγω οτι ουτε καν το εχεις πιασει το μηχανημα στα χερια σου!!!!!!
εχω μια απορια,πιο το νοημα να υπαρχουν σχολια? ο ενας υποστηριζει την Α εταιρεια κ οτι κ να κανει το θεωρει αλλαθητο, ο αλλος υποστηριζει την Β εταιρεια κ οτι κ να κανει ο φαν της Α την θαβει ετσι κ αλλιως. ρε chased αγορι πραγματικα κουλαρε ζουμε δυστυχως ζεις σε εναν κοσμο οπου η νιντεντο δεν αρεσει σε ολους... συγνωμη εαν σε σοκαρω... ο καθενας μπορει να λει την γνωμη του αλλα να υπαρχει κ μια βαση ρε παιδι μου σαυτα που λεει,εχει ξεφυγει η κατασταση στο site με το θεμα του fanboyισμου ,ειναι τελειως ηλιθιο αυτο που συμβαινει,αλλα εαν ειναι ο καθενας σε καθε ειδηση να βγαζει τα απωθημενα του ,υπαρχει προβλημα κ αυτη η κατασταση πλεον εχει ετσι πολυ καιρο
Ρε, δεν έχει νόημα πλέον η συζήτηση μαζί σας...Όχι μόνο είστε τρελά fanboys/fangirs, αλλά φτάνετε σε σημείο να διαστρεβλώνετε τα λόγια του άλλου για να τα φέρετε στα μέτρα που μπορείτε να ανταπεξέλθετε και να μπορέσετε έστω και λίγο να απαντήσετε!
Spinemm, μάλλον εσύ είσαι τρελό fangirl, δεν εξηγείται αλλιώς!
Όσο για το προτελευταίο σου ποστ, ούτε που κατάλαβα τι γράφεις! Κατά τα άλλα, είμαι fanboy επειδή θεωρείτε τη δική σας γνώμη δεδομένη...Μέχρι ότι τα specs μετράνε όταν θες να φτιάξεις καλό παιχνίδι διάβασα...Το καλύτερο παιχνίδι αυτής της γενιάς ορίστηκε το Super Mario Galaxy και από βραβεία και από metacritic...Και γενικά, ο κόσμος το λάτρεψε! Ήταν στο Wii...ΤΟΣΟ πολύ μετράνε τα specs!
Και όσος κόσμος προτίμησε 3DS είναι fanboy!
@torico
Αδερφέ, αν σου πω ότι ούτε εμένα μου αρέσει η Nintendo πλέον? Τί θα πεις?
Ναι, ΟΚ, μου αρέσει γενικά σαν εταιρεία αρκετά, αλλά έχω απομακρυνθεί...
Άλλο αυτό όμως και άλλο να σε λένε fanboy και να σου πετάνε ό,τι άσχετο σκεφτούν κάποιοι...ΟΚ, δεν σας αρέσει το 3DS, με γεια σας με χαρά σας...Και εγώ δεν παίζω πολύ γενικότερα(γενικά)...Άλλο αυτό κι άλλο να μου λες ότι οι μοχλοί του Vita είναι εντάξει...Μην τρελαθούμε κιόλας με την ποιότητα Fisher Price!
ρε chased να σου κανω μια ερωτηση το wii εκανε πωλησεις σωστα? σωστα ε και? τι προσφερε στην βιομηχανια τελικα? κ το ps2 πουλησε σωστα? σωστα δες ομως τη βιβλιοθηκη παιχνιδιων που εχει κ πολυ αμφιβαλλω εαν θα υπαρξει κονσολα με αυτην την γκαμα παιχνιδιων ξανα,γιατι εαν θεωρεις τις ζυγαριες του wii επιρροη κ προσφορα στην βιομηχανια τοτε η γη ειναι τετραγωνη, κ ας αποφασισουμε τελικα εαν οι πωλησεις παιζουν ρολο η οχι κ οχι οποτε μας συμφερει,ας αποφασισουμε εαν θα εχουμε για ολους τα ιδια μετρα κ σταθμα η θα αλλαζουν αναλογα με το logo... δεν εχω τιποτα προσωπικο σταληθεια στο λεω απλα οταν λεμε κατι να εχουμε μια βαση ρε παιδι μου
@ Asimodrakos
α)οι εβδομαδιαίες πωλήσεις δεν έχουν σχέση με πόσο χρόνο έχουν το κάθε φορητό στην αγορά.
β)το Wii δεν μπορεί να κριθεί σαν gaming κονσόλα από τις πωλήσεις, γιατί όλοι ξέρουμε ότι έχει αγοραστεί κατα κόρον από τους casual .
@ spinemm
α) φιλη.....?????? από που το έβγαλες το συμπέρασμα.
β) το gameboy την εποχή του ΦΥΣΙΚΑ και ήταν το καλύτερο φορητό..!!!
γ) θα μπορούσα να σου απαντήσω στην ερωτησή σου για το (πιο έχει την καλύτερη ανάλυση) με την απάντηση.... πιό έχει ΔΥΟ οθόνες( αν και για μένα ούτε η ανάλυση ούτε η 2 οθόνες είναι αυτές που κρίνουν την ποιότητα ενός φορητού)
δ) δεν ξέρω πως θα φαίνονται τα παιχνίδια στο XL, δεν έχει βγεί ακόμα για να κρίνουμε...!!!
ε) σε πιό παραπάνω σχόλιο έκραξαν και εγώ την nintento για το fall με τον φορτιστή... αλλά και στο vita δεν είσαι αναγκασμένος να αγοράσεις την ΠΑΝΑΚΡΙΒΗ memory card της SONY??
ΠΕΡΑΣΤΙΚΑ ΣΕ ΟΛΟΥ ΜΑΣ
torico, my friend, ναι, το PS2 ήταν εξαιρετική κονσόλα...Ναι, μπορεί να ήταν και η καλύτερη στην Ιστορία(ίσως)...
Το Wii προσέφερε πάρα πολλά...Απλά κάποιοι είχαν HD και στο χωριό τους και σνόμπαραν την κονσόλα...Αν όλες είχαν μείνει σε SD, το Wii θα ήταν μακράν η καλύτερη αυτής της γενιάς...Και δεν μπορώ να κάτσω να σου απαριθμήσω παιχνίδια, είναι βαρετή διαδικασία...Κάτω από όλη τη σαβούρα που κυκλοφόρησε, υπάρχουν εκατοντάδες παιχνιδιών άξιων για προσοχή και πολλά, μα πάρα πολλά διαμάντια...
Μη σου φαίνεται περίεργο και μην ξινίζεις επειδή ο κάθε πικραμένος 3rd party έβγαζε ό,τι βλακεία του ερχόταν στο κεφάλι και οι retailers τα προωθούσαν επειδή αυτά πουλούσαν λόγω ταινιών(Harry Potter κλπ) και ανθρώπων που γενικά δεν παίζουν παιχνίδια! Υπάρχουν πάρα πολλά παιχνίδια και ακόμα και κάποια που είμαι σίγουρος ότι τα ξέρεις και απλά τα σνομπάρεις για Χ-Ψ λόγους, όπως τα RE:UC και RE:DC...
@Πάγος13
Το «φίλη» το έγραψε γιατί την είπες «φίλος» ενώ είναι κοπέλα.
α.. και άλλο ένα Fall thw ΝΙΝΤΙ είναι ότι 200$ στην Αμερική , 220€ στην Ευρώπη.
spinemm... σορρυ δεν είχα κατάλαβει ότι είσαι κορίτσι
Σε αυτ'ο δεν ευθύνεται η Nintendo...Της απαγορεύεται να ορίσει τιμή για Ευρώπη από τη νομοθεσία της Ε.Ε.
Έχει πληρώσει στο παρελθόν πρόστιμα για price fixing, δεν το ρισκάρει πια...ΑΝ ισχύει αυτή η τιμή, τα παράπονα να τα κάνεις στους retailers...
επειδη εχουμε αλλη γνωμη απο εσενα,ειμαστε φαν η δεν ξερουμε τι λεμε.να σχολιαζεισ μονο εσυ τοτε.και ναι οι μοχλοι ειναι μια χαρα στο βιτα ελεοσ μην παραπληροφορεισ.τι ακουμε.ειναι 2 καλεσ φορητεσ τελοσ ειναι νορισ να συγρινουμε ομωσ
@Chased -->Θα σου πω κατι....μου "αρεσεις" (και δεν το λεω ειρωνικα) γιατι συνεχιζεις να υποστηριζεις τη ΝΙΝΤΥ παρολα οσα σου εχουμε πει......ομως πρεπει να καταλαβεις οτι περασε η εποχη των gameboy, NES, SNES, ΟΠΟΥ πραγματι η ΝΙΝΤΥ ηταν καλυτερη (ΗΤΑΝ?) απο τη SEGA......το wii το εχω, ομως ειλικρινα περα απο το οτι εβαλε τη "βαση" (wii reomote), για να ξεκινησει το "κανε το κορμι σου χειριστηριο" δε νομιζω οτι προσεφερε και πολλα αξιολογα παιχνιδια σε αυτους που το προτιμησανε....ΠΡΟΣΕΞΕ οχι κανενα....πολλα!!! θα συμφωνησω οτι υπηρξαν "διαμαντια" (πχ METROID, The Last Story) ομως και αυτα χαθηκαν στην πλειαδα των MARIO και SPORTS resorts, απο την αλλη η $ΟΝΥ (move) και η Μ$ (kinect) εξελιξε τη "βαση" με την Μ$ να τα καταφερνει καλυτερα (Kinect)...... τωρα στα φορητα, ειλικρινα πιστευεις οτι τα specs δεν κανουν την κονσολα? μαλλον συνεχιζεις να μας κανεις πλακα....το 3ds ειτε το θελετε ειτε οχι εχει μεινει πισω μια "γενια κονσολων"...οταν καταφερει η ΝΙΝΤΥ και βγαλει κονσολα με την ποιοτητα και specs ανωτερα ή ισα Με αυτα του vita τοτε ΝΑΙ, θα μπορουμε να τα συγκρινουμε, ομως με τα τωρινα δεdoμενα το 3ds Καλο ειναι για να "κοντραρει" το Psp οχι ομως το vita..... αααα τουλαχιστον το vita εχει μεσα και τον φορτιστη!!!!
@Παγος 13 -->δεν πειραζει, το καταλαβα οτι δεν το καταλαβες :)
.2 οθονες? ΟΚ, απο αναλυση ομως? γιατι ενα ΝΟΚΙΑ ΝGage Που εχω εχει καλυτερη......
Σιγουρα ηταν fail απο μεριας $ΟΝΥ το θεμα της καρτας αφου θα μπορουσε να βαλει μια 4αρα τουλαχιστον μεσα στο πακετο, ομως με τα πακετα προσφορων οταν πρωτοκυκλοφορησε αγοραζες σε μια ιδιαιτερα συμφερουσα τιμη (289Ε) την κονσολα, μαζι με τον φορτιστη της :) mia 16ara kai to Uncharted.
@asimodrakos
Δεν κατάλαβες...Τη λέξη την χρησιμοποίησα γιατί κάποιος άλλος την χρησιμοποίησε για εμένα...Άλλος άνοιξε τον χορό.
@spinemm
Σου έστειλα προσωπικό μήνυμα, δεν ξέρω αν το είδες...Σε αυτά που λες, διαφωνώ σε όλα σχεδόν, αλλά βαριέμαι να το συνεχίσω, πραγματικά! Πάντως πριν μου ξαναπείς ότι υποστηρίζω τη Nintendo, να σου πω ότι υπερασπίζομαι την οποιαδήποτε πλευρά θεωρώ ότι έχει δίκιο την εκάστοτε φορά και όχι κάποιον συγκεκριμένα...Εδώ υπερασπιζόμουν το PS Home της Sony, μέσα στο nintendo.gr, τί μου λες τώρα??? :Ρ
Δεν έχω τέτοια κολλήματα.
το ερωτηματικο σου για το αν η νιντυ ηταν καλυτερη απο τη sega με κανει να βαριεμαι να σου απαντησω καν...παιξε λοιπον modnation racers uncharted και resistance στο βιτα και ασε μας να παιζουμε zelda,mario, professor layton kingdom hearts και τα rpgs που θα βγαλει η νιντυ οπως εκανε και με το ds και που σε πιασε και καμια καρτα μνημης στα 90 ευρω οταν ερχεσαι χαχαχαχα
για να μη μιλησω για το nokia ngage...... εχεις γουστο στο gaming παντως για να πηρες ngage lollllllllllllllllllllllllllllll
@ninty αλλα λογια να αγαπιομαστε......απορω εαν το ξερεις το Ngage ή απλα τα γραφεις επειδη εκανες ενα googlαρισμα και ειδες τι ειναι....και απο την αλλη ουτε καν καταλαβες γιατι το εγραψα οποτε αραξε!!!!!!
@Chased Οχι δεν πηρα το ΡΜ σου.....
@ninty επισης μαθε να διαβαζεις....εγραψα οτι η ΝΙΝΤΥ ΗΤΑΝ ΚΑΛΥΤΕΡΗ ΑΠΟ ΤΗ SEGA ΤΟ ΕΡΩΤΗΜΑΤΙΚΟ ΤΟ ΕΒΑΛΑ ΓΙΑΤΙ ΣΙΓΟΥΡΑ ΚΑΠΟΙΟΙ ΘΑ ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΟΥΝ ΤΟ ΑΝΤΙΘΕΤΟ.......Αιντε αμεσως βγαζουμε συμπερασματα!!!!!!
Τραβα λοιπον παιξε καμμια απο τις ενα σωρο παραλλλλλααααααγες ΜΑRIO και υστερα ελα να μου την πεις για τα modnation & uncharted...και που εισαι πιασε και εναν φορτιστη γιατι "ξεχασε" να τον συμπεριλαβει στα καινουρια!!!!!!
βγαζεις πολυ επιθετικοτητα για κοριτσι να το κοιταξεις αυτο...οσο γισ τις παραλλαγες μαριο που εχουν μεγαλωσει γενιες και γενιες παικτων δε συγκρινονται καν με γατακια τυπου modnation και uncharted...σε λιγο θα μας πεις και το οτι το god of war ειναι καλυτερο απο το zelda και θα γελασει ο καθε πικραμενος....λεω για τους καναδυο που δεν γελασαν με την σουπερ κονσολα σου nokia ngage,ακομα γελαω βρε να σαι καλα!
Offtopic αλλα το Ngage έθεσε πολύ ψηλά τον πήχη για την εποχή του. Το ότι τότε υπήρχε πλέον η δυνατότητα να παίξεις παιχνίδια τύπου Tomb Raider, Pandemonium σε μία συσκευή που συνδύαζε κινητό και φορητή κονσόλαδεν ήταν λίγο πράγμα... Ας μην τα ισοπεδώνουμε όλα, και ας μην συγκρίνουμε ανόμοια πράγματα...
πωσ φαινεται οτι καποιοσ πραγματικα δε ξερει πολλα.α και γατακι το uncharted.xmmm,
συγγριση σεγκα με νιντυ αληθεια.ποιοσ τα συγρινει και γιατι να το κανει αν δεν ειναι φαν...οτι να ναι...και να το σεγkα ειχε παιχνιδαρεσ sonic alex kid vectorman ενα σορο παιχνιδαρεσ για saturn (night into dreams shining force panger dragoon βαριεμαι να γραφω αλλα)αργοτερα που εχουν αφησει εποχη.α και επισησ οταν αλλοι ειχαν ασπρομαυρα φορητα ειχε εγχρωμα η σεγκα.και επισησ εφτιαξε μηχανημα που σε σπεκσ ηταν 4 5 φορεσ καλυτερο απο τον ανταγωνισμο.το dreamcast (τεχνολογικα τεραστιο μεχρι και καρτα μνιμησ με οθονη που επαιζεσ μικροπαιχνιδακια)που εβγαλε πιθανων το 1 απο τα 10 καλυτερα(πιο προσεγμενα αν θελεισ σεναριακα σε γραφικα σε gameplay ) παιχνιδια ολων των εποχων.to senmue.και καποια αλλα arcade για παρεα πολυ διασκεδαστικα παιχνιδια και καποια fighting πριν τα σκευτουν οι αλλοι.βαριεμαι να γραφω τιτλουσ .απλα για να μην μειωνουμε καποια εταιρια απλα επειδη γουσταρουμε.
nfs_maniac....αστα!!!! που να ξερει τι ειναι το Ngage, εκανε ενα googlαρισμα, ειδε μια φωτογραφια και απο εκει εκρινε μια ολοκληρη συσκευη......
ASIMODRAKΕ......Σου φαινεται να καταλαβαινει ή να ξερει τι ειναι το dreamcast ή το saturn? οποτε οτι και να του πειτε αυτος θα κανει το googlaρισμα του θα δει μια φωτο και αναλογως θα γραψει.....
ninty...την επιθετικοτητα μου την βγαζω οταν εχω να κανω με.......!!!! ετσι για να σου κανω και ενα Briefing, τηλεφωνο ηταν βρε το Ngage και η πρωτη προσπαθεια της ΝΟΚΙΑ να μπει στις φορητες κονσολες, Tο πειραμα δεν πετυχε και ετσι το Ngage2 δεν κυκλοφορησε ποτε αν και φημες μιλουσαν/μιλανε για επαναφορα....αντε τυχερουλη εμαθες τωρα τι ειναι και το NGAGE!!!!!! μαλλον εισαι και ο μονος που γελαει....και ξερεις τι ελαγαν για την περιπτωση σου οι αρχαοι μας προγονοι ε? Γελα δ’ ο μωρος καν τι μη γελοιον εί,,,,,,,
ειχα και εγω dreamcast φιλτατοι οποτε να μου λειπουν τα μαθηματα.αλλα να μου εκθειαζεις το ngage και να μου θαβεις το 3ds μαλλον μισεις τη νιντεντο.φαινεται η ασχετοσυνη σου απ τη δηλωση σου οτι το wii δεν εχει πολλα αξιολογα παιχνιδια.... την επιθετικοτητα σου ξαναλεω να την κοιταξεις γιατι δεν ειναι καλη για κανενα ιδιως για μια γυναικα...
Δηλαδη οποιος δεν υποστηριζει τη Nintendo ειναι ασχετος, μισει τη Nintendo Και ειναι επιθετικος...μαλιστα, τελικα οντως, οσο ζω μαθαινω!!!!!!!!
Παμε τωρα....Ηθελα να ηξερα που ειδες οτι εκθειαζω το Ngage.....διαβαζουμε πριν γραψουμε κατι...... και για πες μου μερικα απο τα ΠΟΛΛΑ αξιολογα παιχνιδια του wii (εκτος απο αυτα που εχω ηδη αναφερει....(οποτε ή διαβαζεις ολα τα Posts Πριν αρχισεις να "ζωγραφιζεις" ή καλυτερα να μην απαντας γιατι εκτιθεσαι........).
Τωρα σχετικα με την επιθετικοτητα μου (θα στο ξαναγραψω γιατι φαινεται οτι τα "πιανεις" με την δευτερη) την βγαζω οταν εχω να κανω με αξεστους!!! (αντε για να μην σε αφηνω σε αγωνια τη σημαιναν οι "......." στο προηγουμενο μου Post.)
αφου ειχεσ και εχεισ ασχοληθει ξερεισ τι ειναι η sega λοιπον.για πολλουσ ανωτερη οποσ και για εμενα αλλα δε θελω να συγρινω...αλλα σταθηκεσ μονο στο dreamcast.το 3ds ειναι καλο φορητο δεν ειπε κανεισ οτι ειναι σκραπα.το wii αν το παρουμε σαν κονσολα εχει zelda mario (galaxy paper luigi kart μια απο τα ιδια) resident (λογος που το αγορασα φυσικα μεταχειρισμενο) και μετα ενα resort fittness και επιτραπεζια.no more heroes κτλ.ΚΑΛΑ παιχνιδια αλλα τα ΙΔΙΑ (εκτοσ απο καποια ελαχιστα )και τα ιδια.παιδικα casual οποσ θεσ πεστα.και τεχνολογικα παντα πισω αντικιμενικα.(μεχρι και η atari ειχε εγχρωμο φορητο το 90 αλλα οχι καλα παιχνιδια το lynx) και πουλαει και πιο πολυ διοτι παιδια παιζουν, μπαμπα θελω αυτο θελω εκεινο να πωσ πουλαει...τωρα για rpg ναι εχει περισοτερα και καποια καλυτερα απο τισ αλλεσ αλλα οταν βγαζεισ με το τσουβαλι καποια θα βγουν καλυτερα
@spinemm πολυ ωραια κατα το ημιση φορητη το ngage.απιστευτα γραφικα για τοτε απο εταιρια που δε το περιμεναμε.τυχεροι οσοι το ειχαν γενικα.δυστυχως πιστευω δε θα βγει αλλο
ειναι τι θελει ο καθενασ ναι και να το υποστιριξει αλλα καποια πραγματα ειναι αντικιμενικα παιδια
Ρε είστε σοβαροί? Συγκρίνετε το έγχρωμο φορητό της SEGA το οποίο κράταγε μετά βίας μόλις 1.5 ώρα?
Ή μήπως συγκρίνετε το τρισάθλιο Ngage με το 3DS? Ναι, έπαιζε παιχνίδια όπως το Tomb Raider, στο 0.5 καρέ/δευτερόλεπτο, με απίστευτα bugs και freezes, όταν έπαιζες δεν δεχόταν κλήσεις και άλλα πολλά! Έλεος ρε!
spinemm, δεν είναι ότι δεν υποστηρίζεις τη Nintendo...Είναι ότι πολλά από αυτά που λες δεν στέκουν καν...Όπως το Ngage με το 3DS...Όπως επίσης ότι αγνοείς πολλά μα πάρα πολλά πράγματα που λένε οι άλλοι, μόνο και μόνο επειδή δεν μπορείς ή φαίνεται ότι δεν μπορείς να απαντήσεις...Σου ξαναλέω και πάλι για το Super Mario Galaxy και τα specs...Το αγνόησες μία, δύο, πάει πολύ και τρίτη φορά...
Όσο για τα παιχνίδια του Wii?
SMG 1&2
Monster Hunter Tri
Xenoblade
Trauma series
Resident Evil UC&DC
Zelda SS
WiiWare παιχνίδια(μην τα γράφω ένα ένα)
GoldenEye
Silent Hill SM
Metroid Prime Trilogy
Metroid Other M
Kororinpa
Conduit 1&2
Disaster Day of Crisis
έτσι για να πω μερικά...
spinemm, για κάποιο λόγο η σελίδα δεν με αφήνει να στείλω PM.....
@Sephiroth
Να το κοιτάξουμε λίγο, Παύλο? Δεν καταλαβαίνω τι σ@@@@ γίνεται!
τα παιχνιδια τα ανεφερεσ σαν αξιολογα η ασ πουμε σαν αποκλειστικοτητεσ...γιατι τα monster βγαινουν se psp το silent μεχρι και σε ps2 τα μετροιδ βγαιναν απο το 86 κλασικο ιπ και ειναι παιχνιδια του gamecube οπωσ και το golden (με λιγη αναβαθμιση) ζελδα κλασσικο ιπ και τωρα resident τα ανεφερα οραια παιχνιδια οπωσ και το conduit το παρελειψα τα wiiware ειναι μινισ που βγαζει και το πσπ η πσ3 η παιχνιδια απο n64 το τραυμα δε θα το σχολιασω το xenoblade paixnidara οπωσ και το last story.δεν ειπε κανεισ οτι δεν εχει παιχνιδια.ειναι λιγα υπεροχα και καποιοα καλα για να παιξεισ για τερματισμο αν bαριεσαι οπωσ το cunduit και το disaster(που εμενα μου αρεσε αλλα ωσ εκει)
ξεχασα θα συμφωνισω μονο μαζι σου οτι freezare σε καποιεσ στιγμεσ και επισης δεν μπορουσε να δεχτει κλησεισ αλλα εχει kai πολλα χρονια διαφορα με το 3ds.επισησ δεν ειχε το 0.5 kare απλα καποια lag που και που.δεν ειχα παιξει ολα τα παιχνιδια ομωσ.
και ναι συγρινω το game gear με το game boy και ειναι φυσικο να ετρωγε πολυ μπαταρια ηταν φορητο master system.επειρνε μπαταριεσ.ποσο κραταγε το αλλο 3 ορεσ max?καποθ εκει νομιζω.αν αυτο μονο εχεισ να πεισ οκ.καλυτερο το game boy βρηκεσ ελλατωμα (αν αυτο ειναι μονο οκ).αντικειμενικα να ξερεισ το gear ηταν ανωτερο se paixnidia to phre to game boy.
αλλα και το 3ds ποσο κραταει η μπαταρια γιατι εγω καθε 2μιση ορεσ το φορτιζω με ολα full και καθε 3σιμιση υπο κανονικεσ συνθηκεσ.να μου πεισ το ds ok παει και 7 ορεσ.
Επειδη καπου εχουμε "χαθει"..... δεν συγκρινα NGAGE με 3ds, αυτο που εγραψα αλλα καποιοι δεν καταλαβατε (ή δεν θελατε να καταλαβετε) ειναι οτι η ποιοτητα της αναλυσης της 2ης οθονης του 3ds που καποιος ανεφερε σαν προτερημα ειναι τοσο χαλια και υποδυεστερη του ανταγωνισμου που καλλιστα μια συσκευη που κυκλοφορησε πριν 9 χρονια θα μπορουσε να "δειξει" πολυ καλυτερη......
Chased, όπως σου είπα και σε PM, δεν έχω τη δυνατότητα να ελέγχω τεχνικά το site, αλλά αν υπάρχει κάποιο θέμα, επικοινωνήστε με τη φόρμα επικοινωνίας για να σας απαντήσει το κατάλληλο τμήμα, δεν περνάνε όλα από μένα (ευτυχώς) :P
Εκει που σαν gamers νομιζαμε πως το Ngage ειχε χαθει για παντα αφου για αλλη μια φορα μετα το ΕΤ του 2600 το κακο νικηθηκε,θαφτηκε και ειρηνη επικρατουσε ξαφνικα επανηλθε για να φερει το chaos με flaming!
Επισεις σε πια διασταση το game gear ειχε ανωτερα παιχνιδια απο το gameboy?Δεν λεω πως δεν ειχε καλα παιχνιδια αλλα μην το τραβαμε τοσο :P To τουβλο το game gear ηταν πανακριβο να το συντηρήσεις χωρις να το εχεις στο ρευμα και το gameboy κραταγε πολυ παραπανω απο 3 ωρες.
Spinemm η αναλυση του ngage ειναι χειροτερη της δευτερης οθονης του 3DS.
Στο θέμα μας παιδιά. Το 3DS XL θα κοστίζει κάπου τόσο. Κράξτε ή επιδοκιμάστε αυτό, όχι το nGage.
Και μετά από όλα αυτά τα πυρά ελπίζω ότι ήρθατε όλοι στο αναπόφευκτο συμπέρασμα ότι δεν υπάρχουν καλύτερες και χειρότερες κονσόλες. Υπάρχουν γούστα και υπάρχουν κριτικές.
Για κάποιον που δεν τον αγγίζουν τα ip's της Nintendo, οι κονσόλες της είναι αδιάφορες.
Για άλλους που δεν τους αγγίζουν τα ip's της Sony, οι κονσόλες της Nintendo είναι καλύτερες.
Κάποιος που δουλεύει για αυτές τις εταιρείες ή κερδίζει χρήμα από αυτές κοιτάει τα νούμερα.
Εγώ πάντως θα ήθελα να σταθώ στα αντικειμενικά πράγματα.
Δυστυχώς βλέπω πολύ κόσμο, οχι μόνο να δέχεται αδιαμαρτύρητα αλλά και να εγκρίνει κάποια πράγματα που με ενοχλούν από όπου κι αν έρχονται.
Δεν σας προσβάλλει σαν κατόχους 3DS (ήμουν και εγώ) να σας "κοροΐδεύει" κατά κάποιο τρόπο η Nintendo;
Βγάζει το 3DS με όπλο το 3D στα 250€. Κάποιοι το αγοράζουν.
Υποκειμενική μου κρίση που μπορείτε να αγνοήσετε: Το φορητό έχει κακή ποιότητα κατασκευής. Φθηνό πλαστικό, μικρά πλήκτρα, έλλειψη δεύτερου μοχλού και είναι εξαιρετικά άβολο στα χέρια. Τα shoulder buttons δεν μπορούσα να τα χρησιμοποιήσω άνετα και δεν το συνήθισα όυτε μετά από 5-6 μήνες χρήσης. Τεχνικά χαρακτηριστικά ασύμβατα με την εποχή των δυνατών tablets και smartphones (όχι ότι γίνεται άμεση σύγκριση αλλά dedicated gaming handheld φτιάχνεις ρε αδερφέ). Η δεύτερη touch screen είναι άθλια και σε ανάλυση αλλά και σε χρησιμότητα. Μόνο με το stylus δουλεύει σωστά, με τα δάχτυλα άστο. Η πρώτη οθόνη πέρα από την χαμηλή της ανάλυση είναι και πολύ μικρή. Μετά από ένα μήνα χρήσης το πλαστικό έτριζε και κουνιόταν όταν ανοιγόκλεινα το φορητό και έδινε την εντύπωση ότι δεν θα κρατήσει πολύ. Το 3D είναι απλά ένα gimmick που επιβαρύνει μάλιστα το hardware του φορητού και αφορά πολύ περισσότερο την αίσθηση βάθους και πολύ λιγότερο το pop out που αρέσει στο 3D.
Λίγο καιρό μετά η Nintendo ρίχνει την τιμή του 3DS. Βγάζει το ambassador program για να επιβραβεύσει τα.. κορόιδα που το πήραν νωρίς δίνοντας κάποια αδιάφορα παιχνιδάκια από gameboy και advance που δεν τους κοστίζουν τίποτα.
Κάποια στιγμή σκάει και το διπλομόχλι που το κάνει αισθητικά χειρότερο και πρέπει να πληρώσεις να το πάρεις.
Έπρεπε να είναι εκεί από την αρχή.
Μια εβδομάδα μετά τις διαβεβαιώσεις από πλευράς Nintendo ότι δεν σχεδιάζεται άμεσα νέα έκδοση του φορητού, σκάει το XL. Μεγαλώνουν την οθόνη, χωρίς να μεγαλώσουν την ανάλυση και προσθέτουν λίγη αυτονομία μπαταρίας στην ήδη πολύ χαμηλή. Με αυτόν τον τρόπο προσπαθούν ουσιαστικά να επαναφέρουν την τιμή του 3DS κοντά στα αρχικά επίπεδα και να σας κάνουν να το ξαναγοράσετε κάτι που δυστυχώς βλέπω να είναι πρόθυμοι να κάνουν πολλοί.
Σε μερικούς μήνες ακόμη να περιμένετε την επόμενη έκδοση του 3DS XLi turbo injection που θα έχει και δεύτερο μοχλό.
Εμένα αυτά με εκνευρίζουν και όχι οι εμμονές του καθενός με τα Mario, Zelda, Uncharted κλπ.
Όταν λοιπόν τα δέχεσαι αυτά και τους επιβραβεύεις με το να τους δίνεις τα λεφτά σου και να τους "στηρίζεις" στα φορουμ, τότε είσαι ο ορισμός του fanboy.
Couldn't say more.... Απλώς κάποιες κινήσεις είναι ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΕΣ, απο οποιαδήποτε εταιρεία και αν γίνονται, και πάνω απ 'όλα θίγουν ΕΜΑΣ που τους ακουμπάμε τα ευρουλάκια που με κόπο και θυσίες πολλοί αποταμιεύσαμε.... εαν δεν σέβονται τον καταναλωτή, δεν πρόκειται να τους σεβαστώ κι εγώ...
ronoroa μαλλον δεν διαβασεσ καλα ειπα οτι σαν μηχανημα ηταν καλυτερο αλλα το game boy το πηρε σε παιχνιδια ειχε καλυτερα δηλ κ περισσοτερα.ειχα και τα 2 και οι μπαταριes στο game boy κραταγαν καπου εκει .πανακριβη συντηριση ναι (δε μπορεισ να τα εχεισ ολα ουτε εβγαζε 50 μοντελα για το καλυτερευει οπωσ αλλες ισωσ κακως για καποιουσ)αλλα και το 3ds με φορτιστη το εχεισ μετα.
teras εχεισ απολυτο δικιο σε ολα εκτοσ απο το το η οθονη κατω δουλευει και με τα χερια καλα τουλαχιστων στο ρεσιδεντ που εχω.(και εγω προσπαθω να το συνηθισω ακομα μετα απο 4 μηνεσ αλλα τι να κανεισ...ισωσ βγαλει κανα παιχνιδακι καλο καποια στιγμη)
* Όταν είπα για την κάτω οθόνη δεν εννοούσα ότι δεν δουλευει σωστά, αλλά ότι το touch interface είναι κακό γιατί δεν σχεδιάστηκε να δουλεύει με το χέρι, όπως για παράδειγμα οι touchscreens των κινητών τηλεφώνων. Σχεδιάστηκε για το stylus.
Το RE: Revelations είναι το καλύτερο παιχνίδι που έπαιξα στο φορητό.
Λαθος μου για τα παιχνιδια,δεν καταλαβα ακριβως τι εγραψες.
Εμενα το gameboy (το γκρι το απλο,το πρωτο μοντελο) θυμαμαι κραταγε αρκετες ωρες.Ακομα και χωρις αλκαλικες πρεπει να ηταν πανω απο 5-6 ωρες.3 ωρες δεν ηταν ποτε. Επίσημα το πρωτο gameboy κραταγε 10-12 ωρες και το game gear 4-6 (το game gear ηθελε 6 μπαταριες και το game boy 4).
δε θυμαμαι ακριβωσ περασαν 20 χρονια σχεδον αλλα θυμομουν οτι οι απλεσ στην αρχη που μου διναν φραγα για μπαταριεσ κρατουσαν 3 ωρεσ περιπου και μετα που το εδωσα για game gear κρατουσαν πιο λιγο περιπου 2 αλλα ισωσ εχω αδικο για το game boy (βεβαια δε με ενοιαζε γιατι μεσα στο σπιτι επαιζα εφτυχωσ ειχε και το φορτιστη).αλλα ηταν απολαυση να παιζεις jurasic mario ktl εγγρωμα και με αρκετα χρωματα
τερασ αν δουλευε μονο με το stylus στο ρεσιδεντ μεχρι να αλλαξω οπλο στο hard θα με ειχαν κανει...ευτηςως που δουλευει οπωσ δουλευει:)
*sonic εννοουσα.to mario απολαυση αλλου:)
@teras +1 δεν θα μπορουσες να τα γραψεις καλυτερα!!!!!!!
@roronoa --> Σιγουρα δεν εχεις καταλαβει τι θελω να πω....τεσπα ο teras πιστευω οτι με αυτα που εγραψε αντικατοπρτιζει ολα αυτα που εγω ηθελα να καταλαβετε αλλα οοοοολοι κολλησατε στο ngage....Λοιπον να το ξαναγραψω για να το καταλαβετε ολα εσεις τα fanboys της ΝΙΝΤΥ παραδειγμα εφερα για την αναλυση της οθονης ΔΕΝ ΤΑ ΣΥΓΚΡΙΝΑ!!!!!ΟΥΤΕ ΕΙΠΑ ΟΤΙ ΤΟ ΝGAGE ΕΙΝΑΙ ΚΑΛΥΤΕΡΟ....Καποιοι μου φαινεται εδω μεσα βλεπουν το δεντρο αλλα εχουν εδω και πολυ καιρο χασει το δασος!!!!!!!!
spinem δηλαδη με βαση τα κριτιρια σου το psp ηταν καλυτερο απο το ds? oi τιτλοι στο psp ηταν ο ενας χειροτερος απο τον αλλο. nfs maniac ποσων ετων εισαι? συνηθως τα πιτσιρικια κοιτανε τα γραφικα. Το τι προσεφερε το wii στην αγορα φανηκε απο τις ελλεεινες αντιγραφες πχ κινεκτ των ανταγωνιστων. Και φανηκε και απο τις πωλησεις της κονσολας. Το wii ηταν για μενα η μοναδικη κονσολα πραγματικα νεας γενιας που προσπαθησε να φερει κατι νεο. 360 kai ps3 ηταν απλα χβοχ και ps2 με καλυτερα specs. Και ναι οι πωλησεις ΑΣΦΑΛΩΣ και ειναι κριτηριο και του ποια ειναι καλυτερη κονσολα αλλα και του ποια κονσολα εχει τα πιο πολλα καλα παιχνιδια γιατι δε φτανει να εχεις καλα παιχνιδια. πρεπει να εχεις ΠΟΛΛΑ καλα παιχνιδια. Το gamecube πχ εκτος οτι ηταν πολυ καλυτερο σα μηχανημα , ειχε και παιχνιδαρες αλλα αυτο δεν αποδειχτηκε αρκετο γιατι το ps2 απλα ειχε χιλιαδες τιτλους και μια γκαμα που δεν εχει ξαναεπαναληφθει. Με τον ιδιο τροπο επικρατησε και το gameboy των game gear και lynx. Ειδικα το lynx ηταν εκπληκτικο μηχανημα και πολυ μπροστα απο την εποχη του και με φοβερους τιτλους αλλα απελπιστικά λιγους. Ακομα ειναι νωρις για τη μαχη 3ds vita για να βγαλουμε συμπερασματα. Δεν εχω πιασει στα χερια μου καμια απο τις 2 κονσολες και μαλλον δε θα πιασω καμια απο τις 2 λογω των οικονομικων μου. Αλλα δεν εχω αμφιβολια για το ποιος θα ειναι ο νικητης. H Νιντεντο την αγορα των φορητων δε τη χανει. Πολλοι προσπαθησαν αλλα ουδεις το πετυχε. Oσον αφορα το 3dsXL επειδη δεν εχω παρακολουθησει το ρεπορταζ ,αν οντως η μοναδικη τους διαφορα με το 3ds ειναι το μεγεθος της οθονης τοτε προκειται απλα για αρπαχτη να τα φαει απο τα αρρωστακια τα fanboys.
vonzuchter πίστεψε με το σκεπτικό "μόνο τα πιτσιρίκια κοιτάνε τα γραφικά" είναι οτι πιο άκυρο έχω ακούσει τα 30 χρόνια της ζωής μου... Δεν μπορείς σε καμία περίπτωση να καθορίσεις εσύ τα κριτήρια του καθενός, ούτε να τα κατηγοριοποιήσεις ηλικιακά, οπότε δεν θα ασχοληθώ καν με την συγκεκριμένη αερολογία (κατα εμένα)....
Καλό θα ήταν όμως να σεβεσαι την γνώμη και τις προτιμήσεις των άλλων, ακόμα και αν δεν σε βρίσκουν σύμφωνο, παρά να τους μειώνεις χρησιμοποιώντας τέτοιου είδους τεχνάσματα.Αυτο το "πόσων χρονών είσαι φιλαράκο", εγώ έχω σταματήσει να το χρησιμοποιώ τουλάχιστον απο το δημοτικό...
καθαρα απο περιεργια ρωτησα για να καταλαβω το σκεπτικο σου γιατι μου εκανε τρομερη εντυπωση αυτο που εγγραψες για 70% γραφικα 30% gameplay . ομολογω οτι δεν εχω ξανακουσει τετοια τοποθετηση. Και δεν ειναι καθολου αερολογια. και εγω μικρος εντυπωσιαζομουν απο τα γραφικα και αμα εβλεπα μεγαλη βαθμολογια στα γραφικα ετρεχα και το αγοραζα. πλεον δε δινω δεκαρα για τα γραφικα. οπως και η συντριπτικη πλεον πλειοψηφια των παικτων. Με τη σημερινη τεχνολογια δεν υπαρχει παιχνιδι με κακα γραφικα οποτε σχεδον το 100% των τιτλων θα σου αρεσει να υποθεσω?. Καταλαβαινεις οτι δε στεκει αυτο που εγραψες με καμια λογικη. Αν το κριτηριο σου στο παιχνιδι ειναι τα γραφικα τοτε προφανως εισαι οντως μικρος και δεν εχεις παιξει παλαιοτερα παιχνιδια. Με το σκεπτικο οτι τα γραφικα κανουν το παιχνιδι τοτε το sensible soccer ηταν μια πατατα προφανως για εσενα και επαιζες τοτε φιφα υποθετω. Εσυ και οι υπαλληλοι της ΕΑ γιατι κανεις αλλος δεν το επαιζε.
Φίλε μου το ΒΑΣΙΚΟ μου κριτήριο είναι τα γραφικά, γιατί αυτο κοιτάω αρχικά σε έναν τίτλο Το δικό σου σκάλωμα ποιο είναι? Αυτο μου αρέσει βρε φίλε, αυτο κοιτάω πρέπει όπως και να χει να συμφωνώ μαζί σου? Δε γουστάρω βρε φιλαράκι να παίζω με κινούμενα pixels, τι το πιο απλό να καταλάβεις?
Και ναι, με την σημερινή τεχνολογία υπάρχουν παιχνίδια με κακά, γραφικά προφανώς όμως βλέπεις το gameplay, και αμφιβάλω αν τα έχεις πάρει μυρωδιά....
Το αν στέκει η δεν στέκει δεν θα το κρίνεις εσύ φίλε μου, και ούτε θα ρωτούσα τη γνώμη σου.... Είναι η ΓΝΩΜΗ μου, και αυτη υποστηρίζω....
Τώρα στο TOP 10 Fail συνεχίζεις να βάζεις υποψηφιότητες.... Όταν μιλάμε για γραφικά, εννοείται οτι αναφέρομαιι στην τεχνολογία της εκάστοτε εποχής...Οπότε οι γελιότητες περι FIFA, σε κανα 6χρονο....
Με ATARI 2600 μεγαλώσαμε αδερφέ, και ξέρουμε κάποια πράγματα... Σταμάτα να είσαι ο κλασικός ξερόλας-αμφισβητίας, και δέξου και την άποψη του άλλου, σου αρέσει δεν σου αρέσει....
η αληθεια οτι ολοι τα κοιταμε τα γραφικα και ασ λενε καποιοι οτι δεν τουσ νοιαζουν....μπορει σε κατι lego να μην μετραει επειδη ειναι διασκεδαστικα alla to mass effect to uncharted to gears of war και 100 αλλα παιχνιδια εκκατομυριων βασιζονται σε γραφικα και οχι μονο σε gameplay που υπαρχουν πολλα ιδια.
αποψεις ειναι αυτεσ.εγω σιγουρα κοιταω γραφικα μπορει να μην με εντυπωσιαζουν ολα στη εποχη που ζουμε αλλα ακομα βγαινουν παιχνιδα με οχι κακα αλλα σιγουρα μετρια γραφικα (καποιοσ δουκασ πχ)
Ακριβώς.... Δηλαδή παιχνίδια τύπου Uncharted, God of War, έγιναν επιτυχία για το εκπληκτικό (και πρωτότυπο) gameplay που μας προσέφεραν (σφάξε και πυροβόλα οτι κινείται....)
@nfs_maniac+ASIMODRAKOS +1 ΣΕ ΟΛΑ!!!!!!!!
Μαλιστα το διαβασαμε και αυτο......οι τιτλοι του Psp ο ενας χειροτερος απο τον αλλο....και το Psp χειροτερο απο το ds!! OK
Λοιπον vonzuchter κοιτα, επειδη ΕΙΧΑ 3ds Και ΕΧΩ PSVITA, θα σου πω οτι δεν τιθεται θεμα συγκρισης,,,,,ΕΤΣΙ ΑΠΛΑ!!!! Το PSVITA ειναι ετη φωτος μπροστα.......εκτος και εαν "φτιαχνεσαι" να παιζεις ΡΟΚΕΜΟΝ, MARIO και NINTENDOGS&CAT σε 2000 διαφορετικες παραλλαγες!!!!!!!