Στις 25 Ιουλίου η Take-Two κατοχύρωσε ένα νέο εμπορικό σήμα για το Bully, το open-world action adventure game που διαδραματίζεται στο οικοτροφείο ενός σχολείου και πρωτοκυκλοφόρησε το 2006 στο PS2. Στη συνέχεια, υπενθυμίζεται πως έγινε port στα Wii, Xbox 360 και PC με την ονομασία Bully: Scholarship Edition και είχε λάβει πολύ καλές κριτικές.

Τον περασμένο Νοέμβριο ο αντιπρόεδρος της Rockstar Dan Houser είχε αφήσει να εννοηθεί ότι το Bully 2 θα είναι το επόμενο project της Rockstar Vancouver, μετά από την κυκλοφορία του Max Payne 3. Τότε είχε δηλώσει ότι «δεν υπάρχει για την ώρα η πρόθεση να αναπτύξουμε ένα sequel για το Bully, όμως θα δούμε τι μπορούμε να κάνουμε, αφότου κυκλοφορήσει το Max Payne 3».
Καταστήματα αρνούνται να πουλήσουν το GTA 6!
Πολύ καλή είδηση. Το πρώτο ήταν παιχνιδάρα!
δεν επαιξα ποτε το πρωτο