
Η Γερουσία έκανε γνωστό πως αναβάλει επ’ αόριστο τη συζήτηση του νομοσχεδίου, αν και ανώνυμα φαινόταν ότι υπήρχε η στήριξη από 60 γερουσιαστές, έτσι ώστε να ψηφιστεί. Ο πρόεδρος της επιτροπής για θέματα Δικαιοσύνης της Βουλής σημείωσε πως το SOPA ίσως συζητηθεί σε μετέπειτα χρονική στιγμή, όταν και θα υπάρξει ευρύτερη αποδοχή και συμφωνία για το θέμα. Για όσους δε γνωρίζουν, τα δύο νομοσχέδια επέτρεπαν στις αρχές να κατεβάσουν ολόκληρες ιστοσελίδες αν εντοπιζόταν οποιασδήποτε μορφής αναφορά σε περιεχόμενο που διακινείται παράνομα, ακόμη και αν αυτό ανέβαινε από χρήστη!
Ανακοινώθηκε η GTA 6 Ultimate Edition και το preorder bonus!



Ετσι μπραβο!! Αυτο ελειπε να περναγε!
Νομοσχέδιο με όνομα PIPA..... Respect
Μίλτο! Σώπα καλέ! XD
Δεν την παλεύουν οι Ρεπουμπλικάνοι! Αυτό έλειπε, να περνούσαν αυτά τα εκτρώματα!
Tέλος οι πίπες δηλαδή;;(με την καλή την ένοια :P)
#winning
SOPA φακ γιου ! PIPA φακ γιου τοο, μπιτς !
Απαγορεύονται οι Pipes...xD
Εδω καιγεται ο κοσμος και αυτη αντι να δωσουν λυσεις στα καθημερινα προβληματα ασχολουνται με PIPES. Well done!!!!!!
anaκουφιστηκαν και οι εταιριες παροχης ιντερνετ..no free no συνδρομη..
και παλι με αφορμή αυτων μας πόνεσε.. παει το megaupload Και ποσα αλλα :(
Κάτι παίζει αυτή τη στιγμή και με το filesonic και το upload.to!
-Kai ti 8a mou kanoun ama katebazo apo torrent?
-PIPA!
-SOPA!! :P
Πάλι καλά που αποσύρθηκε το νομοσχέδιο τους... Το καλύτερο video με όλα αυτό το σκηνικό είναι το πως θα είναι τα commentaries του Modern Warfare μετά από το νομοσχέδιο! Δείτε να γελάσετε
http://www.youtube.com/watch?v=u-vVu9NswzE
pw re gmt 2 3 emeinan mono kai afta fusika den einai epipedou megaupload kai filesonic.
Μην γελιέστε...Κερδίσαμε τη μάχη αλλά ο πόλεμος είναι ακόμα εδώ...Απλά το καθυστέρησαν,το ανέβαλλαν...Η διάθεσή τους δεν έφυγε και οι δηλώσεις ήταν του στυλ "θα το συζητήσουμε ξανά όταν ο κόσμος θα είναι πιο έτοιμος για κάτι τέτοιο!"...Κοινώς: "Θα το επαναφέρουμε ξανά όταν ο κόσμος θα έχει κουραστεί να αντιδράει!"...
ΕΤΣΙ!!!!
What about ACTA?
οχι θα περναγιε....
Αυτά τα 2 έφυγαν αλλά έχρεται το ACTA πυο μπορεί να μην φαίνεται πολύ σοβαρό αλλά είναι...Συν οτι 2-3 μεγάλα filesharing site έχουν χεστεί πάνω τους μετά το κελίσιμο του Megaupload...