Η Disney Interactive επιβεβαίωσε στην ιστοσελίδα Joystiq ότι το studio Propaganda Games σταμάτησε την Τετάρτη τη λειτουργία του. Η Propaganda Games (με έδρα στο Vancouver) είναι η ομάδα ανάπτυξης που ανέλαβε να φέρει εις πέρας την ολοκλήρωση του Tron: Evolution, ενώ είχε ασχοληθεί το 2008 και με την επαναφορά του franchise Turok. Στέλεχος της Disney δήλωσε μάλιστα πως το studio ολοκλήρωσε τη δουλειά που είχε να κάνει και πλέον δεν υπήρχε άλλη εναλλακτική λύση.

Ουδείς γνωρίζει την τύχη του DLC που ετοιμαζόταν για το Tron: Evolution, καθώς δεν έχει επιβεβαιωθεί αν είναι έτοιμο για κυκλοφορία ή αν εγκαταλείπεται πλήρως η ιδέα διάθεσής του.
Αλλάζει όνομα η COSMOTE TV, αυτό είναι το νέο
Θα το τιμλησω με μια ενοικίαση η ταινία μου άρεσε πολύ όσο για το στoύντιο κριμά τουλάχιστον για τους ανθρώπους που εργάζονται.Μακάρι να τους αξιοποιήσει η Dinsey
Το βασικότερο σε αυτές τις περιπτώσεις είναι να μπορούν οι μεγάλες εταιρίες να κρατούν τους ταλαντούχους, ακόμη και από τα studios που αποφασίζουν να κλείσουν...
Krima giati to tron evolution prosopika to vrika poli wreo :(
Στηριζόταν στο TRON ...αλλά δεν ήταν και το καλύτερο.
μορι κριση... θα μου το πληρωσεις