Αγαπητέ χρήστη, παρατηρήσαμε οτι έχεις ενεργοποιημένο Ad Blocker.
Για την καλύτερη εμπειρία σου θα θέλαμε να σε παρακαλέσουμε να το απενεργοποιήσεις κατά την πλοήγησή σου στο site μας ή να προσθέσεις το enternity.gr στις εξαιρέσεις του Ad Blocker.
Με εκτίμηση, Η ομάδα του Enternity
Το κριτήριο σας πρέπει να ειναι τουλάχιστον 3 χαρακτήρες
Η φετινή BlizzCon έλαβε χώρα χθες στο Los Angeles και οι ανακοινώσεις αφορούσαν κυρίως το τέταρτο expansion του World of Warcraft, καθώς και τη συλλεκτική έκδοση του Diablo III. Αν θέλουμε να δούμε μαζεμένες όλες τις ειδήσεις, το Diablo III παραμένει χωρίς ημερομηνία κυκλοφορίας, αλλά πλέον έχουμε στα χέρια μας το περιεχόμενο της συλλεκτική έκδοσης, αλλά και τον τρόπο με τον οποίο οι παίκτες του WoW θα μπορέσουν να το αποκτήσουν δωρεάν. Όσον αφορά στο StarCraft II: Heart of the Swarm, παρουσιάστηκε ένα νέο video για το νέο expansion, όπου και προβλήθηκε μία νέα μονάδα των Zerg που μπορεί να τα βγάλει πέρα με τους Protoss walkers, καθώς και η Kerrigan σε μία νέα μορφή. Σχετικά με το Mists of Pandaria, παρουσιάστηκε μια νέα class, οι Monks, ενώ μάθαμε και πως οι κάτοικοι της Pandaria θα παίξουν σημαντικό ρόλο στη διαμάχη της Alliance με τους Horde.
O CEO της Blizzard Mike Morhaime σημείωσε ακόμη πως ετοιμάζεται να διατεθεί το WoW patch 4.3, το οποίο και θα είναι το μεγαλύτερο που έχει διατεθεί μέχρι στιγμής για το Cataclysm. Τέλος, το DotA παρουσιάστηκε μέσα από ένα σύντομο video. Παρακολουθήστε όλη τη δράση μέσα από τους παρακάτω players:
Καιρός ήταν να αρχίσει και το WoW να πέρνει στοιχεία από το Rift :>
Όσο για το trailer, έτσι φτιάχνονται τα trailers Blizzard:
http://www.youtube.com/watch?v=DD_IjAzPbxQ
Γιατι ποια ειναι τα πρωτοτυπα στοιχεια του? Το Rift ειναι ενα πολυ καλα σχεδιασμενο παιχνιδι αλλα εχει παρει στην ουσια ολες τις ιδεες αλλων MMO. Και κυριως του WHO. Μην τρελαθουμε τελειως...
Το 99.99% των MMO σήμερα έχει πάρει στοιχεία από άλλα παιχνίδια (μέσα σε αυτά είναι και το WoW και το Rift και το Warhammer Online). To WoW πήρε τα καλύτερα στοιχεία από άλλα mmo και πρόσθεσε δικά του. Το ίδιο έκανε και το Rift, για το οποίο λένε όλοι λανθασμένα ότι είναι κλώνος του WoW και λοιπά και λοιπά. Αν δεις το trailer όμως, θα δεις μεγάλη διαφορά στην ποιότητα. Δε καταλαβαίνω γιατί η Blizzard έφτιαξε ένα trailer για ολόκληρο expansion, το οποίο είναι λες και το έφτιαξε κάποιος user και μάλιστα χωρίς να κουραστεί και πολύ.
Ίσως η τελευταία πινελιά για το WoW αυτό το expansion. Από του χρόνου έρχονται epic MMORPGs, όπως Guild Wars 2! (ύστερα από 4-5 χρόνια αναμονής φαίνεται φτάνει η ώρα του επιτέλους).
Η φετινή BlizzCon έλαβε χώρα χθες στο Los Angeles και οι ανακοινώσεις αφορούσαν κυρίως το τέταρτο expansion του World of Warcraft, καθώς και τη συλλεκτική έκδοση του Diablo III.
ωραια τα βιντεο αλλα και ενα release date για τα 3 πρωτα ειδικα το d3 δεν θα με χαλαγε καθολου...
a re blizzard... an de bgalei kai lefta apo ta MOBA den tha ysixasei
Aν και πλέον κυνηγάει το χρήμα με καθόλου ενδοιασμούς το στούντιο, η ποιότητα των τίτλων είναι κάτι παραπάνω από την τελειότητα!
Καιρός ήταν να αρχίσει και το WoW να πέρνει στοιχεία από το Rift :>
Όσο για το trailer, έτσι φτιάχνονται τα trailers Blizzard:
http://www.youtube.com/watch?v=DD_IjAzPbxQ
Απο το Rift??
Γιατι ποια ειναι τα πρωτοτυπα στοιχεια του? Το Rift ειναι ενα πολυ καλα σχεδιασμενο παιχνιδι αλλα εχει παρει στην ουσια ολες τις ιδεες αλλων MMO. Και κυριως του WHO. Μην τρελαθουμε τελειως...
Plisken αστειεύομαι για το πρώτο μου σχόλιο :P
Το 99.99% των MMO σήμερα έχει πάρει στοιχεία από άλλα παιχνίδια (μέσα σε αυτά είναι και το WoW και το Rift και το Warhammer Online). To WoW πήρε τα καλύτερα στοιχεία από άλλα mmo και πρόσθεσε δικά του. Το ίδιο έκανε και το Rift, για το οποίο λένε όλοι λανθασμένα ότι είναι κλώνος του WoW και λοιπά και λοιπά. Αν δεις το trailer όμως, θα δεις μεγάλη διαφορά στην ποιότητα. Δε καταλαβαίνω γιατί η Blizzard έφτιαξε ένα trailer για ολόκληρο expansion, το οποίο είναι λες και το έφτιαξε κάποιος user και μάλιστα χωρίς να κουραστεί και πολύ.
Α,τσιμπησα μονος μου φαινεται ,lol...:P
Ίσως η τελευταία πινελιά για το WoW αυτό το expansion. Από του χρόνου έρχονται epic MMORPGs, όπως Guild Wars 2! (ύστερα από 4-5 χρόνια αναμονής φαίνεται φτάνει η ώρα του επιτέλους).
Βασικά έως τώρα η αντίδραση της community είναι σε φάση: "How to kill WoW".
Blizzard dota wth!!!!!! τι έγινε εδώ ρε, άλλο Dota, και Blizzard Dota και Dota 2? wthhhhhhhhhhhh