
«Γνωρίζαμε ότι το LA Noire θα ήταν τεράστιο και ως εκ τούτου προσπαθήσαμε να μην κάνουμε περικοπές σε κανένα σημείο», δήλωσε χαρακτηριστικά ο Barrera και συμπλήρωσε πως έχει γίνει η κατάλληλη δουλειά, έτσι ώστε στην έκδοση για το σύστημα της Microsoft να μην απαιτείται συχνά αλλαγή δίσκου.
Η CD Projekt RED δεν έχει ανακάμψει πλήρως από το λανσάρισμα του Cyberpunk 2077




Πολύ καλα νέα. Άντε να κυκλοφορησει να το πάρουμε με την μία.
Φανταζομαι οτι για το xbox θα ειναι το ενα απο τα 3 install disc
Μιλαμε για τεραστιο τιτλο. Οποτε τα λεφτα μας δεν θα τα κλαψουμε, το μονο σιγουρο.
Αυτά είναι νέα!!!!!!!!!!!!! 2 εβδομάδες ακόμη έμειναν...... ;)
3 DVD;;; Πωπω, αυτά είναι, θα είναι τεράστιο. Mάλλον θα προτιμήσω την PS3 έκδοση, εκτός και αν υπάρχουν σημαντικές διαφορές, οπότε και θα ανεχτώ τις αλλαγές δίσκων.
PS3 all the way!
http://www.enternity.gr/Article/%CE%91%CF%80%CE%BF%CE%BA%CE%BB%CE%B5%CE%B9%CF%83%CF%84%CE%B9%CE%BA%CF%8C-%CF%80%CE%B5%CF%81%CE%B9%CE%B5%CF%87%CF%8C%CE%BC%CE%B5%CE%BD%CE%BF-%CE%B3%CE%B9%CE%B1-%CF%84%CE%BF-LA-Noire/1312.html
ΟΠΟΤΕ
σε ps3 με κλειστα τα ματια πιος καθετε να βαζει -βγαζει dvd.?
πωωωω, τρελάθηκα τώρα χαχαχα :P μακάρι να είναι τόσο open world όσο λένε!