Αγαπητέ χρήστη, παρατηρήσαμε οτι έχεις ενεργοποιημένο Ad Blocker.
Για την καλύτερη εμπειρία σου θα θέλαμε να σε παρακαλέσουμε να το απενεργοποιήσεις κατά την πλοήγησή σου στο site μας ή να προσθέσεις το enternity.gr στις εξαιρέσεις του Ad Blocker.
Με εκτίμηση, Η ομάδα του Enternity

Τετραπύρηνος επεξεργαστής στο iPad 3

Το Bloomberg έρχεται να αναστατώσει για άλλη μια φορά τους fans που περιμένουν το iPad 3, σημειώνοντας πως η Apple θα κάνει την παρουσίαση του προϊόντος μέσα στον Μάρτιο και πως στο εσωτερικό του θα βρίσκεται ένας τετραπύρηνος επεξεργαστής. Σύμφωνα με τις πληροφορίες του site, η ανάλυση της οθόνης θα είναι αρκετά μεγαλύτερη από αυτή του μοντέλου που κυκλοφορεί αυτή τη στιγμή και θα υποστηρίζει δίκτυα LTE για την αγορά της Αμερικής.



Μένει να δούμε αν θα επιβεβαιωθούν και φήμες για το πιο παχύ σώμα, καθώς και το πότε θα αποφασίσει η εταιρία του Κουπερτίνο να παρουσιάσει το πρώτο της iPad στην μετά Steve Jobs εποχή.


Καταστήματα αρνούνται να πουλήσουν το GTA 6!

 
Πρόσθεσε το Enternity.gr στις προτεινόμενες πηγές σου στη Google
Διαβάστε όλα τα νέα του Enternity.gr στο Google News, στο Facebook στο Twitter και στο Instagram και κάντε εγγραφή στο Newsletter
7 ΣΧΟΛΙΑ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ
  • Για να μπορέσετε να προσθέσετε σχόλιο θα πρέπει πρώτα να έχετε κάνει login!

    • https://www.enternity.gr/files/Image/UserAvatars/resized/enternity_50_50.jpg
    • 3000 χαρακτήρες ακόμα
    • dameko-doubutsu
    • @mgsarmando Nαι σωστα . Το vita δεν εχει τετραπυρινο ; Το 3ds δεν εχει μοναδικο software ? Aσε που και τα 2 μαζι κανουν οσο ενα iPad . Για να παιζεις παιχνιδια της τουαλετας ; Αν το θελει καποιος για δουλεια σιγουρα δεν θα ειναι καθολου κακο να εχει και παιχνιδακια αλλα οχι οτι θα πατησει τις φορητες κονσολες .

    • BoBKiD
    • Εξακολουθώ να μην καταλαβαίνω γιατί τα ipad κοστίζουν όσο ένας μισθός... η τεχνολογία είναι πλέον κοινή. Οι τετραπύρηνοι επεξεργαστές κυκλοφορούν εδώ και σχεδόν πενταετία και ο μόνος λόγος που δεν χρησιμοποιούνται μέχρι τώρα σε κινητά είναι η τροφοδοσία τους (μπαταρία, κατανάλωση κλπ).
      Το υπόλοιπο hardware δεν νομίζω να διαφέρει τόσο τραγικά από ένα ipad1 ή 2, οπότε δεν βλέπω τον λόγο να το αγοράσει κάποιος που έχει ήδη ένα προηγουμενο ipad.

    • dameko-doubutsu
    • @BoBKiD Ακομα ειναι αγνωστα τα specs . Μπορει να εχει πολυ υψηλης αναλυσης οθονη . Αλλα τωρα σιγουρα θα πεσουν οι τιμες . Ισως οχι στα ipad αλλα στα tablet σιγουρα .

    • mgsarmando
    • pandos kati me leei pos tha einai poly power genikos se oles tis efarmoges ke einai ke monadiko sto idos tu ke se thema logismigu ke oloi oi aloi tha antigrafun apo piso tu.ke den nomizo pos to i pad 3 tha pezi games of toilet file mu.

    • romanos.romaidis
    • Ε γενικά το Ipad3,δεν βγαίνει για να κτυπήσει τα PS Vita και 3DS,δεν είναι only gaming focused γκάτζετ το Ipad.Είναι λίγο απο όλα.Οσο για τιμες φίλε @BoBkid,να ξαναπούμε τα ίδια για την τιμολογιακή πολιτική της Apple?είναι fact οτι είναι overpriced,σχεδόν όλα τα προϊόντα της.

*