Αγαπητέ χρήστη, παρατηρήσαμε οτι έχεις ενεργοποιημένο Ad Blocker.
Για την καλύτερη εμπειρία σου θα θέλαμε να σε παρακαλέσουμε να το απενεργοποιήσεις κατά την πλοήγησή σου στο site μας ή να προσθέσεις το enternity.gr στις εξαιρέσεις του Ad Blocker.
Με εκτίμηση, Η ομάδα του Enternity
Το κριτήριο σας πρέπει να ειναι τουλάχιστον 3 χαρακτήρες
Η SEGA ανακοίνωσε τη διάθεση του Bayonetta από το PSN ξεκινώντας από τις 30 Ιανουαρίου. Θα κοστίζει €14.99 ενώ είναι ήδη διαθέσιμο ψηφιακά μέσω Xbox Live. Αρχικά κυκλοφόρησε σε retail μορφή για PlayStation 3 και Xbox 360 στις 8 Ιανουαρίου του 2010. Μία εξαιρετική ευκαιρία λοιπόν να αποκτήσετε ένα από τα κορυφαία σύγχρονα games της εν λόγω κατηγορία. Τι λέτε, θα την χάσετε;
Άμα δεν το είχα θα το είχα κάνει σίγουρα αγορά. Ένας πολύ καλός και αξιόλογος τίτλος από την Platinum Games που πραγματικά αξίζει να υπάρχει στην συλλογή του κάθε κάτοχου. Μακάρι εκτός από το Wii U να δούμε την μεταφορά του Bayonetta 2 και στην κονσόλα της Sony!
οντως απο τα καλύτερα hack & slash που έχω παίξει !! και οταν τελειωνει εχει και την επιβράβευση για το αντρικο κοινο ,
Private sexy dance απο την Bayoneta .......
Με ενα επερασμα στην ουσια βλέπεις το 1/3 του παιχνιδιου .... εχει replay value σιγουρα , και οχι μονο για κυνήγι τροπαιων !!
Άμα δεν το είχα θα το είχα κάνει σίγουρα αγορά. Ένας πολύ καλός και αξιόλογος τίτλος από την Platinum Games που πραγματικά αξίζει να υπάρχει στην συλλογή του κάθε κάτοχου. Μακάρι εκτός από το Wii U να δούμε την μεταφορά του Bayonetta 2 και στην κονσόλα της Sony!
οντως απο τα καλύτερα hack & slash που έχω παίξει !! και οταν τελειωνει εχει και την επιβράβευση για το αντρικο κοινο ,
Private sexy dance απο την Bayoneta .......
Με ενα επερασμα στην ουσια βλέπεις το 1/3 του παιχνιδιου .... εχει replay value σιγουρα , και οχι μονο για κυνήγι τροπαιων !!
Πολύ ακριβό. Τέλη 2010 ή 2011 το είχα πάρει στα 11 ευρώ από Αγγλία Sealed. Ωστόσο παραμένει το καλύτερο hack n' slash μέχρι σήμερα.
Κάπως αργά δεν πάρθηκε αυτή η απόφαση; Τέλος πάντων όποιου του αρέσουν τα hack 'n' slash δεν πρέπει να το χάσει. Κάτι ξέρω εγώ ο fan.