Η CD Projekt RED δεν έχει ανακάμψει πλήρως από το λανσάρισμα του Cyberpunk 2077
Διαβάστε όλα τα νέα του Enternity.gr στο Google News, στο Facebook στο Twitter και στο Instagram και κάντε εγγραφή στο Newsletter
7 ΣΧΟΛΙΑ
Η CD Projekt RED δεν έχει ανακάμψει πλήρως από το λανσάρισμα του Cyberpunk 2077
γιατι να πληροσουμε δυο φορες το παιχνιδι ?
Δύο φορές; Εφόσον γίνεις backer σε κάποιο Kickstarter project, αν τελικά ολοκληρωθεί το funding και με το καλό κυκλοφορήσει ο τίτλος, αποκτάς ένα αντίτυπο του παιχνιδιού, ψηφιακό ή σε κουτί, ανάλογα με το ποσό προσέφερες.
Broken Sword ρεεεεεεε...
Δεν πληρώνεις 2 φορές αν το πληρώσεις τώρα! Απλά έχουν πακέτα και ανάλογα πόσα θα δώσεις θα πάρεις και την αντίστοιχη έκδοση majorfox!
α δεν το ηξερα αυτο, και σε περιπτωση που δεν γινει το παιχνιδι που πανε τα λεφτα ? παιχνιδαρα παντως, το εχω λιωσει στο κινητο και παλια στο ps1
Αν δεν βγει το παιχνίδι... πάνε υπερ της ιδέας! Γενικώς άκλαφτα! Αν και μπορεί να επιστραφούν εφόσον όλα κρατώνται σε λογαριασμό τράπεζας μέχρι την ημερομηνία λήξεως του Kickstarter!
Άλλωστε είναι λογιστικό πέρασμα χρημάτων και δεν παραδίδεται τπτ στο χέρι εφόσον δεν εγκριθεί το εν λόγω εγχείρημα/kickstarter.
Αν ένα project δεν πιάσει το στόχο του δε γίνεται καμία απολύτως χρέωση του δωρητή. Αν τον πιάσει, τα χρήματα μείον τις προμήθειες του Amazon Payment και του Kicksarter πηγαίνουν στο developer ο οποίος μπορεί να τα κάνει ό,τι θέλει.
για broken sword ειναι πανευκολος στοχος. Aρκει να δειτε που και που τι ποσα μαζευονται για τι ιδεες και θα καταλαβετε.