
Το gamepad περιλαμβάνει ένα d-pad, δύο αναλογικούς μοχλούς, υποστήριξη ανάλυσης 720p χωρίς όμως να συναντάμε στο τμήμα του μικρόφωνο ή κάμερα. Οι σχεδιαστές του στοχεύουν στο ποσό των 350.000 δολαρίων με σκοπό τη μαζική παραγωγή του, ενώ η τιμή του θα ανέρχεται στα 349 δολάρια. Τέλος, η αλλαγή στην κάθε συσκευή που θα θέλει να χρησιμοποιήσει ο χρήστης θα γίνεται μέσα από ένα ειδικό cartridge. Δείτε το σχετικό video μέσα από τον παρακάτω player:
Η CD Projekt RED δεν έχει ανακάμψει πλήρως από το λανσάρισμα του Cyberpunk 2077



350 ευρώ;;; τρελοί είναι;
Μια χαρα ειναι γι'αυτα που κανει. Επισης, 350 δολλαρια οχι ευρω. Περιπου 280 ευρω ειναι αυτο.
Ακόμα και στα 280 ευρώ ακριβό είναι, αφήστε που τα υλικά του φαίνεται πολύ πλαστικούρα !!! Μια φορά να πέσει κάτω θα σπάσει στα δύο.
Υπερβολικά ακριβό, να πεις ότι έκανε και κάτι από μόνο του θα το δεχόμουν.
Λίγο ποιο φθηνό να ήταν και θα ήταν ότι πρέπει
Καλο φιανεται ομως "νωρις" πηραν την αποφαση να συμπεριλαβουν PS3 και Χ360.....απο την αλλη 350Ε? (γιατι για την Ελλαδα εααααααν ποτε ερθει αυτη θα ειναι η αντιστοιχια) πανε καλα? με 100Ε παραπανω αγοραζει καποιος (εαν τελικα αποδειχτει αληθινο) το bundle Με το Psvita!!!!
Ασε που διαβασα....."η αλλαγή στην κάθε συσκευή που θα θέλει να χρησιμοποιήσει ο χρήστης θα γίνεται μέσα από ένα ειδικό cartridge" δηλαδη +ποσα ΑΚΟΜΑ για PC, PS3 ή Χ360?