Τις φήμες πως η σειρά Killzone θα συνεχίσει στο επόμενο PlayStation διέψευσε η Guerilla, σημειώνοντας πως η εταιρία εργάζεται αυτή τη στιγμή σε τρία projects. Το πρώτο από αυτά είναι το Killzone του PlayStation Vita και το δεύτερο ένα νέο IP. Το τρίτο είναι «η συνέχεια του franchise στο PlayStation 3». Αν και δεν αποκαλύφθηκε πλήρως το αν θα έχουμε να κάνουμε με το Killzone 4 ή με ένα νέο DLC, η εταιρία δείχνει να συνεχίζει να επενδύει στο υπάρχον σύστημα.

Μένει να περιμένουμε μερικούς ακόμη μήνες…
Αλλάζει όνομα η COSMOTE TV, αυτό είναι το νέο
Ποσο ακόμα να αντέξουμε και εμείς οι δύσμοιροι !!
το 4 το 4 !!!!
το 4 στο 4 ........!