
Μέχρι στιγμής ξέρουμε απλά ότι ο τίτλος έρχεται σε εκδόσεις για PS3 και Xbox 360. Λέτε;

ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ
ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΕΚΔΟΣΗΣ
ΔΙΑΝΟΜΗ
PEGI
To Metal Gear Rising: Revengeance ίσως κάνει την εμφάνισή του και στο PlayStation Vita, αν επαληθευτούν όσα αναφέρονται σε ένα ειδικό slide παρουσίασης της Sony.
για τιτλος του Vita οκ αλλα οι κονσολες τι φταινε ?
Πολύ καλά νέα!
Υποτίθεται το ps vita δεν θα ήταν ένα φορητό ps3 αλλά θα είχε ταυτότητα .
Εμένα πιο πολύ για gagdet του Jason Bourne μου μοιάζει . Χεράκι χεράκι ψάχνουν και οι δυο την ταυτότητα τους . Και αντί να κάτσουν να βγάλουν 2-3 exclusive να διορθώσουν την κατάσταση περιμένουν από 3d party ... Πόσες εταιρίες όμως θα επενδύσουν σε ένα hardware χωρίς εγκατεστημένη βάση ; Ελάχιστες , μονό port .
Ρε παιδιά, κάτι δεν πάει καλά με το λογότυπο, καθώς δεν είναι το νέο logo του Metal Gear Rising: Revengeance, αλλά το παλιό (aka Metal Gear Solid: Rising), που είχαμε δει στην αποκάλυψη του τίτλου και στο πρώτο trailer, πριν πάρει την ανάπτυξη του τίτλου η PlatinumGames.
Οπότε, ή υπάρχει λάθος στην εικόνα, ή μας ετοιμάζουν κάτι "νέο"... χμμμ...
FINAL FANTASY ASSASINS CREED BIOSHOCK METALGEAR KAI CALL OF DUTY Tα ονοματα μιλανε μονα τους. μια μειωση του βιτα να γινει εκρηξη θελει και τπτ αλλο.
BigDaddy συμφωνω!!!!!