Τα καταστήματα Public επιφυλάσσουν ακόμα μία έκπληξη για τους λάτρεις της τεχνολογίας και του gaming, αφού εξασφάλισαν την πρώτη αποκλειστική παρουσίαση του Nintendo 3DS XL στην Ελλάδα! Την Παρασκευή 20 Ιουλίου στις 18.30 τα Public περιμένουν στο κατάστημα στο Σύνταγμα όλους τους φίλους του gaming για να παρακολουθήσουν την παρουσίαση της νέας έκδοσης του Nintendo 3DS μία εβδομάδα πριν από την επίσημη κυκλοφορία του στην αγορά! Επίσης θα μπορέσουν να δηλώσουν συμμετοχή και σε μία κλήρωση για να κερδίσουν μία κονσόλα, την οποία και θα παραλάβουν με το που κυκλοφορήσει επίσημα.

Το Nintendo 3DS XL αποτελεί τη νέα έκδοση του Nintendo 3DS, με 90 τοις εκατό μεγαλύτερες οθόνες και θα είναι διαθέσιμο σε τρία καταπληκτικά χρώματα: Blue Black, Red Black και Silver Black! Χαρακτηριστικό του στοιχείο είναι η προσθήκη μεγαλύτερων οθονών, που θα παρέχουν στους χρήστες ακόμα περισσότερο διαθέσιμο χώρο για να ξεδιπλώσουν τη δημιουργικότητά τους. Το νέο σύστημα δημιουργεί ψυχαγωγικές εμπειρίες με ακόμα μεγαλύτερο βάθος, παρέχοντας ένα πλήθος περιεχομένου με παιχνίδια και video που θα μπορούν να απολαύσουν στις διαδρομές τους.
Καταστήματα αρνούνται να πουλήσουν το GTA 6!
Tέλεια!!
Και σε καποια παιχνιδια η Νορτεκ τα κυκλοφορει λιγες μερες πριν την υπολοιπη Ευρωπη, τι συμβαινει? Ακομη, η πιο σπανια ar card του kid icarus εχει κυκλοφορησει για την ωρα μονο στην Ελλαδα. Να συνεχισει ετσι!
Θα περασω να το δω γιατι αυτο που λενε οτι στην παραλια σου χρειαζεται μονο ενα βιβλιο ειναι ΨΕΜΑ.
Αν και το κλασσικο game boy κανει καλα τη δουλεια του!
εγω οταν θα το αγορασω θα παρω το μικρο
Ωραια θα είναι!!! Έχω και μια περιέργια για το πως θα είναι!!! Πάντα γκρίνιαζα για την μικρή οθόνη που έχει!!!!