Αγαπητέ χρήστη, παρατηρήσαμε οτι έχεις ενεργοποιημένο Ad Blocker.
Για την καλύτερη εμπειρία σου θα θέλαμε να σε παρακαλέσουμε να το απενεργοποιήσεις κατά την πλοήγησή σου στο site μας ή να προσθέσεις το enternity.gr στις εξαιρέσεις του Ad Blocker.
Με εκτίμηση, Η ομάδα του Enternity

Το Nintendo 3DS στην κορυφή

Οι μετρήσεις της Media Create για την τελευταία εβδομάδα στην αγορά της Ιαπωνίας φέρνουν για άλλη μια φορά στην πρώτη θέση το Nintendo 3DS και το Mario Kart 7. Στη συνέχεια του άρθρου μπορείτε να βρείτε τις κυκλοφορίες, τις ημερομηνίες έκδοσης των τίτλων και τις πωλήσεις που σημείωσαν αυτή και την προηγούμενη εβδομάδα.

1. [3DS] Mario Kart 7 (Nintendo, 12/01/11) – 260,836 (1,050,706)
2. [PS3] Warriors Orochi 2 (Tecmo Koei, 12/22/11) – 200,526
3. [3DS] Super Mario 3D Land (Nintendo, 11/03/11) – 174,566 (1,011,709)
4. [3DS] Monster Hunter Tri G (Capcom, 12/10/11) – 155,069 (855,456)
5. [PS3] Final Fantasy XIII-2 (Square Enix, 12/15/11) – 118,816 (643,033)
6. [Wii] Kirby’s Return to Dreamland (Nintendo, 10/27/11) – 114,545 (513,061)
7. [Wii] Just Dance Wii (Ubiosft, 10/13/11) – 96,771 (513,061)
8. [3DS] SD Gundam G Generation 3D (Namco Bandai, 12/22) – 90,873
9. [3DS] Inazuma Eleven Go Shine / Dark (Level-5, 12/15/11) – 86,026 (221,285)
10. [Wii] Inazuma Eleven Strikers 2012 Xtreme (Level-5, 12/22) – 85,117
11. [Wii] Taiko Drum Master Wii: Everyone Party 3rd (Namco Bandai, 07/08/10) – 71,461 (2,200,679)
12. [PSP] Mahou Shojo Lyrical Nanoha A’s Portable: The Gears of Destiny (Namco Bandai, 12/22/11) – 57,320
13. [Wii] PokePark 2: Beyond the World (Nintendo, 11/12/11) – 55,344 (219,362)
14. [Wii] Taiko Drum Master Wii Ultimate Version (Namco Bandai, 11/23/11) – 55,256 (155,539)
15. [Wii] Mario & Sonic AT London Olympics (Nintendo, 12/08/11) – 52,611 (117,185)
16. [PS3] Call of Duty: Modern Warfare 3 Dubbed Version (Square Enix, 12/22) – 51,156
17. [NDS] Tongari Boushi to Oshare na Mahoutsukai (Konami, 12/10/11) – 50,074 (131,184)
18. [NDS] One Piece: Gigant Battle! 2 (Namco Bandai, 11/17/11) – 49,921 (257,379)
19. [Wii] Wii Sports Resort Wii Remote Plus Pack (Nintendo, 11/11/10) – 48,929 (782,975)
20. [Wii] Mario Kart Wii (Nintendo, 04/10/08) – 43,752 (3,428,903)

1. 3DS – 482,200 (367,691)
2. PSP – 101,121 (64,468)
3. Wii – 91,176 (60,916)
4. PS3 – 75,943 (65,119)
5. PSV – 72,479 (324,859)
6. DSi LL – 8,470 (5,600)
7. DSi – 5,894 (3,584)
8. Xbox 360 – 4,245 (3,584)
9. PS2 – 1,582 (1,400)
10. DS Lite – 32 (32)


Αλλάζει όνομα η COSMOTE TV, αυτό είναι το νέο

 
Πρόσθεσε το Enternity.gr στις προτεινόμενες πηγές σου στη Google
Διαβάστε όλα τα νέα του Enternity.gr στο Google News, στο Facebook στο Twitter και στο Instagram και κάντε εγγραφή στο Newsletter
8 ΣΧΟΛΙΑ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ
  • Για να μπορέσετε να προσθέσετε σχόλιο θα πρέπει πρώτα να έχετε κάνει login!

    • https://www.enternity.gr/files/Image/UserAvatars/resized/enternity_50_50.jpg
    • 3000 χαρακτήρες ακόμα
    • darksouls
    • η πτώση του vita στα 72,000 κομματια ειναι απίστευτη!!δεν το περιμενα με τιποτα.αλλα απο την αλλη με mario kart 7,mario land και monster hunter 3g στην ιαπωνια δεν υπήρχε περίπτωση να μην ξεσκισει το 3ds!!!που να κυκλοφορήσει κ το monster hunter 4 εκει!!ΧΑΜΟΣ!!!

      σκεφτομαι πολυ σοβαρα να παρω τωρα ενα 3ds.αξίζει?όποιος το χει ας μου δωσει μια απαντηση!!

    • Gamer-cy
    • darksouls Και βεβαια αξιζει φιλε ,υπαρχουν καποια παιχνιδια μεχρι στιγμης που αξιζουν την αγορα του, Mario Kart 7 και Super Mario 3D Land , το οcarina of time 3ds και ερχεται 27 του μηνος το resident evil revalation 3ds αποκλειστικο, στα πρωτα review παιρνει αρκετα καλη βαθμολογια, resident evil απο τα παλια,, το 3d effect του 3ds ειναι τρομερο ειδικα στα mario Kart 7 και Super Mario 3D Land , το οcarina of time 3ds, Aρνητικα τωρα για το 3ds μετρια μπαταρια, εμενα μου παει 3 ωρες 3d full ολα full... και αλλο για εμενα αρνητικο τουλαχιστον ,η Nintento ανακοινωσε νεο μοχλο για το 3ds που σημαινει πολυ απλα οτι, σε λιγο καιρο θα εχουμε Νεο 3ds με τον μοχλο ενσωματομενο πανω, παρα να το παρεις σαν extra kαι να το κουβαλας μαζι σου....Σαν μηχανημα ειναι τρομερο και ανθεκτικο ,ζυγιστα θετικα και τα αρνητικα που σου ειπα και αποφασιζεις φιλε μου ,εγω παντος δεν μετανιωσα στιγμης που το πηρα, και τα καλυτερα ερχονται για το 3ds που δεν ειναι αλλο απο το ποιοτικο software που ερχεται σιγα σιγα...

    • darksouls
    • ευχαριστώ πολύ.το θεματακι με το 3ds το ψαχνω ισως κ απο την ημερα κυκλοφοριας του (τοτε φυσικα ειχε απλησιαστη τιμή).θεωρώ κ εγώ οτι θα αξίζει,ίσως λιγο να κολλάω γιατί ποτέ δεν ήμουν κάτοχος φορητής κονσόλας αλλα με βλεπω αυτή τη φορά να γίνομαι ;)
      απο παιχνιδια βλεπω να ερχονται οντως πολλα κ καλα,απο υποστηριξη της ιδιας της nintendo σε θεμα software βλεπω να γινεται σωστη δουλεια,λιγο με τις εφαρμογες εχω ενα παραπονακι αλλα σταδιακα με updates ισως κ να αλλαξει η εικονα μου.......οπότε παίδες,φύγαμε για αγορά!!!!

      για το θέμα του 2ου μοχλού φίλε gamer-cry θα διαφωνήσω λίγο.το ολο θεματάκι με την εμφανιση του περιφερειακου δειχνει ενα κ μονο ενα πραγμα.ότι η nintendo θελει καλές σχέσεις με τις third party εταιρίες.προσωπικά δεν πιστεύω να δούμε ΠΟΤΕ μοντέλο με ενσωματωμένο μοχλο.την nintendo οσοι την ξερουμε απο τα παλια,εχει μια συγκεκριμενη φιλοσοφια καθε φορα κ την υποστηριζει μεχρι τελους.η φιλοσοφια του 3ds ήταν όπως κ του ds.πολλες απο τις λειτουργίες του να γινονται μεσω της οθονης αφής.φιλοσοφία ΔΕΝ προκειται να αλλάξει!!!οσοι περιμενουν 2ο μοχλο ενσωματωμενο,να αρχισουν να το θεωρουν πιθανο ΜΟΝΟ όταν κυκλοφορήσει παιχνίδι η nintendo που να το υποστηρίζει.απο την αλλη ισως κ γινει αναγκαστικα σε ενα απο τα επομενα μοντελα που σιγουρα θα βγουν.αλλα προσωπικα περα απο τα fps (που καθομαι τα παιζω στο ps3-στο 3ds θα τα περιμενα?),δε βρισκω λογο ύπαρξης του 2ου μοχλού (αν κ προσωπικά εμενα μου αρεσει το περιφερειακο).μια χαρά κανει τη δουλεια του κ ο σταυρός στην οθονη αφής.

    • Gamer-cy
    • Μακαρι φιλε μου να μην βγει μοντελο με μοχλο ενσωματομενο , αλλα σιγουρα θα βγουν αλλα μοντελα 3ds τα οποια θα βελτιωνουν το πρωτο σιγουρα οπως με το ds , Πιστευω τωρα ειναι ο καταλληλος καιρος για να το παρει καποιος 3ds, σε σχεση με το οταν βγηκε , οταν βγηκε το 3ds εκανε 270 ευρω και δεν ειχε σχεδον καθολου παιχνιδια ( software) Τωρα κανει 170 -175 ευρω, και εχει και καποια τρομερα παιχνιδια που αναφερα πιο πανω, και οπως ξερετε τα Mario ποτε δεν πεφτει η τιμη, 45- 50 ευρω τα πουλανε τωρα , το ιδιο και σε 5 χρονια, υπαρχει το παραδειγμα με αλλα mario τοσο του ds και του wii... Aυτα τα 3 ...mario Kart 7 και Super Mario 3D Land , το οcarina of time 3ds... δεν πρεπει να λοιπουν απο κανενα κατοχο 3ds και ερχονται και αλλα, με κυριοτερο για μενα το resident evil revalation 3ds που θα ειναι και αποκλειστικο ερχεται 27 Γεναρη , και με απο review που ειδα, εγινε τρομερη δουλεια .. οποταν φιλε Παρτο 3DS αφοβα

    • hungman13
    • μάλιστα,έχω να πω μόνο τα εξής,για το psvita
      πούλησε αυτές της μέρες η sony το ποσοστό της στη σύμπραξη που είχε δημιουργηθεί για την ανάπτυξη των s-lcd εισπράττοντας σχεδόν 1 δισεκατομμύριο δολάρια,φαντάζομαι ότι αυτά τα λεφτά θα πάνε στα τμήματά της που έχουν οικονομικά προβλήματα (όπως οι τηλεοράσεις) . δεν ξέρουμε πως θα τα διαχειριστεί αλλά για μένα θα ήθελα να χαμήλωνε λίγο τη τιμή του psv (200/220 το απλό μοντέλο και 260/280 το 3g) παγκοσμίως,ώστε να πούλαγει περισσότερα κομμάτια ενώ παράλληλα να κράταγε ένα σχετικά μικρό ποσοστό από το μεγάλο αυτό ποσό που εισέπραξε για να κάλυπτε εν μέρει πιθανές ζημιές (λόγω της τιμής πώλησης θεωρητικά κάτω του κόστους) και αν περίσσευε και κάτι,να τσίμπαγε και καμία αποκλειστικότητα (γιαπωνέζικου χαρακτήρα γιατί εκεί πάσχει στο line-up μέχρι στιγμής) ,έστω και με χρονική διάρκεια ενός έτους.

*