PSN:
* Red Faction: Battlegrounds
* Sonic the Hedgehog 2
* Pain
* Prince of Persia Classic
PS One:
* Creatures 3: Raised in Space
Exclusive Discounts:
* Precipice of Darkness: Episode One and Two - 75% μειωμένο
* Red Johnson Chronicles - 50% μειωμένο
* Outland - 20% μειωμένο (μέχρι 8 Ιουνίου)
* Might & Magic: Clash of Heroes HD - 20% μειωμένο
Game Add-ons:
* Killzone3: Steel Rain pack
* MotorStorm Apocalypse Supercar Elite - 20% μειωμένο
Dynamic themes:
* Exclusive Growing Garden Theme
* Exclusive Abstract Art Theme
* Exclusive Clock Theme
Premium Avatars:
* MotorStorm Apocalypse Burning Avatar
* MotorStorm Apocalypse Urban Avatar
Για όλους τους χρήστες που θα αποκτήσουν τις 30 ημέρες δωρεάν πρόσβασης στο περιεχόμενο του PlayStation Plus, θα προσφερθούν τα εξής:
PSN:
* Burnout Paradise
* Magic: The Gathering - Duels of the Planeswalkers
* Streets of Rage 2
* BABEL: The King of the Blocks
PS One:
* James Pond 2: Codename Robocod
* minis: BABEL: The King of the Blocks
* The 2D Adventures of Rotating Octopus Character
Exclusive Discounts:
* PlayTV Live Chat - 25% μειωμένο μέχρι τις 6 Ιουλίου
* Thexder NEO - 50% μειωμένο
* Worms - 50% μειωμένο
* Burn Zombie Burn! - 50% μειωμένο
* Chime - 20% μειωμένο
* Under Siege - 40% μειωμένο
* Beyond Good & Evil - 20% μειωμένο (από τις 8 έως τις 22 Ιουνίου)
Dynamic themes:
* Exclusive City theme
* Exclusive Dragon theme
* 20% έκπτωση σε διάφορα themes
Premium Avatars:
* Patapon 3 Avatars: Bowmunk, Cannassault, Gaeen, Manboth, Oohoroc



Μάλιστα
Κατέβασα είδη τα Pain,Burnout Paradise και αύριο θα κατεβάσω και τίποτα άλλο,καλά πραγματάκια έχει.
Ρε παιδιά αυτοί που δεν είχαν Plus μπορούν να κατεβάσουν τώρα Burnout ή δεν έχουν ενεργοποιηθεί οι 30 μέρες; Γιατί είχα προσπαθήσει το μεσημέρι και δεν με άφησε.
θα τα κατεβάσω σχεδόν όλα ! ! !
Και εγώ το ίδιο. Χάρηκα πολύ που θα έχουν το Burnout.
Πάντως χθες είχε και στα τσάμπα το Blue Toads Murder ep.1 που δεν είχα προλάβει να κατεβάσω πριν τα προβλήματα και μία χαρά το τσίμπησα, είχα και το ep.3 από παλαιότερα... ΟΚ δεν είναι τίποτα το σπουδαίο, αλλά για τσάμπα μία χαρά, για το αν το πλήρωνα ή αν θα πάρω τα άλλα επεισόδια; Μπα...