Φαίνεται πως τα νέα για τον mobile flash player δεν είναι όσο καλά θα περίμενε η Adobe, η οποία έχει σημειώσει εξαρχής πως θα σταματήσει την ανάπτυξή του. Ωστόσο με νέα της δήλωση τονίζει πως η εφαρμογή δεν θα υποστηρίζεται καν στην Jelly Bean έκδοση του λειτουργικού Android, ενώ κάτι τέτοιο ανακοινώθηκε και από την Google στην αποκάλυψη του Google Nexus 7 tablet που έλαβε χώρα κατά τη διάρκεια της εβδομάδας.

Από τις 15 Αυγούστου λοιπόν, το πρόγραμμα θα αφαιρεθεί και από το Google Play, ενώ όσοι το έχουν ήδη εγκατεστημένο, απλά θα λάβουν κάποιες ενημερώσεις μέσα στο επόμενο χρονικό διάστημα. Όσοι μάλιστα έχουν συσκευή της σειράς Nexus ή το Motorola Xoom θα πρέπει να απεγκαταστήσουν το πρόγραμμα πριν προχωρήσουν στην εγκατάσταση της νέας έκδοσης του λειτουργικού. Ο Steve Jobs δικαιώνεται; Ναι…
Ίσως μάθαμε την τιμή του GTA 6
5 χρόνια μπροστά η Apple και ο Steve! 5!
Πάντως και στους υπολογιστές ο flash player κάνει τους επεξεργαστές και τις ram να βράζουν !
LOL (ή KEK για τους φίλους του WoW)!
Αυτό με την Apple και τον Jobs δεν το κατάλαβα. Τί είχε πει ο Steve πριν 5 χρόνια;
Το Flash πεθαίνει έτσι κι αλλιώς, ειδικά τώρα που όλο και περισσότερα web sites ενσωματώνουν τεχνολογίες HTML 5.
Είμαι περίεργος πάντως να δω αν θα βγει (ή αν έχει ήδη βγει) κάποιο αντίστοιχο πρόγραμμα που να "τρέχει" τις flash εφαρμογές και σελίδες web στο Android.