Αγαπητέ χρήστη, παρατηρήσαμε οτι έχεις ενεργοποιημένο Ad Blocker.
Για την καλύτερη εμπειρία σου θα θέλαμε να σε παρακαλέσουμε να το απενεργοποιήσεις κατά την πλοήγησή σου στο site μας ή να προσθέσεις το enternity.gr στις εξαιρέσεις του Ad Blocker.
Με εκτίμηση, Η ομάδα του Enternity
Το κριτήριο σας πρέπει να ειναι τουλάχιστον 3 χαρακτήρες
H Codemasters ανακοίνωσε πως ο νέος τίτλος της σειράς Operation Flashpoint: Red River θα κυκλοφορήσει στις 21 Απριλίου του τρέχοντος έτους για PlayStation 3, Xbox 360 και PC. Η συνέχεια του Dragon Rising μας πηγαίνει στο μέλλον και θα προσφέρει στο κύριο campaign δέκα επίπεδα, στα οποία θα υποστηρίζεται co-op τεσσάρων ατόμων, καθώς και νέα PvP σενάρια και κάποιο ανάλογο Firefight mode, στο οποίο οι παίκτες θα έρθουν αντιμέτωποι με ορδές εχθρών.
Το σύστημα χειρισμού έχει αναβαθμιστεί, όπως επίσης και το AI των αντιπάλων και των μελών της ομάδας. Τέλος, νέες προσθήκες είναι και τα upgrades, οι μάχες σε κλειστά μέρη, υποστήριξη αέρος αλλά και τα περιεκτικά tutorials που θα περιλαμβάνονται. Απολαύστε στον παρακάτω player το νέο video του τίτλου:
Πολύ ωραίο φαίνεται, μου άρεσε πολύ το co-op μέχρι 4 παίκτες. Ας κάνει κάτι η Treyarch για το επόμενο Call Of Duty(αν το αναπτύξει αυτή). Ούτε 2 παίκτες co-op δεν έχει.
Θέλω να δώ τον ρεαλισμό και την αίσθηση που αφήνουν γενικότερα τα όπλα.Μιας και για αυτό φημίζεται.Φτάνει να δούμε πιο καλό leveling story gameplay.Oντως υπάρχουν τόσοι καλοί τίτλοι που θα βγούν μέχρι τότε που δεν ξέρω αν θα μπορέσει το συγκεκριμένο να κρατηθεί για καιρό στην κορυφή.Πέρα από τον αν το αξίζει ή όχι.Να δούμε όμως και αντιστοιχα reviews και τελικό προιόν.Λιγοι μήνες υπομονής θα περάσουν.
H Codemasters ανακοίνωσε πως ο νέος τίτλος της σειράς Operation Flashpoint: Red River θα κυκλοφορήσει στις 21 Απριλίου του τρέχοντος έτους για PlayStation 3, Xbox 360 και PC.
άντε να δούμε τι θα κάνει και η Codemasters. έχουμε γεμίσει πάλι με fps αυτό τον καιρό!
Δείχνει ωραίο. Το περιμένουμε για να περάσει η ώρα μας. Δεν πιστεύω σε κάτι εξωπραγματικό.
Πολύ ωραίο φαίνεται, μου άρεσε πολύ το co-op μέχρι 4 παίκτες. Ας κάνει κάτι η Treyarch για το επόμενο Call Of Duty(αν το αναπτύξει αυτή). Ούτε 2 παίκτες co-op δεν έχει.
Δεν μου άρεσε το προηγούμενο.Ελπίζω αυτό να είναι καλύτερο.!
Θέλω να δώ τον ρεαλισμό και την αίσθηση που αφήνουν γενικότερα τα όπλα.Μιας και για αυτό φημίζεται.Φτάνει να δούμε πιο καλό leveling story gameplay.Oντως υπάρχουν τόσοι καλοί τίτλοι που θα βγούν μέχρι τότε που δεν ξέρω αν θα μπορέσει το συγκεκριμένο να κρατηθεί για καιρό στην κορυφή.Πέρα από τον αν το αξίζει ή όχι.Να δούμε όμως και αντιστοιχα reviews και τελικό προιόν.Λιγοι μήνες υπομονής θα περάσουν.
κι αλλο fps.... κουραστικα
Καθε λιγο και λιγακι βγαινουν καινουργια FPS game και εγω κουραστηκα μπορω να πω ..
elpizw na min einai san to proigoumeno
Ρε παιδιά τα FPS πουλάνε τώρα..αναγκάζονται μα βγάλουν για να μην πατώσουν...έστω λίγοι θα το αγοράσουν λένε.