Αγαπητέ χρήστη, παρατηρήσαμε οτι έχεις ενεργοποιημένο Ad Blocker.
Για την καλύτερη εμπειρία σου θα θέλαμε να σε παρακαλέσουμε να το απενεργοποιήσεις κατά την πλοήγησή σου στο site μας ή να προσθέσεις το enternity.gr στις εξαιρέσεις του Ad Blocker.
Με εκτίμηση, Η ομάδα του Enternity

Φτηνό το hardware του PS4

Το hardware του PS4 είναι πιο φτηνό εν σχέση με του προκατόχου του, δήλωσε ο πρώην executive της ΕΑ, o Ben Cousins, μιας και πιστεύει ότι οι πωλήσεις του θα κυμανθούν χαμηλότερα συγκριτικά με αυτές του PS3. Όπως είπε: «Ίσως πρόκειται για μια αμυντική κίνηση προκειμένου η εταιρία να αποκομίσει κέρδη γρηγορότερα, δεδομένης και της όχι και τόσο σταθερής οικονομικής της κατάστασης. Από την άλλη πιστεύω ότι οι casual gamers και τα παιδιά θα στραφούν προς τις φορητές λύσεις οπότε το αγοραστικό κοινό θα περιοριστεί στους hardcore gamers».



«Η Sony έχει καταλάβει τις αλλαγές που συντελούνται και γι’ αυτό το λόγο επέλεξε πιο οικονομικές λύσεις για το hardware του PS4. Όσοι αγοράζουν παιχνίδια του στυλ FIFA και Call of Duty θα συνεχίσουν να εμπιστεύονται τις κονσόλες για τη διασκέδασή τους, οι υπόλοιποι θα στραφούν στα tablets, μιας και εκεί θα μπορούν να έχουν ότι ζητήσουν», συμπλήρωσε κλείνοντας.

Ανακοινώθηκε η GTA 6 Ultimate Edition και το preorder bonus!

 
Πρόσθεσε το Enternity.gr στις προτεινόμενες πηγές σου στη Google
Διαβάστε όλα τα νέα του Enternity.gr στο Google News, στο Facebook στο Twitter και στο Instagram και κάντε εγγραφή στο Newsletter
12 ΣΧΟΛΙΑ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ
  • Για να μπορέσετε να προσθέσετε σχόλιο θα πρέπει πρώτα να έχετε κάνει login!

    • https://www.enternity.gr/files/Image/UserAvatars/resized/enternity_50_50.jpg
    • 3000 χαρακτήρες ακόμα
    • grcpan
    • Πρώτα λένε πως το casual κοινό θα παίζει με τα tablets και μετά πως αυτοί που παίζουν fifa και cod θα παίζουν με τις κονσόλες; Κάτι έχουν μπερδέψει μάλλον, ή πιστεύουν πως fifa και cod παίζει hardcore κοινό; Αν κάποια παιχνίδια είναι ο ορισμός παιχνιδιού για όλους είναι αυτά τα δύο.

    • BigDaddy
    • απο το bf στο cod ειναι σαν να πηγαινεις απο το πανεπιστημιο στο νηπiαγωγειο.

    • mariodm22
    • Διάβασα σχετικά άρθρα για την ποιότητα του Ps4 και θεωρώ πως είναι μία κίνηση στρατηγικής για την sony . Και λογικό μου ακούγεται , όχι όμως επιθυμητό μιας και η κρίση έχει μειώσει σημαντικά τις πωλήσεις . Άμα η τιμή του κυμαινόταν γύρω στα 500 ευρώ όπως το ps3 στις αρχές , δεν υπήρχε ο κόσμος να έδινε τόσα λεφτά ... Πιστεύω πως μία τιμή γύρω στα 350 ευρώ είμαι κερδοφόρα και από τις 2 πλευρές ...

    • raizen
    • fifa k call of noobys hardcore ?
      lol ti leei o typos...ma ti lew k gw typos ts EA einai ti 8a elege....

      anw back to battlefield to kalytero mutliplayer FPS,ta paidia boroun na gyrisoun sto CoD.

    • jofus
    • Κάτι είναι και αυτό..
      Αν θέλεις να πάρεις ένα χειριστήριο παραπάνω να μην χρειάζεται να δώσεις 50-40€ !

*