
Ο ίδιος υποστήριξε πως οι πωλήσεις στην Ιαπωνία ανέκαθεν ξεπερνούσαν το αναμενόμενο και πως καλύπτει παραπάνω από το 50% των πωλήσεων συστημάτων στη χώρα. «Από την άλλη, οι πωλήσεις στην Ευρώπη και στις Ηνωμένες Πολιτείες δεν είναι καλές. Θεωρώντας πως οι αγορές των δύο μεγάλων ηπείρων είναι μεγαλύτερες από αυτές της Ιαπωνίας, από μεριάς πληθυσμού, τα ποσοστά θα έπρεπε να είναι μεγαλύτερα. Στα τέλη του 2011, οι πωλήσεις του 3DS είχαν την ίδια ανάπτυξη με αυτή στην αγορά της Ιαπωνίας. Ωστόσο, από τις αρχές του 2012 οι πωλήσεις έπεσαν με αποτέλεσμα το 3DS να καλύπτει μόνο το 20% των αγορών δίχως να υπάρχει σταθερό ποσοστό», συμπλήρωσε. Ο Iwata καθησύχασε τους επενδυτές λέγοντας πως το Nintendo 3DS XL αλλά και σημαντικά παιχνίδια, όπως το New Super Mario Bros. 2 θα επαναφέρουν τις πωλήσεις του συστήματος σε υψηλά επίπεδα.



Γιατί να ανέβουν οι πωλήσεις;Επειδή θα πουλήσει το ίδιο σύστημα με λίγο μεγαλύτερη οθόνη και εξωφρενική τιμή 230 ευρώ;Μόνο τα games τους σώζουν....
Kαι φυσικα ΧΩΡΙΣ ΦΟΡΤΙΣΤΗ, ε! κατι (δηλαδη πολλα $) θα εξοικονομησουν με αυτον τον τροπο, ετσι λοιπον στα διαφορα meetings/briefings Που θα κανουν με τα "μεγαλα" κεφαλια την περικοπη θα μπορoυν να την εμφανιζουν στα εσοδα......
Τι να πει και η Sony που το Vita πουλάει το 1/5 του 3DS.
Και όχι μόνο πουλάει το 1/5(1/6) του 3DS αλλά διαφημίζεται και κάθε χρόνο, παντού και με κάθε ευκαιρία στο Champions League, μία ποδοσφαιρική οργάνωση που την βλέπουν ακόμα και εκτός Ευρώπης...Έτσι για να μην ξεχνάμε.
* διοργάνωση