Εσείς χρησιμοποιείτε cockpit view;
Εσείς χρησιμοποιείτε cockpit view;
Διαβάστε όλα τα νέα του Enternity.gr στο Google News, στο Facebook στο Twitter και στο Instagram και κάντε εγγραφή στο Newsletter
5 ΣΧΟΛΙΑ
ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ
Codemasters
ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΕΚΔΟΣΗΣ
Codemasters
ΔΙΑΝΟΜΗ
BNE Hellas
PEGI
7+
- ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
-
-
-
pegi 7+
-
-
7.5
ENTERNITY SCORE




Πλάκα κάνεις... Εγώ ΜΟΝΟ από τη θέση του οδηγού παίζω racing, όταν και εφόσον παίξω (μοναδική εξαίρεση το Mario Kart).
Και εγω μια απο τα ιδια με τον lovesfool. Ανεπιτρεπτα πραγματα απο την Codemasters. Και η δικαιολογια τους ειναι ακομα χειροτερη.....
Εγώ πάλι παίζω πολύ σπάνια μέσα από το cockpit αλλά είναι γελοίο αυτό που λένε!
Πολύ σπάνια το χρησιμοποιώ. Δεν ξέρω αλλα δεν μπορώ να υπολογίσω σωστά τον όγκο του αυτοκινήτου (ειδικά σε στροφές που πρέπει να τις πάρεις κλειστές)
μου αρεσουν πολυ τα racing που εχουν cockpit view