
Ευελπιστούμε τουλάχιστον ότι το τελικό αποτέλεσμα θα είναι αντάξιο των προσδοκιών…

Αν ελπίζετε πως θα καταφέρετε να δείτε το Max Payne 3 πριν την επίσημη κυκλοφορία του, μάλλον θα πρέπει να το σκεφτείτε ξανά, καθώς η Rockstar δήλωσε πως δεν θα προσφέρει στους gamers κάποια δοκιμαστική έκδοση με την μορφή demo.
Καλύτερα πιστεύω εγώ παιδιά τέτοιες παιχνιδαρες δεν χρειάζονται demo. όσοι ξέρουμε τι εστι rockstar= εγγυησει οποταν αγορά με κλειστά ματιά, και όλα τα review θα μας δικαιώσουν που έχουμε τόσοι εμπιστοσύνη σε αυτήν την εταιρεία
Για να μην παρεξηγηθώ όταν εννοώ πιο πάνω, αγορά με κλειστά μάτια, για όσους ξέρουν τι πάει να πει Max Payne εγω το παρακολουθώ αρκετό καιρό από όταν ανακοινώθηκε αυτός ο τίτλος, και έχοντας υπόψη τι κάνει αυτή η εταιρεία και τι έκανε στο χώρο του gaming τις έχω φοβερή εμπιστοσύνη
Συμφωνώ και εγώ με τον προλαλησαντα! Τέτοια παιχνίδια, αν παίξεις το demo τους, μόνο εσφαλμένη άποψη μπορείς να βγάλεις! Εκατοντάδες παραδείγματα...
Ti να το κανεις το ντεμο??????Ειναι σαν να εχεις μια ομαδα και να θελεις να παρεις μεταγραφη τον Μεσσι αλα να θες πρωτα να τον δοκιμασεις .........!!!!!!!!!