
Από ότι φαίνεται οι οπαδοί των σειρών που αναφέρθηκαν στο email θα μείνουν απογοητευμένοι και η αναμονή για κάποιο sequel θα συνεχίσει να μεγαλώνει.
Η CD Projekt RED δεν έχει ανακάμψει πλήρως από το λανσάρισμα του Cyberpunk 2077

Η CD Projekt RED δεν έχει ανακάμψει πλήρως από το λανσάρισμα του Cyberpunk 2077
Με βάση email το οποίο έστειλε ο Gabe Newell και έφτασε στα χέρια της ιστοσελίδας ValveTime, η ομάδα ανάπτυξης αποκαλύπτει πως δεν έχει να παρουσιάσει κάτι νεότερο στη φετινή Ε3
Κλασσικά εικονογραφημένα... Δεν μας χέ%%%ς ρε Valve? Σε βαρεθήκαμε!
Αφου έχει την κότα που κάνει τα χρυσά αυγά aka...Steam, γιατί να ρισκάρει?... remaster του CS kai Dota λοιπόν.!