Η συνταγή του Fast Five (ή Fast & Furious 5: Μαχητές των δρόμων - Ληστεία στο Ρίο) ακολουθεί την ίδια λογική και χρησιμοποιεί τα ίδια συστατικά. Vin Diesel και Paul Walker μονοπωλούν σχεδόν το κεντρικό πλάνο, με την πανέμορφη Jordana Brewster και τον αηδιαστικά ατάλαντο -και πάντα ιδρωμένο και πασαλειμμένο με λάδι- Dwayne Johnson να συμπληρώνουν το καρέ. Τα συστατικά του νέου μέρους της σειράς; Τα απολύτως απαραίτητα: γρήγορα αυτοκίνητα, κλοπές, ένας μαφιόζος που ελέγχει το Ρίο και προσπαθεί να τα βάλει με τα μέλη της παρέας και ο αστυνομικός που βρίσκει τους πάντες και τα πάντα και αναλαμβάνει την αποστολή να σταματήσει κάθε παράνομη δραστηριότητα.
Η ιστορία συνεχίζει ακριβώς από εκεί που μας άφησε το Fast & Furious του 2009: ο Dominic Toretto (Vin Diesel) βρίσκεται στο δρόμο για τη φυλακή, την ώρα που η αδερφή του (Jordana Brewster) και ο Brian O’Conner (Paul Walker) σχεδιάζουν το πώς θα τον απελευθερώσουν. Μετά από ένα δυναμικό ξεκίνημα της ταινίας και τους τρεις ήρωες να γίνονται ξανά μία γροθιά, το σενάριο τους φέρνει να ταξιδεύουν προς τη μαγευτική Βραζιλία και την πόλη του Ρίο, έτσι ώστε να βρεθούν με τον -μόνιμα τσαντισμένο- Vince (Matt Schulze) και να ολοκληρώσουν μια δουλειά που θα τους αποφέρει χρήματα. Στόχος: αυτοκίνητα που έχουν κατασχεθεί από τις Αρχές και μεταφέρονται μέσα σε βαγόνια τρένου. Όπως είναι φυσιολογικό, η δράση τους ενοχλεί τον αρχι-νονό της περιοχής Herman Reyes (Joaqin de Almeida), αφού πέφτει στα χέρια τους κάτι που του ανήκει. Dom και Brian αποφασίζουν να κλέψουν τα χρήματα του Reyes, να κάνουν μια τελευταία «δουλειά» και να κερδίσουν μια για πάντα την ελευθερία τους.
Για να ολοκληρωθεί αυτή η αποστολή, επιστρατεύονται όλοι οι γνωστοί χαρακτήρες και έτσι οι θεατές θα απολαύσουν τους Roman Pearce (Tyrese Gibson) και Tei Parker (Chris Bridges) από το 2 Fast 2 Furious, τον Han Lue (Sung Kang) από το The Fast & The Furious: Tokyo Drift και τους Tego Leo (Tego Calderon), Rico Santos (Don Omar) και Gisele Harabo (Gal Gadot) από την προηγούμενη ταινία. Αυτή τη φορά, ο μάτσο αστυνομικός που βρίσκεται στο κυνήγι της παρέας είναι ο Luke Hobbs, στον οποίο αναλαμβάνει να δώσει «ζωή» ο Dwayne Johnson, ο γνωστός και ως «The Rock» από το Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Wrestling. Το παράδοξο του Fast Five είναι ότι χρονικά κατατάσσεται πριν τα γεγονότα του Tokyo Drift.
Η συνολική αίσθηση που αφήνει το Fast Five είναι πως δεν πρόκειται για ταινία της σειράς, αλλά για ένα σύγχρονο Ocean’s Eleven ή ένα σύγχρονο Italian Job, αφού το βασικότερο χαρακτηριστικό της σειράς Fast & Furious, οι αγώνες με βελτιωμένα αυτοκίνητα, απουσιάζει! Στο μοναδικό σημείο που πραγματικά θα άξιζε να καταγραφεί ένας αγώνας (όταν ο Dom προσπαθεί να κερδίσει μια μπλε Porsche), η σκηνή μας μεταφέρει σε κλάσματα του δευτερολέπτου μετά το τέλος της υποτιθέμενης κόντρας. Οι σκηνές με τους λάτρεις των «πειραγμένων» οχημάτων και τις όμορφες παρουσίες περιορίζονται και δεν καταλαμβάνουν πάνω από 10-15 λεπτά μέσα στις 2 ώρες της ταινίας, δείχνοντας σαφώς ότι ο σκηνοθέτης αποφάσισε να δώσει νέα πορεία στο franchise.
Ναι, η ταινία είναι γεμάτη τεστοστερόνη, οι σκηνές δράσης είναι ενδιαφέρουσες, ωστόσο ο σκηνοθέτης προσπαθεί αποτυχημένα να δώσει βάρος σε χαρακτήρες που ποτέ δεν είχαν αποτελέσει το επίκεντρο του ενδιαφέροντος στη σειρά. Η σκηνοθεσία είναι ικανοποιητική, τα πλάνα δίνουν στο θεατή να καταλάβει την ομορφιά της πόλης και την αίσθηση της καταδίωξης, ωστόσο όταν παίρνεις μία σειρά ταινιών που έχει χαρακτηριστεί ως «η χαρά του κάγκουρα» (και έχει λατρευτεί γι’ αυτό) και την βάζεις -με αυτό το καστ- απέναντι σε παραγωγές όπως το Ocean’s Eleven, μάλλον βρίσκεσαι σε σύγχυση. Ευελπιστούμε πως το έκτο Fast & Furious θα εκμεταλλευτεί τη σκηνοθετική ωρίμανση του Justin Lin για να προσφέρει αυτό που ξέρει καλύτερα: την επικίνδυνη οδήγηση και την εκμετάλλευση της ιπποδύναμης γρήγορων αυτοκινήτων. Οι φίλοι των ταινιών δράσης θα χαρούν σε μεγάλο βαθμό το Fast Five. Οι φίλοι της σειράς, απλά θα φύγουν προβληματισμένοι από την αίθουσα…
Η CD Projekt RED δεν έχει ανακάμψει πλήρως από το λανσάρισμα του Cyberpunk 2077



Eιχα πει και σε συζητησεις με καποιους φιλους μου οτι αυτο το εργο δεν μου κανει για F&F. Μαλλον επαληθευομαι.
Αλλα απο την αλλη, ολοι μιλανε για καταιγιστικη δραση με πολλα εφε και κολπα. Οποτε θα το δω... οχι πως θα το εχανα βεβαια, αλλα τωρα ξερω οτι παω να δω κατι που μοιαζει με F&F με παραλλαγμενο DNA.
Το μοναδικό σημείο που έχει καταιγιστική δράση είναι στα τελευταία 20 λεπτά, αλλά είναι ΤΙΓΚΑ στην υπερβολή...
Το είδακ ι εγώ χθες βράδυ. Και πολύ του είναι το 6, Παύλο! Και πολύ του είναι!
Παυλο, θα το χαρακτηριζες δλδ... "Αμερικ(λ)ανια"?
Την είδα χθες την ταινία... Σαν ταινία δράσης σου αφήνει καλή αίσθηση... Απλά έχω την εντύπωση ότι αν δεν ήταν το καστ της σειράς με Vin Diesel, Paul Walker, Jordana Brewster δεν θα καταλάβαινες ότι είναι fast & the furious...!!!! Τα τελευταία λεπτά της καταδίωξης θα συμφωνήσω ότι έχουν απίστευτη υπερβολή και καταντάει και λίγο κουραστική... Κατά τ' άλλα είναι μια ταινία δράσης που βλέπεται ευχάριστα!!!
Δεν είναι τόσο Αμερικανιά, απλά δεν είναι Fast & Furious. Είναι μια ταινία δράσης με πυροβολισμούς και παιχνίδι "κλέφτες κι αστυνόμους"
Καμία μα καμία σχέση με F&F. Με άλλον τίτλο, ούτε που θα πήγαινε το μυαλό μου στην συγκεκριμένη σειρά...
(Οκ για το σκηνικό με το χρηματοκιβώτιο δεν θα σχολιάσω..... Είπαμε ρε μάγκες, αλλα το παρακάνατε!!!)
Αυτή η σειρά είναι τσίζυ απο την κορφή ως τα νύχια, ακόμα και το πόσα σήκουελς έχουν βγάλει, κρίμα τον βινς, θα μπορούσε να παίζει σε καλές - τέτοιου τύπου - ταινίες.
Εμενα δεν μαρεσε που δεν εξηγει την συνδεση με το Τοκυο Ντριφτ...-.-
Το ειδα, μετριο πολυ μου φανηκε....
βλεπωντας την ταινια ειναι ξεκαθαρο οτι οι παραγωγοι και ο σκηνοθετης προσπαθησα να επαναπροσδιορισουν την σειρα...και με εντυπωσιακα (βαση box office) αποτελεσματα,εδω που τα λεμε το αποτελεσμα μετραει..παροτι εμενα προσωπικα ηταν μακραν η χειροτερη μου της σειρας,φταινε πολλα..ενας λογος ειναι ο dwayne johnson,προσωπικα για μενα η καλυτερη μου ηταν το τokyo drift,με ουσιαστικα νεο καστ χωρις paul walker και vin diesel (o diesel παρα μονο μια cameo σκηνη στο τελος της ταιναις) ηταν κατι το καινουργιο το διαφορετικο (drift) οντας στην ιαπωνια,αλλα ειχε ολα τα συστατικα που θελεις απο αυτην τη σειρα,καφριλα καγκουρια πειραγμενα αμαξια,ακαταλαβιστικη γκομενα με δηθενια μεγαλοιδεασμου νεοφεμινιστικης παρανοιας (ελλεεινιδα ειναι?) αγνωστου καταγωγης και προλευσης(μια νιξη γινεται μονο αλλα δεν μας λυνει ποτε την απορια) σεναριο απλοικα τρελο γρηγορο ρυθμο και φυσικα πολλες και εντυπωσιακες σκηνες δρασης,βλεπε αφθονο drift,επισης ωραια πλανα του τοκυο.
και τοτε ηταν κατι το καινουργιο οπως ειπα με νεα προσωπα αλλα παροτι στο εξωτερικο εκανε μεγαλη επιτυχια..στο αμερικα τα χαλασε τα αμερικανακια και την ψιλοεθαψαν σε συγκριση με αλλες..τελος παντων ελπιζω να βγει νεα ταινια,κατι λεγαν πολλα σιτε οτι αυτη θα ειναι η τελευταια ταινια αλλα κρινωντας απο την θριαμβευτικη πορεια στο box office θεωρο πως ιδη ειναι στα σκαρια το σεναριο και ετοιμαζεται να ξεκινησουν τα γυρισματα.
Tην ειδα και εγω χτες το βραδυ. Εαν παρουμε ως δεδομενο οτι η ταινια ηταν δρασης και ξεχασουμε τον τιτλο, τοτε βαζω ενα 7.5/10. Εαν πρεπει να την βαθμολογησω ως Fast & Furious... βαζω 4/10. Δεν ειχε σχεση ειδικα με τα 2 πρωτα.
Σαν ταινια την συνιστώ σε καποιον να παει να την δει και να περασει η ωρα του ευχαριστα, μονο να ξεχασει οτι ειναι και καλα F&F!
Και εγώ την είδα προχθές και μου φάνηκε αρκετά καλή και πέρασε ευχάριστα η ώρα, F & F όμως δεν είναι...περισσότερο μπιστολίδια, κυνήγι και ξύλο είχε παρά αυτοκίνητα.
Εμένα μου άρεσε πολύ πάντως. Ήταν σούπερ να βλέπεις όλα τα αλάνια από τα F&F!
Σημερα το ειδα και μου αρεσε αρκετα! παραλλαγμενο αρκετα απο το Tokyo Drift!
Πολυ υπερβολη,λιγες κοντρες με αμαξια,αλλα ηταν εξισου τελειο οπως κ τα προηγουμενα....
Η καλύτερη ταινία της σειράς μεχρί τώρα?
Συνέχισε να ξεθάβεις θέματα εσύ...
καλή ταινία αλλά μόνο για τον Paul Walker θα βάλω καλό βαθμό