Αγαπητέ χρήστη, παρατηρήσαμε οτι έχεις ενεργοποιημένο Ad Blocker.
Για την καλύτερη εμπειρία σου θα θέλαμε να σε παρακαλέσουμε να το απενεργοποιήσεις κατά την πλοήγησή σου στο site μας ή να προσθέσεις το enternity.gr στις εξαιρέσεις του Ad Blocker.
Με εκτίμηση, Η ομάδα του Enternity
* ";

Το κριτήριο σας πρέπει να ειναι τουλάχιστον 3 χαρακτήρες

Νέα γενιά: που πάμε;

H Ε3 τελείωσε εδώ και ένα μήνα. Λίγο πολύ οι πιο πολλοί από εμάς έχουν αναλύσει μέσα μας το τι συμβαίνει, τι να περιμένουμε κι αν ικανοποιηθήκαμε τελικά από αυτό που είδαμε. Πιο πολύ απ' όλα όμως αναρωτιόμαστε τι μας περιμένει στη νέα γενιά. Πήραμε μια πρώτη γεύση από την παρουσίαση του Wii U, η οποία προφανώς δίχασε, Επίσης ήρθαν στην επιφάνεια προβλήματα της τωρινής γενιάς που διαλέξαμε να μη δούμε μέχρι την ύστατη στιγμή, κι αν μη τι άλλο, προβληματιστήκαμε. Τα πιο πολλά που έχουμε συζητήσει είτε εδώ στα blogs είτε στα σχόλια, είτε στο φόρουμ έχω την εντύπωση πως έχουν να κάνουν με την οικονομική κρίση στην αγορά αυτή τη στιγμή οπότε θα προσπαθήσω να περιγράψω τι συμβαίνει.

Ας ξεκινήσουμε με τη Nintendo. Πρώτα στα θετικά. Νέα κονσόλα με οθόνη αφής και πολλές καινοτομίες που υπόσχονται μια νέα εμπειρία διασκέδασης. Οι δηλώσεις της πλέον δείχνουν διάθεση να διορθώσει τον εαυτό της και να μετριάσει τις ελλείψεις της, αντί να γυρίσει την πλάτη της στο κοινό για ακόμη μια φορά. Το Nintendo 3DS σαρώνει πλέον την αγορά και στηρίζεται πολύ σωστά, αφήνοντας πολλές ελπίδες για παρόμοια τακτική στήριξης και στη νέα home κονσόλα της. Κι όπως πάντα, όντας η μοναδική εταιρεία που ζει αποκλειστικά από τα video games, μάλλον θα προσπαθήσει σκληρά για να ικανοποιήσει το υπάρχον κοινό, αλλά και να προσελκύσει καινούριο. Πάμε στα αρνητικά. Δεν έχει πείσει ακόμη ότι θα προσφέρει αυτά που υπόσχεται. Αντί να παρουσιάσει τίτλους-φωτιά και να ξεδιαλύνει το  τοπίο από τις φήμες που θέλουν τη νέα κονσόλα της αδύναμη για την εποχή, προσφέροντας έστω κι ένα παιχνίδι που να εκμεταλλεύεται την ισχύ της, τα έκανε μαντάρα. Είχε απώλειες για πρώτη φορά στην ιστορία της και οι ανησυχητικές πωλήσεις του Wii τα τελευταία χρόνια τη φέρνουν σε δύσκολη θέση. Δεν ξέρει πώς ακριβώς να φερθεί. Είναι στην ευχάριστη θέση από τη μία ως developer να ξέρει από πριν τι μπορούν να κάνουν τα δικά της παιχνίδια στο Wii U, από την άλλη βλέπει πως δεν μπορεί πάντα να επαναπαύεται στις δάφνες του παρελθόντος. Ο κόσμος ζητάει νέα ΙΡ, καλή τεχνολογία, δυνατό online και κυρίως μεγάλη και ποιοτική βιβλιοθήκη τίτλων. Σαν εταιρεία θέλει να επαναλάβει το θαύμα του Wii αλλά να κρατήσει και το momentum για πιο πολύ καιρό. Το στοίχημα είναι αν θα ενώσει casuals και hardcore, ενώνoντας δύο φιλοσοφίες. GameCube και Wii στο πακέτο του ενός.

Sony. Ο αδιαμφισβήτητος νικητής της φετινης E3. Το PS3 σε βάθος χρόνου, με τη συνεχή της στήριξη κατάφερε να πάει περίφημα, παρά το μουδιασμένο ξεκίνημα και την τσουχτερή τιμή σε σχέση με τον ανταγωνισμό. Έχει πλέον χτίσει μια δυνατή fanbase και πολύ καλές αποκλειστικότητες που μπορεί να στηριχτεί. Φαίνεται συνεχώς να κάνει σωστά βήματα που ικανοποιούν όσους διάλεξαν τις κονσόλες της και οι third party δείχνουν να έχουν άριστες σχέσεις μαζί της. Για τη νέα γενιά έχω μιa επιφύλαξη για την ισχύ του νέου PlayStation. Από το PS2 και μετά έχει κάνει μια στροφη προς την τεχνολογική ανωτερότητα, που είναι ερωτηματικό αν της βγήκε σε καλό συνολικά. Έχασε την πρωτιά που τόσο εντυπωσιακά είχε κρατήσει για μια δεκαετία με τα "αδύναμα" PS1 και PS2. Το PSP έχασε με διαφορά από τον κατά πολύ πιο αδύναμο αντίπαλό του. Το PlayStation Vita δε συγκινεί τις μάζες για την ώρα με τα όμορφα γραφικά του, προφανώς όλοι περιμένουν τους τίτλους για να πειστούν. Κάτι βέβαια που αργά ή γρήγορα θα έρθει και τότε θα δούμε τι θα γίνει. Όλα αυτά μαζί με τις οικονομικές δυσκολίες της εταιρείας που δεν επιτρέπει άλλα μεγάλα ανοίγματα, πιθανόν να ληφθούν υπ' όψιν.

Microsoft. Νομίζω είναι αρκετά ψύχραιμη και ισορροπημένη και δεν έχει πάρει σημαντικά ρίσκα. Το Kinect βγήκε αφού και οι άλλοι 2 είχαν ενσωματώσει motion controls. Πιο πολύ κοιτά να φέρνει τα δυνατά IPs και στην δική της κονσόλα. Φαίνεται να ήξερε πολύ καλά τι έκανε όταν μπήκε στο χορό των κονσολών. Όλες οι κινήσεις της χαρακτηρίζονται από σταθερά βήματα κι επίγνωση της κατάστασης. Δεν έχει για παράδειγμα τρόπο να εντυπωσιάσει το ιαπωνικό κοινό, αλλά δεν επικεντρώνει σε αυτό. Πάει να κατακτήσει πρώτα τις μικρές κορυφές, βάζει εφικτούς στόχους που θα την κρατήσουν ζωντανή, κερδοφόρα κι ανταγωνιστική απέναντι στους άλλους 2, ξεροντας πως η πρωτιά στη μάχη θα της κοστίσει πολλά και θα απαιτήσει ρίσκα που ίσως δε της βγουν, οπότε περιμένει. Μέχρι τώρα τουλάχιστον. Μετά από μια δεκαετία μήπως νοιώθει έτοιμη για το μεγάλο βήμα; Πλέον που έχασε την ευκαιρία να βγάλει πρώτη σύστημα, όπως με το 360, θα χρειαστεί να προσεγγίσει νέο κοινό με άλλους τρόπους. Επίσης είχε τις λιγότερες καλές αποκλειστικότητες αυτής της γενιάς και δεν είναι λίγοι αυτοί που θα δυσκολευτούν να το προτιμήσουν μόνο για την καλή υλοποίηση των multiplatform. Ίσως το νέο Xbox να έχει κάτι που θα μας τρελάνει, δεδομένης και της συνεχούς έρευνας του αμερικανικού κολοσσού σε νέες τεχνολογίες.

Και πάμε στο software, που όπως πάντα είναι ο βασικός λόγος επιλογής κονσόλας. Τελευταία έχουμε παρατηρήσει μια στασιμότητα. Το ίδιο action στυλ παιχνιδιών να αλλάζει ήρωες, τιτλο και ιστορια και να ξανακυκλοφορεί για νεα ρεκόρ πωλήσεων. Η κατάσταση μου θυμίζει πολύ την κρίση RTS/FPS των PCs πριν μια δεκαετία. Βαρετοί και μάλλον εύκολοι μηχανισμοί gameplay, που αφήνουν την δυσκολία στα εκατομμύρια εχθρών και έχουν αναπτύξει μια τεμπέλικη γενιά gamers που απλώς κάνουν ένα γρήγορο playthrough και μετά πάνε στο επόμενο. Πλέον η διάρκεια τίτλων καθορίζεται μόνο από τα πόσα χιλιόμετρα θα περπατήσει ο ήρωας. Κι αν μας φανούν λίγα, οι εταιρείες μας πλασάρουν μερικά παραπάνω με τη μορφή DLC. Λόγω οικονομικής κρίσης βλέπουμε πολλά μικρά, ίσως και ταλαντούχα στούντιο να κλείνουν μαζικά η να εξαγοράζονται από κολοσσούς. Ubisoft και EA έχουν γιγαντωθεί τόσο πολύ που καθορίζουν τη μορφή της αγοράς. Η προηγούμενη γενιά, σε αντίθεση με την τωρινή, είχε χαρίσει άπειρους καινοτόμους τίτλους απο μικρά στούντιο που είχαν το δικαίωμα να στοχεύσουν ψηλά. Οι μεγάλοι πάντα χαρακτηρίζονται από επανάληψη και πάνε για τη σίγουρη και μαζική μπάζα. Λίγες φορές θα αφήσουν κάτι που θα μοιάζει περίεργο να αναπτυχθεί στα στούντιο τους.

κονσόλες της νέας γενιάς πιστεύω θα κάνουν τη δουλειά τους, καθώς έχουμε 3 εταιρείες στο παιχνίδι που έχουν δείξει μόνο ποιότητα σε αυτό το επίπεδο. Και κλασικά τα καλά deals με third parties θα κάνουν τη διαφορά. Οπότε εμένα η ερώτηση που προκύπτει έχει να κάνει αποκλειστικά με αυτούς: θα σταματήσει αυτό το φαινόμενο στη νέα γενιά; Πότε θα ξαναδώ μικρά στούντιο να χτυπάνε τους μεγάλους; Κι εννοώ να μη δούμε μόνο καινοτόμες ιδέες, αλλά και production values που να τις υλοποιούν εντυπωσιακά, όπως συνέβαινε κάποτε. Γιατί αναμφίβολα υπάρχει ταλέντο και καινοτόμα διάθεση που ανθίζει στα PSN/Xbox Live/Nintendo Store, όπου τα χρήματα για παραγωγή που απαιτούνται είναι λιγότερα, όπως και οι  απαιτήσεις για εντυπωσιακά γραφικά.
 
26 ΣΧΟΛΙΑ
  • Για να μπορέσετε να προσθέσετε σχόλιο θα πρέπει πρώτα να έχετε κάνει login
    • powerslave34
    • Guys Καλησπέρα σας,

      Επειδή είμαι fan της NIntendo απο την πρώτη της κονσόλα το NES (8-bit), ήρθε η ώρα να πούμε τα πράγματα όπως είναι. Η φετινή E3 της Nitnendo για το Wii U ήταν απογοητευτική. To μηχάνημα δεν φτάνει καν τις δυνατότητες των τωρινών/τρεχόντων κονσολών PS3 & XBOX360. Επειδή είχα και Gamecube & Wii ομολογώ ότι στους δικούς της τίτλους όπως Mario/zelda/Metroid σκοτώνει αλλά σε άλλους τίτλους που είναι εκτός εταιρείας χρειάζεσαι κιάλια.....
      Δεν αρκεί να έχεις μόνο καλό χειρισμό αλλά πρέπει να έχεις τίτλους για να χτυπάνε την αγορά.
      Το Wii U δεν με έπεισε ειδικά ο χειρισμός του.
      Η διαφορά σε 2 χρόνια από τώρα θα είναι χαοτική με το Xbox720 & to PS4.
      Ή Nintendo δεν προσπαθεί καθόλου στα γραφικά.
      Εγώ πως θα εντυπωσίαζα στην φετινή E3? Θα έβγαζα ένα PSE 2013 & NBA 2k13, ένα Ninja Gaiden 4 κλπ.
      Αντίθετα έβγαλε Pikmin 3 και σαχλαμάρες. Έτσι δυστυχώς προσελκύεις μόνο 12-18 χρόνια. Κανέναν άλλο!!!
      Τώρα που η εταιρεία άρχισε να μπαίνει οικονομικά μέσα αν δεν πουλήσει αρκετά στα επόμενα έτη το Wii U βλέπω να κατεβάζει ρολά.
      Κατά την γνώμη μου πρέπει να βάλει πιο ισχυρό επεξεργαστή και κάρτα γραφικών και πιο πολύ μνήμη ώστε να είναι πιο ανταγωνιστικό και ας είναι πιο ακριβό στην τιμή του μαζί με το πακέτο καλού χειρισμού.
      Αλλά να αξίζει γιατί με τα νέα δεδομένα που μας τα παρουσίασαν έτσι δεν αξίζει τον κόπο να πετάξεις τα λεφτά σου για μια κονσόλα που είναι κάπως καλύτερη χωρίς καμιά ουσιαστική διαφορά από την προηγούμενη!!
      Και ας μην παραπονεθεί κανείς για την τσουχτερή τιμή που θα βάζανε.
      Για την με την ίδια λογική που το Wii U δεν είναι σε καμία περίπτωση Next Gen Console, οι περισσότεροι θα πάνε να πάρουνε τα Xbox720 & to PS4 που θα είναι σίγουρα τεχνολογικά και ποιοτικά ανώτερα από την Nintendo.
      Για να συνοψίσουμε To Wii U στην φετινή E3 δεν έπεισε κανέναν με τα παιχνίδια που έδειξε και καλό θα ήταν να πειραματιστεί και με άλλες εταιρείες ώστε να πάρει ιδέες πως να φτιάχνει παιχνίδια που να προσελκύουν όλες τις ηλικίες παιχτών και όχι μόνον αυτόν που θέλει και έχει μάθει να προσεγγίζει.

    • vonzuchter
    • Για μενα το μελλον στο gaming ειναι στο xboxlive και τις παρομοιες υπηρεσιες. Απο το 360 που το αγορασα τη πρωτη μερα κυκλοφοριας του στη χωρα μας αυτο που απολαυσα πιο πολυ ηταν το live. οι arcade τιτλοι ηταν πραγματικα οτι καλυτερο για μενα και μου προσεφεραν ατελειωτες ωρες διασκεδασης. Για τα παιχνιδια των μεγαλων στουντιος συμφωνω απολυτα μαζι σου. χορτασα HD χορτασα γραφικα χορτασα εφε χορτασα τα παντα αλλα εχω πεθανεις της πεινας απο gameplay. Δε βλεπω να αλλαζει κατι. Και αν αρθρογραφε φαντασιωνεσαι την αγορα του gaming της δεκαετιας 80 και 90 τοτε απλα να το ξεχασεις. Το σκηνικο αλλαξε για παντα. Η εισοδος των κολλοσων και του σκληρου καπιταλισμου αλλαξε τα παντα. Πως θα ανταγωνιστει το μικρο στουντιο. Ολα τα λεφτα ειναι πλεον. οι μεγαλοι μπορουν να πληρωσουν τους καλυτερους να πληρωσουν το καλυτερο εξοπλισμο και το βασικοτερο ελεγχουν τις μαζες μεσω της διαφημισης. Ειδαμε τα τελευταια χρονια διαφημισεις παιχνιδιων στο τελικο του σουπερ μποουλ. πραγματα απλα αδιανοητα για αλλες εποχες. ποσο στοιχησε το σποτακι του BLACK OPS2 στο τελικο του σουπερ μποουλ φετος? 1 ? 2? 5 μυρια? πως θα βρει τους πορους το μικρο στουντιακι να ανταγωνιστει. Αμφιβαλει κανεις οτι ακομα και αν το blackops2 ειναι ημεγαλυτερη πατατα στην ιστορια του gaming, θα πουλησει τρελά? Εγω πιστευω οτι οχι μονο δε θα δουμε νεα στουντιο αλλα θα γινουν και αλλες συγχωνευσεις στο χωρο.

    • G3n3raL86
    • Κατ'αρχάς μπράβο στον alex4444 για το άρθρο.

      Και τώρα πάμε σε κάτι που βλέπω να κάνουν αρκετοί εδώ και πολύ καιρό, να μισούνε τη Nintendo. Και το κάνουν καλά.

      @powerslave34, από πού έβγαλες το συμπέρασμα ότι το Wii U δε φτάνει τις τωρινές κονσόλες? Εδώ μιλάμε, με βάση τα official specs, για 3GB RAM και GPU RADEON με chipset R700. Αυτά δεν είναι next-gen για εσένα? Τί ήθελες, 16-core CPU, 8GB RAM και 2 GPU σε crossfire? Η Nintendo θέλει να παραδώσει ένα αρκετά αξιοπρεπές H/W στο κοινό, χωρίς να την στοιχήσει.

      Απλά βλέπε τί έπαθε η Sony σε αυτή τη γενιά: Έβγαλε ένα H/W το οποίο δεν είχε καν δοκιμαστεί (κυρίως ο Cell και η μνήμη τύπου XDR) και χτυπάει το καεφάλι της, καθότι ο προγραμματισμός στο PS3 ακόμα και τώρα είναι δύσκολος. Εδώ πχ, η id software με το DooM 3: BFG Edition δε ξέρουν αν θα πετύχουν 30 FPS στο PS3 και μιλάμε για παιχνίδι 8ετίας...

      Και εγώ έχω τις αμφιβολλίες μου για το U, αλλά θα περιμένω να δω πώς θα τα πάει.

    • torico
    • επειδη πολλα εχουν ειπωθει για την νιντεντο ας ξαναπω κ γω κατι για αυτην,λολ, προσωπικα δεν εχω παρει ποτε κονσολα της δεν με αφορα ως εταιρεια κτλ,αλλα καταλαβαινω οτι απλα δεν την νοιαζει να μπει στο τρυπακι των γραφικων,ουτε νομιζω να την καιει ιδιαιτερα να εχει υποστηριξει απο 3rd party,η κατασταση του wii ιδιως τα τελευταια 2-3 χρονια απο 3rd party ηταν τραγικη αλλα δεν τρεχει κατι,το κοινο που απευθηνεται ειναι βασικα οι παντες μονο αν κοιταξει κανεις τι πωλησεις εκαναν οι καζουαλιες θα καταλαβει,απλα ακολουθει τον ιδιο δρομο,αλλους μπορει να τους ενδιαφερει προσωπικα δεν προκειται να ξοδεψω λεφτα σε οτιδηποτε βγαζει η νιντεντο,αυτο δεν σημαινει οτι υπαρχει μεριδα που για τους δικους της λογους το βρισκει ελκυστικο,το μονο καλο ειναι οτι κ οι 3 εταιρειες αποκτουν σημαντικες διαφορες κ αυτο ειναι καλο κατα την αποψη μου

    • alex4444
    • Φιλε vonzuchter πολυ φοβαμαι πως εχεις δικιο... Οπως λεω και στο αρθρο αυτη η κατασταση με την ψαλιδα να ανοιγει υπερ των μεγαλων ειναι η μονη πραγματικη ανησυχια που πρεπει να εχουμε αυτο τον καιρο. Παρ'ολα αυτα υπαρχουν καποια πραγματα που μου δινουν ελπιδες.

      Το kickstarter που δινει ευκαιριες σε μικρα στουντιο η ακομη και σε μικρες ομαδες ανθρωπων να εχουν ενα σημαντικο κεφαλαιο για την υλοποιηση των ιδεων τους. Η κονσολα ouya που θα βγει παλι μεσω kickstarter. Πολλοι μικροι παλι θα εχουν την ευκαιρια να παρουσιασουν το ταλεντο τους και ποιος ξερει, ισως προκυψουν χρηματοδοτησεις και προωθηση στη "μεγαλη κατηγορια" αν ο κοσμος δειξει ενδιαφερον.

      Τωρα, G3n3raL86, οσον αφορα τη νιντεντο, ειμαι επιφυλακτικος πολυ απεναντι στη νεα κονσολα μετα απο αυτο που εγινε στο wii.. Απο την αλλη προσπαθω να μη δινω βαση σε αυτα που ακουγονται χωρις καν να εχει κυκλοφορησει ακομη το wiiu.
      Και ειτε μας αρεσει ειτε οχι, ειναι ενας κολοσσος που σταθερα επενδυει στην καινοτομια και το gaming την εχει μεγαλη αναγκη. Δε μιλαω για motion controls-3d-touchscreen κλπ, αλλα κυριως για το software της. Καθε μαριο και καθε ζελντα καταφερνουν εδω και 25 χρονια να μας εκπλησσουν, οχι τυχαια. Και ειναι η εταιρεια που εχει κατα καιρους πιστεψει και χρηματοδοτησει δουλειες και ιδεες απλων developers, που στη συνεχεια ειτε ενσωματωσε στην ομαδα της, ειτε τους εδωσε στεγη σαν publisher.

    • vonzuchter
    • .Δε γινεται να ερχεται ο κολλητος μου σπιτι και μετα απο μιση ωρα xbox να βαριομαστε τη ζωη μας και να κατεβαζω απο το ντουλαπι και να στηνω την αμιγκα να παιζουμε IK+... δε γινεται κυριοι 1988 με υπολογιστικη δυναμη που τωρα εχουν τα τηλεχειρηστιρια στις τηλεορασεις μας και με χωρητικοτητα τα 880kb της δισκετας της αμιγκα να βγηκαν παιχνιδια που ακομα και τωρα 25 χρονια μετα να τα παιζεις και να κανεις χαβαλε και να περνας ωραια ενω τωρα με τετοια τεχνολογια και τετοιες δυνατοτητες να τα τερματιζεις και να μη τα ξαναγγιζεις ΠΟΤΕ και να μας ζητανε 60 ευρω... Ειλικρινα αυτο που κρυβει τη γυμνια των σημερινων παιχνιδιων ειναι το Multiplayer. Αν δεν ηταν αυτο τοτε μονο θα καταλαβαιναμε ποσο μουφα ειναι τα συγχρονα παιχνιδια σε συγκριση με τα παλια οσον αφορα την αντοχη στο χρονο και στο single player. μονο τα sportsim και τα strategy πιστευω οτι αξιζουν τα λεφτα τους. προσωπικη μου αποψη βεβαια. rpg και μμοrpg δε παιζω και δεν εχω αποψη. Εγω το μονο που ζηταω ειναι νεες ιδεες και μερακι. Τιποτα αλλο. Θελω να ξανανιωσουν τα παιχνιδια παιδια τους οι δημιουργοι οπως καποτε. Ανεβασε προχθες ενα αρθρο ο παπαπαυλου με preview κατι παιχνιδακια στο xboxlivesummer που δειχνουν υπεροχα. φρεσκαδουρα. τετοια θελουμε. Νεα πραματα. αρκετα με press x και press left trigger. δε θελω να μου δειχνει καμια οθονη τι να κανω. ουτε θελω cutscenes.

    • torico
    • κοιτα σε αυτο εχεις μεγαλο δικιο τα παιχνιδια πλεον σημερα εκτος του multi ειναι απλα γκαλερι γραφικων με scripted gameplay κ τα περισσοτερα με ηλιθιο σεναριο κ ενας αχταρμας απο shooter που σε 5 χρονια απο τωρα ουτε θα τα θυμαται κανεις,το αλλο τραγικο ειναι πως οι developers την εχουν δει σκηνοθετες κ φουλαρουν με cutscenes τα παιχνιδια κ προσπαθωντας για μια σοβαροφανια που δεν τους βγαινει παλια τα παιχνιδια ηταν χαβαλες δεν επερναν τον ευατο τους στα σοβαρα,εχουν αλλαξει πολυ τα πραματα κ θα ειναι χειροτερα στν επομενη γενια

    • vonzuchter
    • ενταξει απο την εποχη που βγηκαν τα πρωτα cdrom games και οι svga καρτες γραφικων βγηκε το wing commander 3 , το red alert ,ψαρωναμε εκει με τα videakia με τους αληθινους ηθοποιους και αγωνιουσαμε να τελειωσουμε τη πιστα να δουμε το βιντεακι και αν ηταν "ξεκλειδωτα" σε απλη μορφη avi μεσα στο cdrom? ουυυυυ η καλυτερη μας, καθομασταν ωρες και τα βλεπαμε σκετα χωρις να παιζουμε . οκ γουαου καλη φαση σουπερ αλλα περασαν 18 χρονια απο τοτε. Πεθανε ο παπαντρεου η βουγιουκλακη ο βεγγος ακομα και ο κανταφι. Μονο ο μητσοτακης ζει ακομα. Ηρθε (και θα φυγει οπως ηρθε) το ευρω , βγηκε αφροαμερικανος προεδρος στις ηπα, εσπασαν τα πετρινα χρονια του ολυμπιακου στο ποδοσφαιρο, λιωσανε οι μισοι παγοι στην αρκτικη. Φτανει νομιζω με τη φαση αυτη. λεει στο resident evil 6 θα εχει 240 λεπτα βιντεο.

    • alex4444
    • Λοιπον ωραια τα απειρα βιντεο κλπ αλλα μονο οταν συνοδευονται απο εξισου καλο gameplay(ff,mgs) η εστω οταν ειναι ειλικρινη για το οτι σου προσφερουν movie experience(heavy rain). Απο κει και περα το θεωρω κριμα 2-3 χρονια τωρα ολο το βαρος για δημιουργια συναισθηματων να πεφτει στα βιντεο και τις ανατροπες στην ιστορια. Eιμαι ο μονος που ενοιωθε καθαρση κι ενα σωρο αλλα συναισθηματα παιζοντας πιστες στο Μαριο? Ενα παιχνιδι με μηδενικη ιστορια?

      Γενικα πιστευω πως το gampelay απο μονο του ειναι τεχνη και καταφερνει να διασκεδασει κ γενικα να προκαλεσει συναισθηματα. Πλεον η τεμπελια κι ισως το "μπλοκαρισμα" των developers εφερε την αναγκη για μια ευκολη λυση που θα καλυψει τους βαρετους μηχανισμους του εκαστοτε παιχνιδιου. Τοσο βαρετοι που αν τυχον χασεις και ξαναπαιξεις το ιδιο σημειο 2-3 φορες μπορει να το παρατησεις, εξ ου κι η ευκολια που διακρινει τη νεα γενια.

      Επιστρατευτηκε η τεχνογνωσια του σινεμα λοιπον για να συγκινηθει ο χρηστης σε ολη της της εκταση. Πιο πολλοι σκηνοθετες/σεναριογραφοι/ηθοποιοι δουλεψαν για τα 240 λεπτα βιντεο του resident 6 παρα developers για τo gameplay. Κι ετσι ολα τα ειδη εξαφανιζονται και εχουμε το ενα Υπερμεγιστο action/shootemup movie.

      Γενικα αυτο που θελω να πω ειναι πως οσο κι αν μας αρεσουν τα γραφικα-ο ηχος-το σεναριο σε ενα παιχνιδι, ειναι δανεικες τεχνες για τη βελτιωση της εμπειριας μας κι οχι ο πυρηνας του gaming. Εννοειται πως τα θελουμε, αλλα ο λογος που πραγματικα μας ικανοποιει ενα παιχνιδι ειναι αυτο ακριβως. Το ΠΑΙΧΝΙΔΙ. Κι αλλη φορα να προσεχουμε οταν χαρακτηριζουμε κατι casual η hardcore λοιπον, γιατι καποια χαζοπαιχνιδακια στο iphone εχουν περισσοτερο gameplay απο επη της γενιας μας.

    • powerslave34
    • Φίλε G3n3raL86 παρεξήγησες αυτά που έγραψα. Μάθε να διαβάζεις καλύτερα πρώτα και μετά να κρίνεις. Άσε τι λένε τα sites στο real-time playing θα φάνει αν μπορεί να κάνει αυτά που υπόσχεται και στα frame rates που θα σηκώνει ανά hard core cpu percent.
      Πάντοτε ήμουν οπαδός και υποστηρικτής της Nintendo εδώ και τρεις δεκαετίες τουλάχιστον. Αλλά μετά το Gamecube, το Wii δεν έδειξε τα γραφικά που έπρεπε μόνο στον χειρισμό καινοτόμησε. Εσύ γιατί νομίζεις οι άλλες εταιρείες δεν πηγαίνουνε να φτιάξουνε ακόμα και τώρα παιχνίδια για το Wii? Μήπως δεν μπορεί να σηκώσει τα γραφικά;
      Όσο για το PS3 & το Xbox360 συμφωνώ ότι τα πρώτο έτος που κυκλοφόρησαν είχανε αρκετά θέματα με σκληρούς και μητρικές, αλλά στην συνέχεια ήταν όλα εντάξει.
      Παίξε PSE2012 στο Wii και παίξε και στο XBOX360 και θα καταλάβεις την διαφορά στα γραφικά.
      Κάτι παραπάνω θα ήθελα από την Nintendo. Ποιος κατασκευαστής θα την πάρει στα σοβαρά με Pikmin 3 & Nintendo Land?
      To Wii U χρειάζεται τίτλους με καλά γραφικά αν θέλει να χτυπήσει τους ανταγωνιστές Sony & Microsoft.
      Φίλε ας έχει παραπάνω Ram & CPU & και μια κάρτα καλή γραφικών όσο για την τιμή που θα βάλουνε δεν με ενδιαφέρει.
      Οι περισσότεροι ξέρεις τι βλακεία κάνουνε; Με το που βγαίνουν καινούριες κονσόλες πάνε και τις αγοράζουνε κατευθείαν και μετά σκάνε τα προβλήματα και τα ελαττώματα
      Φίλε G3n3raL86 η Nintendo πρέπει να πειραματιστεί & να ανοιχθεί λίγο παραπάνω στους τίτλους, να σταματήσει να προσελκύει παιδικές & με εφηβικές ηλικίες. Δεν λέω καλό το classic & casual gaming αλλά για τους πιο hardcore & πιο απαιτητικούς χρειάζονται τίτλοι για όλες τις ηλικίες.
      Αν όπως λες ότι το Wii U είναι όντως Next Gen Console τότε το PS4 & το XBOX720/XBOX8 τι θα είναι; Θέλεις όταν βγούνε να συγκρίνουμε τα τεχνικά χαρακτηριστικά τους και να δούμε τις δυνατότητες; Δεν νομίζω ότι σε συμφέρει….. και είναι απογοητετυτικό για μια μεγάλη/γνωστή εταιρεία όπως η NINTENDO εν έτη 2012-2013 να μένει λόγω franchise και τσιγγουνιάς τόσο πίσω. Είναι πραγματικά κρίμα και άδικο έτσι καταρρακώνει και την φήμη της και τις ικανότητες της, που σίγουρα έχει και τεχνογνωσία και εμπειρία στο χώρο του gaming.
      Δεν αμφισβητώ ότι τις τεχνικές ικανότητες της κονσόλας αλλά η παροιμία όπου βλέπεις πολλά κεράσια κράτα μικρό καλάθι. Μακάρι όλα αυτά που λες για το Wii U να βγούνε αληθινά και να μην χρειαστείς να διαψευστείς όταν έρθει η ώρα. Εύχομαι να μην έρθει η εταιρεία σε δύσκολη θέση με τις υποσχόμενες προδιαγραφές που έχει υποστηρίξει ότι το Wii U θα πληροί και θα έχει.
      Ο πανδαμάτωρ χρόνος θα δείξει………..

    • G3n3raL86
    • @powerslave34, δε παρεξηγώ τπτ και μια χαρά διαβάζω. Απλά είναι σα να μιλάς εκ του ασφαλούς όταν λες ότι το U δεν φτάνει τα 360/PS3. Έχεις τα dev. kits και έκανες τις συγκρίσεις? Εδώ καλά-καλά δε κυκλοφόρησε η κονσόλα και έχει φάει ΤΟ κράξιμο...

      Και στη τελική, το χάσμα δύναμης που λογικά θα υπάρχει μεταξύ Wii U και PS4/720 δε θα είναι τόσο τραγικό, όσο αυτό του Wii και 360/PS3, πιστεύω

      Και σε καμία περίπτωση δε θέλω να τη δικαιολογήσω, όντως με το Wii πήρε casual στροφή, αλλά δε μπορούσε να κάνει αλλιώς (οικονομικός καθαρά ο λόγος).

    • powerslave34
    • Φίλε G3n3raL86 δεν μιλάω εκ του ασφαλούς βγάζω συμπεράσματα βάση με αυτά που έχει παρουσιάσει η Nintendo για το Wii U. Δεν έδειξε κάτι εντυπωσιακό στην Ε3 πάρα μόνο Pikmin3 & Mario Land. Εσύ πιστεύεις ότι με αυτά μπορεί να χτυπήσει ανταγωνιστικά τις άλλες εταιρείες; Έτσι θα λανσάρει το καινούριο μηχάνημα τον Νοέμβριο;

      Όσο για το χάσμα εύχομαι να μην είναι τόσο μεγάλο, αλλά αν θα είναι τι θα κάνεις; Φίλε ξεκόλλα με τον οικονομικό λόγο, όταν σαν εταιρεία θέλεις να πουλήσεις και να μείνεις στον χώρο θα πρέπει να ρισκάρεις και να ανεβάσεις ποιότητα και συνεπώς και τιμή.

      Εύχομαι για σένα να μην χρειαστείς να ανακαλέσεις όταν έρθει η ώρα. Όσο για το κράξιμο χρειάζεται γιατί εκεί στην Ιαπωνία πρέπει να ξυπνήσουνε κάποτε από το μοτίβο εύκολες πωλήσεις σε σταθερό κοινό και οπαδούς. Όταν οι άλλες εταιρείες σε αγνοούν λόγω hardware τότε το πρόβλημα το έχεις που δεν προτείνεις και που δεν συμβιβάζεσαι. Όταν μια ζωή φοβάσαι να ανοιχτείς και να πειραματιστείς τότε θα είσαι συνέχεια πίσω.

    • G3n3raL86
    • @powerslave34, ναι, συμφωνώ ότι με τα Pikmin και Nin. Land δε τραβάς κόσμο, αλλά αργά ή γρήγορα κάτι θα δείξει, δε μπορεί. Μη ξεχνάς ότι πρόκειται για το launch της κονσόλας και είναι λογικό να το παίζει εκ του ασφαλούς με τέτοιυς τίτλους. Πιστεύω ότι θα δείξει πολύ περισσότερα.

      Τώρα, όσο για το χάσμα: Δες το χάσμα δύναμης που υπάρχει στο 3ΔΣ με το Vita... Ποιό πουλάει περισσότερο? Το 3ΔΣ, επειδή έχει περισσότερα και πιο ενδιαφέρον games να δείξει. Δες επίσης το χάσμα του PS2 με του 1ου XBOX. Ποιό πούλησε σα τρελό? Φυσικά το PS2, γιατί από τίτλους απλά, συνουσίαζε και έδερνε.

      Θέλω να καταλήξω στο γεγονός ότι η δύναη δεν είναι το παν. Άμα φέρει περισσότερους 3rd party και αν δείξει κάτι καινούργιο από το δικό της χέρι, τότε θα τα πάει μια χαρά.

    • powerslave34
    • Φίλε G3n3raL86 μακάρι να φέρει πολλούς 3rd parties ώστε να πάψει να όψεται και η μουρμούρα των οπαδών της.
      Μια και ανέφερες XBOX & PS2 να σου θυμίσω έτσι για την ιστορία πιο πούλησε σαν τρελό. Μήπως με Ninja Gaiden - Halo & Beach Volley & Bruce Lee κ.ο.κ. γιατί το PS2 μπορεί να έχει μεγαλύτερη γκάμα τίτλων αλλά τα περισσότερα της παιχνίδια δεν είναι όλα καθαρά 3D εκτός από τα δικά της Tekken - Grand Tourismo κ.ο.κ, ενώ σε αντίθεσή με το XBOX οι περισσότεροι τίτλοι του είναι καθαρά 3D.

      Σε αυτό που λες μεταξύ 3DS με Vita ναι συμφωνώ αν και κανένα από τα δυο δεν με πείθει. Περάσανε ανεπιστρεπτί οι καλές εποχές με Game Gear!!!

      Φίλε G3n3raL86 είναι και θέμα δύναμης. Το Wii δεν έδειξε ισχύ αλλά ούτε μπορούσε και η Ιαπωνική εταιρεία ελπίζω να το πήρε για καλά το μάθημα της για το δικό της καλό. το θέμα είναι οι thrid parties να μπορούνε να εκμεταλλευτούν στο έπακρον της δυνατότητες του Wii U.

      Ξέρεις τι άλλο με ενοχλεί και με έχει κουράσει με την πολιτική της Nintendo; Ότι πάντα κολλάει με Mario/Zelda/Metroid εκεί πάντα στηρίζεται για να πουλήσει μελλοντικά. Δεν λέω το Wii στον χειρισμό και στους δικούς της τίτλους πούλαγε σαν ζεστό κουλούρι αλλά στους υπόλοιπους τίτλους ούτε κατά διάνοια.

      άρα λοιπόν φίλε G3n3raL86 κατάλαβες που είναι το πρόβλημα ότι πάντα εμμένει στα φαντάσματα του παρελθόντος και δεν κοιτάει καν το μέλλον για άλλους τίτλους μήπως καινοτομήσει και δείξει την διαφορά;

      Εύχομαι αυτήν την φορά να τα πάει καλύτερα και να μην μας απογοητεύσει όπως έκανε και μe το Wii.

    • alex4444
    • Φιλε powerslave νομιζω πως εισαι λαθος στο θεμα ps2 και 3d τιτλων.. Ακομη και τα resident που κυκλοφορησαν εκει δεν ειχαν pre-rendered περιβαλλον. Γενικα ηταν σαφως κατωτερο σε γραφικα του ανταγωνισμου, αλλα πραγματικα αυτο δεν εμποδισε τους developers να ασχοληθουν μαζι του.

      Το xbox επισης δεν πουλησε σαν τρελο, λιγο πανω απο το gamecube τερματισε στα 23 εκατ. πωλησεις. σε σχεση με τα 150 του ps2, ε το λες συντριπτικη ηττα. Παντως η τελευταια φορα που την μαχη την κερδισε η τεχνολογικα ανωτερη κονσολα ηταν.... ποτε!

      Οι τιτλοι ειναι που κερδιζουν κοινο, επιμενω πως η κατασταση εκει πρεπει να μας ανησυχει κι οχι το τι θα εχουν οι νεες κονσολες. Αλλωστε οι sony/ms/nintendo ποτε δε μας εχουν παρουσιασει κονσολα ελλειπη που να μην αξιζει τον κοπο.

    • alex4444
    • ΚΑι οσο για τη νιντεντο, οταν εχει το πανω χερι στα οικιακα συστηματα εχει αποδειχτει αλαζονικη και κακος συνεργατης. Ακομη πληρωνει λαθη και τσακωμους με 3rd parties απο snes εποχες. Αρκει να δειτε την προιστορια με namco, που τους πηρε 20 χρονια να ξανασυνεργαστουν σε εκταση.

      Εμπιστευομαι μονο πως ο Iwata σε αντιθεση με τον Yamauchi ειναι διαλλακτικος κι εχει φερει καποιες μεγαλες κι αναπαντεχες συμφωνιες με παιχνιδια οπως tekken/resident/final fantasy. Ισως φταιει πως κι ο ιδιος μεχρι πριν 10 χρονια ηταν ενας σκληρα εργαζομενος developer που εκμεταλλευοντουσαν οι εταιρειες, παντως συμμαζευει σιγα σιγα λαθη του παρελθοντος.

    • powerslave34
    • φίλε alex4444 άρα λοιπόν παραδέχεσαι αν και καθυστερημένα ομολογούμενος ότι το πρώτο XBOX ήτανε ποιοτικά και τεχνολογικά ανώτερο από το PS2. Παράδειγμα κατωτερότητας PS2? Στο SoulCalibour 2. Στο ΧΒΟΧ & GAMECUBE έτρεχε μια χαρά στο PS2 έδειχνε να κολλάει στην ομαλή κίνηση των frame-rates.

      Ότι το XBOX είχε λιγότερους τίτλους εκείνη την περίοδο ήταν αλήθεια αλλά αυτό δεν την εμπόδισε να καθιερωθεί στους οπαδούς της για πρώτη φορά με τίτλους που άφησαν εποχή π.χ. Ninja Gaiden/Bruce Lee/Beach Voley/Halo και άλλοι πολλοί.

      Το Gamecube είχε κυκλοφορήσει καλούς τίτλους τότε, τουλάχιστον η Nintendo προσπαθούσε τότε μέχρι ενός σημείου, με το Wii όμως δεν έδειξε να προσπαθεί τόσο απλά επαναπαύτηκε στις δάφνες και στα μεγαλεία του παρελθόντος.

      Οι τίτλοι τότε κερδίζανε γιατί είχαν την πρωτοτυπία και την μαγεία της πρώτης φοράς. Τώρα την φόρμουλα δυστυχώς πολλοί την αντιγράφουνε κατακερματίζοντας την με συνέπεια να βγάζουνε πολλά κακά και επαναληπτικά κακέκτυπα από συνέχεια γνωστών τίτλων και παιχνιδιών π.χ. Tekken/Mario/Metroid/Soul Calibour/Assassin’s Creed και άλλα πολλά.

      Ναι ελλιπές κονσόλες δεν μας έχουν παρουσιάσει και η Nintendo αν και δεν υπερτερεί σε γραφικά τουλάχιστον η κονσόλα μετά από 6-8 ώρες παιχνιδιού συνεχόμενα δεν χαμπαριάζει τίποτα. Από την άλλη βέβαια Sony & Microsoft ενώ μας δίνουνε άψογα γραφικά τα προβλήματα σε δίσκο και ψήκτρα και στην motherboard παραμένουν ακόμα αν και σε λιγότερο βαθμό.

      Όσο για την Nintendo επειδή παραμένει ξεροκέφαλη και ερμητικά κλειστή προς ανταλλαγή ιδεών και προοπτικών αναφορικά σε καινοτομίες σε τεχνολογικό τομέα αν συνεχίσει έτσι θα μείνει για πολύ καιρό πίσω.
      Ενώ είναι εμπορικά επιτυχημένη σε πολλούς τομείς δεν παραδειγματίζετε από Sony & Microsoft ώστε να προσφέρει πιο real gaming στο κοινό της.

      Φίλε alex4444 για να κλείσουμε συνοψίζοντας δεν αρκούν μόνο οι καλοί τίτλοι αλλά και ιπποδύναμη στις παιχνιδομηχανές. Οι αρχαίοι ξέρεις τι λέγανε; Δούναι και λαβείν... Ότι δίνεις παίρνεις φίλε alex444. Αν οι τύποι στις 3 εν λόγω εταιρείες επενδύσουνε χρήμα στις μηχανές αυτές να είσαι σίγουρος ότι θα πιάσουνε τόπο για όλους τους κατασκευαστές και θα μπορεί και η Nintendo να σηκώνει γραφικά που ούτε θα είχες φανταστεί ποτέ σου. Αφού σαν εταιρεία θέλεις να πουλήσεις, πουλά σωστά και δώσε κάτι παραπάνω στον καταναλωτή. Μια κάρτα καλή γραφικών, λίγο παραπάνω μνήμη 8(SDDRAM) και ένας καλός δίσκος (HARD DISK 1.5TB HDD 64MB Cache, 5900RPM, Sata 6Gb/s) ποτέ δεν έβλαψε μια εταιρεία ή ακόμη καλύτερα το αγοραστικό κοινό που αποσκοπεί την αγορά μιας κονσόλας με μέσο όρο διάρκειας 4-6 χρόνια.

    • alex4444
    • Φιλε powerslave34 ποτε δεν αμφισβητησα πως το xbox ηταν το πιο δυνατο συστημα της γενιας του. Τωρα την ποιοτητα την κανει καθαρα το software κι εκει το ps2 πραγματικα σαρωσε. Το soul calibur μπορει να μην ετρεχε ισαξια, αλλα δες ποσες σημαντικες αποκλειστικοτητες ειχε η κονσολα της σονυ.

      Για τη νιντεντο συμφωνω απολυτα. Το μονο που λεω και υποστηριζω την αρχικη μου θεση, ειναι πως δε θα κανει το hardware τη διαφορα. Αν ειναι παιρνουμε ολοι ενα τουμπανο pc και γελαμε με τις ελλειψεις των κονσολων. Το max payne 3 ας πουμε τρεχει σαφως ανωτερα στο pc, ποιος ο λογος να προτιμησει κανεις καποια κονσολα λοιπον?? Καθαρα το software.

      Παντως μη με παρεξηγεις το ξαναλεω, το παραπανω γεγονος δεν αναιρει τη σημαντικοτητα των γραφικων σε ενα παιχνιδι, ουτε απενοχοποιει την κοιλια της νιντεντο στο wii. Απλα η επικεντρωση στο gameplay και οι αποκλειστικοτητες θεωρω πως ειναι τελικα τα στοιχεια που αναζητει πιο πολυ ο μεσος gamer και που αντικειμενικα κανουν τη διαφορα.

    • powerslave34
    • Φίλε alex4444 δεν σε παρεξηγώ αλλά και ούτε συμφωνώ σε όλα όσα γράφεις. Παρόλα αυτά σεβαστά.

      Φίλε alex4444 δεν αξίζεις να πας να φτιάξεις PC/Tower στα μέτρα σου διότι θα σου στοιχίσει ο κούκος αηδόνι.

      και σίγουρα θα πας να αγοράσεις το καλύτερο software για να σκοτώνει το pc. δεν θα πας να πάρεις φτηνά εξαρτήματα αν τουλάχιστον θέλεις να σε σε βγάλει το πολύ για 3-4 χρόνια.

      OCZ-Z Series 1000W PSU 80+ Gold (OCZZ1000M-UN) -->268,74€
      Intel-Core i7 3770 (s 1155 , 3.4 GHz , 8 MB) --> 298,00€
      Corsair-Hydro Series H100 CPU Cooler (s775, s1155, s1156, s1366, sAM2, sAM3)--> 112€
      Gigabyte-Z77X-D3H (s 1155 , Z77 , DDR3 , HDMI)-->149,00€
      Corsair-Vengeance 32GB Quad 1866 C10-->450,00€
      Western Digital-RE4 WD2003FYYS 2TB HDD (64MB Cache, 7200RPM, Sata 3Gb/s)-->227,90€
      Palit-GTX 670 (PCI Express 16 x 3 ,2 GB GDDR5) -->449,00€

      Total: 1954,64

      άρα λοιπόν σε συμφέρει να πας να χτυπήσεις ένα PS4 & XBOX720/XBOB8 όταν κυκλοφορήσουν γιατί θα κοστίζουν κάπου στα 350-550 ευρώ και θα παίζεις και πολύ καλά παιχνίδια.

      μην ξεχνάς ότι και το PC/Tower βαράει τρελή CPU & temperature και πολλές στροφές συνεπώς όσες ψύκτρες και να βάλεις θα σου σηκώνει ψηλή θερμοκρασία.

      όταν βγει το Wii U θα φανεί μετά από κανένα χρόνο αν θα μπορεί να κάνει αυτά που έχει ήδη πει.

      Πάντως για μένα η Nintendo κακώς το βγάζει από τόσο νωρίς. Εγώ στην θέση τους θα περίμενα κανένα χρόνο ακόμη και θα το έβγαζα μαζί με Sony & Microsoft. Εκεί θα φαινόταν ποιος θα ήταν ο δυνατότερος σε τεχνολογία και σε ποιότητα παιχνιδιών.

    • alex4444
    • Εχεις δικιο γαι τον υπολογιστη, αλλα περαν αυτων υπαρχει κι ενας αλλος λογος που δε θα τον προτιμησω οσα λεφτα και να χω. Ολοι οι developers ειναι μαζεμμενοι στις κονσολες κι εκει με δεδομενο το ταβανι στην ιπποδυναμη, το βαρος μεχρι προσφατα επεφτε στο gameplay για τον εντυπωσιασμο.

      Στον υπολογιστη η νοοτροπια αναπτυξης ειναι αρρηκτα συνδεδεμενη με την δυναμη του γι αυτο κι αντι να ψαχνουν την ουσια του gaming, εκει προχωρουν την τεχνολογια απεικονισης. Επισης, παλι λογω των ονλαιν δυνατοτητων του ανθιση γνωριζουν τα mmo's.

      Με τα apps, τo online, τους browsers και τα τρελα specs που εχουν πλεον οι κονσολες, ωρες ωρες τρεμω την πιθανοτητα υπολογιστοποιησης τους. Γιατι πρεπει να εχουν παραπανω πραγματα να δωσουν απο ενα pc, περα απο το να αποτελουν πιο οικονομικη λυση.

    • dameko-doubutsu
    • @powerslave34 @G3n3raL86 H nintendo δεν εχει την εμπειρια στο HD . Για αυτο και οι πρωτοι τιτλοι θα τρεχουν στα 720p . Δεν τους λειπει η τεχνογνωσια θεωρητικα αλλα στην πραξη .

      Το Wii U φυσικα και ειναι πιο δυνατο απο ps360 . Και δεν θα ειναι τοσο χαοτικη η διαφορα απο το nextbox .
      Σιγουρα μετα τα 3 χρονια θα το χασει και δεν θα μπορει να ακολουθησει . Αλλα μετα απο 3 χρονια κυκλοφοριας της κονσολας . Ποσα ατομα εδωσαν 650 Ε και το ps3 τους κρατησε 3 χρονια ; Μην πω για τα 360 .
      Μην ακουω λοιπον το wii U δεν θα αντεξει σαν επιχειρημα . Καμια κονσολα δεν αντεχει πλεον 6 χρονια . Ειναι πιο φθινες , παλια ειχαν μια περιουσια , και κρατανε λιγοτερο . Απλο . Αν κοστιζει 400 Ε φυσικα και δεν αξιζει . Ξερουμε οτι ειναι κονσολα με ημερομηνια ληξεως τα 3 περιπου χρονια . Μετα τιτλος διαμαντι ανα 4 μηνες .
      Τα ζυγιζεις και αποφασιζεις . Μην καταστροφολογουμε χωρις λογο .

    • powerslave34
    • Αυτό το ξέρουμε ήδη φίλε dameko-doubutsu ότι δεν έχει εμπειρία αλλά το βασικότερο είναι ότι δεν έχει hardware τόσο δυνατό όσο PS3 & XBOX360. Φοβάμαι ότι θα είναι κατώτερο των δυνατοτήτων τους. Η ώρα της αλήθειας θα φανεί για τα specs αν θα μπορέσει να ανταποκριθεί.

      Εγώ φίλε dameko-doubutsu το GameCube το έχω 10 χρόνια και λειτουργεί μια χαρά και το Wii 4 χρόνια και παίζει επίσης μια χαρά.

      Όποιο μηχάνημα/κονσόλα και να έχεις αν το προσέχεις και μετά από 10 χρόνια μια χαρά θα λειτουργεί αρκεί να μην το έχεις συνέχεια εκτεθειμένο σε κλειστό χώρο και να μαζεύει σκόνη.

      Για τους τίτλους διαμάντια θα συμφωνήσω αν 4-6 με μήνες αλλά αν ένα μηχάνημα σκοτώνει πάρε XBOX360 αυτό ήδη διανύει αν δεν απατώμαι τον 7 χρόνο του και ακόμη βγάζει τίτλους που σκοτώνουν (Ninja Gaiden 3, Assasins's Creed/Batman Arkham City και άλλα πολλά) και το Wii πούλησε δεν λέω αλλά μόνο σε δικούς τίτλους (Mario/Zelda/Metroid).

      Συνεπώς φίλε dameko-doubutsu περί χαρεί σεισμολογικοκαταστροφικέ τύπε δεν γκρεμίζουμε τίποτα απλά θέτουμε πιο γερές βάσεις για πιο καλές ανοικοδομήσεις και όχι να πατάμε στα ερείπια του παρελθόντος.

    • dameko-doubutsu
    • Φυσικα και οι κονσολες σου κρατησαν γιατι ηταν nintendo . Τοσα χρονια αξιοπιστια στο hardware δεν το συζηταμε . Μακαρι να ισχυε κατι τετοιο για M$ και σονυ .

      Τωρα πως σου εχει καρφωθει η ιδεα οτι θα ειναι κατωτερο των ps360 δεν μπορω να το καταλαβω εξου και το καταστροφολογια . Μηχανημα του 2005 θα ειναι πιο δυνατο απο μηχανημα του 2012 . Οκ ....
      Μην φερει κανεις ως παραδειγμα το wii-xbox . Αυτο ηταν εξερεση βαση των οικονομικων της εταιριας .

    • powerslave34
    • Μιλάω για όλες όχι μόνο για Nintendo. Ένας φίλος μου έχει XBOX360 5 έτη και το μηχάνημα παίζει μια χαρά. Απλά το προσέχει πολύ.

      Δεν μου έχει καρφωθεί τίποτα φίλε απλά με βάση των specs κρίνω. Ακόμα και η ίδια η Ntintendo εμμέσως πλην σαφώς παραδέχτηκε ότι το Wii U δεν θα είναι ανώτερο από τις τωρινές κονσόλες. Εσένα πως σου έχει κολλήσει ότι σόνι και καλά θα είναι τεχνολογικά ανώτερη η νέα της κονσόλα. Απλά θα είναι καλύτερη από το Wii .

      Ναι θα σου φέρω πάλι το XBOX360 με το Wii. Χάλια μαύρα για το Wii. Είναι μέρα με νύχτα φίλε. Παίξε Prince Of Persia The Forgottens Sands για Wii & XBOX360 και μιλάμε πάλι.

      Δεν είναι βάση οικονομικών απλά η Nintendo δεν έδωσε βάση στο Wii.

    • F33L
    • αστο το που παμε καλυτερα..

    • G3n3raL86
    • @Piece of mind, εεε powerslave34:)

      Δώσε μου ένα link όπου η Νίντυ παραδέχεται πως το U δε φτάνει τις τωρινές κονσόλες. Το λέω σοβαρά και όχι για να χλευάσω, απλά δε θυμάμαι να λέει κάτι τέτοιο.

Μείνε ενημερωμένος

ΓΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΧΑΝΕΙΣ ΚΑΝΕΝΑ ΣΗΜΑΝΤΙΚΟ ΝΕΟ ΜΑΣ, ΚΑΝΕ ΤΩΡΑ ΕΓΓΡΑΦΗ ΣΤΟ NEWSLETTER ΤΟΥ ENTERNITY.GR!