Αγαπητέ χρήστη, παρατηρήσαμε οτι έχεις ενεργοποιημένο Ad Blocker.
Για την καλύτερη εμπειρία σου θα θέλαμε να σε παρακαλέσουμε να το απενεργοποιήσεις κατά την πλοήγησή σου στο site μας ή να προσθέσεις το enternity.gr στις εξαιρέσεις του Ad Blocker.
Με εκτίμηση, Η ομάδα του Enternity

Το κριτήριο σας πρέπει να ειναι τουλάχιστον 3 χαρακτήρες

Μουσική δωματίου: X marks the cross-buy

*
Πριν από λίγες μέρες η Microsoft αποκάλυψε μερικές ακόμη λεπτομέρειες για το Xbox Series X. Κυρίως επανέλαβε πράγματα που γνωρίζαμε ήδη, ωστόσο χώρεσε και μια-δυο λεπτομέρειες που είχε αποφύγει να αναφέρει προηγουμένως. Έτσι έκανε εντύπωση και στο αναγνωστικό κοινό, οπότε και συζητήθηκε περισσότερο αυτός ο νέος κύκλος αποκαλύψεων στο Enternity Game Room.

Ώρα, λοιπόν, να συζητηθεί και εδώ, στη στήλη "Μουσική δωματίου".

Έκτωρ Αποστολόπουλος
To Xbox Series X δείχνει πολύ εντυπωσιακό, τουλάχιστον σε ό,τι αφορά τα καθαρά τεχνικά χαρακτηριστικά. Αυτό όμως είναι και αρκετά αναμενόμενο, από τη στιγμή που μιλάμε για νέα γενιά, διαφορετικά μοντέλα κονσολών και ειδικά τώρα που βρισκόμαστε σε εποχή που οι κονσόλες λανσάρουν αναβαθμισμένες εκδόσεις. Microsoft και Sony έχουν μπει εδώ και καιρό στον κόσμο των teraflops και των εκδόσεων “Pro”, οπότε προσωπικά δεν με εντυπωσιάζουν οι αριθμοί και οι ανακοινώσεις. Γνωρίζω ότι οι νέες κονσόλες θα ’ναι εντυπωσιακές και σίγουρα καλύτερες από αυτές που έχουμε, οπότε ο οπτικός τομέας θα με ενθουσιάσει όταν θα έχω ήδη αγοράσει την κονσόλα.

Αντιθέτως, η προσοχή στρέφεται σε ανακοινώσεις τύπου Smart Delivery, Backwards Compatibility, την υποστήριξη προηγούμενων περιφερειακών αλλά και ευκολίες όπως το Quick Resume. Σίγουρα, χαρακτηριστικά όπως τα VRR και HDMI 2.1 είναι εξαιρετικά νέα, αλλά τα υπόλοιπα features κάνουν τη ζωή μας πιο εύκολη και δίνουν σε αρκετούς τομείς το κάτι παραπάνω.

Το Backwards Compatibility το είχα πάντα στη καρδιά μου, από εποχές Game Boy Advance. Με το Wii U απήλαυσα πάρα πολλά Wii games, ενώ ανήκω στην κατηγορία που έριξε άπειρες ώρες στο Virtual Console. Η ευκολία που μου δίνει το Xbox One X να απολαύσω διάφορους τίτλους προηγούμενων κονσολών και μάλιστα ελαφρώς αναβαθμισμένους είναι κάτι που δεν θέλω να αποχωριστώ στην επόμενη γενιά.

Χαίρομαι που η Microsoft επενδύει σε αυτόν το τομέα και χαίρομαι που με το Smart Delivery το πάει ένα βήμα παραπέρα. Επειδή τυγχάνει να ανήκω στην κατηγορία παικτών που δεν αγοράζει τις κονσόλες από την πρώτη μέρα κυκλοφορίας τους, η εν λόγω δυνατότητα μού προσφέρει ένα παραπάνω κίνητρο να προχωρήσω σε αγορά της αντίστοιχης κονσόλας επόμενης γενιάς, γνωρίζοντας πως θα μπορώ να παίξω τις ανώτερες και αναβαθμισμένες εκδόσεις παιχνιδιών που έχω ήδη στη συλλογή μου στο τωρινό Xbox One, χωρίς χρέωση.

Βέβαια, όλες αυτές οι εξαιρετικές ιδέες ενδεχομένως να πέσουν πάνω σε τοίχους των third party studios και του κατά πόσο θα θέλει π.χ. η ΕΑ να δώσει τη δυνατότητα στους κατόχους του FIFA 21 για το Xbox One να έχουν πρόσβαση τσάμπα στην έκδοση του FIFA 21 για το Xbox Series X. Παρ’ όλα αυτά, υπάρχουν εταιρείες σαν την CD Projekt RED που δείχνουν να στηρίζουν τέτοιου είδους ενέργειες, οπότε έχω την ελπίδα ότι η Microsoft θα βρει και άλλους συμπαίκτες σε τέτοιου είδους κινήσεις και features. Features που, αντικειμενικά, είναι προς όφελος του καταναλωτή και των gamers γενικότερα.

Μάνος Βέζος
Μπορώ από τώρα να δηλώσω ευχαριστημένος με την Microsoft και όλα τα άλλα να είναι -λίγο πολύ- λεπτομέρειες από εδώ και πέρα. Δεσμεύθηκε ακριβώς για αυτό που ήθελα να δεσμευθεί, λέγοντας ότι οι τίτλοι της θα προσφέρονται ως ένα προϊόν με το μηχάνημα στο οποίο τρέχει να καθορίζει την έκδοση που αξιοποιείται. Δεν θεωρώ ότι θα μιλάμε πραγματικά για διαφορετικές εκδόσεις, ούτε πως, ειδικά στην αρχή, θα μπορούμε να περιμένουμε στο Series X οτιδήποτε θα θύμιζε παιχνίδι κομμένο και ραμμένο για το σύστημα. Αυτά θα έρθουν αργότερα αλλά, έτσι κι αλλιώς, πάντα αργότερα έρχονταν τόσα χρόνια. Την ίδια δυνατότητα θα έχουν και άλλες εταιρείες, αλλά η πολιτική αυτή δεν επιβάλλεται από την Microsoft. Με λίγη τύχη, ο κόσμος θα την εκτιμήσει αρκετά ώστε να ασκηθεί πίεση και στους υπολοίπους. Εδώ που τα λέμε δεν είναι και ανυποψίαστοι. Ήδη έχουν να στηρίζουν διαφορετικές εκδόσεις κονσολών, με διαφορετική «ιπποδύναμη», ενώ το PC ήταν, είναι και θα είναι ακόμη πιο άγρια Δύση. Κι αν τα κατάφερα οι Ιάπωνες να πάρουν στα σοβαρά την αγορά του PC και να την υποστηρίζουν κάπως, ε, όσο να πείτε το δυσκολότερο έχει ήδη γίνει.

Η δυνατότητα αυτή είναι πολύ σημαντική θεωρώ, διότι ο καταναλωτής θα αγοράζει πλέον το παιχνίδι, όχι μια εκδοχή του. Και η βιβλιοθήκη αυτή που θα φτιάχνει με τον καιρό θα αποτελεί σημαντικότερο λόγο να επιμείνει στο ίδιο οικοσύστημα. Η βιβλιοθήκη αυτή θα τον «δένει» πλέον σε μια πλατφόρμα, την ώρα που η πλατφόρμα παύει να είναι ένα ακόμη μηχάνημα, αλλά ολόκληρη σειρά επιλογών.

Χαίρομαι επίσης διότι με αυτόν τον τρόπο θα πιεστεί ακόμη περισσότερο η Sony ώστε να κάνει το ίδιο ή, έστω, κάτι παρόμοιο. Σε πρώτη φάση όμως η Microsoft έχει το πλεονέκτημα στο συγκεκριμένο ζήτημα διότι ξέρουμε ήδη, στην πράξη κιόλας, τι δουλειά είναι διατεθειμένη να ρίξει ώστε να τρέχουν παλαιότεροι τίτλοι σε νεότερα συστήματα και με τον καλύτερο δυνατό τρόπο. Και χρειάστηκε να κάνει δύσκολα πράγματα, όπως PowerPC emulation σε x86. Ενώ προχωρώντας δεν αναμένεται να χρειάζονται ανάλογες πιρουέτες. Θεωρώ αυτονόητο ότι θα σταθεί σε αυτήν της την πολιτική η αμερικανική εταιρεία, μιας και έχει ήδη πείσει σε κάποιο βαθμό ότι μπορεί να κάνει πράξη τέτοιες υποσχέσεις και μάλιστα με τον καλύτερο δυνατό τρόπο. Ενώ η Sony δεν έχει δείξει (ακόμη) ανάλογα δείγματα. Όταν ένας τίτλος PS4 δεν υποστηρίζει το PS4 Pro συγκεκριμένα, μπορεί να ελπίζει μόνο στο Boost Mode. Και, κακά τα ψέματα, δεν υπάρχει σύγκριση σε σχέση με οτιδήποτε είναι X Enhanced και τρέχει σε Xbox One X, ενώ πολλές φορές δεν υπάρχει σύγκριση ούτε και με τις τελείως αυτοματοποιημένες βελτιώσεις που γίνονται σε τίτλους που δεν είναι X Enhanced αλλά τρέχουν σε Xbox One X. Σε όλο αυτό το αντικείμενο συζήτησης η Microsoft ξεκινά με πλεονέκτημα. Είναι τόσο απλό.

Σταύρος Βέργος
Σκάσανε περισσότερες λεπτομέρειες για το Xbox Series X και ενώ αρκετά απ' αυτά τα ξέραμε ή μπορούσαμε να τα μαντέψουμε, κάποια άλλα μας εξέπληξαν θετικά. Δύο χαρακτηριστικά μου έκαναν εντύπωση: το cross-buy και το Game Resume μετά από reboot.

Το cross-buy είναι κάτι το οποίο ακούγεται λογικότατο και κάτι που αφού το ακούσεις σε κάνει να απορείς που δεν είχε έρθει νωρίτερα. Τα οφέλη του φαντάζομαι είναι προφανή σε όλους. Τώρα οι λόγοι για τους οποίους ήρθε αυτή η απόφαση έχουν να κάνουν με τη στρατηγική της Microsoft για το gaming. Το Xbox αποτελεί μια υπηρεσία για την εταιρεία και η ομώνυμη κονσόλα ένα ακόμη hardware που εξυπηρετεί αυτήν την υπηρεσία. Δεν είναι ανταγωνισμός μόνο η Sony και η Nintendo στη βιομηχανία, αλλά και το Steam και το Epic Store. Και εκεί η αγορά ενός τίτλου δεν περιορίζεται από την αλλαγή μιας γενιάς κονσολών. Και εκεί θέλει να ανταγωνιστεί η Microsoft που εδώ και χρόνια προσπαθεί να περάσει στη συνείδηση του κοινού πως το gaming brand του Xbox δεν περιορίζεται μονάχα στην κονσόλα, αλλά αποτελεί και μέρος του PC.

Το Game Resume μετά από reboot είναι αποτέλεσμα καθαρά εξέλιξης της τεχνολογίας και της έλευσης του SSD. Στο Xbox One επιτυγχάνεται κρατώντας το παιχνίδι στην RAM. Όταν κάποιος αποφασίζει εκείνη τη στιγμή να κάνει κάτι άλλο στο σύστημα τότε η κατάσταση του παιχνιδιού στη RAM επηρεάζεται καθώς και άλλα apps χρειάζονται RAM. Στο Series X τα παιχνίδια θα πετούν το game state από την RAM στον SSD πολύ γρήγορα και προφανώς το SSD είναι μόνιμη εν αντιθέσει με τη RAM. Και σίγουρα υπάρχει πολύς μεγαλύτερος χώρος στο SSD απ' ό,τι στη RAM. Μπορεί το πέρασμα από HDD σε SSD να ανεβάζει το κόστος μιας κονσόλας, και δη στην ερχόμενη γενιά που προβλέπεται να έχουν οι κονσόλες τιμή υψηλότερης της συνηθισμένης, αλλά χαλάλι τα λεφτά τους.
Νικήτας Καβουκλής
Αν και καθημερινά βρίσκομαι γύρω από αυτές τις πληροφορίες, ελάχιστα έχω ασχοληθεί με τα τεχνικά χαρακτηριστικά που θα έχουν οι κονσόλες επόμενης γενιάς. Δεν με ενδιαφέρει καν ούτε τι ισχύ θα έχει ο επεξεργαστής τους, ούτε πόση RAM θα έχουν, ούτε τι GPU θα «φοράνε». Παιχνίδια θα έχουν; Αυτό είναι που με καίει. Θα υπάρχουν προγραμματιστές να εκμεταλλευτούν το όποιο hardware έχει κάθε κονσόλα στο έπακρο; Θα δώσουν οι εταιρείες στο προσωπικό τους τον απαραίτητο χρόνο για να εξοικειωθούν με τις επερχόμενες πλατφόρμες ή θα τους ρίξουν στα βαθιά με τη μία και όποιος καταφέρει να επιβιώσει έχει καλώς; Μόνο θετικά μπορώ να εκλάβω τη δήλωση της Square Enix ότι δεν θα ασχοληθεί άμεσα με αποκλειστικότητες για τη νέα γενιά. Αυτό κατά πάσα πιθανότητα σημαίνει πως δεν θα υπάρξουν βιασύνες, θα αποφευχθούν οι προχειρότητες.

Εκεί που θα σταθώ ιδιαίτερα είναι στη λειτουργία Smart Delivery. Ουσιαστικά, η Microsoft επιβάλει στον ευατό της το cross-buy. Αγοράζεις ένα παιχνίδι των Microsoft Studios στο Xbox One; Είναι βέβαιο πως θα μπορέσεις να παίξεις το ίδιο παιχνίδι, με αναβαθμισμένα τεχνικά χαρακτηριστικά στο Xbox Series X. Ουσιαστικά, μιλάμε για μια ενιαία πλατφόρμα. Ίσως γι' αυτό τους τελευταίους μήνες στα χείλη των υπευθύνων της Microsoft παίζει πολύ το σκέτο «Xbox». Από την άλλη, σου λέει, κύριε third party developer, αν θέλεις, έχεις όλη την ελευθερία να χρησιμοποιήσεις και εσύ το Smart Delivery. Ήδη η CD Project RED ανακοίνωσε ότι το Cyberpunk 2077 θα λειτουργεί κατά αυτόν τον τρόπο. Μεγάλη εταιρεία η CD Project RED. Οπότε, λόγω ανταγωνισμού και πρεστίζ, πιθανό να ακολουθήσουν και άλλοι αυτό το παράδειγμα.

Τέλος, δεν θα μπορούσα να μην κάνω αναφορά στο backwards compatibility. Δεν είναι απλά μια λειτουργία, είναι ένα όραμα. Ένα μόνο σύστημα κάθε εταιρείας στο σαλόνι ή οπουδήποτε έχει ο καθένας το setup του και βιβλιοθήκη παιχνιδιών, που δεν μπαίνουν όλο και σε ψηλότερο ράφι όσο περνάνε τα χρόνια. Αν γίνει και αυτό, τότε θα μιλάμε πραγματικά για μια νέα γενιά, για μια άλλη εποχή.

Λεωνίδας Μαστέλλος
Μπορώ να πω ότι η Microsoft δείχνει να μπαίνει πολύ δυνατά στο επίπεδο του hardware. Το ψιλοπεριμέναμε, είχαμε ακούσει και διάφορα, οπότε η πρόσφατη δημοσίευση ορισμένων χαρακτηριστικών έρχεται να επιβεβαιώσει την κατάσταση.

Τι μου άρεσε από αυτά που διάβασα; Φυσικά το cross-buy που, αν υλοποιηθεί όπως το φαντάζομαι, μάλλον θα βάλει σχετικό τέλος στα remake πρόσφατων τίτλων. Αν το συνδυάσουμε με το λεγόμενο Smart Delivery και τη συμβατότητα του μηχανήματος με τίτλους όλων των προηγούμενων Xbox, τότε μάλλον δεν θα υπάρχει ουσιαστικός λόγος και για επανακυκλοφορίες παλαιότερων τίτλων. Το ότι όλα αυτά θα δίνονται χωρίς επιπλέον κόστος δίνει νόημα επιτέλους και στη δημιουργία μιας ψηφιακής βιβλιοθήκης τίτλων με αντοχή στο χρόνο, χωρίς ο χρήστης να φοβάται ότι τα λεφτά που επένδυσε στην προηγούμενη γενιά θα πάνε χαμένα.

Εννοείται ότι μου άρεσαν κι άλλα πράγματα. Επιτέλους SSD, επιτέλους υπόσχεση για καλύτερα frame rate, που βάσει του εξελιγμένου hardware έχει πολλές πιθανότητες να γίνει πραγματικότητα, επιτέλους συμβατότητα με τα περιφερειακά του Xbox One που θα εκμηδενίσει την ανάγκη για αγορά επιπλέον χειριστηρίων (εκτός και αν το νέο χειριστήριο έχει τόσες πολλές νέες λειτουργίες που δεν θα έχει νόημα να κρατήσει κανείς το παλιό).
Μένει να δούμε φυσικά πώς θα κινηθεί η εταιρεία στο κομμάτι του software (θα είναι κρίμα ένα τέτοιο μηχάνημα να πάει άπατο επειδή δεν θα υπάρχουν παιχνίδια), αλλά κάτι μου λέει ότι μάλλον το πάθημα της έγινε μάθημα και έχει στο πλευρό της και το εξαιρετικό Xbox Game Pass.

Για να δούμε τι θα δείξει και η Sony.

Πλάτων Πέππας
Λίγες ημέρες πριν η Microsoft έδωσε από το πουθενά νέες πληροφορίες για το επερχόμενο Xbox Series X. Και ενώ θα μπορούσαμε να σχολιάζουμε τα τεχνικά χαρακτηριστικά για χιλιάδες λέξεις, καλό θα ήταν να κρατήσουμε πιο μακροσκελή σχόλια περί αυτών για αργότερα. Ίσως μετά την Ε3, όπου θα έχουμε σαφή γνώση για την APU, την ποσότητα της μνήμης, του χώρου αποθήκευσης και πολλών ακόμα που παραμένουν, σκοπίμως, θολά.

Υπάρχει όμως ένα χαρακτηριστικό που είναι τόσο προφανές ώστε να αξίζει να ασχοληθούμε τη δεδομένη χρονική στιγμή και αυτό δεν είναι άλλο από το Smart Delivery. Πρακτικά αυτός είναι ο τρόπος της Microsoft να αποχαιρετήσει τις «γενιές» κονσολών όπως τις γνωρίζαμε μέχρι τώρα. Αν όχι απαραίτητα σε επίπεδο κυκλοφοριών, μιας και πάντα ένας developer θα μπορεί να αναπτύξει τους τίτλους του θέτοντας ως «βάση» την ισχυρότερη κονσόλα της οικογένειας του Xbox, σίγουρα στο επίπεδο που αφορά τον υποψήφιο αγοραστή. Στην πράξη, ένας τρίτος developer θα έχει τη δυνατότητα να πουλήσει τον τίτλο του μία φορά στον πελάτη/κάτοχο του Xbox One ή Xbox Series X και το μηχάνημα είναι που θα καθορίζει ποια έκδοση θα τρέξει. Είναι κάτι τόσο μικρό, τόσο απλό και συνάμα τόσο απαραίτητο όσο η αρχιτεκτονική των κονσολών μένει ίδια, που πρέπει να θεωρηθεί δεδομένο πλέον από όλους τους platform holders. Μέσω αυτού γίνεται πραγματικότητα το όνειρο της κοινής βιβλιοθήκης, αλλά και κάτι ακόμα σημαντικότερο: Σβήνεται από το χάρτη η γελοιότητα των remasters. Και μπορεί για κάποιους να θεωρείται αστείο, ωστόσο στις πόσες φορές αγοράς ενός τίτλου το γέλιο μπορεί να μετατραπεί σε δάκρυ;

Ας το δούμε καθαρά από την άποψη του gamer. Έχω μια τεράστια δίψα να παίξω το Cyberpunk 2077. Ωστόσο, το παράθυρο κυκλοφορίας του, δύο μήνες πριν την κυκλοφορία του Xbox Series X με προβληματίζει αρκετά, αφού θα πρέπει να αγοράσω μια κατώτερη έκδοση, που ακόμα και αν «λειτουργεί» στην μετέπειτα κονσόλα, σίγουρα όλο και κάτι θα χάνω από την ποιότητα που θα έχει η έκδοση που φτιάχτηκε για αυτήν. Πλέον, με τις ευλογίες της CD Projekt RED, λύνεται αυτό το θέμα, αφού μπορώ να το πάρω ψηφιακά και, όταν με το καλό κάνω τη μετάβασή μου στη νέα πλατφόρμα να το συνεχίσω εκεί, με όποιες βελτιώσεις φέρει βέβαια εκείνη η έκδοση.

Υπάρχει φυσικά και η άποψη του developer. Ακόμα και αν ο κόπος για τη δημιουργία διαφορετικών εκδόσεων είναι αναγκαίο κακό, η κοινή ύπαρξη Blu-ray Disc drive και στις δύο κονσόλες τούς εξασφαλίζει τη δυνατότητα να κυκλοφορήσουν ακόμα και σε retail μία έκδοση μόνο, με ό,τι αυτό συνεπάγεται στο εξοδολόγιο και, από εκεί και πέρα, οι όποιες διαφοροποιήσεις να εγκατασταθούν μέσω patch. Επιβιώσαμε άλλωστε από τη μετάβαση σε 4K textures που υπό περιπτώσεις σήμαινε ακόμα και patch μεγέθους 100GB. Ποιος μπορεί να γκρινιάξει όταν το download (αν και σίγουρα σεβαστού μεγέθους πάλι) θα του παρέχει, όχι απλά πρόσβαση σε υψηλότερης ανάλυσης assets μα εντελώς διαφορετική έκδοση, βελτιωμένη κατά το δοκούν και δημιουργημένη ειδικά για το νέο του μηχάνημα των 12 TFlops;

Για αυτό και πιστεύω πως το Smart Delivery της Microsoft θα εφαρμοστεί με παρόμοιο τρόπο και στην οικογένεια μηχανημάτων της Sony. Ακόμα και αν δεν υπήρχε στα πλάνα τους ένας τέτοιος μηχανισμός, σίγουρα θα βρεθεί κάποιος τρόπος να πραγματοποιηθεί, ακόμα και αργότερα κατά τη διάρκεια ζωής της κονσόλας, αν δεν είναι διαθέσιμος κατά το λανσάρισμα. Δεν είμαστε άλλωστε οι μόνοι που γκρινιάζουμε για shared libraries εδώ και κάποια χρόνια. 
9 ΣΧΟΛΙΑ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ
  • Για να μπορέσετε να προσθέσετε σχόλιο θα πρέπει πρώτα να έχετε κάνει login
    • paulgouv
    • Ωραιο το Smart Delivery αλλά αν σου φέρει αλλη μια 7ετία ξαναζεσταμένο φαγητό (last gen compatibility) και κυρίως πιάτο το πιο καλομαγειρεμένο γευμα που προσφέρεται σε όλα τα μενου (enhanced 3rd party powered by Tflops) τοτε δεν υπαρχει λόγος να μεταβεί κανενας απο τους 100εκατομύρια κατοχους Ps4 στο X.Το φαγητό που θα κερδίσει (ναι βλεπω Master Chef πρωτη φορά φετος για παρτη της ΜαρίαςΜπέη μοοοονο ποιότητα :p ) θα είναι αυτό που θα χει ποιοτικά ιδιαίτερα συστατικά (exclusive fan based games) που δεν θα βρεις σε άλλη συνταγή.Πείνασα πάλι :D

      • joehok
      • Τα παιδιά στο σαιτ κάνουν πλ αξιόλογη δουλειά σε ολα τα άρθρα..... είναι κρίμα πραγματικά απλά αν δεν έχεις να πεις μια άποψη επι του θέματος ή έστω να καυτηριάσεις κάτι να απαντάς με ανούσιο αντίλογο ως προς τον δικό σου μονόπλευρο κολλημένο ανταγωνισμό. Πραγματικά κρίμα .

        • paulgouv
        • Πότε έγραψα οτι δεν κάνουν καλή δουλειά τα παιδια ρε κουρασμένε? Σχολιάζω με χιουμορ ως προς το delivery του θέματος και το delivery φαγητού , οτι για μένα έχουν σημασία περισσότερο τα καινούργια αποκλειστικά games της καθε κονσόλας παρα το να παιζει πάλι παλιά και κατά βάση 3rd party enhanched.Όπως αναφέρει και ο Νικήτας "Παιχνίδια θα έχουν; Αυτό είναι που με καίει".Επειδή με κουράζεις όμως απίστευτα για άλλη μια φορά, απλα σου προτείνω να μην διαβάζεις οτι γράφω και απαιτώ να μην κρίνεις ως "ανούσια/μονόπλευρη/κολλημένη" την προσωπική ΜΟΥ άποψη.Τα λέγαμε τύπε...

      • joehok
      • Ακόμα και για κάβουρες να μιλήσουμε θα επιμένεις στο κλασικό στενάχωρο κόλλημα...απο εκεί και πέρα όπως είπα τα παιδιά κάνουν καλή δουλειά δεν χρειάζεται να λέμε σε κάθε περίπτωση θεματος αυτό που εμείς νομίζουμε ότι είναι το κέντρο του κόσμου. Αν λέμε αυτά που μας έρχονται στο κεφάλι ναι είναι δικαιωματικο αλλα δεν προάγει συζήτηση.

        • paulgouv
        • Σε παραπέμπω στο άρθρο "Δεινή Σαύρα:Η αιώνια γκρίνια πολλών σκοτεινών εγκεφάλων" που πήγες να φιμώσεις ουσιαστικά τον αρθρογράφο και πάλι δεν προχωρούσε αυτή η ρημάδα η "συζητηση".Να κοιταχτείς λίγο με την μη αποδοχή της ύπαρξης διαφορετικών απόψεων γιατί θυμίζεις έντονα μαυρες μέρες της ιστορίας...δεν ασχολούμαι άλλο.-

      • joehok
      • Όταν έχεις για εκατό διαφορετικά θέματα μια άποψη δεν είναι άποψη.. είναι εμμονή.

        • vonzuchter
        • Δε βγαζουν πουθενα τετοιες συζητησεις στη χωρα του 'πλεηστεσιο'. Η εμμονη του Ελληνα με το playstation δεν του επιτρεπει να δει τιποτα αλλο με θετικο ματι. Δες πχ τι γινετε με Νιντεντο που σαρωνει σε ολο το κοσμο , εδω Γερμανια που ζω τετοια επιτυχια που γινεται με το switch εχει να γινει απο εποχες NES SNES. Ελλαδα χλιαρα πραματα το νιντεντο ειναι για 'παιδια'. Δες τι εγινε με PS3 που σαπιζε στα καταστηματα ολου του πλανητη για 2-3 χρονια αλλα ο Ελληνας εσκαγε 600αρες να το αγορασει την ιδια στιγμη που σε ολο το πλανητη επαιζαν 360 και Wii. Console gaming ειναι συνωνυμο με 'πλεηστεσιο΄ Ελλαδα. Και θα ειναι παντα

    • 5--0
    • Ένα φοβερό χαρακτηριστικό ήταν η λειτουργία rapid resume υπολογιστών πολύ γνωστής εταιρείας που προσπαθησε τη δεκαετία του 90 να επαναφέρει το θρίαμβο του πρώτου προσωπικού υπολογιστή που την έκανε γνωστή σε όλο το κόσμο το 81 χωρίς όμως ιδιαίτερη επιτυχία στις πωλήσεις των μηχανηματων στα μέσα της δεκαετίας του 90 γύρω στο 95....οι μεγαλύτεροι θα καταλάβουν για ποια εταιρεία μιλάω...

      • joehok
      • Πάντως τώρα πίσω σε σοβαρή κριτική αυτά τα multi resume εγώ πάλι τα φοβάμαι..... είχαμε σε αυτή τη γενιά resume και δεν δούλεψε καλά...ασε που σε ενα σωρό παιχνίδια μετά το resume υπήρχαν θέματα με σταθερότητα σε frame.... νομίζω αρχική έκδοση control είχε θέμα και φυσικά πολλά ακόμα παραδείγματα... γενικά έχουμε ακόμα για να δουμε αν η υλοποίηση συμφωνεί με τα λεγόμενα.

Μείνε ενημερωμένος

ΓΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΧΑΝΕΙΣ ΚΑΝΕΝΑ ΣΗΜΑΝΤΙΚΟ ΝΕΟ ΜΑΣ, ΚΑΝΕ ΤΩΡΑ ΕΓΓΡΑΦΗ ΣΤΟ NEWSLETTER ΤΟΥ ENTERNITY.GR!