Αγαπητέ χρήστη, παρατηρήσαμε οτι έχεις ενεργοποιημένο Ad Blocker.
Για την καλύτερη εμπειρία σου θα θέλαμε να σε παρακαλέσουμε να το απενεργοποιήσεις κατά την πλοήγησή σου στο site μας ή να προσθέσεις το enternity.gr στις εξαιρέσεις του Ad Blocker.
Με εκτίμηση, Η ομάδα του Enternity
ΓΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΧΑΝΕΙΣ ΚΑΝΕΝΑ ΣΗΜΑΝΤΙΚΟ ΝΕΟ ΜΑΣ! ΚΑΝΕ ΤΩΡΑ ΕΓΓΡΑΦΗ ΣΤΟ NEWSLETTER ΤΟΥ ENTERNITY.GR >>
** ";

Το κριτήριο σας πρέπει να ειναι τουλάχιστον 3 χαρακτήρες

Οι πρώτες ώρες με το Bloodborne

*
Η σειρά Souls της From Software είναι μια από τις απόλυτα ξεχωριστές περιπτώσεις στη βιομηχανία των video games - οι λόγοι γι’αυτό πολλοί και…πολυσυζητημένοι. Μια σειρά η ύπαρξη της οποίας έγινε για πολλούς αντιληπτή αφού απέκτησε cult status, σειρά με μια σκληροπυρηνική βάση οπαδών αφιερωμένη στην εξονυχιστική μελέτη και εξερεύνηση κάθε πτυχής του saga. Μετά το αμφιλεγόμενο -για μια μερίδα χρηστών- sequel του Dark Souls, o Hidetaka Miyazaki επιστρέφει, αυτήν τη φορά με έναν τίτλο διαφορετικό μεν στο όνομα, όχι και τόσο όμως στον πυρήνα του. Το Bloodborne είναι εδώ και καλεί τους παίκτες στο Yarnham σε μια περιπέτεια νέα - αλλά και ταυτόχρονα τόσο γνώριμη. Εδώ και 3 μέρες ο γράφων είχε τον τίτλο στα χέρια του - και όπως είναι φυσικό (και αναμενόμενο), επιχείρησε να απομυζήσει όσες περισσότερες πληροφορίες μπορούσε.



Ακόμα και μετά από τρεις μέρες συνεχούς ενασχόλησης με το Bloodborne, κανείς δεν μπορεί παρά να έχει την αίσθηση ότι έχει ανακαλύψει απλά την επιφάνεια του τίτλου. Είναι μέρος της σειράς Souls, ούτως ή άλλως, ακόμα και αν δεν μοιράζεται το ίδιο συνθετικό με τους προκατόχους του. Πολλές από τις αρχές και τους βασικούς μηχανισμούς που γνωρίσαμε στο παρελθόν επιστρέφουν αυτούσιοι, με διαφορετικό όνομα. Οι ψυχές, ο θάνατος και η διαδικασία επανάκτησης των κεκτημένων, ακόμα και η ίδια η αίσθηση της κίνησης του χαρακτήρα, όλα αποπνέουν ένα έντονο άρωμα “Souls”. Η πρώτη «μεγάλη» διαφορά που θα παρατηρήσει κανείς έρχεται πολύ σύντομα και πιο συγκεκριμένα τη στιγμή της μάχης. Σε εκείνο ακριβώς το σημείο το Bloodborne δείχνει τον πραγματικό του εαυτό και το πώς διαφοροποιείται από τους προκατόχους του. Το roll συνεχίζει να ισχύει ως τρόπος αποφυγής, όταν όμως «κλειδώνεις» σε έναν χαρακτήρα, αυτό αντικαθίσταται από ένα γρήγορο sidestep, το οποίο σου επιτρέπει όχι μόνο να αποφύγεις, αλλά και να καλύψεις την απόσταση από το θήραμά σου εν ριπή οφθαλμού. Δεν είναι μόνο αυτό όμως.



Τα melee όπλα, ο κυριότερος τρόπος πρόκλησης damage είναι εμφανώς διαφορετικά. Trick weapons, όπως περιγράφονται in-game, το κάθε melee όπλο έχει δύο διαφορετικές μορφές -και κατ’ επέκταση δύο διαφορετικούς τρόπους επίθεσης. Ας πάρουμε για παράδειγμα το Saw Cleaver, το όπλο που βλέπουμε να κραδαίνει η φιγούρα στο εξώφυλλο του τίτλου. Στην πρώτη του μορφή επιτρέπει γρήγορες επιθέσεις, με σχετικά ικανοποιητικό damage. Με το πάτημα ενός πλήκτρου αλλάζει μορφή και γίνεται ισχυρότερο, σαφώς πιο αργό και με μεγαλύτερη ακτίνα. Κατά τη διάρκεια των πρώτων πειραματισμών με το move set, αναπόφευκτα σου έρχεται η ιδέα: «Τι θα γινόταν αν άλλαζα μορφή στο όπλο εν μέσω του combo»; Και συνειδητοποιείς ότι…δουλεύει! Αυτόματα ανοίγεται μια ολοκαίνουρια σειρά κινήσεων που σου επιτρέπει να διαφοροποιήσεις ακόμα περισσότερο το ρεπερτόριο σου. Η απουσία της ασπίδας και η αντικατάστασή της με το πιστόλι ίσως ήταν το πρώτο που παρατηρούσε κανείς με την αποκάλυψη του τίτλου - και κάτι που εύλογα οδήγησε σε μια σειρά από αντιδράσεις και εικασίες.



Ναι, αλλά με τα όπλα…τι γίνεται; Από τη στιγμή που αντικαθιστούν την ασπίδα, θα πρέπει να προσφέρουν κάτι. Προσφέρουν. Αρκετά. Βέβαια, την πρώτη φορά που θα επιχειρήσει κανείς να χρησιμοποιήσει το όπλο σε έναν ανυποψίαστο εχθρό, θα απογοητευτεί από το μικρό damage που προκαλεί. Στην καλύτερη περίπτωση θα καθυστερήσει για κλάσματα του δευτερολέπτου την επέλασή του. Αν δοκιμάσεις όμως -έστω και κατά τύχη- να το κάνεις κατά την διάρκεια του animation επίθεσής του; Stagger! Και όπως είναι προφανές, τρέχεις να εκμεταλλευτείς την κατάσταση με μία γρήγορη επίθεση…οπότε και ανακαλύπτεις ότι με αυτόν τον τρόπο εκτελείς critical hit, ή αλλιώς visceral attack. Τα όπλα αρχίζουν και μπαίνουν στην γκάμα κινήσεων και δίνουν αυτό το extra “oomph” που χρειάζεσαι κατά την διάρκεια της μάχης.



Αυτό που γρήγορα αντιλαμβάνεται κανείς είναι ότι τα ίδια τα θεμέλια του συστήματος μάχης του Bloodborne είναι διαφορετικά. Η δράση στο Bloodborne βασίζεται στην αποφυγή, την επίθεση και την αντεπίθεση. Σε κάθε μάχη όμως υπάρχουν απώλειες - και πως μπορεί κανείς να αναπληρώσει την χαμένη του ενέργεια, από την στιγμή που δεν διαθέτει ασπίδα; Η απάντηση είναι απλή: Με την αντεπίθεση. Enter the regain system, ένα σύστημα που επιτρέπει στους παίκτες να ανακτήσουν το ποσοστό της χαμένης τους ενέργειας, καταφέρνοντας χτυπήματα στον αντίπαλο. Υπάρχει ένα catch όμως: Πρέπει να το κάνεις μέσα σε λίγα δευτερόλεπτα. Φυσικά, οι αντίπαλοι δεν θα διευκολύνουν το έργο των παικτών, αφού θα φροντίσουν να τους δυσκολέψουν όσο περισσότερο γίνεται να επιτύχουν ακριβώς αυτό. Το αποτέλεσμα; Η κάθε μάχη αποκτά το δικό της χαρακτήρα, σαν μια όμορφη -και περίπλοκη- χορογραφία, με αποφυγές, combos, επιθέσεις και αντεπιθέσεις που σχηματίζουν ίσως μια από τις πιο ικανοποιητικές εμπειρίες που είχε κανείς εδώ και καιρό. Σίγουρα κάποιος θα μπορούσε να σκεφτεί ότι με αυτόν τον τρόπο το δημιούργημα του Miyazaki φλερτάρει έντονα με τα όρια του hack-n-slash. Λογικό. Η ειδοποιός διαφορά όμως -και κάτι που πολύ γρήγορα γίνεται σαφές- είναι ότι όπως και παλιότερα, έτσι και τώρα, η έλλειψη τακτικής προσέγγισης και οι απερίσκεπτες επιθέσεις έχουν ένα και μόνο αποτέλεσμα: “You Have Died”. Απλό, έτσι δεν είναι;



Συνεχίζεις την εξερεύνηση και αντιλαμβάνεσαι πώς όλα τα σημεία του χάρτη συνδέονται μεταξύ τους, ενώ τα shortcuts που ξεκλείδωσες σου επιτρέπουν την γρήγορη επιστροφή στο σημείο που κόπιασες τόσο πολύ να φτάσεις. Στην πορεία συναντάς το πρώτο σου boss fight…και φυσικά πεθαίνεις. Γρήγορα, χωρίς να έχεις αντιληφθεί τι ακριβώς έχει γίνει, ορκιζόμενος εκδίκηση. Επιστρέφεις στον τόπο του εγκλήματος, έτοιμος να δείξεις στο κακό boss ποιος είναι το…αφεντικό. Πεθαίνεις. Ξανά. Σταδιακά θυμάσαι τις πρόσφατες εμπειρίες σου, παρατηρείς τα μοτίβα των επιθέσεών του και αρχίζεις να αναλύεις τον τρόπο με τον οποίο συμπεριφέρεται. Επιτίθεσαι την κατάλληλη στιγμή και διαλέγεις πότε θα διορθώσεις τα λάθη σου με την βοήθεια του regain. Και ξαφνικά όλα τα κομμάτια μπαίνουν στη θέση τους και η εικόνα σχηματίζεται. Με πολλή προσπάθεια τα καταφέρνεις και εξολοθρεύεις το boss παρότι αρχικά νόμιζες πως δεν είχες καμία απολύτως ελπίδα. Η αίσθηση; Αυτή της απόλυτης ικανοποίησης.



Πολύ γρήγορα όμως θέλεις να πας παρακάτω. Μπροστά σου ανοίγεται ένα νέο μονοπάτι και νιώθεις «υποχρεωμένος» να συνεχίσεις. Μέσα σου ξέρεις ότι δεν θα είναι εύκολα και πως θα χρειαστεί να αναθεωρήσεις ξανά και ξανά την τακτική και την προσέγγισή σου. Αλλά δεν έχεις άλλη επιλογή. Θέλεις να συνεχίσεις. *Πρέπει* να συνεχίσεις…


 
15 ΣΧΟΛΙΑ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ
  • ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ

    From Software

  • ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΕΚΔΟΣΗΣ

    Sony (SIE)

  • ΔΙΑΝΟΜΗ

    Sony

  • PEGI

    18+

  • ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
  • Για να μπορέσετε να προσθέσετε σχόλιο θα πρέπει πρώτα να έχετε κάνει login
    • Alucard
    • Μεταμεσονύκτιο stream, μεταμεσονύκτιο blog post... Ό,τι πρέπει για να αποδοθεί σωστά η ατμόσφαιρα του Bloodborne :P

    • alex4444
    • Πολυ μου αρεσουν οσα διαβαζω! Ποσο λογικα και γνωριμα φαινονται ολα οσα αποτελουν το συστημα μαχης.. Κι ομως, το γεγονος οτι πεθαινεις ευκολα τους δινει πολυ περισσοτερη αξια και η χορογραφια των κινησεων αποκτα αλλο ενδιαφερον, που δεν εχουμε δει σε καμια αλλη σειρα.

      Τυχεροι οι κατοχοι του ps4...

    • evergrey
    • Πρεπει να ειναι απιστευτο παιχνιδι!Περα απο τα γραφικα και τον κοσμο του,αυτο που εχω δει μεχρι στιγμης απο βιντεακια ειναι ο καπως πιο γρηγορος ρυθμος που εχουν η μαχες.Αργησε αλλα ηρθε επιτελους ενα αξιοπρεπεστατο exclusive για τους PS4αδες.Τυχερακιδες!

    • mysterious
    • Επικοι οι δυο τελευταιοι παραγραφοι...ενταξει για να ειμαι ειλικρινης δεν σας καταλαβαινω,δεν σας εννοω βρε bloodborneσκυλα.Αδημονουσατε τοσο καιρο για να ερθει η ωρα να χανετε ξανα και ξανα και η φαπα να πεφτει συννεφο. :P Μου μοιαζετε τοσο παραξενα πλασματα. :D

    • ShrinkShady
    • Loading times?30 με 40 δευτερόλεπτα?Ισχύει?

    • Connie GR
    • @ShrinkShady

      Ναι. Λιγότερα σε ορισμένες περιπτώσεις, περισσότερα σε κάποιες άλλες.

    • mysterious
    • Δηλαδή σε ένα τρίωρο παιχνιδιού με 50 θανάτους βλέπεις την οθόνη θανάτου για μισή με μια ώρα. :D

    • spyrousman
    • Πρέπει να ξεκινήσω κάποια στιγμή τη σειρά από την αρχή δηλ. από το Demon Souls.

      Βλέπω το stream σου τώρα ,Connie.

    • Connie GR
    • @spyrousman

      Οπλίσου με υπομονή και επιμονή και... dive in! Θα αποζημιωθείς και με το παραπάνω!

      Ετοιμάσου για δεύτερο stream πολύ σύντομα! (και πολύ... ξύλο σε αυτό που ήδη βλέπεις... :P )

      @raysod

      Αυτό που λες ισχύει. Είναι κάτι ανάλογο με το Demon's Souls και το Nexus. Πάντως η From Software έχει αναγνωρίσει το θέμα και ετοιμάζει patch για τα loading times (μεταξύ άλλων) που διορθώνουν κάπως την κατάσταση.

      Όσον αφορά την collector's από Ιαπωνία... Congrats!

    • AnimaPura
    • Όταν πάρω το DS2 ο Καλκάνης θα είναι ο go-to άνθρωπος για κάθε μου απορία!

    • paulgouv
    • Πολύ ωραία περιγραφή στο άρθρο για την ικανοποίηση ,μετά από...υπεράνθρωπη προσπάθεια!!
      Απο όσα διαβάζω για να ασχοληθεί κανείς με το Bloodborne πρέπει να ναι οπλισμένος με τεράστια υπομονή!!


      Υ.Γ. ντάξει, απλά δάκρυσα με unboxing Καρέτσου στην ταράτσα :p :p
      αυτό το λευκό αυγό μέσα στο τούβλο μην το δει καμιά Khaleesi-Daenerys-motherofdragons και τρέχουμε :p

    • Altair
    • Connie εξαιρετική παρουσίαση.Περιμένω κι εγώ σύντομα την Nightmare edition από εξωτερικό.
      Πάντως,όσον αφορά τα loading times θα βγει patch οπότε no big deal.

    • Connie GR
    • Ήταν ένα γρήγορο rundown για τις πρώτες ώρες στο Bloodborne και τις πρώτες εντυπώσεις. Προετοιμάζω το έδαφος για stream με πολύ, πολύ, πολύυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυ ξύλο (που θα φάω, έτσι; μην υπάρχουν τίποτα παρεξηγήσεις και νομίζει κανείς ότι θα ρίξω). Πολύ πολύ πολύ σύντομα! :)

    • ShrinkShady
    • Kωνσταντίνε σε ευχαριστώ...πολύ κρίμα για το loading , ειδικά όταν υπερβαίνει την τιμή που είχα ακούσει μου είχε φανεί ήδη υπερβολικά μεγάλη και ειδικά όταν ξέρεις a priori ότι θα "πεθάνεις" πολλές φορές..
      Πάντως, δεν είμαι σίγουρος ότι θα καταφέρουν να βγάλουν patch..κάτι στη χρήση των λέξεων με αφήνει μετέωρο..
      Είδωμεν...άντε να έρθει πάντως!!

    • vbakis
    • άντε να βγάλουν το patch, όχι τίποτα άλλο αλλά έχω κόψει και το τσιγάρο όσο περιμένω τα loading....

Μείνε ενημερωμένος

ΓΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΧΑΝΕΙΣ ΚΑΝΕΝΑ ΣΗΜΑΝΤΙΚΟ ΝΕΟ ΜΑΣ, ΚΑΝΕ ΤΩΡΑ ΕΓΓΡΑΦΗ ΣΤΟ NEWSLETTER ΤΟΥ ENTERNITY.GR!