Αγαπητέ χρήστη, παρατηρήσαμε οτι έχεις ενεργοποιημένο Ad Blocker.
Για την καλύτερη εμπειρία σου θα θέλαμε να σε παρακαλέσουμε να το απενεργοποιήσεις κατά την πλοήγησή σου στο site μας ή να προσθέσεις το enternity.gr στις εξαιρέσεις του Ad Blocker.
Με εκτίμηση, Η ομάδα του Enternity
TCL 20 5G: Μεγάλος διαγωνισμός με δώρο κινητό - Κερδίστε το νέο 5G smartphone σε μπλε χρώμα από την αλυσίδα ΓΕΡΜΑΝΟΣ! >>

Το κριτήριο σας πρέπει να ειναι τουλάχιστον 3 χαρακτήρες

Το τρένο των αναμνήσεων - C.R.E.A.T.U.R.E.S.

*
To Τρένο των αναμνήσεων συνεχίζει τα ρομαντικά ταξίδια στο παρελθόν, αυτή τη φορά με ένα αφιέρωμα στο C.R.E.A.T.U.R.E.S. της Apex Computer Productions.

Προς το τέλος της ζωής του Commodore 64, λίγο πριν και λίγο μετά το 1990, έκαναν την εμφάνισή τους παιχνίδια που ζήλευαν ακόμα και οι κάτοχοι πιο ισχυρών συστημάτων. Ένα από αυτά είναι το C.R.E.A.T.U.R.E.S. της Apex Computer Productions, ενός studio που ξεκίνησε από δύο αδέρφια, τον John Rowlands που έκανε τον προγραμματισμό και τον Steve Rowlands που δημιούργησε τα γραφικά και συνέθεσε τη μουσική. Το C.R.E.A.T.U.R.E.S. ανήκει στην κατηγορία των platform games, με το στοιχείο των puzzles να είναι έντονο. Ανάμεσα στα επίπεδα είχαν τοποθετηθεί τα λεγόμενα "Torture Screens" και μέσα σε συγκριμένο χρονικό διάστημα, οι παίκτες έπρεπε να βρουν λύση σε έναν γρίφο που είχε να κάνει με τον βασανισμό ενός δύστυχου πλάσματος, τις περισσότερες φορές με χιουμοριστικό τρόπο. Πρωταγωνιστής ήταν ένα πλάσμα που ονομαζόταν Clyde Radcliffe και οι τελείες στον τίτλο του παιχνιδιου υπάρχουν επειδή, ουσιαστικά πρόκειται για τη συντομογραφία της φράσης Clyde Radcliffe Exterminates All The Unfriendly Repulsive Earth-ridden Slime. Μετά το λανσάρισμά του για Commodore 64 το 1990, ακολούθησαν οι αντίστοιχες εκδόσεις για Atari ST (WJS Design - 1992) και Amiga (1993).

Σύμφωνα με το σενάριο, στην πιο σκοτεινή γωνιά του γαλαξία μας υπάρχει ο, ασήμαντος, πλανήτης blot. Ήταν ένας όμορφος τόπος, όμως οι κάτοικοί του, φιλικοί κατά βάση, οι Blotians, έπρεπε να αναζητήσουν άλλη πατρίδα για να ξεφύγουν από όσα τρομερά τους επιφύλασσε η μοίρα. Για το λόγο αυτό κατασκεύασαν ένα διαστημόπλοιο και άλλαξαν το όνομά τους σε "Fuzzy Wuzzies". Τελικά ο πλανήτης βρέθηκε, με απροσδόκητο τρόπο, καθώς αναγκάστηκαν να προσεδαφιστούν σε αυτόν κατόπιν σύγκρουσης με έναν αστεροειδή.

Η τύχη τους έφερε στη Γη και πιο συγκεκριμένα σε ένα ανεξερεύνητο ως τότε νησί στον Ειρηνικό Ωκεανό. Ξεκίνησαν άμεσα την κατασκευή μιας πόλης και η περιοχή ονομάστηκε "The Hippest Place in The Known Universe". Αυτό όμως που δεν γνώριζαν αρχικά ήταν πως στην άλλη πλευρά του νησιού κατοικούσαν δαίμονες, με καθόλου ειρηνικές προθέσεις. Αυτοί κατάστρωσαν ένα διαβολικό πλάνο για να ξεφορτωθούν τα Fuzzy Wuzzies, όντας ενοχλημένοι από το κλίμα καλής διάθεσης που είχε αρχίσει να επεκτείνεται. Για το σκοπό αυτό προσκάλεσαν τους νεοφερμένους σε ένα από τα μεγαλύτερα πάρτι που είχαν πραγματοποιηθεί ποτέ. Δείχνοντας όπως πάντα τη φιλία τους, τα Fuzzies αποδέχτηκαν άμεσα την πρόσκληση. Όμως, όταν η διασκέδαση κορυφώθηκε, οι δαίμονες παγίδευσαν τα Fuzzies με δίχτυα και τα κλείδωσαν σε θαλάμους βασανιστηρίων.

Μόνο ένας κατάφερε να ξεφύγει και δεν ήταν άλλος από τον Clyde Radcliffe, που σώθηκε λόγω της υπνηλίας του, μιας και τη στιγμή που οι υπόλοιποι βρίσκονταν σε φουλ κέφι, αυτός βρήκε έναν θάμνο και την έπεσε για ύπνο. Το επόμενο πρωινό ξύπνησε με έναν απίστευτο πονοκέφαλο και ανάσα ικανή να κάψει ολόκληρα δέντρα. Όταν κατάλαβε τι ακριβώς είχε συμβεί, πήρε τη γενναία απόφαση να σώσει τους φίλους του και να δώσει ένα καλό μάθημα στους δαίμονες.

Το gameplay είναι γεματο έξυπνες, πρωτότυπες ιδέες και τα γραφικά έκαναν πολλούς να απορήσουν για το εξαιρετικό αποτέλεσμα, σε ένα αδύναμο για τα δεδομένα της εποχής σύστημα. Σε συνδυασμό με το εκπληκτικό paralax scrolling και την εκμετάλλευση κάθε στοιχείου της όχι και τόσο πλούσιας χρωματικής παλέτας, η Apex Computer Productions πρόσφερε στους παίκτες μια περιπέτεια υψηλών προδιαγραφών, δείχνοντας ένα μέρος από το πλούσιο ταλέντο της. Το ενδιαφέρον του κοινού για την κυκλοφορία του C.R.E.A.T.U.R.E.S. ήταν τεράστιο και στο hype βοήθησε τα μέγιστα το περιοδικό Zzap!64 με μηνιαίες ενημερώσεις από την ομάδα ανάπτυξης. Η βαθμολογία που έδωσε ήταν 96% ενώ υψηλό σκορ απέσπασε και από άλλα γνωστά περιοδικά της εποχής, όπως το Commodore Format, το Your Commodore και το Computer and Video Games.

To 1992 ακολούθησε το sequel C.R.E.A.T.U.R.E.S. II: Torture Trouble, που θα αποτελέσει το θέμα μελλοντικού ταξιδιού του τρένου των αναμνήσεων.



Πηγές: Wikipedia, Zzap!64, Commodore Format, Your Commodore, MobbyGames, Computer and Video Games, Lemon64

 
Διαβάστε πρώτοι όλα τα νέα του Enternity.gr στο Google News, στο Facebook και στο Twitter
3 ΣΧΟΛΙΑ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ
  • Για να μπορέσετε να προσθέσετε σχόλιο θα πρέπει πρώτα να έχετε κάνει login
    • LIONHEART
    • Aν και δεν ημουν κάτοχος comodore64 οφείλω να παραδεκτό οτι έβγαλε πολλα διαμάντια ο συγκεκριμένος 8bit υπολογιστής

      • nkav64
      • Από το '89 και μετά βγήκαν κορυφαία παιχνίδια. Δεν πίστευες στα μάτια σου.

    • joehok
    • Μόνο σεβασμός.....το water level έχει ηχητικά ost πάντως που έχουν γίνει διάσημο remixaki..ολα τα λεφτά!!!

Μείνε ενημερωμένος

ΓΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΧΑΝΕΙΣ ΚΑΝΕΝΑ ΣΗΜΑΝΤΙΚΟ ΝΕΟ ΜΑΣ, ΚΑΝΕ ΤΩΡΑ ΕΓΓΡΑΦΗ ΣΤΟ NEWSLETTER ΤΟΥ ENTERNITY.GR!