Αγαπητέ χρήστη, παρατηρήσαμε οτι έχεις ενεργοποιημένο Ad Blocker.
Για την καλύτερη εμπειρία σου θα θέλαμε να σε παρακαλέσουμε να το απενεργοποιήσεις κατά την πλοήγησή σου στο site μας ή να προσθέσεις το enternity.gr στις εξαιρέσεις του Ad Blocker.
Με εκτίμηση, Η ομάδα του Enternity

Μουσική δωματίου: Ko-ko-konami

*
Η συντακτική ομάδα του Enternity σχολιάζει στο νέο κείμενο της στήλης "Μουσική δωματίου" το ενδεχόμενο επιστροφής της σειράς Silent Hill από πλευράς Konami.

Παρά τα χρόνια που πέρασαν από την τελευταία πραγματική κραυγή αγωνίας του Silent Hill, η ιδέα ότι το franchise μπορεί να επανέλθει από την Konami, έστω και με έξωθεν βοήθεια, κεντρίζει το ενδιαφέρον, είτε δημιουργεί ελπίδα και προσμονή είτε ευκαιρία για κάζο, δεδομένης της στερνής προϊστορίας της ιαπωνικής εταιρείας. Οι αναγνώστες τα είπαν στο Enternity Game Room. Τώρα σειρά έχουν οι συντάκτες.


Έκτωρ Αποστολόπουλος
Μπορεί να μην έχω κάποιο έντονο συναισθηματικό δέσιμο με τα Silent Hill (και με τα horror games γενικότερα) αλλά τα πρώτα παιχνίδια είχαν πάντοτε ιδιαίτερη ατμόσφαιρα. Όποτε τα έπαιζαν φίλοι στα σπίτια τους, τα παρακολουθούσα με μεγάλη ευχαρίστηση. Αναγνώριζα τη τεράστια αγάπη φίλων και γνωστών για τους εν λόγω τίτλους, αλλά τα δισκάκια δεν κατέληξαν ποτέ στα ράφια μου.

Από τότε βέβαια έχει περάσει αρκετός καιρός και θεωρώ ότι το franchise δεν έχει σε καμία περίπτωση πλέον τη δυναμική που είχε πριν από χρόνια. Από τη στιγμή μάλιστα που η Konami έχει αλλάξει εντελώς στρατηγική ως εταιρεία, κάτι που φαίνεται να της βγαίνει σε ό,τι αφορά το οικονομικό σκέλος, αναρωτιέμαι κατά πόσο αξίζει να επενδύσει σ’ ένα ολοκαίνουριο τίτλο Silent Hill. To συγκεκριμένο σενάριο έχει λογική μόνο αν η Konami ζήλεψε από την επιτυχία του Resident Evil 2 Remake. Διαβάζοντας τις φήμες γύρω από δύο projects που φημολογείται ότι ετοιμάζει η εταιρεία, ένα remake των πρώτων τίτλων αλά Resident Evil 2 ήταν το μοναδικό πράγμα που στριφογυρνούσε στο μυαλό μου.

Νομίζω ότι αν μας έδειξε κάτι η περσινή κυκλοφορία της Capcom, είναι ότι ο κόσμος διψάει για τέτοιου είδους κινήσεις. Το κοινό για remake σαν και αυτό υπάρχει και απ’ ότι φαίνεται οι gamers τα ζητάνε γενικότερα αυτά τα projects με αρκετό πάθος. Αν υπάρχει όντως κόσμος εντός της Konami που ψήνεται να επαναφέρει το Silent Hill στην επικαιρότητα, θεωρώ ότι η μόνη πραγματικά καλή λύση εντοπίζεται σ’ ένα καλοφτιαγμένο remake. Η Capcom έχει προετοιμάσει το έδαφος και μια τέτοιου είδους κυκλοφορία θα μιλούσε στην καρδιά των παλιών fans της σειράς, αλλά θα στηριζόταν και στο hype της εποχής γύρω από τα remakes και remasters. Ένα σύγχρονο project που πατάει στο ένδοξο παρελθόν αποτελεί ίσως μονόδρομο για να αναστηθεί ένα ξεχασμένο franchise με άμεση επιτυχία και αποτελέσματα για την εταιρεία.

Δημήτρης Βασιλάκης
Αχ η Konami. Μία εταιρεία με διάσημους τίτλους που ούτε ένας από αυτούς δεν κατάφερε ποτέ να φτάσει στις υψηλές θέσεις των προτιμήσεων μου, ενώ είχα την τύχη (και την ατυχία) να τη μάθω κι εσωτερικά ως εταιρεία όσο δούλευα στην αντίπερα όχθη της βιομηχανίας.

Δεν τη συμπαθώ την Konami λοιπόν. Αλλά επειδή το Silent Hill, χωρίς να με έχει γοητεύσει ποτέ σε βαθμό κακουργήματος, είναι μάλλον ο τίτλος του χαρτοφυλακίου της που συμπαθώ περισσότερο, είδα με ενδιαφέρον την είδηση για τα «παιχνίδια στα σκαριά».  Φυσικά, βέβαια, συμμερίζομαι την ανησυχία όλων ότι είναι πιο πιθανό να βγάλει η Konami μπουγάτσα με τυρί και κρέμα, λουκουμάδες και πατάτες τηγανητές Silent Hil, παρά παιχνίδι, αλλά ας μπούμε στο τριπάκι του να σκεφτόμαστε τι θα θέλαμε.

Είναι σαφές ότι η Konami πλέον ούτε θέλει ούτε μπορεί να βγάλει videogames. Σε αυτό το πλαίσιο, είτε ας πουλήσει τη σειρά εντελώς κάπου, να βγάλει και κάνα φράγκο μιας και αυτό γουστάρει ως εταιρεία ή ναι, σαφώς και ανυπερθέτως, ας τα δώσει σε τρίτες εταιρείες ανάπτυξης που θα έχουν σοβαρές ιδέες και μπορούν να μεταφέρουν τη σειρά στη νέα εποχή, μετά από 7 χρόνια απουσίας. Το είδος έχει ζουμί, το αποδεικνύουν τα Resident Evil, τα The Evil Within και άλλα indy και λιγότερο indy που χτίζουν πάνω στο survival horror. Αλλά ένα είναι σίγουρο. Μακριά από την Konami και ας το βγάλει και η EA με loot boxes.

Μάνος Βέζος
Η όλη ιδέα με προβληματίζει. Διότι, από τη δική μου την πλευρά, το τι εταιρεία θέλει να είναι προχωρώντας η Konami είναι σημαντικότερος παράγοντας ακόμη και για το πιθανό μέλλον του Silent Hill από την ανακοίνωση μιας νέας παραγωγής. Η μεγαλύτερη παραγωγή της Konami είναι το eFootball Pro Evolution Soccer. Ετοιμάζει μερικούς τίτλους για κονσόλες, χωρίς να είναι τόσο επιθετική όσο παλιά, βγάζει πολύ χρήμα όμως από κινητά κ.λπ. που δεν είναι ακριβώς το ψωμοτύρι το δικό μας ή εκείνων των gamers που νοιάζονται έτσω και λίγο περισσότερο από έναν τυχαίο περαστικό για τη βιομηχανία γενικότερα.

Αν για την Konami ένα νέο Silent Hill είναι μια δοκιμή μήπως και πιάσουν γεμάτα ρίχνοντας άδεια, τότε ποιος ο λόγος να μη μας λούσει κρύος ιδρώτας όπως άλλοτε, χάρη στο Metal Gear Survive; Αν όμως κάποιος στην Konami θεωρεί ότι με τα οικονομικά άνετα, δεν βλάπτει κανέναν να ξαναδοκιμάσει την τύχη της εταιρεία, ενδεχομένως από πιο σταθερή βάση, είμαι προετοιμασμένος να δω με καλύτερο μάτι τον πειραματισμό.

Αυτό δεν αλλάζει ότι η Konami δεν έχει πια πρόσβαση σε δημιουργικά ταλέντα του παρελθόντος, οι εξωτερικές συνεργασίας μάλλον επιβάλλονται για ένα τέτοιο εγχείρημα (θα πόνταρα σε Bloober Team μόνο και μόνο για το προφανές της επιλογής), οπότε τώρα χρειάζεται ακόμη καλύτερο πλάνο από ότι παλαιότερα. Τα θεμέλια είναι διαφορετικά, η εταιρεία εξακολουθεί να αντιμετωπίζεται με δυσπιστια που τροφοδότησε μόνη της, ενώ το Silent Hill έχει να δει πραγματικά καλό τίτλο εδώ και χρόνια. Σε αντίθεση με άλλα franchises, δεν είναι απλή νοσταλγία που φέρνει στο μυαλό όλων τα πρώτα δύο Silent Hill. Είναι η κατηφόρα που ακολούθησε, άλλοτε ήπια, άλλοτε απότομη και τη θυμούνται όσοι πόνεσαν. Κερασάκι στην τούρτα η απλή πραγματικότητα ότι έχουμε σίγουρα μια φουρνιά από συστηματικούς gamers που είτε δεν είδαν ποτέ τους καλό Silent Hill, είτε οποιοδήποτε δείγμα από τη σειρά. Οπότε σε τι να ελπίσουν αν η Konami δεν προσπαθεήσει να τους πείσει με τρόπο και σύνεση;

Σταύρος Βέργος
Ένας επιχειρηματίας πρέπει να έχει σκοπό το κέρδος και μια στρατηγική που θα του φέρει έσοδα. Σκοπός του παιχνιδιού είναι να κερδίζεις, όχι απαραίτητα να είσαι σωστός. Αν αυτά τα δύο τυχαίνει να ταυτίζονται όλα καλά. Δεν είναι αυτοσκοπός.

Στις μέρες μας μιλάμε για αυξανόμενο ποσοστό εσόδων ως κύριο στόχο κάθε εταιρείας. Τα κέρδη μιας χρονιάς μπορεί να είναι ρεκόρ για την εταιρεία αλλά αν οι μέτοχοι δεν δουν πως ο συντελεστής ανάπτυξης δεν ανεβαίνει με το ρυθμό που θα ήθελαν/είχαν δει στα projections, η χρονιά δεν θεωρείται πετυχημένη. Δείτε την Activision Blizzard που έδιωξε εκατοντάδες κόσμου τον περασμένο χρόνο για αυτόν το λόγο. Έχουμε δεδομένα και λέμε πως η βιομηχανία των video games έχει ξεπεράσει σε μέγεθος τη μουσική και τον κινηματογράφο αλλά το μεγαλύτερο ποσοστό από τα έσοδα των εταιρειών προέρχονται από τα mobile games και από τους λίγους αναλογικά ΑΑΑ τίτλους. Αυτοί οι μεγάλοι τίτλοι έχουν πλέον και τεράστιο budget, οι εταιρείες που τους δημιουργούν σπάνια βγάζουν παραπάνω από έναν τέτοιου μεγέθους τίτλο τη χρονιά και πολλές φορές το μέλλον της ίδιας της εταιρείας εξαρτάται ουσιαστικά από την επιτυχία αυτών των τίτλων. Όλες οι επιχειρήσεις αποσκοπούν στη μείωση των εξόδων για να αποκτήσουν μεγαλύτερο περιθώριο κέρδους και έτσι και στα video games τι βλέπουμε να καταφεύγουν στο out-sourcing, στην ετήσια κυκλοφορία sequels από ένα franchise και στην επαναχρησιμοποίηση μεγάλου μέρους του κώδικα και στην στροφή προς τα κινητά. Η Konami που τα είχε βρει σκούρα με τις κυκλοφορίες που παρουσίαζε στην αγορά, είχε την μεγάλη επένδυση του Metal Gear Solid V που ξεπερνούσε συνέχεια το μπάτζετ και κερασάκι στην τούρτα το διαζύγιο με τον Kojima που συνοδεύτηκε από κακό PR και, ακόμη χειρότερα, με την αφαίμαξη πολλών έμπειρων developers που μεταπήδησαν στην Kojima Productions. Ήταν αναμενόμενο πως η μόνη λύση ήταν η μείωση παραγωγών από την Konami.

Και της έκανε καλό της εταιρείας αυτό το reset. Ισορρόπησε τα οικονομικά της, μείωσε τα έξοδά της και αφού οι μέτοχοι είδαν πως με τις περικοπές τα κέρδη τους αυξήθηκαν ξαναβάζουν την εταιρεία στις ράγες για να αυξηθούν ξανλά τα έσοδα και ο συντελεστής ανάπτυξης. Λογικό είναι να ξεκινούν με το Silent Hill. Δεν είναι πολλές οι εταιρείες που βγάζουν horror και η σειρά έχει φανατικούς οπαδούς. Αν πόνταρα σε κάτι αυτό είναι πως θα δούμε σύντομα έναν από τους παλαιότερους τίτλους να γίνεται remaster. Σίγουρες πωλήσεις από τη μία, μικρότερο ρίσκο από την άλλη και σίγουρα θα αναζωπυρωθεί το ενδιαφέρον του κοινού για τη σειρά. Δεν χρειάζεται καν να είναι πολύ καλό, δεν χρειάζεται καν να πέσουν πολλά λεφτά. Θα το δώσουν σε κάποιο εξωτερικό studio να το φτιάξει, υπάρχουν τόσα που έχουν κάνει εργολαβία αυτά τα projects και η Konami έχει θεωρητικά όλες τις πιθανότητες με το μέρος της. Για το κατά πόσο τώρα θα μπορέσουν να πατήσουν σε μια επιτυχία και να κυκλοφορήσουν οι ίδιοι ένα καλό Silent Hill μόνο εικασίες μπορούμε να κάνουμε. Αλλά το ότι υπάρχει δίψα για ιαπωνικά horror αυτό είναι σίγουρο. Το κοινό τους είναι φανατικό όμως όχι και τόσο μεγάλο. Δεν μπορεί εύκολα ένα Silent Hill να αποτελέσει ναυαρχίδα για την Konami όπως ένα καλό Metal Gear - που έχει και αυτό το IP στα χαρτιά της. Όμως ένα καλό Silent Hill θα αποκαταστήσει την εταιρεία στα μάτια του κοινού και θα δώσει στην Konami την ευκαιρία να δοκιμάσει για Metal Gear στο μέλλον. Η αναγνώριση του κοινού και των κριτικών δεν σημαίνει απαραίτητα και την οικονομική επιτυχία αλλά είναι ένα βήμα προς τη σωστή κατεύθυνση. Σε κάτι τέτοιες περιπτώσεις πρέπει πρώτα να είσαι σωστός ώστε να μπορέσεις να κερδίσεις.

Νικήτας Καβουκλής
Όπως έγραψε και ο Μάνος στο προσκλητήριο που μας έστειλε για τη σημερινή Μουσική Δωματίου, καλά τα πάει η Konami από οικονομικής άποψης και αυτό μόνο ως θετικό μπορώ να το δω. Δεν γίνεται μέσα σε λίγα χρόνια η εταιρεία να ξέχασε να δημιουργεί παιχνίδια. Ναι μεν δεν είναι λίγες οι απογοητεύσεις που έχει προσφέρει στους gamers, όμως ανά πάσα στιγμή μπορεί να επανέλθει δυναμικά σε όλα τα επίπεδα, όπως έκανε με το Pro Evolution Soccer.

Μιας και γίνεται λόγος για τη σειρά Silent Hill, δεν έχω ακόμα ξεκαθαρίσει μέσα μου αν πρέπει να ενθουσιαστώ ή όχι με τις φήμες ότι θα υπάρξει συνέχεια. Μήπως ό,τι υπήρχε να δούμε το είδαμε; Μήπως μια αποτυχημένη κυκλοφορία θα κάνει κακό στο όνομα της σειράς; Μήπως είναι καιρός να κοιτάξουμε μπροστά και η Konami να μας προσφέρει horror μεν αλλά διαφορετικό IP;

Πολλά παιχνίδια μας έχουν ενθουσιάσει ανά καιρούς, όμως όσο προχωράνε τα χρόνια, τόσο στερεύουν ή επαναλαμβάνονται οι ιδέες. Ας πάρουμε παράδειγμα το DOOM. Το πρώτο παιχνίδι είχε προκαλέσει πάταγο. Πρωτοποριακό για την εποχή του, παρόλο που αν βάλεις ένα νέο του σήμερα να παίξει θα γυρίσει να πει, «Τι είναι αυτό ρε θείε; Δε μας παρατάς με την αρχαιολογία;». Εκτός αυτού είδαμε και τη συγχρονη εκδοχή πριν μερικά χρόνια. Όσο και αν προσπάθησε η ομάδα ανάπτυξης, δεν μπόρεσε να πλησιάσει την αίγλη των τότε κυκλοφοριών. Θέλετε κι άλλο παράδειγμα, πάρτε το Bubble Bobble που κυκλοφόρησε πρόσφατα. Ακόμα χαίρομαι που δεν έκανα το λάθος να βάλω το χέρι στην τσέπη.

Το να υπάρχει η φιλοδοξία ένα παιχνίδι να πουλήσει μόνο και μόνο λόγω ονόματος, είναι πλέον όνειρο απατηλό. Τα χρόνια που δεν υπήρχε internet, δεν υπήρχε άμεση και έγκυρη πληροφόρηση, ναι. Αυτά όμως ανήκουν, ευτυχώς, στο μακρινό παρελθόν. Όπως εύστοχα σχολιάσε ο καλός συνάδελφος Ηλίας Παππάς, ας βγαλουν πρώτα ένα remaster και βλέπουμε. Η αλήθεια είναι πως πολύ θα ήθελα να ξαναπαίξω το Origins με μοντέρνα γραφικά. Κατά τα άλλα, κρατάω ατόφιες τις αναμνήσεις και, στην παρούσα φάση, δεν ελπίζω σε ανάσταση νεκρών.

Λεωνίδας Μαστέλλος
<fanboy_mode_begin>Δεν με νοιάζουν τα οικονομικά, δεν με νοιάζει τίποτα, θέλω Silent Hill με την ατμόσφαιρα των πρώτων δύο<fanboy_mode_end>.

Οι φήμες είναι ακόμα ολίγον ασαφείς. Οπότε δεν έχει νόημα να τις σχολιάσω. ΑΛΛΑ, η αλήθεια είναι ότι το Silent Hill μάς έχει λείψει. Παρά τις μέτριες τελευταίες κυκλοφορίες της σειράς, όλοι θέλουμε την επιστροφή της, ειδικά αν γίνει πραγματικότητα η ατμόσφαιρα του πολύπαθου demo P.T. Φυσικά η ρεαλιστική προσέγγιση θέλει την Konami να αδιαφορεί εδώ και χρόνια για τις μεγάλες παραγωγές, ειδικά από τη στιγμή που το χρήμα ρέει πολύ ικανοποιητικά στις τσέπες της. Επίσης κανείς δεν μας λέει ότι οι φημολογούμενες κυκλοφορίες θα είναι νέες, μεγάλες παραγωγές ή απλά remake για το εύκολο χρήμα.

Ό,τι και αν συμβεί, δεν θα με χάλαγε η (ουσιαστική) επιστροφή της εταιρείας. Μια επιστροφή που θα αποδείκνυε στην ίδια ότι η συμμετοχή σε μεγάλες παραγωγές δεν θα ήταν καταστροφική για τα οικονομικά της. Μια επιστροφή που θα ικανοποιούσε τους φαν της ίδιας και των IP της. Σίγουρα δεν της έχουν μείνει πολλά, αλλά αν θέλει να αλλάξει την κατάσταση, τώρα είναι ίσως η καλύτερη ώρα, μιας και ετοιμάζονται οι νέες κονσόλες. Νέα μηχανήματα, νέα πορεία και για την ίδια. Γιατί όχι;

<fanboy_mode_begin>Δεν σκέφτομαι ρεαλιστικά; Δεν με νοιάζει<fanboy_mode_end>.

Βασίλης Παπασπηλίου
Προσωπικά, η επαφή που έχω με την σειρά Silent Hill αφορά τα πρώτα χρόνια της. Το έτος κυκλοφορίας του Silent Hill 4: The Room έτυχε να δεχτώ, υπό τη μορφή ενός πολύ γενναιόδωρου δώρου και τους τέσσερις (4) τίτλους που υπήρχαν μέχρι τότε. Από εκεί και πέρα, αποτέλεσα εξωτερικό παρατηρητή της μπερδεμένης πορείας της σειράς, με το όποιο ουσιαστικό ενδιαφέρον υπήρχε μέσα μου, να χάνεται σταδιακά. Σχετικά πρόσφατα, λοιπόν, έτυχε να ξαναπαίξω το Silent Hill 2, όντας μεγαλύτερος σε ηλικία και πιο ώριμος, χρησιμοποιώντας το ταλαιπωρημένο -αλλά «ευτυχισμένο»- PS2 μου. Αυτό που διαπίστωσα ήταν το πόση σημασία είχε δώσει η Team Silent στο χτίσιμο της ατμόσφαιρας, του τρόμου, στην ανάπτυξη των χαρακτήρων, του ψυχισμού τους και όλα αυτά χωρίς πολλά καρέ το δευτερόλεπτο, δίχως κρυστάλλινο ήχο, με γραφικά κάθε άλλο παρά λεπτομερή.

Με αφορμή τις φήμες περί κυκλοφορίας δύο (2) νέων τίτλων, αναρωτήθηκα αν θα ήθελα να δω το Silent Hill να έρχεται στην επόμενη γενιά -γιατί είναι ξεκάθαρο πως εκεί θα κυκλοφορήσει, αν και όταν- και εκτός αυτού, τι θα ήθελα να προσφέρει το πιθανό αυτό reboot. Στην προκειμένη περίπτωση το «τι» συνδέεται άμεσα με το «αν», μιας και θα προτιμούσα να μείνει η σειρά στο χρονοντούλαπο, παρά να δω για ακόμα μια φορά τον τίτλο να ταλαιπωρείται από τις πνευματικές ανησυχίες του (ή των) στούντιο που θα πάρει τα ηνία από εδώ και πέρα. Φυσικά, για να μπορέσει να αποτελέσει ένα ανταγωνιστικό franchise στη βιομηχανία του τώρα, οφείλει να προσφέρει κάτι καινούριο και να μην κινηθεί τελείως εκ του ασφαλούς. Εκεί είναι όμως που υπάρχει ο κίνδυνος να αφομοιωθεί από τα trends της εποχής, κινούμενο στα βήματα άλλων επιτυχημένων remakes/reboots, όπως της σειράς Resident Evil, με την οποία για κάποιον ανεξήγητο λόγο -μιας και το μόνο κοινό στοιχείο τους είναι το horror genre στο οποίο ανήκουν- πάντα γινόταν σύγκριση.

Ανεξάρτητα από το πώς ακριβώς θα μεταχειριστεί τα μελλοντικά παιχνίδια της σειράς η Konami και η εταιρεία ανάπτυξης που θα ασχοληθεί, κύριο μέλημά τους θα πρέπει να είναι η διατήρηση του πυρήνα των Silent Hill. Άλλωστε, επαυξάνοντας τα ήδη δυνατά χαρακτηριστικά του τίτλου με την τεχνολογία του σήμερα και δείχνοντας τον απαραίτητο σεβασμό στην κληρονομιά του Silent Hill, το ταξίδι πίσω στην ομιχλώδη πόλη, ακόμα έρμαιο του Other World, θα μπορούσε να γίνει πιο ανατριχιαστικά ατμοσφαιρικό από ποτέ.

Πλάτων Πέππας
Η επιστροφή παλαιών franchises έχει γίνει της μόδας τελευταία. Σίγουρα, για λόγους που έχουμε αναλύσει ξανά και ξανά (το θέμα των remasters/remakes/re-releases φαίνεται να σας απασχολεί περισσότερο από πολλά άλλα που τρέχουν στη βιομηχανία), είναι μια ασφαλής μέθοδος για έναν τίτλο να εδραιωθεί, διατηρώντας ένα όνομα ενεργό.

Φυσικά το να αναπτύξει η Konami αυτήν τη στιγμή άλλον τίτλο πέραν της σειράς Pro Evolution, είναι μάλλον κάτι δύσκολο, πόσο μάλλον αν λάβουμε υπόψη μας και το αισχρό Metal Gear Survive. Έχοντας αυτό στο μυαλό, η επιστροφή της σειράς, αν πραγματοποιηθεί, θα γίνει από εξωτερική ομάδα και όχι από την ίδια την Konami, στην οποία βέβαια ανήκουν τα δικαιώματα.

Σε προσωπικό επίπεδο, θα ήθελα να δω κάτι διαφορετικό από τη σειρά ή remake του πρώτου τίτλου. Αποκτήσαμε μεν μια διαφορετική οπτική του τελευταίου μέσω του Shattered Memories, όμως σε καμία περίπτωση αυτή δεν ικανοποίησε εξ ολοκλήρου τους fans της σειράς. Ίσως η προσέγγιση του P.T. (και του Resident Evil VII) να είναι η πιο ασφαλής επιλογή για ένα franchise, που, αν είναι να επιστρέψει, καλύτερα να το κάνει πετυχημένα ή να μην το κάνει καθόλου. Τόσο για λόγους νοσταλγίας μα και οικονομικούς.

Επιχειρηματικά, η επιστροφή παλαιών franchises σίγουρα δεν σημαίνει και πολλά για την ιστορική Konami, η οποία μετά την -σχεδόν εξ ολοκλήρου- απομάκρυνσή της από τα videogames, ανακάμπτει οικονομικά. Συνεπώς αν, αυτήν τη χρονική στιγμή, επενδύσει στην ανάπτυξη ενός νέου Silent Hill και αυτό δεν αποφέρει τα αναμενόμενα κέρδη, δεν είναι απίθανο να είναι και η τελευταία φορά που θα δούμε το λογότυπο της εταιρείας σε κάποιο βιντεοπαιχνίδι που δεν θα έχει τις λέξεις “Pro Evolution” στον τίτλο του. 
Διαβάστε όλα τα νέα του Enternity.gr στο Google News, στο Facebook στο Twitter και στο Instagram και κάντε εγγραφή στο Newsletter
2 ΣΧΟΛΙΑ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ
  • Για να μπορέσετε να προσθέσετε σχόλιο θα πρέπει πρώτα να έχετε κάνει login!

    • https://www.enternity.gr/files/Image/UserAvatars/resized/enternity_50_50.jpg
    • 3000 χαρακτήρες ακόμα
*