Αγαπητέ χρήστη, παρατηρήσαμε οτι έχεις ενεργοποιημένο Ad Blocker.
Για την καλύτερη εμπειρία σου θα θέλαμε να σε παρακαλέσουμε να το απενεργοποιήσεις κατά την πλοήγησή σου στο site μας ή να προσθέσεις το enternity.gr στις εξαιρέσεις του Ad Blocker.
Με εκτίμηση, Η ομάδα του Enternity
ΓΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΧΑΝΕΙΣ ΚΑΝΕΝΑ ΣΗΜΑΝΤΙΚΟ ΝΕΟ ΜΑΣ! ΚΑΝΕ ΤΩΡΑ ΕΓΓΡΑΦΗ ΣΤΟ NEWSLETTER ΤΟΥ ENTERNITY.GR >>
** ";

Το κριτήριο σας πρέπει να ειναι τουλάχιστον 3 χαρακτήρες

GfK Hellas: Πωλήσεις games Απρίλιος 2018

Η Ε3 2018 πέρασε, οι ανακοινώσεις έγιναν και ήρθε η ώρα για τα παιχνίδια με τις υψηλότερες πωλήσεις στην ελληνική αγορά τον Απρίλιο του 2018, όπως καταγράφονται από την GfK Hellas. Όπως αναμενόταν (τα μηνύματα της αγοράς ήταν έτσι κι αλλιώς άπειρα προς αυτήν την κατεύθυνση), το God of War σάρωσε τα πάντα στο πέρασμά του κατακτώντας μάλιστα δύο από τις θέσεις της δεκάδας και χάνοντας οριακά και μια τρίτη. Η απλή έκδοση ήταν η πιο εμπορική από τις 3 που διατέθηκαν, ενώ καλά τα πήγε και η Limited Edition. Ποια άλλα παιχνίδια κατάφεραν να...διασωθούν; Δείτε τη σχετική λίστα στη συνέχεια του άρθρου!



1. God of War (PS4)
2. FIFA 18 (PS4)
3. NBA 2K18 (PS4)
4. Grand Theft Auto V (PS4)
5. Minecraft PS4 Edition (PS4)
6. Far Cry 5 (PS4)
7. Crash Bandicoot N.Sane Trilogy (PS4)
8. Knowledge Is Power (PS4)
9. God of War Limited Edition (PS4)
10. Call of Duty: World War II (PS4)

Σχόλια
- Οριακά εκτός δεκάδας έμεινε η τρίτη έκδοση του God of War που διατέθηκε στην Ελλάδα.
- Μικρές ανακατατάξεις στη δεκάδα. Σταθερά έμειναν τα περισσότερα παιχνίδια.
- Βγήκε από τον προηγούμενο μήνα το Unchartyed 4: A Thief's End και μπήκε το Call of Duty: World War II.

Σχετικά με την GfK Hellas
H GfK Hellas δραστηριοποιείται από το 1988 στις έρευνες απογραφής λιανικών πωλήσεων, απογράφοντας 86 διαφορετικές κατηγορίες ηλεκτρικών και ηλεκτρονικών ειδών, σε ανεξάρτητα καταστήματα και αλυσίδες λιανικής. Οι έρευνες απογραφής είναι συνεχείς και πραγματοποιούνται σε μηνιαία και εβδομαδιαία βάση ανάλογα με την κατηγορία απογραφής και βασίζονται σε δείγμα καταστημάτων. Η μεθοδολογία της έρευνας στηρίζεται σε καταγραφή των πωλήσεων από τις ηλεκτρονικές βάσεις των καταστημάτων σε συγκεκριμένα χρονικά διαστήματα. Η απογραφή για τα μεγάλα καταστήματα και τις αλυσίδες λιανικής αφορά στο σύνολο των καταστημάτων τους (απογραφή) ενώ για τα ανεξάρτητα καταστήματα μέσω της καταγραφής πωλήσεων δείγματος αυτών και της αναγωγής μέσω στατιστικών μεθόδων στο σύνολο του πληθυσμού τους. 
1 ΣΧΟΛΙΟ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ
  • Για να μπορέσετε να προσθέσετε σχόλιο θα πρέπει πρώτα να έχετε κάνει login
    • jimisdimis
    • Ενδιαφέρον άρθρο που δείχνει την εμπορική κίνηση στην αγορά των games!

Μείνε ενημερωμένος

ΓΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΧΑΝΕΙΣ ΚΑΝΕΝΑ ΣΗΜΑΝΤΙΚΟ ΝΕΟ ΜΑΣ, ΚΑΝΕ ΤΩΡΑ ΕΓΓΡΑΦΗ ΣΤΟ NEWSLETTER ΤΟΥ ENTERNITY.GR!