Αγαπητέ χρήστη, παρατηρήσαμε οτι έχεις ενεργοποιημένο Ad Blocker.
Για την καλύτερη εμπειρία σου θα θέλαμε να σε παρακαλέσουμε να το απενεργοποιήσεις κατά την πλοήγησή σου στο site μας ή να προσθέσεις το enternity.gr στις εξαιρέσεις του Ad Blocker.
Με εκτίμηση, Η ομάδα του Enternity
* ";

Το κριτήριο σας πρέπει να ειναι τουλάχιστον 3 χαρακτήρες

Συνέντευξη με τον Kent Hudson, Game Design Director του Watch Dogs Legion

Το Watch Dogs Legion είναι από τις πιο ενδιαφέρουσες κυκλοφορίες των επόμενων μηνών και είχαμε την ευκαιρία να μιλήσουμε με τον Kent Hudson, game design director του τίτλου. Η συζήτηση έγινε στο πλαίσιο της έκθεσης E3 2019 και καθυστέρησε να δημοσιευτεί λόγω εσωτερικών θεμάτων, ωστόσο με την ύλη να έχει μπει σε πιο χαλαρούς ρυθμούς και με το επόμενο ραντεβού μας με το game να έχει δοθεί για τη Gamescom 2019, θεωρούμε πως ήρθε η ώρα να διαβάσετε τι μας είπε ο άνθρωπος που έχει την ευθύνη για το σχεδιασμό του κόσμου. Το Watch Dogs Legion έχει προγραμματιστεί να κυκλοφορήσει στις 3 Μαρτίου του 2020 για PC, PS4 και Xbox One.




Enternity: Μιας και είναι αυτονόητο να υποθέσουμε πως δεν δημιουργήσατε μια ιστορία για κάθε χαρακτήρα στο Λονδίνο, θέλουμε να μας δώσετε μερικές πληροφορίες για το πως δουλεύει ο μηχανισμός. Υπάρχουν κάποιες σταθερές; Για παράδειγμα, όλοι οι ηλικιωμένοι δρουν με τον ίδιο τρόπο;
Kent Hudson: Υπάρχει από πίσω μια τεράστια βάση δεδομένων και μια νέα τεχνολογία που ονομάζουμε “Senses”. Εκεί βρίσκονται άπειρες πληροφορίες που μπορούν να δημιουργήσουν την προσωπικότητα ενός ανθρώπου. Κάποιες πληροφορίες ενώνονται μεταξύ τους στην πορεία του παιχνιδιού και βάσει του πως συμμετέχει ο παίκτης στον κόσμο. Όλα αυτά συνδυάζονται σε πραγματικό χρόνο και με βεβαιότητα μπορώ να σας πω ότι το παιχνίδι που θα δει ο καθένας από τους gamers θα είναι διαφορετικό. Όλος αυτός ο μηχανισμός δημιουργεί δεδομένα κάθε φορά που «φορτώνει» το παιχνίδι. Έχουμε διαφορετικούς mo-cap actors, διαφορετικούς voice actors…

Ε: Έχετε υπολογίσει έστω κατά προσέγγιση πόσους διαφορετικούς χαρακτήρες μπορεί να δημιουργηθούν μέσα στην ιστορία του παιχνιδιού;
KH: Πραγματικά δεν ξέρω να σας πω. Προσπαθήσαμε να το μετρήσουμε και ο αριθμός είναι τόσο μεγάλος που πραγματικά δεν μπορεί να αποδοθεί στο χαρτί.

Ε: Κάθε πρόκληση για τον παίκτη θα πρέπει να είναι προσβάσιμη με πάρα πολλές παραμέτρους και βάσει διαφορετικών αποφάσεων. Πως όλο αυτό το «ανοιχτό» σκεπτικό μπορεί να δέσει με την εξιστόρηση; Πως θα κάνετε τον παίκτη να νοιαστεί πραγματικά για την Αντίσταση, όταν έχει μπροστά του τόσο μεγάλο όγκο δεδομένων;
KH: Κάθε μονάδα έχει το δικό της χαρακτήρα. Ανάλογα με τις ικανότητές του προσαρμόζεται και στις αρμοδιότητες του DedSec. To τι είναι ως άτομα καθορίζει και το ρόλο τους στο παιχνίδι. Ξέρουμε ότι αρκετοί θα σκεφτούν ότι θυσιάσαμε την ιστορία για τους μηχανισμούς, αλλά κάτι τέτοιο δεν ισχύει. Έχουμε 5 διαφορετικά storylines, 60 κύριες αποστολές, full cinematic cut-scenes υψηλής ποιότητας που ενσωματώνουν οποιονδήποτε χαρακτήρα έχετε στα χέρια σας και κάναμε πολλαπλές εγγραφές φωνών, έτσι ώστε ακόμη κι αν έχει δώσει τη φωνή του σε δύο χαρακτήρες ο ίδιος ηθοποιός, να μην μπορείτε να το καταλάβετε. Κάθε storyline παραμένει ίδιο (δεν διαφοροποιείται δηλαδή ανάλογα με το χαρακτήρα).

E: Είδαμε πολλά και διαφορετικά στιλ μάχης στα trailer και στα live gameplay demos. Μπορείτε να μας πείτε μερικά πράγματα γι αυτό;
KH: Όπως είδατε, μια ηλικιωμένη μπορεί να προσεγγίσει μια μάχη με ένα taser εντελώς διαφορετικά από μια νεότερη κοπέλα, με αθλητικό στιλ πχ. Το combat style κάθε χαρακτήρα εξαρτάται από το ποιος είναι, το σωματότυπό του, την καθημερινότητά του (αν αθλείται πχ.). Αν για παράδειγμα αποφασίσετε να κάνετε recruit κάποιον που μαθαίνει jujitsu, θα δείτε ότι προσεγγίσει τις μάχες με γρήγορα χτυπήματα. Αν κάνετε recruit κάποιον γεροδεμένο που συχνάζει στα μπαρ, θα δείτε ότι έχει μεν δυνατά χτυπήματα, αλλά είναι αρκετά πιο αργός. Δεν μπορεί δηλαδή ο παίκτης να καθορίσει το fighting style κάποιου χαρακτήρα, όλα εξαρτώνται από την ιστορία του, από το ποιος είναι ο χαρακτήρας στην ιστορία.

Ε: Κάνοντας την οπτική του Legion πιο ευρεία, γίνεται και το εγχείρημα του Watch Dogs Legion πιο φιλόδοξο. Βλέπουμε πως σε κάθε τίτλο της σειράς κάνετε και διαφορετική στροφή. Είναι η απόφασή σας για το Watch Dogs Legion άλλη μια στροφή και ένας πειραματισμός ή θα είναι αυτή η ταυτότητα της σειράς;
KH: Νομίζω ότι είναι ένας συνδυασμός δύο πραγμάτων. Από τη μία πειραματιζόμαστε σε ένα πιο ευρύ περιβάλλον και από την άλλη έχουμε όλο το background και την έμπνευση από τα προηγούμενα μέρη της σειράς. Αξιοποιήσαμε το profiling που είχαμε στα προηγούμενα παιχνίδια και αυτή τη φορά είπαμε αυτές οι πληροφορίες που παίρνει ο παίκτης να έχουν σημασία, να παίζουν ρόλο στην ιστορία.

E: Υπάρχει μια μεγάλη κουβέντα για τη βία στα videogames και -μη γελιόμαστε- το Watch Dogs Legion είναι ένα βίαιο videogame. Όλη αυτή η ιστορία μήπως σας κρατάει πίσω στο να δώσετε σάρκα και οστά στο όραμά σας;
KH: Προσωπικά, θεωρώ πως είναι ένα τρομερά σημαντικό θέμα. Αυτό που κάναμε στο Watch Dogs Legion είναι να προωθούμε και να υποστηρίζουμε όσο περισσότερο γίνεται τη μη χρήση βίας. Επενδύσαμε στο stealth system, ενσωματώσαμε ένα εμπλουτισμένο melee system. Οπότε πχ. αν χτυπήσετε κάποιον, θα πέσει κάτω, θα προχωρήσετε, θα πάει στο νοσοκομείο να θεραπευτεί και αν θέλετε μάλιστα, μπορείτε να πάτε να τον επισκεφθείτε ή και να τον συνοδεύσετε στην έξοδό του και να του ζητήσετε συγγνώμη. Επίσης, επειδή όλοι οι χαρακτήρες έχουν ιστορία και οικογένεια πίσω τους, αν μπείτε σε μια αποστολή και σκοτώσετε τους πάντες, θα έχετε με τη μία πάρα πολλές απώλειες και στους πιθανούς συμμάχους σας στα επόμενα στάδια. Θα θυμούνται τι κάνατε και δεν θα θελήσουν με τίποτα να βοηθήσουν το DedSec. Μάλιστα, έχουμε φτιάξει ένα σύστημα που κάποιοι ίσως φτάσουν μέχρι και να απαγάγουν κάποιο συνεργάτη σας, αν θεωρήσουν ότι το DedSec σκότωσε τα αγαπημένα τους πρόσωπα. Είμαστε ενάντια στη βία, δεν θέλουμε να χρησιμοποιηθεί η βία σε όλο το παιχνίδι και αν δεν θέλει κάποιος να σκοτώσει στο παιχνίδι, δεν τον αναγκάζει το Watch Dogs Legion σε κανένα σημείο να σκοτώσει. 
1 ΣΧΟΛΙΟ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ
  • Για να μπορέσετε να προσθέσετε σχόλιο θα πρέπει πρώτα να έχετε κάνει login
    • GamingFun
    • Το να μπορεί να μην σκοτώσεις κανένα σε ολόκληρη τη διάρκεια του παιχνιδιού είναι μια πάρα πολύ έξυπνη κίνηση για εμένα.
      Συγχαρητήρια στην Ubisoft για αυτό που σκέφτηκε για το Watch Dogs Legion.
      Επίσης, συγχαρητήρια και για το άρθρο.

Μείνε ενημερωμένος

ΓΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΧΑΝΕΙΣ ΚΑΝΕΝΑ ΣΗΜΑΝΤΙΚΟ ΝΕΟ ΜΑΣ, ΚΑΝΕ ΤΩΡΑ ΕΓΓΡΑΦΗ ΣΤΟ NEWSLETTER ΤΟΥ ENTERNITY.GR!