Αγαπητέ χρήστη, παρατηρήσαμε οτι έχεις ενεργοποιημένο Ad Blocker.
Για την καλύτερη εμπειρία σου θα θέλαμε να σε παρακαλέσουμε να το απενεργοποιήσεις κατά την πλοήγησή σου στο site μας ή να προσθέσεις το enternity.gr στις εξαιρέσεις του Ad Blocker.
Με εκτίμηση, Η ομάδα του Enternity

Το κριτήριο σας πρέπει να ειναι τουλάχιστον 3 χαρακτήρες

Διπλασιάστηκαν οι πωλήσεις του Xbox One

Η αποδέσμευση του νέου Kinect από το πακέτο του Xbox One (στις αρχές Ιουνίου), φαίνεται πως βοήθησε πολύ στο να αυξηθούν οι πωλήσεις του new-gen συστήματος της Microsoft. Μάλιστα όπως αναφέρει η αμερικανική εταιρεία με ανακοίνωση της στο Xbox Wire, «οι πωλήσεις του Xbox One τον Ιούνιο φαίνονται σχεδόν υπερδιπλάσιες σε σχέση με αυτές του Μαϊου».



Αξίζει να σημειωθεί ότι στην ανακοίνωση δεν αναφέρονται συγκεκριμένοι αριθμοί, ενώ δεν έχει διευκρινιστεί το αν η αύξηση των πωλήσεων υπολογίζεται μόνο για τις ΗΠΑ ή για όλες τις αγορές που είναι διαθέσιμη η κονσόλα. Η Microsoft δήλωσε επίσης πως οι πωλήσεις του Xbox 360 συνεχίζουν να παρουσιάζουν σταθερούς ρυθμούς ανόδου.
 
18 ΣΧΟΛΙΑ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ
  • ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ

    Microsoft

  • ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΕΚΔΟΣΗΣ

    Microsoft

  • ΔΙΑΝΟΜΗ

    Microsoft Hellas

  • PEGI

    3+

  • ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
  • Για να μπορέσετε να προσθέσετε σχόλιο θα πρέπει πρώτα να έχετε κάνει login
    • Koel700
    • Ελααα ρε παιδι μου...κοιτα να δεις πραγματα....εβγαλες τις μαλακιες πανω απο ενα προιον...το φθηνηνες ...και ο κοσμος το αγορασε...εε δεν συμβαινουν αυτα τα πραγματα...του υπευθηνου marketing και πωλησεων ΠΡΕΠΕΙ να δεκαπλασιαστη ο μισθως του για τετοια ιδιοφιες στρατιγικη....
      Περα απο καθε πλακα ..αντε μπραβο ..να περνει τα πανω της η MS αλλως επαιτε η SONY να κανει νεες πατατες επειδη "ειδη θα θεωρουταν νικητρια" ANTAΓΩΝΙΣΜΟΣ ΡΕΕΕΕ :-) το μονοπωλειο δεν ευνοησε ΠΟΤΕ κανεναν

    • Scott_Pilgrim
    • Μόνο καλό μπορεί να είναι αυτό αλλά πρέπει να δούμε και νούμερα.

    • ninty
    • τελεια νεα το wiiu ανεβαινει το one επισης,,,η σονυ νιωθει την ανασα τους καυτη...

    • vonzuchter
    • @ninty το χβοχ ηταν θεμα χρονου ποτε θα επαιρνε τα πανω του αφου εχει αφθονη υποστηριξη απο παντου. Το WiiU παραμενει ερωτηματικο αλλα τα παει σχετικα καλα προς το παρον. Ενα μαριο καρτ εφερε την ανοιξη

    • alex4444
    • Πολυ ασαφεις δηλωσεις. Ο επιλογος του αρθρου ειναι πολυ ευστοχος. Ειναι απο τις περιπτωσεις που χρειαζονται αριθμοι για να κανεις τις συγκρισεις κι οχι λογια.

    • xGodKilleRx
    • Οι πωλήσεις του προηγούμενου μήνα υπάρχουν, αν σας ενδιαφέρουν τόσο πολύ τα νούμερα. Απλά διπλασιάστε τα.

    • mysterious
    • Οταν τα ελεγε ο amiga500 γινοταν κακος... ;-)

      Αυτονοητο ηταν το αποτελεσμα μετα την αποκοπη του βαριδιου Κινεκτ.Και τι βαριδι,ενα κατοσταρικο.

    • ninty
    • το wiiu αγαπητε εχει ΣΗΜΕΡΑ τα περισσοτερα αποκλειστικα παιχνιδια και απο τους 3....το αν ειναι του γουστου σου η οχι ειναι δικο σου θεμα...

    • Πάγος13
    • Το κατοστάρικο δεν ήταν το πρόβλημα, το πρόβλημα ήταν ουσιαστικά το Kinect δεν πρόσφερε τίποτα, ούτε στα παιχνίδια ούτε multimedia center του Χ1 .

    • GiannisP
    • Βλέπεις λοιπόν Koel, ότι ο ανταγωνισμός επιδρά με πολλούς τρόπους. Τη μια στιγμή υπάρχει αύξηση των πωλήσεων σε κάποιο τμήμα της εταιρείας και την άλλη στιγμή υπάρχουν 18,000 απολύσεις στην ίδια εταιρεία. Και αυτό προφανώς γίνεται για την αύξηση της παραγωγικότητας στο εσωτερικό περιβάλλον, στο οποίο ο ανταγωνισμός δεν επιδρά από μόνος του, αλλά αποτελεί έναν παράγοντα μεταξύ άλλων (τα έχουμε πει αυτά εξάλλου).

      Από τη στιγμή που δεν χρειάζονται 18,000 και εργαζόμενοι και μπορούν να παράγονται οι ίδιες υπηρεσίες/ προϊόντα, τότε προφανώς έχουμε να κάνουμε με μείωση του κόστους λειτουργίας, με καλύτερη οργάνωση της εργασίας, καλύτερη χρήση της υπάρχουσας τεχνολογίας (του Xbox One), αλλαγή κατεύθυνσης (στην περίπτωσή μας, αφαίρεση του Kinect) και εννοείται συμπεριλαμβάνεται και ο ανταγωνισμός. Βλέπεις δηλαδή, ότι δεν ευθύνεται αποκλειστικά ο ανταγωνισμός για την πορεία του Xbox One.

      Στην συγκεκριμένη περίπτωση, πιθανώς ο ανταγωνισμός να είχε και την μικρότερη επίδραση στην απόφαση της MS, αφού το ζητούμενο δεν ήταν αν το Xbox One θα είναι ανταγωνιστικό του PS4, αλλά αν το Xbox One μπορεί να (ξανά) κερδίσει τους φανς των προηγούμενων Xbox, οι οποίοι είχαν απομακρυνθεί από την κονσόλα. Η κονσόλα ήταν "ξένη" και μη-ελκυστική για το core κοινό του συστήματος και σε αυτό έφταιγε το Kinect, κάτι που το κατάλαβε νωρίς η MS και το άλλαξε. Άρα λοιπόν δεν ήταν μόνο ο ανταγωνισμός, αλλά και όλοι οι παράγοντες της παραγωγικότητας του εσωτερικού περιβάλλοντος που επηρέασαν.

    • Koel700
    • GianniP...οσες κονσολες και να φτιαξεις (παραγωγικοτητα) αν δεν κανεις ΠΟΛΛΑ αλλα σωστα πραγματα (ανταγωνισμος) τοτε 8α εισαι ενας με παραγωγικοτητα ..ΚΑΙ ΤΙΠΟΤΑ ΑΛΛΟ...μην ξεχναμε οτι οι εταιριες κολοσοι οπως η MS θεωρουν την τετοια πτωση τιμης και αλλαγη κατευθηνσης ως λυση απελπισιας και τιποτα αλλο..ΚΑΙ ΑΥΤΟ ΙΣΧΥΕΙ ....
      εξαλλου εγω πιστευω οτι ι η παραγωγικοτητα καν δεν παιζει λογο διοτι η MS δεν εφτιαξε καινουργιες κονσολες για να ευχαριστηση την ζητηση (παραγωγικοτητα) ..ειναι αυτες οι κονσολες που δεν αγορασε κανενας....ξερεις ποσα Κινεκτ θα ειναι στις αποθηκες αυτην την στιγμη...να δεις που 8α θαυτουνε στην ερημο οπως τα atari :p

    • BigDaddy
    • Συμφωνω με Giannis:P kOEL700 και φυσικα με τον Mysterious :P αλλα για να γινω και γω κακος :P θα πω οτι..
      .
      Kαι γω μπορω να πω οτι του γειτονα μου ο πετεινος εχεσε πανω στις κλωσες του και ανεβηκε η τιμη του αυγου απο το συγκεκριμενο κοτετσι.:P Ποσο και που δεν ξερω :P αλλα λεω οτι ανεβηκε :P

      Περα απο τη πλακα οταν θα εχουμε επισημα νουμερα και τοποθετησεις τοτε θα ξερουμε και που βαδιζει το θεμα.

    • GiannisP
    • Koel σκέφτεσαι την παραγωγικότητα με την λογική της "γραμμής παραγωγής", κάτι που είναι λάθος. Ο ανταγωνισμός είναι ένας από τους πολλούς παράγοντες που επηρεάζουν την παραγωγικότητα -εκεί κάνεις το λάθος.

      Από βιβλίο λυκείου:
      ""
      5.Παράγοντες που επηρεάζουν την παραγωγικότητα

      Πολλοί είναι οι παράγοντες που επηρεάζουν την παραγωγικότητα. Οι παράγοντες αυτοί αφορούν τόσο το εξωτερικό όσο και το εσωτερικό περιβάλλον της επιχείρησης ή οργανισμού.

      Οι παράγοντες του γενικού εξωτερικού περιβάλλοντος είναι:
      -Η δομή της οικονομίας
      -Η οικονομική σταθερότητα
      -Η απασχόληση
      -Η ανεργία
      -Οι υποδομές

      Οι παράγοντες του ειδικού εσωτερικού περιβάλλοντος είναι:
      -Οι γνώσεις και οι δεξιότητες του προσωπικού
      -Η χρησιμοποιούμενη τεχνολογία
      -Η οrγάνωση της εργασίας
      -Οι διευθυντικές πρακτικές
      -Η καινοτομία
      -Ο ανταγωνισμός
      ""

      Οπότε, καταλαβαίνεις οτι το μόνο που μπορούμε να αναλύσουμε εμείς είναι το ποσοστό που επηρεάζει ο κάθε παράγοντας μια απόφαση. Δεν είναι μόνο ο ανταγωνισμός έτσι γενικά και αόριστα.

    • majorfox
    • Υπαρχει ακομα το WiiU ?

    • Fitsou
    • Γιάννη δεν νομίζω ότι έπαιξε ρόλο μόνο το Kinnect..
      θυμηθείτε λίγο τις πρώτες δηλώσεις του one και την απάντηση της Sony λίγες στιγμές μετά...

      η ίδια η MS αποξένωσε το καταναλωτικό κοινό της και μήνες μετά είδες πόσα έχει πάρει πίσω.
      Ενταξη έκανε μια κίνηση δεν της έκατσε και προσπαθεί να το σώσει και εάν αυτό που λέει περί διπλασιασμού ειναι αλήθεια τότε τα κατάφερε.

      Για μένα το μεγαλύτερο πρόβλημα και των 2 κονσολών, δεν είναι ούτε η τιμή, ούτε τα περιττα εξαρτήματα (και ο λόγος που δεν έχω πάρει τίποτα ακόμα) είναι το Backward Compatibility.. τουλάχιστον η Sony κάνει κάποια άτσαλα και δειλά βήματα προς τα εκεί.

    • GiannisP
    • Νομίζω περιγράφουμε το ίδιο πράγμα.

      Εκεί που απέτυχε αρχικά το Xbox One ήταν στο ότι δεν κατάφερε να έχει διεισδυτικότητα στο ίδιο το κοινό της εταιρείας. Τα τελευταία χρόνια η Microsoft προσπαθεί να κτίσει μια κλειστή εταιρειακή λογική, όπως περίπου αυτή της Apple ή της Nintendo, όπου όλες οι υπηρεσίες της θα προσφέρονται αποκλειστικά και μόνο μέσα από τα δικά της προϊόντα.

      Με το Kinect του ONE προσπάθησαν να απευθυνθούν σε ένα κοινό που νόμιζαν ότι είχαν από το πρώτο Kinect, αλλά αυτό το κοινό δεν υπήρχε. Ήταν περισσότερο άνθρωποι που πειραματίστηκαν με την αγορά του Kinect, είτε από περιέργεια, είτε επειδή πίστεψαν ότι μπορεί πράγματι να είναι το "next big thing" στο gaming. Δεν ήταν ούτε ένα σταθερό casual κοινό, ούτε κάποιο πιο core κοινό που πράγματι ήθελε να παίζει τα πάντα με το Kinect.

      Σε αυτή τη φάση, η Microsoft δεν έχει ανάγκη να απευθυνθεί στον μελλοντικό αγοραστή του Playstation 4 ή σε κάποιον που έχει ήδη PS4 και να τον κάνει να αγοράσει και Xbox One. Δεν έχει ανάγκη δηλαδή να γίνει ανταγωνιστική ως προς τους άλλους. Είναι περισσότερο σημαντικό να μπορέσει να (ξανά) προσεγγίσει το σταθερό κοινό των προηγούμενων 2 Χbox. Αυτό από μόνο του είναι αρκετό.

      Το πρόβλημα της πρώτης έκδοσης του Xbox One ήταν ακριβώς η αποτυχία προσέγγισης του φανατικού κοινού της εταιρείας. Αυτό τώρα μόλις βλέπουμε ότι αλλάζει και τα εργαλεία είναι τα ίδια για άλλη μια φορά: Halo franchise.

    • Fitsou
    • Συμφωνώ. δεν μπορείς να αλλάξεις τόσο απότομα πολιτική χωρίς να υπάρχουν αντιδράσεις.. όποιος πάρει apple ή nintendo ξέρει που "μπλέκει". δεν μπορώ να καταλάβω με ποια λογική πίστεψαν ότι θα δουλέψει μια τέτοια πολίτικη όταν το καταναλωτικό κοινό της έχει μάθει αλλιώς.


      Πρέπει να γίνει ανταγωνιστική Γιάννη για να τραβήξει ακόμα και το κοινό των προηγούμενων κονσολών της όπως λες.
      Μην πας μακριά, εγώ είχα πάντα xbox και σχετικά από τις πρώτες μέρες κυκλοφορίας, αλλά με το one διστάζω.
      δεν την νιώθω ελκυστική την κονσόλα για να την πάρω. Ναι βοηθάει η αφαίρεση του kinnect αλλά δεν είναι ο βασικός παράγοντας που θα με κάνει να αγοράσω, ούτε οι αποκλειστικοί τίτλοι.

    • koulis21
    • δλδ 18.000 ατομα που θα αποληθουν ειναι ολοι της Νοκια??
      Η Ms με εχει απογοητευση και προσπαθει να χρυσωσει το χαπι με καθε μεσο και κοστος

Μείνε ενημερωμένος

ΓΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΧΑΝΕΙΣ ΚΑΝΕΝΑ ΣΗΜΑΝΤΙΚΟ ΝΕΟ ΜΑΣ, ΚΑΝΕ ΤΩΡΑ ΕΓΓΡΑΦΗ ΣΤΟ NEWSLETTER ΤΟΥ ENTERNITY.GR!