Η Google δοκίμασε την συγκεκριμένη λειτουργία τον Οκτώβριο του 2021, με τα αποτελέσματα να είναι παρά μόνο θετικά. Συγκεκριμένα, παρουσιάστηκε αύξηση 35% στα click-through rates σε σύγκριση με τα Buy ή Claim buttons, ενώ το player engagement εκτοξεύθηκε στο 70%.
Το πρώτο παιχνίδι που προσφέρει η εταιρία ως 'trial' είναι το Risk of Rain 2, όπου μπορείτε να παίξετε δωρεάν για μία ώρα. Περισσότερα παιχνίδια θα προστεθούν σε αυτό το κομμάτι της υπηρεσίας μέσα στο 2022.
Για την καλύτερη εμπειρία σου θα θέλαμε να σε παρακαλέσουμε να το απενεργοποιήσεις κατά την πλοήγησή σου στο site μας ή να προσθέσεις το enternity.gr στις εξαιρέσεις του Ad Blocker.
Με εκτίμηση, Η ομάδα του Enternity