Αγαπητέ χρήστη, παρατηρήσαμε οτι έχεις ενεργοποιημένο Ad Blocker.
Για την καλύτερη εμπειρία σου θα θέλαμε να σε παρακαλέσουμε να το απενεργοποιήσεις κατά την πλοήγησή σου στο site μας ή να προσθέσεις το enternity.gr στις εξαιρέσεις του Ad Blocker.
Με εκτίμηση, Η ομάδα του Enternity

Ori and the Blind Forest Hands-On

*
Ανάμεσα στα πολλά παιχνίδια που παρουσίασε η Microsoft κατά τη διάρκεια της συνέντευξης Τύπου της ήταν και ένα που πέρασε σχετικά γρήγορα με τη μορφή ενός trailer, το Ori and the Blind Forest. Όσοι είδαν το εν λόγω υλικό κατάλαβαν ότι έχουμε να κάνουμε με ένα indie platformer, το οποίο έρχεται από τα Moon Studios. Στον ειδικό behind-closed doors χώρο της Microsoft ανακαλύψαμε ακόμα περισσότερα πράγματα για το παιχνίδι, το οποίο τελικά δεν είναι κάποιος κλώνος του Rayman και το μοναδικό που θυμίζει από τον τίτλο της Ubisoft είναι η κατηγορία και το πανέμορφο design. Το Ori and the Blind Forest θα κυκλοφορήσει το φθινόπωρο για Xbox One και PC, ενώ την επόμενη χρονιά θα το δούμε και σε έκδοση για Xbox 360, πλατφόρμα που αποτέλεσε και τη βάση ανάπτυξής του πριν από τέσσερα χρόνια. Το studio που το δημιούργησε είναι μικρό, αλλά από την αρχή είχε βάλει υψηλούς στόχους, αντλώντας έμπνευση από τα καλύτερα platformer, με τον παραγωγό που ήταν στον ίδιο χώρο μαζί μας να δηλώσει πως το κορυφαίο game της κατηγορίας κατά την άποψή του είναι το Super Mario Bros. 3, ενώ έβαλε μέσα στην ίδια πρόταση και το Super Meat Boy από πλευράς δυσκολίας.



Το Ori and the Blind Forest είναι ένα δύσκολο παιχνίδι, όχι σαδιστικά δύσκολο, αλλά απαιτεί ακριβή χειρισμό και μεθοδικές κινήσεις. Σύμφωνα με τον παραγωγό, ένα μεγάλο κομμάτι της ανάπτυξης αφορά στο χειρισμό και το γεγονός ότι είναι ακριβής σε επίπεδο pixel, απαιτώντας από το παίκτη να ξέρει ακριβώς τι κάνει. Εκεί βρίσκεται η δυσκολία του και όχι στο γεγονός ότι υπάρχουν ακατόρθωτα πράγματα που πρέπει να γίνουν, σαν και αυτά που μπορεί να δει κανείς στο Rick Dangerous. Πάντως, στο σύντομο gameplay walkthrough που μας παρουσιάστηκε δεν φάνηκε η μεγάλη δυσκολία του, κάτι που γίνεται σταδιακά μέσα από στις 10 ώρες διάρκειας που προσφέρει. Σύμφωνα με το στέλεχος της ομάδας που απάντησε σε σχετική μας ερώτηση, μετά το The End, το παιχνίδι θα έχει κάτι καινούριο να προσφέρει, χωρίς όμως να μας αποκαλύπτει τι ακριβώς. Πρωταγωνιστής του τίτλου είναι ο Ori, ένα πλασματάκι βγαλμένο από τη φαντασία των δημιουργών, με πηγή έμπνευσης να είναι ήρωες της Disney, οπως ο Lion King. Περισσότερα για την ιστορία και το πως ο Ori αλληλεπιδρά με το δεύτερο πλάσμα που είδαμε στο trailer -αλλά όχι στο gameplay κομμάτι- δεν μάθαμε, γιατί πολύ απλά δε θέλει η ομάδα να ήθελε να κάνει spoilers. Ο τίτλος τρέχει στο Xbox One σε 1080p/60fps, με το υψηλό frame rate να είναι εξαρχής στόχος ώστε να επιτευχθεί και το επιθυμητό επίπεδο χειρισμού. Το art direction θυμίζει αρκετά Rayman, προσφέροντας ένα 2,5D περιβάλλον γεμάτο όμορφα χρώματα και εντυπωσιακά background. Μάλιστα, κατά τη διάρκεια των 10 ωρών gameplay δεν υπάρχει asset στα background που να επαναλαμβάνεται.



Κάτι άλλο που κάνει το παιχνίδι ακόμα περισσότερο απολαυστικό είναι η απουσία loading. Ο τίτλος χρησιμοποιεί μια ειδική τεχνική που ανέπτυξε η ομάδα μέσω της Unity Engine που έχει χρησιμοποιηθεί, η οποία ουσιαστικά φορτώνει και ξεφορτώνει τα assets συνεχώς, χωρίς να χρειάζεται να σταματήσει ο τίτλος και να φανεί η γνωστή loading screen. Όσον αφορά τώρα στον Ori και στις δυνατότητές του, έχει στη διάθεσή του κάποια όπλα για να αντιμετωπίζει του εχθρούς, ενώ όσο προχωράει και ανεβαίνει levels κερδίζει και νέα abilities, τα οποία κάνουν τη ζωή του ευκολότερη. Μάλιστα, υπάρχουν σημεία στα διάφορα levels, τα οποία ο ήρωας θα πρέπει να επισκεφθεί ξανά αφού έχει αποκτήσει μια νέα ικανότητα (πχ wall climbing), ώστε να βρεθεί σε μέρη που μέχρι εκείνη την ώρα δεν μπορούσε. Γενικότερα, η φιλοσοφία του σχεδιασμού είναι εμπνευσμένη από κλασσικά metroid-vania παιχνίδια, με τον Ori να μαζεύει τόσο πόντους ενέργειας όσο και life points. Και ενώ οι δεύτεροι είναι απόλυτα κατανοητό τι προσφέρουν, για τους πόντους ενέργειας πρέπει να σημειώσουμε ότι μπορούν να καταναλωθούν για την αξιοποίηση του συστήματος save του τίτλου.



Εφόσον έχουμε την απαραίτητη ποσότητα ενέργειας, δημιουργούμε άμεσα ένα save point πριν πχ. από ένα φαινομενικά δύσκολο σημείο και αν χάσουμε, σε 1 δευτερόλεπτο ο χαρακτήρας γίνεται respawn ακριβώς εκεί που «σώσαμε». Με αυτό τον τρόπο, τα saves γίνονται μέρος του gameplay, καθώς απαιτείται στρατηγική από πλευράς παίκτη, ούτως ώστε από τη μια να κατανέμει τους πόντους ενέργειας εκεί που πρέπει και από την άλλη να μη χρειάζεται να περιμένει να βρει ένα save point για να νοιώσει ασφάλεια. Εν τέλει, το Ori and the Blind Forest είναι ένας platform τίτλος που έχει μεγάλο βάθος και προσπαθεί να κάνει καινούρια πράγματα σε μια κατηγορία που σπάνια συναντάμε μεγάλες διαφοροποιήσεις. Η εμπειρία που μας προσέφερε κατά τη διάρκεια των 30 λεπτών της παρουσίασης μας άρεσε ιδιαίτερα και τώρα δεν έχουμε παρά να περιμένουμε την επίσημη κυκλοφορία του.




 
Διαβάστε όλα τα νέα του Enternity.gr στο Google News, στο Facebook στο Twitter και στο Instagram και κάντε εγγραφή στο Newsletter
10 ΣΧΟΛΙΑ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ
  • ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ

    Moon Studios

  • ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΕΚΔΟΣΗΣ

    Xbox Game Studios

  • ΔΙΑΝΟΜΗ

    Microsoft Hellas

  • PEGI

    3+

  • ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
  • Ori and the Blind Forest
    • 3+ pegi 3+
      • 9.5 RATING
        ΧΡΗΣΤΩΝ (3)
      • ΒΑΘΜΟΛΟΓΗΣΕ ΤΟ
    ΕΠΙΣΗΜΟ SITE http://www.oriblindforest.com/ FOLLOWERS 2 ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΕ ΤΟ
  • 8.5

    ENTERNITY SCORE
  • Για να μπορέσετε να προσθέσετε σχόλιο θα πρέπει πρώτα να έχετε κάνει login!

    • https://www.enternity.gr/files/Image/UserAvatars/resized/enternity_50_50.jpg
    • 3000 χαρακτήρες ακόμα
*