Αγαπητέ χρήστη, παρατηρήσαμε οτι έχεις ενεργοποιημένο Ad Blocker.
Για την καλύτερη εμπειρία σου θα θέλαμε να σε παρακαλέσουμε να το απενεργοποιήσεις κατά την πλοήγησή σου στο site μας ή να προσθέσεις το enternity.gr στις εξαιρέσεις του Ad Blocker.
Με εκτίμηση, Η ομάδα του Enternity

Animal Crossing: New Horizons Review

  • ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ

    Nintendo

  • ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΕΚΔΟΣΗΣ

    Nintendo

  • ΔΙΑΝΟΜΗ

    CD Media

  • PEGI

    3+

  • ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
*
Το Animal Crossing: New Horizons μας υποβιβάζει από δημάρχους (βλέπε Animal Crossing: New Leaf) σε απλούς κατοίκους ενός προηγουμένως ακατοίκητου και ανεξερεύνητου νησιού, καταλήγοντας να μας δίνει πολύ περισσότερες δυνατότητες, όχι μόνο από τον προκάτοχό του, αλλά από όλα τα παιχνίδια που γέννησε το franchise μέχρι σήμερα. Η απουσία του ήταν έκδηλη από το ρόστερ του Nintendo Switch, αφού η κονσόλα χρειάστηκε να φτάσει τα τρίτα της γενέθλια για να αποκτήσει το δικό της τίτλο Animal Crossing, αλλά το αποτέλεσμα δικαιώνει την αναμονή. Έτσι, για άλλη μια φορά, έχουμε στα χέρια μας ένα πανέμορφο και, όπως πάντα, γλυκύτατο life simulation game με το οποίο μπορούμε να κάνουμε πραγματικότητα το νησί των ονείρων μας.



Ξεκινώντας, δημιουργούμε το χαρακτήρα μας και επιλέγουμε να μείνουμε σε ένα από τα νησιά που μας παραθέτει το παιχνίδι. Μόλις επιλέξουμε το νησί στο οποίο θέλουμε να χτίσουμε… όλη μας τη ζωή, μας υποδέχεται ο Tom Nook, μαζί με τους Timmy και Tommy. Οι τρεις τους είναι υπεύθυνοι των Residential Services και, ξεκινώντας, μας γνωστοποιούν μερικά από τα νέα χαρακτηριστικά του παιχνιδιού, το NookPhone και τα Nook Miles. Στο NookPhone βρίσκουμε εφαρμογές που μπορεί να μας φανούν χρήσιμες. Υπάρχει η εγκυκλοπαίδεια (critterpedia) για τη χλωρίδα και την πανίδα του νησιού μας, που ενημερώνεται όσο εμείς πιάνουμε ψάρια και έντομα, η κάμερα που απαθανατίζει στιγμές του χαρακτήρα μας στο σπίτι ή σε οποιονδήποτε χώρο του νησιού που να μας φαίνεται όμορφος, τα DIY (do-it-yourself) recipes που περιέχουν όλα τα αντικείμενα που μπορούμε να κατασκευάσουμε (θα το αναλύσουμε περισσότερο σε λίγο), τα Custom Designs για το ρουχισμό του χαρακτήρα μας ή για τη διακόσμηση κάποιου χώρου, το Passport ή, αλλιώς, την ταυτότητα με την οποία μπορούν να μας γνωρίσουν κάτοικοι διαφορετικού νησιού και το Rescue Service που είναι ιδιαίτερα χρήσιμο σε στιγμές που βρισκόμαστε εγκλωβισμένοι οπουδήποτε μακριά από το σπίτι μας, χωρίς τρόπο διαφυγής.



Τα Nook Miles είναι μια μορφή επιβράβευσης για μικρά ή μεγάλα επιτεύγματα. Όταν ο παίκτης φτυαρίσει 5 απολιθώματα, κερδίζει Nook Miles. Όταν ο παίκτης καταφέρει και αποπληρώσει το στεγαστικό του, κερδίζει Nook Miles. Όταν ο παίκτης χαιρετάει τους γείτονές του καθημερινά, το ίδιο. Στη συνέχεια μπορεί να εξαργυρώσει τα Nook Miles που έχει μαζέψει για διάφορα πράγματα, τα οποία δεν μπορεί να αγοράσει με bells (τα χρήματα του παιχνιδιού). Για παράδειγμα, μπορεί να αγοράσει εισιτήριο για άλλο νησί, στο οποίο πηγαίνει μόνο για το loot ή για να βρει κάποιον κάτοικο εκεί και να τον φέρει στο δικό του. Κάθε άλλο νησί είναι διαθέσιμο για μόνο μια επίσκεψη, οπότε πρέπει να είναι καλά εξοπλισμένος ο παίκτης για να μπορέσει να συλλέξει ακριβώς ό,τι χρειάζεται. Άλλα πράγματα που αποκτάμε χρησιμοποιώντας Nook Miles είναι DIY recipes σε πακέτα, δίχως δυστυχώς να γνωρίζουμε τι ακριβώς περιέχεται. Επιπλέον, αποκτάμε ρούχα και αντικείμενα. Σε κάθε περίπτωση, τα Nook Miles είναι ιδιαίτερα σημαντικά και ο παίκτης θα ξοδέψει πολλά στην πορεία του παιχνιδιού.



Στις πρώτες ώρες του παιχνιδιού η επαφή με τον Tom Nook είναι συχνή, αφού εκείνος μας μαθαίνει πώς να δημιουργήσουμε το σπίτι μας, ενίοτε ζητώντας μας να βρούμε το κατάλληλο μέρος για το σπίτι άλλων κατοίκων του νησιού (ή και κτιρίων όπως το μουσείο με τα ψάρια, τα έντομα και τα απολιθώματα, ή το κατάστημά του, το Nook’s Cranny), αλλά και πώς να κατασκευάσουμε τα πρώτα χρήσιμα εργαλεία που θα χρειαστούμε. Μαθαίνουμε να κατασκευάζουμε οτιδήποτε χάρη στα προαναφερθέντα DIY recipes. Μόλις χρειαστούμε ένα αντικείμενο, δεν έχουμε παρά να ρίξουμε μια ματιά στα αντικείμενα που χρειαζόμαστε κι ύστερα να τα συλλέξουμε. Αρχίζουμε δημιουργώντας εργαλεία όπως τσεκούρια, καλάμια ψαρέματος, απόχη, ποτιστήρι και στύλους που μας βοηθάνε να πηδάμε πάνω από ποτάμια. Ύστερα ακολουθούν πολλές ώρες κατά τη διάρκεια των οποίων τσεκουρώνουμε δέντρα, σκαλίζουμε πέτρες και σκάβουμε σε μέρη του εδάφους που φαίνονται ύποπτα, καταλήγοντας είτε να δημιουργούμε όλο και περισσότερα αντικείμενα για το σπίτι μας και για χρήση στις εξορμήσεις μας, είτε να μαζεύουμε υλικά προς πώληση για να ξεπληρώσουμε το ατελείωτο χρέος του σπιτιού μας (μόλις το ξεπληρώσουμε, χρωστάμε περισσότερα για τη διεύρυνσή του), να αγοράσουμε διάφορα προϊόντα που θα ομορφύνουν το σπίτι και τον κήπο που θα φτιάξουμε, να εφοδιαστούμε με φάρμακα (σε περίπτωση που μας τσιμπήσουν μέλισσες) και δολώματα για να πιάνουμε σπανιότερα ψάρια.



Τα γεγονότα στο νησί εξελίσσονται σε πραγματικό χρόνο. Το πρωί ο παίκτης βρίσκει διαφορετικά ψάρια και έντομα απ’ ότι το βράδυ, κάτι που ισχύει και για τις ίδιες τις εποχές. Όταν ξεκινήσει η κατασκευή ενός σπιτιού, χρειάζεται να περάσει μια μέρα για να ολοκληρωθεί. Επιπλέον, τα λουλούδια που φυτεύουμε θέλουν πότισμα μια φορά την ημέρα για το βέλτιστο αποτέλεσμα. Ύστερα από μερικές ημέρες μπορούμε να τα μαζέψουμε για να τα πουλήσουμε ή για να τα φυτέψουμε και να μεγαλώσουμε τον κήπο μας. Το ίδιο ισχύει και για τις καλλιέργειες φρούτων, όχι μόνο των τοπικών, αλλά και αυτών που βρίσκουμε ταξιδεύοντας σε άλλα νησιά. Το παιχνίδι φροντίζει να περνά στη συνείδηση του παίκτη το νησί και τη φύση του ως έναν όντως ζωντανό οργανισμό, στον οποίο μπορεί να βασιστεί μια μικρή κοινωνία με τρόπο τέτοιο ώστε να έχει σχεδόν κάθε μέρα να περιμένει κάτι από την επόμενη. Το Animal Crossing: New Horizons δίνει στον παίκτη τη δυνατότητα να τοποθετήσει αντικείμενα και έπιπλά και έξω από το σπίτι του. Όταν δεν μπορεί πια να κουβαλήσει άλλα αντικείμενα μαζί του, μπορεί να τα αφήσει όπου στέκεται και αυτά παραμένουν εκεί. Βοηθά πολύ αυτό, αφού πλέον δεν υπάρχει άγχος για το τι θα απογίνουν τα αντικείμενα που περισσεύουν τη μια στιγμή, αλλά μια άλλη μπορεί να φανούν χρήσιμα. Ένα άλλο νέο χαρακτηριστικό είναι η δυνατότητα να αλλάξουμε τη ροή και τη διαδρομή των ποταμιών. Τόσο αυτό, όσο και η δημιουργία και ο σχεδιασμός της διαδρομής μονοπατιών, είναι στην ευχέρεια του παίκτη. Επίσης, ο παίκτης μπορεί να αλλάξει όποτε θέλει την εμφάνιση και το κούρεμα του χαρακτήρα του και να σχεδιάσει αυτοβούλως τα ρούχα με τα οποία τον ντύνει, δίνοντάς του την ευκαιρία να κάνει το δικό του cosplay κι ύστερα να το επιδείξει σε άλλους παίκτες, όταν επισκεφθεί το νησί τους.



Το Animal Crossing: New Horizons παίρνει τη φόρμουλα του franchise και την αναπτύσσει σε όλα σχεδόν τα χαρακτηριστικά της. Τα πάντα δείχνουν πανέμορφα, οι δυνατότητες δείχνουν (και στην ουσία είναι) ατελείωτες και ο παίκτης έχει τον πλήρη έλεγχο της εκ του μηδενός δημιουργίας ενός χωριού σε ένα προηγουμένως ανέγγιχτο νησί. Πρόκειται σαφώς για το παιχνίδι με το πιο αργό ξεκίνημα της σειράς, αλλά και για ένα παιχνίδι που απαιτεί πολλή επανάληψη σε κάποιες διαδικασίες συλλογής αγαθών ή σε διαδικασίες χτισίματος κτιρίων όπου θα στεγάζονται υπηρεσίες και νέοι κάτοικοι, οι οποίες διαδικασίες επιβαρύνονται με την απαραίτητη αναμονή μίας ημέρας. Απαιτεί τη δέσμευση του παίκτη για να αποκαλύψει τα μυστικά και τις εκπλήξεις του και, όταν το κάνει, δεν σταματά να εντυπωσιάζει και να προσφέρει σχεδόν πάντα κάτι καινούριο. 

9

ENTERNITY SCORE
ΒΑΘΜΟΛΟΓΗΣΕ ΤΟ opencritic.com
ΘΕΤΙΚΑ
  • Είναι καλύτερο από τους προκατόχους του σε όλα τα σημεία
  • Ανεξάντλητες δυνατότητες κατασκευής αντικειμένων και άρα διακόσμησης τόσο του σπιτιού του παίκτη, αλλά και ολόκληρου του νησιού
  • Νέα χαρακτηριστικά που προσφέρουν ουσιαστικά στην εμπειρία του παίκτη
ΑΡΝΗΤΙΚΑ
  • Απαιτεί πολύ grind και είναι πολύ αργό τις πρώτες ώρες του
Διαβάστε όλα τα νέα του Enternity.gr στο Google News, στο Facebook στο Twitter και στο Instagram και κάντε εγγραφή στο Newsletter
0 ΣΧΟΛΙΑ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ
  • Για να μπορέσετε να προσθέσετε σχόλιο θα πρέπει πρώτα να έχετε κάνει login!

    • https://www.enternity.gr/files/Image/UserAvatars/resized/enternity_50_50.jpg
    • 3000 χαρακτήρες ακόμα
  • Δεν υπάρχουν ακόμα σχόλια για αυτό το άρθρο.
*