Αγαπητέ χρήστη, παρατηρήσαμε οτι έχεις ενεργοποιημένο Ad Blocker.
Για την καλύτερη εμπειρία σου θα θέλαμε να σε παρακαλέσουμε να το απενεργοποιήσεις κατά την πλοήγησή σου στο site μας ή να προσθέσεις το enternity.gr στις εξαιρέσεις του Ad Blocker.
Με εκτίμηση, Η ομάδα του Enternity

Το κριτήριο σας πρέπει να ειναι τουλάχιστον 3 χαρακτήρες

FIFA 15

  • ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ

    EA Sports

  • ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΕΚΔΟΣΗΣ

    EA Sports

  • ΔΙΑΝΟΜΗ

    CD Media

  • PEGI

    3+

  • ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
*
Αν και το FIFA κούνησε σεντόνι για πρώτη φορά στις κονσόλες νέας γενιάς πέρυσι, η φετινή έκδοση ήταν αυτή που αναμενόταν να δείξει τι πραγματικά μπορεί να πετύχει η EA Sports σε καλύτερο hardware. Άλλωστε, όπως μας έχει δείξει κάθε μετάβαση από τη μία γενιά στην άλλη, μετά τη δεύτερη ή και τρίτη απόπειρα παρατηρούμε πραγματική εξέλιξη στην υλοποίηση μιας ετήσιας σειράς. Από ό,τι φαίνεται θα χρειαστεί να περιμένουμε κι άλλο, γιατί το FIFA 15 ακολουθεί και αυτό το δρόμο της αισθητής εξέλιξης και όχι του άλματος σε επίπεδο τεχνικού τομέα ή χαρακτηριστικών.

FIFA 15 Image 01

Ο μεγαλύτερος όγκος προσθηκών έχει πραγματοποιηθεί στον τομέα της παρουσίασης, όπου έχει γίνει προσπάθεια να επιτευχθεί πιο αληθοφανής ποδοσφαιρική ατμόσφαιρα σε σχέση με πριν. Ο στόχος αυτός επιτυγχάνεται με πολλούς τρόπους. Για παράδειγμα, ο ήχος των θεατών είναι καλύτερος από κάθε άλλη φορά, με πιο έντονες αντιδράσεις στα γκολ και μοναδικά συνθήματα για τις πιο γνωστές ομάδες, ενώ υπάρχει μεγαλύτερη ποικιλία αντιδράσεων των παικτών σε πανηγυρισμούς, διαιτητικές αποφάσεις, σκληρά μαρκαρίσματα ή χαμένες ευκαιρίες. Η λογική είναι ότι οι αντιδράσεις αυτές δεν περιορίζονται μόνο στα γνωστά cut-scenes, αλλά επεκτείνονται και σε άλλους παίκτες πέρα από αυτούς που επηρεάζει άμεσα η φάση, δίνοντας μία πιο αυθόρμητη και αληθοφανή χροιά στη συμπεριφορά των παικτών.
Η σημαντικότερη αναβάθμιση στον τεχνικό τομέα εντοπίζεται στη βελτιωμένη ενσωμάτωση της φυσικής σε όλο το φάσμα του παιχνιδιού.
Επιπλέον, έχει γίνει licensed το αγγλικό πρωτάθλημα σε ολόκληρο το φάσμα του, αφού περιλαμβάνονται ακόμη και όλα τα γήπεδα της Premier League. Από τεχνικής άποψης, η πιο έντονη διαφορά εντοπίζεται στην φθορά που υφίσταται το γήπεδο από το τρέξιμο των παικτών και τα τάκλιν, η οποία είναι ίσως λίγο πιο έντονη από ό,τι στην πραγματικότητα, αλλά η φυσική υπόσταση που δίνεται στο γήπεδο συνεισφέρει θετικά σε επίπεδο αίσθησης. Επιπλέον, έχει γίνει ακόμη καλύτερη απόδοση του χορταριού, αν και λίγα μέτρα μακριά από την κάμερα στα replay χρησιμοποιούνται και πάλι επίπεδα textures. Τα μοντέλα των παικτών είναι βελτιωμένα σε επίπεδο λεπτομέρειας, με πιο ρεαλιστική απόδοση της κίνησης του υφάσματος των εμφανίσεων και ικανοποιητικά (αλλά χειρότερα από το PES) πρόσωπα, όμως τα χέρια τους έχουν αποτυπωθεί με μη ρεαλιστικό τρόπο, δίνοντας την εντύπωση ότι εξασκούν μόνο τους δικεφάλους τους στο γυμναστήριο.

FIFA 15 Image 03
Ο αγωνιστικός χώρος φθείρεται όσο περνάει η ώρα.
Ο αγωνιστικός χώρος φθείρεται όσο περνάει η ώρα.

Το animation των παικτών είναι εξαιρετικό εκεί που μετράει, σε ό,τι αφορά δηλαδή την κίνησή τους με τη μπάλα και τα κοντρόλ από κάθε ύψος υποδοχής. Δεν ισχύει όμως το ίδιο και για την κίνηση χωρίς τη μπάλα, αφού το τρέξιμο και η επιτάχυνση από στάση παραμένουν μη ρεαλιστικά υλοποιημένα, ενώ το πάτημα των παικτών στο γήπεδο παραμένει σχετικά ελαφρύ. Στο μεταξύ, στα αρκετά συχνά - λόγω της ποικιλίας των αντιδράσεων των παικτών- cut-scenes, το animation είναι σχεδόν προβληματικό, με απότομες και αφύσικες κινήσεις.  Η σημαντικότερη αναβάθμιση στον τεχνικό τομέα εντοπίζεται στην βελτιωμένη ενσωμάτωση της φυσικής σε όλο το φάσμα του παιχνιδιού. Η μπάλα κινείται εξαιρετικά, με σωστή υλοποίηση των περιστροφικών κινήσεών της, ενώ έχουν προσδοθεί φυσικές ιδιότητες ακόμη και στους βραχίονες με τις κάμερες πίσω από το τέρμα, που σείονται αν τα πετύχετε με ένα σουτ, όπως σείεται και η ίδια η εστία μετά από ένα γκολ. Εξαίρεση αποτελεί η αλληλεπίδραση μεταξύ των παικτών, οι οποίοι πέφτουν ο ένας πάνω στον άλλο με μη ρεαλιστικό τρόπο, υποδεικνύοντας ότι ακόμη και σήμερα η Impact Engine διαθέτει πολλά περιθώρια βελτίωσης.

FIFA 15 Image 02

Ευτυχώς, ύστερα από πραγματικά πολύ καιρό, έχουμε αναθεώρηση της οθόνης καθορισμού τακτικής, με ανανεωμένο interface και πιο πολλές επιλογές. Δίνεται πλέον καλύτερη εικόνα των δυνατοτήτων των παικτών, ενώ το πλήθος των παραμέτρων που μπορείτε να καθορίσετε στο μενού των τακτικών είναι πραγματικά μεγάλο. Μέσα στο παιχνίδι, εξακολουθεί να υπάρχει η δυνατότητα ρύθμισης του mentality της ομάδας με ποικίλους βαθμούς επιθετικής και αμυντικής προδιάθεσης, αλλά έχουν προστεθεί και δύο ακόμη επιλογές για ειδικές περιστάσεις, το εμπνευσμένο από την Chelsea “Park the bus” και το “All-out attack”, που διευρύνουν το φάσμα των in-game συνθηκών. Νέα modes δεν έχουν προστεθεί, όμως έχουμε κάποιες προσθήκες και βελτιώσεις στα ήδη υπάρχοντα και κυρίως στο πάντα εθιστικό Ultimate Team mode, όπου πλέον μπορείτε να δανειστείτε παίκτες ή να δημιουργήσετε θεωρητικές ομάδες ώστε να σχεδιάσετε αποτελεσματικά τις επόμενες κινήσεις σας. Μπορεί τα modes του FIFA να θεωρούνται σε γενικές γραμμές αρκετά ώστε να παρέχουν μία εμπειρία διαρκείας, όμως εδώ μιλάμε ακόμη και για αφαίρεση μερικών υποσχόμενων χαρακτηριστικών που είχαν εισαχθεί στην World Cup έκδοση, όπως η ενσωμάτωση των ασκήσεων προπόνησης στο career mode, οπότε παραμένει η αίσθηση ότι περιμέναμε κάτι περισσότερο από την EA Sports σε αυτόν τον τομέα, η οποία για μία ακόμη φορά δείχνει να δίνει όλο της το βάρος στο επικερδές Ultimate Team.  

FIFA 15 Image 04
Το κοινό είναι ζωντανότερο από κάθε άλλη φορά, οπτικά και ηχητικά.
Το κοινό είναι ζωντανότερο από κάθε άλλη φορά, οπτικά και ηχητικά.

Φτάνουμε λοιπόν στο gameplay του FIFA 15, το οποίο χαρακτηρίζεται από αντιφάσεις. Από τη μία, έχουμε την καλύτερη κίνηση με τη μπάλα που έχει υλοποιηθεί ποτέ στη σειρά, με πλήρη ελευθερία κινήσεων από την πλευρά του παίκτη και δυνατότητα εκτέλεσης γρήγορων αλλαγών κατευθύνσεων, που σημαίνουν ότι μπορείτε να περάσετε τους αμυντικούς με ρεαλιστική εκμετάλλευση της αδράνειας. Η προαναφερθείσα αληθοφανής υλοποίηση της φυσικής σημαίνει ότι γενικά κάθε κίνηση με τη μπάλα αφήνει καλύτερα από κάθε άλλη φορά την αίσθηση ελέγχου ενός ανεξάρτητου αντικειμένου, ενώ η πορεία των σουτ μοιάζει πιο απρόβλεπτη από ποτέ, λόγω των άριστα υλοποιημένων φάλτσων. Το passing game είναι επίσης πολύ καλά υλοποιημένο, αφού μετά από κάθε πάσα η μπάλα διατηρεί την περιστροφική της κίνηση και την ορμή της, με αποτέλεσμα να κινείται με ρεαλιστική ταχύτητα, που ευνοεί την γρήγορη ανάπτυξη, αλλά όχι απαραίτητα και το πινγκ-πονγκ.
Το πρόβλημα όμως είναι ότι έχει δυσκολέψει ελαφρώς η άμυνα κι έχει αυξηθεί και η ταχύτητα κίνησης των παικτών πέρα από την ευλυγισία τους, με αποτέλεσμα η πλάστιγγα της ισορροπίας να γέρνει συντριπτικά υπέρ της επίθεσης. Πρόκειται για ένα φαινόμενο που οδηγεί σε μεγάλο αριθμό γκολ και μη ρεαλιστικό ρυθμό παιχνιδιού και μπορεί να αναχαιτιστεί μόνο με τη χρήση της δυνατότητας μαρκαρίσματος από δεύτερο συμπαίκτη, ενώ εσείς κινείτε έναν άλλο για να καλύψετε χώρους. Ο συγκεκριμένος τρόπος ελέγχου της άμυνας ήταν πάντα διαθέσιμος και αποτελούσε την πιο αποτελεσματική επιλογή, εδώ όμως είναι η μοναδική, αν δε θέλετε να μετράτε τα γκολ που δέχεστε με τα δάχτυλα των δύο χεριών σας. Πρόκειται για μία τακτική που απαιτεί καλή αντίληψη του χώρου και των φάσεων, αλλά, από την άλλη, με το να αφήνει μέρος της δουλειάς στην CPU φαντάζει λιγότερο άμεση. Μπορείτε φυσικά και φέτος να προσπαθήσετε να κερδίσετε τη μπάλα κινώντας έναν παίκτη προς τον κάτοχό της, όμως θα διαπιστώσετε ότι το πλεονέκτημα που διαθέτουν οι επιθετικοί είναι μεγάλο. Ένας ακόμη λόγος που δυσχεραίνεται η αμυντική λειτουργία είναι και η απόσταση (στα default συστήματα) ανάμεσα στους αμυντικούς και στους μέσους κατά το στήσιμο της μπάλας στη σέντρα, η οποία σημαίνει ότι ένας γρήγορος παίκτης μπορεί εύκολα αμέσως μετά το σφύριγμα της σέντρας να χυθεί στην επίθεση μόνος του, ντριμπλάροντας και ξεπερνώντας άνετα τους αμυντικούς.

FIFA 15 Image 05

Ευτυχώς υπάρχει τρόπος να μετριαστεί η κατάσταση, πέρα από την υποχρεωτική χρήση του τρόπου άμυνας που περιγράφηκε πριν: χρήση πλήρως manual χειρισμού, ανηλεές tweaking στις ρυθμίσεις ταχύτητας (κυρίως προς τα κάτω) και συνειδητή αποφυγή εκμετάλλευσης των γρήγορων παικτών. Αν έχετε την υπομονή για όλα αυτά θα ανταμειφθείτε, το ότι όμως οι default ρυθμίσεις είναι τόσο ανισόρροπες δεν μπορεί να αγνοηθεί. Αν παίζετε online, θα διαπιστώσετε ότι όσο ανεβαίνετε division θα λογικεύονται τα πράγματα σε ό,τι αφορά το σκοράρισμα, ενώ, παραδόξως, η ροή είναι πιο ρεαλιστική στα single-player modes, όπου η EA δείχνει ότι για πρώτη φορά ασχολήθηκε έστω και λίγο με την τεχνητή νοημοσύνη της CPU.
Το FIFA 15 είναι σε πολλούς τομείς ξεκάθαρα η καλύτερη υλοποίηση της σειράς, όμως προκύπτουν αρκετά ζητήματα στον τομέα της ισορροπίας του gameplay
Οι αντίπαλοι συνεχίζουν να πιέζουν συνεχώς, όμως υπάρχει καλύτερη αντίληψη της ροής του αγώνα από την CPU, τροποποιώντας την τακτική της αναλόγως. Το γεγονός ότι παίζει πιο αποτελεσματική άμυνα από έναν ανθρώπινο αντίπαλο σημαίνει ότι δύσκολα θα μπορέσετε να εκμεταλλευτείτε τους γρήγορους παίκτες σε υψηλά επίπεδα με τον τρόπο που συμβαίνει στα online modes. Οι τερματοφύλακες αποτελούν ένα ακόμη θέμα προς συζήτηση. Από τη μία, έχουν γίνει αποδέκτες πολύ μεγάλων βελτιώσεων στον τομέα του animation, με σημαντική αύξηση του διαθέσιμου αριθμού διαφορετικών επεμβάσεων. Δεν πρόκειται μόνο για προσθήκη αισθητικής φύσεως, αφού τα σουτ καθίστανται πιο απρόβλεπτα, σε συνδυασμό και με τη βελτιωμένη φυσική της μπάλας. Μέχρι και πέρυσι, τα σουτ από συγκεκριμένες θέσεις θεωρούνταν εξ ορισμού χαμένα, ενώ κάποια άλλα «έγραφαν» σίγουρα. Φέτος θα δείτε πολλά γκολ από κλειστές γωνίες ή κάτω από τα πόδια των τερματοφυλάκων και γενικά έχει μειωθεί σε μεγάλο βαθμό η προβλέψιμη φύση που χαρακτήριζε την κατάληξη των σουτ στο FIFA.

FIFA 15 Image 06
Η έμφαση δίνεται στην ταχύτητα και στο επιθετικό ποδόσφαιρο, σε υπερβολικό βαθμό.
Η έμφαση δίνεται στην ταχύτητα και στο επιθετικό ποδόσφαιρο, σε υπερβολικό βαθμό.

Από την άλλη όμως, οι ανισορροπίες είναι και εδώ έντονες: άψογα σουτ από κοντινή απόσταση αποκρούονται κόντρα στη λογική, ενώ σχετικά ακίνδυνες καταστάσεις μπορεί να οδηγήσουν σε γκολ, κάποιες φορές και λόγω bug (όπως η περίπτωση που ο τερματοφύλακάς μας μπλόκαρε άνετα τη μπάλα και κατέληξε μαζί της στα δίχτυα μετά από πίσω βήματα). Η γενικότερη τάση είναι οι αποκρούσεις των μακρινών σουτ και οι ασθενείς αποκρούσεις σε κοντινά και δυνατά σουτ, που οδηγούν σε εκνευριστικά γκολ από rebound. Πρόκειται εν ολίγοις για ένα ακόμη χαρακτηριστικό που απέκτησε πιο ανεπτυγμένες τεχνικές βάσεις, αλλά που χρειάζεται ακόμη δουλειά στον τομέα της εξισορρόπησης. Την ώρα που γράφονταν αυτές οι γραμμές είχε κυκλοφορήσει και το πρώτο σημαντικό patch του παιχνιδιού, το οποίο, αν και δεν γράφει κάτι σχετικό στη λίστα βελτιώσεων που υλοποιεί, δείχνει να έχει «σφίξει» ελαφρώς την άμυνα, αλλά δεν προλάβαμε να το δοκιμάσουμε για αρκετό χρόνο ώστε να αποφανθούμε για τον αν βελτιώνει και τους τερματοφύλακες.

FIFA 15 Image 07

Σε αυτό συνετέλεσε ένα άλλο πρωτοεμφανιζόμενο (σε ό,τι αφορά την έκταση) για τη σειρά ζήτημα: η προβληματική online λειτουργία. Για το πρόβλημα αυτό ενδέχεται να φταίει το PSN και όχι η EA, όμως ήταν πολλές οι περιπτώσεις που ήταν αδύνατη η εύρεση αντιπάλου αν δεν συμπληρωνόταν διψήφιος αριθμός προσπαθειών. Ευτυχώς το lag στα ίδια τα ματς κινείται στα επίπεδα του παρελθόντος, εμφανίζεται δηλαδή σε μικρό αριθμό παιχνιδιών, όπου προφανώς ο αντίπαλος έχει συνδεθεί στο internet με σήματα καπνού.     



Το FIFA 15 είναι σε πολλούς τομείς ξεκάθαρα η καλύτερη υλοποίηση της σειράς, όμως προκύπτουν αρκετά ζητήματα στον τομέα της ισορροπίας του gameplay, που απαιτούν υπομονή και αφομοίωση συγκεκριμένου τρόπου παιχνιδιού προκειμένου να μην λήγει κάθε ματς με μπασκετικά σκορ. Εάν τα όποια ζητήματα διευθετηθούν με patch και δεν πλασαριστούν ως «βελτιώσεις» στην επόμενη έκδοση, το FIFA 15 θα μείνει στην ιστορία ως το καλύτερο της σειράς. Εάν όχι, το αποτέλεσμα παραμένει αξιόλογο, αλλά θα δοθεί η ευκαιρία στο επερχόμενο PES 2015 να πατήσει στις εμφανείς αστοχίες του τίτλου της EA για να προσφέρει μία πιο ισορροπημένη εμπειρία.


 

7.5

ENTERNITY SCORE
ΒΑΘΜΟΛΟΓΗΣΕ ΤΟ opencritic.com
ΘΕΤΙΚΑ
  • Φυσική της μπάλας
  • 1080p/60fps
  • Κίνηση παίκτη με τη μπάλα
  • Ποδοσφαιρική ατμόσφαιρα
ΑΡΝΗΤΙΚΑ
  • Υπερβολική έμφαση στην επίθεση
  • Ανισόρροπη λειτουργία των τερματοφυλάκων
  • Άσχημο animation χωρίς τη μπάλα
Διαβάστε πρώτοι όλα τα νέα του Enternity.gr στο Google News, στο Facebook και στο Twitter
14 ΣΧΟΛΙΑ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ
  • Για να μπορέσετε να προσθέσετε σχόλιο θα πρέπει πρώτα να έχετε κάνει login
    • GiannisRethymno
    • Ωραίο το κειμενάκι σου Ηλία, για να δούμε τι θα κάνει και η αντίπαλη εταιρεία με το Pes.

    • Spyros13
    • Αν δεν φτιάξουν τα bugs και γενικά κάποια εκνευριστικά λάθη που αναφέρονται και στο κείμενο πιο πάνω το παιχνίδι πιο πολύ το χάλασαν πάρα το έφτιαξαν! Μακάρι λοιπόν να διορθώσουν με patch αν και δεν το βλέπω! Κρίμα γιατί 5 χρόνια παίζω μόνο fifa και το PES από ότι είδα στο ντεμο δεν δείχνει ακόμα έτοιμο να κάνει το μεγάλο μπαμ.

    • samcro
    • στο ονλαιν (pc) παρε ενα γρηγορο επιθετικο κανε σεντρα 2-3 τριπλες κ εχεις βαλει γκολ.... απιστευτα εκνευριστικο, δλδ οποιος ειναι ασσος στης τριπλες σου σπαει τα @@ σου βαζει κ 4 γκολ κ επισης αφηνει κ τα ριπλει.,, παρεπιμπτοντως τα πιο στρωτα παιχνιδια με οραια μπαλιτσα τα εκανα με ελληνες...

    • greenkiller.13
    • Δε θα μπορουσα να συμφωνησω περισσοτερο με το τελευταιο αρνητο,το ασχημο animation χωρις την μπαλα.Δε το εχω αγορασει ακομα,αλλα εχω παιξει fifa 15 με φιλους καποιες φορες εξω.Τα γραφικα ειναι πολυ ωραια,αλλα γενικα σαν παιχνιδι δεν ειναι πολυ ανωτερο του fifa 14

    • 3nws1th5
    • Εγω το λιωνω εδω και μερες στο xbox 1 και διαφωνω καθετα. Περα απο το ασχημο animation που συμφωνω κατα τα αλλα το fifa 15 ειναι απλα εξαιρετικο. Και το λεω εγω που ειμαι φαν του προ..

    • periklis
    • η αληθεια ειναι οτι το FIFA κραταει ακομη τα σκυπτρα στη μεταξυ του κοντρα με το PES ομως παρατηρουμε ολοι πως απο fifa σε fifa καθε χρονο οι αλλαγες ΔΕΝ ειναι τοσο κραυγαλεες..
      εχω την εντυπωση πως επαναπαυονται στην EA κατι που εκανε τοσα χρονια η ΚONAMI καi στο τελος πατωσε...
      ειναι κριμα γιατι θα μπορουσαμε εν ετη 2015 να παιζουμε εκπληκτικο ποδοσφαιρακι...
      προσωπικα, οι βελτιωσεις σχετικα με το κοινο, δε μου λενε κατι....ειναι πολυ πισω για την εποχη.....τι να πει πχ το κοινο που εχει εδω και μια 6ετια δημιουργησει η 2Κ (δειτε Νba2k) ....................
      περιμενα πολυ περισσοτερα απο τα ποδοσφαιρακια της νεας γενιας κονσολων....ΑΠΟΓΟΗΤΕΥΣΗ......

    • Alucard
    • Η αλήθεια είναι ότι δεν είναι πολύ εύκολο αυτή τη στιγμή να προστεθούν πραγματικά νέα χαρακτηριστικά σε ένα παιχνίδι ποδοσφαίρου. Δε μπορώ να πιστέψω όμως ότι κατά τη διάρκεια του testing δεν εντόπισαν τα θέματα ισορροπίας που υφίστανται. Χωρίς αυτά, το παιχνίδι θα ήταν απλά εξαιρετικό.

    • peterf76
    • Δεν το εχω παιξει ακομα αλλα περιμενω και το pro15 και θα κρινω!

    • Solidarity
    • Το review τα αναλυει ολα πολυ ευστοχα. Συνολικα ομως, εγω το εχω ηδη καταχαρει το παιχνιδακι , και εννοειται οτι θελει πολυ ψαξιμο για να μαθεις τα νεα του τερτιπια.

    • SuperNino
    • το ποιο αστείο ειναι αυτο με το χόρτο του γηπέδου.καλύτερα ολο φλατ παρα αυτο το χάλι. θυμίζει gpu περασμένων χρόνων

    • SpyrosFgs
    • Πως γίνεται να είναι αυτό το παιχνίδι, η καλύτερη υλοποίηση του ποδοσφαίρου; Πως; Από την στιγμή που δεν υπάρχει ισορροπία!!! Εγώ ξέρω πως όταν παίζεις μπάλα, βάζεις δύσκολα γκολ και τις περισσότερες φορές βγαίνει κερδισμένη η άμυνα. Εδώ είναι εντελώς αντίθετα τα πράγματα. Οι επιθετικοί κάνουν πάρτυ ενάντια στους αμυντικούς που είναι για τα πανηγύρια... Πως να ευχαριστηθείς παιχνίδι έτσι; Τι με ενδιαφέρει αν έχει ωραία φάλτσα η μπάλα μετά από πάσες, αν η όλη ουσία του παιχνιδιού, είναι αντίθετη με την πραγματικότητα; Έχω παίζει μόνο τα ντέμο και των 2 τίτλων. Πιο κοντά στην αλήθεια είναι το Προ.

    • Zegr
    • Σουτ απο μακρυα μπαινουν?

    • darthneon
    • Αυτό με τους γρήγορους επιθετικούς είναι πραγματικά αστείο. Έφαγα πολλά γκολ που ο άλλος ξεκινούσε από τη σέντρα και περνούσε 3-4 παίκτες πριν βγει τετ α τετ, μέχρι να μπορώ να κόβω. Έχω λιώσει το ultimate team και γρήγοροι παίκτες (με υψηλό pace) που μπορεί να έχουν rating 70-75 πωλούνται πολύ πιο ακριβά από παίκτες με καλύτερα rating. Με αργό επιθετικό δύσκολα απειλείς.

    • Alex4
    • Πολλοι εχουν παραπονο οτι οι επιθετικοι ειναι πολυ καλυτεροι και σχεδον παντα νικανε την αμυνα, για μενα ομως αυτο δεν ισχυει. Γενικα η αμυνα στο φιφα ειναι δυσκολη να την μαθεις,αλλα αν ασχοληθεις και αποκτησεις εμπειρια μπορεις πραγματικα να δυσκολεψεις οποιονδηποτε αντιπαλο να σου βαλει πολλα γκολ και πιστευω οσον αφορα την αμυνα στο φιφα 14 και 15 ειναι πολυ ρεαλιστικη. Σιγουρα σαν παιχνιδι εχει τα ελαττωματα του, αλλα σε καμια περιπτωση δεν ειναι το προ πιο κοντα στην πραγματικοτητα σε σχεση με το φιφα. Για να μην παρεξηγηθω, πλεον δεν ειμαι φαν καποιου απ'τα δυο παιχνιδια αλλα τα δοκιμαζω και τα 2 και φετος μπορω να πω οτι μου αρεσουν και οι δυο τιτλοι (προ μονο ντεμο εχω παιξει φυσικα αλλα μου εδωσε καλη εντυπωση).

      Υ.Γ: αυτο με το χορτο που εκαναν προσωπικα μ'αρεσει ετσι κι αλλιως στην ουσια ειναι μονο οπτικο και δεν επηρεαζει το παιχνιδι, πραγμα που δειχνει οτι προσεχουν λεπτομερειες ασχετα αν ειναι πολυ σημαντικες η οχι.

Μείνε ενημερωμένος

ΓΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΧΑΝΕΙΣ ΚΑΝΕΝΑ ΣΗΜΑΝΤΙΚΟ ΝΕΟ ΜΑΣ, ΚΑΝΕ ΤΩΡΑ ΕΓΓΡΑΦΗ ΣΤΟ NEWSLETTER ΤΟΥ ENTERNITY.GR!