Το κριτήριο σας πρέπει να ειναι τουλάχιστον 3 χαρακτήρες

The Council Episode 3: Ripples Review

  • ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ

    Big Bad Wolf

  • ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΕΚΔΟΣΗΣ

    Focus Home Interactive

  • ΔΙΑΝΟΜΗ

    Enarxis

  • ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
The Council Episode 3: Ripples Review
Το review του Κωνσταντίνου Καλκάνη για το The Council Episode 3: Ripples. Αξίζει το τρίτο επεισόδιο του τίτλου;

Από τον Μάρτιο, όταν και κυκλοφόρησε, το The Council «παίζει» πολύ προσεκτικά. Αποκαλύπτοντας νέες πληροφορίες με το σταγονόμετρο και κυριολεκτικά βασιζόμενο στα cliffhangers για να κρατήσει το ενδιαφέρον των παικτών για το επόμενο επεισόδιο, ήταν αναμενόμενο αλλά και αναπόφευκτο ότι θα έπρεπε να αρχίσει να κάνει γενναία βήματα για να μην ξεχαστεί. Και, ευτυχώς, με το τρίτο επεισόδιο άρχισε να κάνει ακριβώς αυτό. Ίσως όχι τόσο γενναία όσο θα ήθελαν αυτοί που έχουν επενδύσει στην ιστορία, αλλά σίγουρα είναι μια βελτίωση. Η αρχή του επεισοδίου σίγουρα δεν προμηνύει κάτι τέτοιο, αφού οι διάλογοι περιστρέφονται γύρω από θέματα που δεν έχουν πρακτικά καμία σχέση με το θέμα.

SPOILERS

Και αυτό δεν είναι άλλο από την τύχη της μητέρας του Louis, τι συνέβη με την αυτοκτονία της δεσποινίδας Adams και το πτώμα στο τέλος του δεύτερου επεισοδίου.

SPOILERS ΤΕΛΟΣ

Σίγουρα προσθέτουν πόντους στην ατμόσφαιρα, αλλά η αλήθεια είναι ότι όταν υπάρχουν άλλα, φλέγοντα ερωτήματα, τα γεωπολιτικά θέματα του 18ου αιώνα δεν απασχολούν ιδιαίτερα τον παίκτη εκείνη την ώρα. Το επεισόδιο μπορεί να μην είναι όσο μεγάλο θα θέλαμε, όντας λίγο μεγαλύτερο σε διάρκεια από τον προκάτοχό του και γραμμικό, αλλά μετά το πρώτο μέρος, τα πράγματα γρήγορα αρχίζουν και γίνονται ενδιαφέροντα. Οι αποκαλύψεις που λαμβάνουν χώρα δίνουν την υπόσχεση για ακόμα περισσότερες και πέφτει φως στα κίνητρα και τις συμπεριφορές των χαρακτήρων που έχουμε γνωρίσει μέχρι στιγμής.



Το δεύτερο μισό του επεισοδίου πρακτικά χωρίζεται σε δύο ενότητες, αυτήν της αναζήτησης μιας σειράς αντικειμένων και εκείνη ενός γρίφου που θα κάνει τους παίκτες να σκεφτούν αρκετά (αν δεν βασιστούν στην απλή τύχη – αλλά ακόμα και εκεί υπάρχουν συνέπειες όπως θα διαβάσετε παρακάτω). Αυτήν τη φορά βέβαια υπάρχει μια ξεκάθαρη λίστα και σημειώσεις ως προς το που και πώς (στο περίπου) θα βρεθεί το κάθε τι, οπότε δεν υπάρχει λόγος για άσκοπες περιπλανήσεις στην έπαυλη του λόρδου Mortimer. Η όλη υπόθεση, βέβαια, δεν είναι και απλός περίπατος, αφού ο Louis πρέπει να συνομιλήσει με καλεσμένους και να πείσει ορισμένους από αυτούς για να ανακαλύψει αυτό που χρειάζεται, ενώ στο ενδιάμεσο υπάρχει και μια εξαιρετικά ενδιαφέρουσα σκηνή όπου οι παίκτες καλούνται να αποφασίσουν για κάτι που φαίνεται πως θα παίξει πολύ μεγάλο ρόλο στα εναπομείναντα επεισόδια. Όσον αφορά στον προαναφερθέντα γρίφο, αυτός είναι σίγουρα ο πιο ενδιαφέρων μέχρι στιγμής και αυτό που τον κάνει ακόμα πιο ενδιαφέροντα, είναι το γεγονός ότι ο τίτλος δεν τιμωρεί τους παίκτες για την όποια εσφαλμένη απόφαση. Απεναντίας, τους αφήνει να συνεχίσουν, με τις όποιες συνέπειες θα έχει η επιλογή τους στο μέλλον.



Να σταθούμε βέβαια στο γεγονός ότι για ακόμα μια φορά οι ερμηνείες των χαρακτήρων είναι στην καλύτερη περίπτωση μέτριες, ενώ ορισμένες φορές εξαιρετικά άστοχες. Δεν βοηθάει όμως και η μουσική επένδυση, η οποία είναι σε πολλές περιπτώσεις τελείως διαφορετική σε τόνο από αυτό που ορίζει η περίσταση. Κάτι ακόμα που χαλάει την εμπειρία, και συνεχίζεται από το προηγούμενο επεισόδιο αλλά σε ακόμα μεγαλύτερο βαθμό, είναι τα bugs. Από την πρώτη κιόλας σκηνή βλέπουμε χαρακτήρες να μιλάνε όχι με λανθασμένο lip-sync, αλλά με καθόλου lip-sync. Όπως και να ‘χει, δεν είναι ωραίο να εμφανίζονται χαρακτήρες που μιλάνε με το στόμα τους κλειστό και να κινούνται στο χώρο με ρομποτικά animations, ιδιαίτερα όταν παίρνουν μέρος σε σκηνές και διαλόγους μεγάλης σημασίας για την πρόοδο της ιστορίας. Αν προστεθούν σε όλα τα παραπάνω τα αδικαιολόγητα και αρκετά συχνά frame drops, σχηματίζεται μια πολύ καλή εικόνα του τι μπορεί να περιμένει κανείς.



Σε γενικές γραμμές το Ripples καταφέρνει να ξεφύγει από την κατάρα της «κοιλιάς» που ακολουθεί τους τίτλους του είδους, κι αυτό γιατί αρχίζει επιτέλους να προβαίνει σε αποκαλύψεις. Οι συγκεκριμένες αποκαλύψεις είναι πολύ πιθανό να ξενίσουν πολλούς, σίγουρα όμως ανοίγουν καινούριους ορίζοντες ως προς το που μπορεί να κατευθυνθεί η ιστορία στα επόμενα επεισόδια. Αυτό που είναι ολοφάνερο, όμως, είναι ότι η ομάδα ανάπτυξης πρέπει να δουλέψει πολύ σκληρά για να φροντίσει το κεφάλαιο «παρουσίαση», γιατί εκεί υποφέρει πολύ. Ίσως μια μικρή καθυστέρηση μέχρι την κυκλοφορία του επόμενου επεισοδίου; Μπορεί να μην είναι ότι καλύτερο, αλλά σίγουρα θα βοηθήσει. 
ΘΕΤΙΚΑ
  • Αποκαλύψεις
ΑΡΝΗΤΙΚΑ
  • Τεχνικά προβλήματα
  • Για ακόμα μια φορά μικρή διάρκεια
0 ΣΧΟΛΙΑ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ
  • Για να μπορέσετε να προσθέσετε σχόλιο θα πρέπει πρώτα να έχετε κάνει login
  • Δεν υπάρχουν ακόμα σχόλια για αυτό το άρθρο.
Δείτε σε video την Αρχαία Αθήνα του Assassin’s Creed Odyssey

Μείνε ενημερωμένος

ΓΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΧΑΝΕΙΣ ΚΑΝΕΝΑ ΣΗΜΑΝΤΙΚΟ ΝΕΟ ΜΑΣ, ΚΑΝΕ ΤΩΡΑ ΕΓΓΡΑΦΗ ΣΤΟ NEWSLETTER ΤΟΥ ENTERNITY.GR!

Αγαπητέ χρήστη, παρατηρήσαμε οτι έχεις ενεργοποιημένο Ad Blocker.
Για την καλύτερη εμπειρία σου θα θέλαμε να σε παρακαλέσουμε να το απενεργοποιήσεις κατά την πλοήγησή σου στο site μας ή να προσθέσεις το enternity.gr στις εξαιρέσεις του Ad Blocker.
Με εκτίμηση, Η ομάδα του Enternity