Αγαπητέ χρήστη, παρατηρήσαμε οτι έχεις ενεργοποιημένο Ad Blocker.
Για την καλύτερη εμπειρία σου θα θέλαμε να σε παρακαλέσουμε να το απενεργοποιήσεις κατά την πλοήγησή σου στο site μας ή να προσθέσεις το enternity.gr στις εξαιρέσεις του Ad Blocker.
Με εκτίμηση, Η ομάδα του Enternity
* ";

Το κριτήριο σας πρέπει να ειναι τουλάχιστον 3 χαρακτήρες

Sleeping Dogs

  • ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ

    United Front Games

  • ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΕΚΔΟΣΗΣ

    Square Enix

  • ΔΙΑΝΟΜΗ

    CD Media

  • PEGI

    18+

  • ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
*
Τα τζιμάνια της Activision πρέπει να πατούν σε αναμμένα κάρβουνα από τότε που το Sleeping Dogs βρήκε επιτέλους το δρόμο του προς τα ράφια των καταστημάτων. Κι αυτό επειδή ως οντότητα, δεν άνηκε ανέκαθεν στην Square Enix. Βλέπετε, ουσιαστικά έχουμε να κάνουμε με το πάλαι-πότε True Crime της τρέχουσας γενιάς, αυτό που δεν κυκλοφόρησε ποτέ, μιας και οι ιθύνοντες της Activision έκριναν σοφό να ακυρώσουν. Η Square Enix πάλι, βλέποντας τις προοπτικές κέρδος που ανοίγονταν μπροστά της, δεν άργησε να αποκτήσει τα δικαιώματα του τίτλου (του περιεχομένου του και όχι του True Crime franchise), να του προσθέσει τις απαραίτητες πινελιές βελτίωσης εδώ κι εκεί, και να το κυκλοφορήσει ως έναν καθώς πρέπει ΑΑΑ τίτλο, βγάζοντας επιδεικτικά τη γλώσσα στους πρώην ιδιοκτήτες.

Sleeping Dogs Image 01

Να αναφέρουμε κάπου εδώ πως πίσω από το Sleeping Dogs κρύβεται η United Front Games, ομάδα υπεύθυνη για τη διασκεδαστικότατη αποκλειστικότητα της Sony, ModNation Racers (καθώς και για το επίσης PlayStation exclusive, επερχόμενο LittleBIGPlanet Karting). Σε συνεργασία με το εσωτερικό studio της Square Enix (αποτελούμενο κατά βάση από πρώην μέλη της Eidos) στην Αγγλία, η μετά Activision εποχή του Sleeping Dogs ήταν μια συνεχής προσπάθεια για βελτίωση, ώστε ο τίτλος να μπορέσει να ανταγωνιστεί μεγαθήρια του sandbox genre, όπως τα Grand Theft Auto και Saints Row. Κι αν τα κατάφερε λέει... Στο ξεκίνημα του, ο τίτλος μας συστήνει τον Wei Shen, μπάτσο μεγαλωμένο στο San Francisco, που επιστρέφει στο Hong Kong με στόχο να εισχωρήσει στο σύστημα του υποκόσμου, και πιο συγκεκριμένα στα triads και τους Sun On Yee. Αυτό που ξεκινά ως μία τυπική undercover αποστολή της Αστυνομίας του Hong Kong, μετατρέπεται αργά αλλά σταθερά σε ένα γεμάτο ανατροπές rollercoaster δράσης, στα πρότυπα μίας καθώς πρέπει Hollywoodιανής παραγωγής.

Sleeping Dogs Image 02

Μέσω του παιδικού του φίλου Jackie, ο Wei ξεκινά από τους πρόποδες της Sun On Yee, ανεβαίνοντας συνεχώς στην ιεραρχική σκάλα, έως ότου έρθει σε επαφή με τους “εθνοπατέρες” των Triads, των Red Poles της οργάνωσης. Καθ' όλη τη διάρκεια ο Wei μαστίζεται από εσωτερικά διλήμματα, αφού οι δύο του ταυτότητες έρχονται σε αδιάκοπη σύγκρουση, η ηθική του πλευρά μάχεται της συναισθηματικής του. Αποτελεί ένα αρκετά ενδιαφέρον παιχνίδι συναισθημάτων, που σε συνδυασμό με την πολύ καλή ερμηνεία από πλευράς του Will Yun Lee (Die Another Day), κάνει τον παίκτη να αδημονεί για το τι θα επακολουθήσει. Ας μιλήσουμε για το gameplay όμως, οι ερμηνείες μπορούν να περιμένουν. Η δομή του Sleeping Dogs είναι προφανώς open-world, αφού ολόκληρο το Hong Kong είναι από το πρώτο λεπτό διαθέσιμο προς εξερεύνηση. Παρόλα αυτά, οι developers θέλησαν να εισάγουν τον παίκτη στον κόσμο που δημιούργησαν κλιμακωτά. Τιμόνι περνά αρκετή ώρα μέχρι να πιάσουμε, ενώ τα όπλα γίνονται κομμάτι της εξίσωσης αρκετές ώρες μετά το ξεκίνημα. Ως συνέπεια, δίνεται η εντύπωση ότι το παιχνίδι σου δίνει συνεχώς νέα ερεθίσματα, κάτι που ισχύει κιόλας. Ακόμα και στις 15 ώρες παιχνιδιού, συνεχίζαμε να βλέπουμε νέα πράγματα, να μας δίνεται πρόσβαση σε νέες τεχνικές και είδη gameplay. Ας πάρουμε λόγου χάρη το σύστημα μάχης.

Sleeping Dogs Image 03

Γεμάτο βάθος και τεχνική (για όσους την αναζητήσουν), μοιράζεται κοινά με αυτό της Rocksteady (Batman Arkham Asylum & City), ξεχωρίζει όμως χάρη στον αξιοζήλευτο Wushu χαρακτήρα του. Μέσω του παιδικού του δασκάλου που διατηρεί σχολή πολεμικών τεχνών στην πόλη, δεν πάψαμε να μαθαίνουμε νέους τρόπους εξουδετέρωσης των εχθρών μας μέχρι και μετά την ολοκλήρωση του κυρίου storyline. Το ίδιο μπορεί να ειπωθεί και για το gameplay γενικότερα. Εντοπισμός και σύλληψη εμπόρων ναρκωτικών, hacking ηλεκτρονικών συσκευών, διαρρήξεις (ηλεκτρονικές και παραδοσιακές), φύτευση κοριών, είναι μονάχα μερικά από τα χαρακτηριστικά του gameplay. Ειδικά το τηλέφωνο του Wei είναι ο ορισμός του smartphone, χάρη στο λογισμικό που φορά. Μέχρι και τριγωνομέτρηση σήματος τηλεφώνου κάναμε, στην προσπάθεια μας να βάλουμε τέλος στην παρανομία. Πράγμα οξύμωρο, αφού από την άλλη, υπάρχουν άλλα τόσα στοιχεία του gameplay που έχουν να κάνουν με καθαρά παράνομες δραστηριότητες. Μηχανοκίνητοι αγώνες, κλοπή και λαθρεμπόριο αυτοκινήτων, παράνομες μάχες σε πρόχειρα rings, κοκορομαχίες (ναι, σωστά διαβάσατε, κόκορες μάχονται για χάρη των στοιχημάτων μας), χαρτοπαίγνια και mahjong, πώληση προστασίας, εκφοβισμός, ενέδρες σε χρηματαποστολές, απ' όλα έχει μπαξές.
Εκεί είναι που το Sleeping Dogs διαπρέπει. Δίχως να κατακλύζει τον παίκτη με χίλια-δυο objectives, μιας και κάποιος θα μπορούσε αν ήθελε απλά να ολοκληρώνει τις κύριες αποστολές, του δίνει δεκάδες ερεθίσματα, δίνοντας έτσι στους δρόμους του Hong Kong με ζωή, αλληλεπίδραση και κοινωνικότητα. Χάρες για φίλους συμπολίτες, μικροπωλητές εδώ κι εκεί, καταστήματα με ενδύματα παντού, parking lots για άμεση ανάκληση των οχημάτων μας (τα οχήματα που έχουν κλαπεί δεν μπορούν να στεγαστούν, θα πρέπει να αγοράζετε αυτά τις αρεσκείας σας), bars και clubs με καραόκε, καυτά ραντεβού με αιθέριες υπάρξεις, όλα διέπουν την καθημερινότητα του Wei. Κάτι τέτοιο έλειπε από άλλους τίτλους, σε σημείο που μετά από κάποιο σημείο, οι δρόμοι χρησίμευαν απλά ως μέσο να ταξιδέψουμε από το σημείο Α στο σημείο Β. Ακόμα και στο γεμάτο γελοιώδη δράση Saints Row The Third, τέτοιες στιγμές αδράνειας δεν έλειπαν. Ευτυχώς εδώ κάτι τέτοιο δεν ισχύει. Δύσκολα κάποιος θα βαρεθεί κατά το cruising του στους πολυσύχναστους δρόμους της κινεζικής πόλης, η οποία είναι εξίσου ενδιαφέρουσα τόσο διασχίζοντας τη με όχημα, όσο και πεζός.

Sleeping Dogs Image 04

Στο κομμάτι της πεζής περιήγησης, οφείλουμε να κάνουμε αναφορά στο δυναμικό σύστημα freeruning που παρουσιάζει το Sleeping Dogs. Με τη βοήθεια της συμπαγέστατης μηχανής φυσικής, ο Wei μπορεί να σκαρφαλώσει σε κάθε ύψωμα ή να υπερπηδήσει ένα εμπόδιο χωρίς δυσκολία, και μάλιστα να συνδυάζει τις κινήσεις αυτές με εντυπωσιακή ροή. Αρκετές αποστολές φροντίζουν να προβάλλουν το συγκεκριμένο feature, με κυνηγητά στις ταράτσες κτηρίων, μέσα από στενάκια, σκαλωσιές, αγορές και λοιπά κινηματογραφικά settings. Είναι ένα χαρακτηριστικό που προσθέτει αφάνταστα στο όλο σύνολο του gameplay και ως συνέπεια και στην ποιότητα του Sleeping Dogs. Μιλώντας για καλό gameplay, το σύστημα κάλυψης και χρήσης όπλων είναι εξίσου καλοδουλεμένο. Ο detective Shen προσκολλάται ανά πάσα στιγμή σε όποια επιφάνεια του πούμε, από τοίχο μέχρι πίσω από κιβώτια, μπαλκόνια και κάθε λογής συμπαγούς επιφάνειας. Τα όπλα αποτελούν σπάνιο φαινόμενο στους δρόμους του Hong Kong, με μονάχα τα εκλεκτά μέλη των triads να έχουν πρόσβαση σε αυτά. Μετά το πρώτο μισό του παιχνιδιού η επαφή μας με πυροβόλα όπλα γίνεται όλο και πιο συχνή, με αποκορύφωμα το τελευταίο κομμάτι του τίτλου, όπου τα περίστροφα δίνουν τη θέση τους σε αυτόματα πολυβόλα και grenade launchers.

Sleeping Dogs Image 05

Ο τρόπος που συμπεριφέρονται είναι απροβλημάτιστος, με ελάχιστο recoil, που αν και αφαιρεί από το ρεαλισμό, προσθέτει στον κινηματογραφισμό. Εξίσου κινηματογραφικός είναι και ο τρόπος που μετακινούμαστε από το ένα σημείο κάλυψης στο άλλο, αφού το στοιχείο του freerunning δηλώνει το «παρών» κι εδώ. Με ένα πάτημα του Α (Χ στην έκδοση του PlayStation 3) μπορούμε να υπερπηδήσουμε το σημείο που μέχρι πρότινος αποτελούσε την κάλυψη μας, ενώ ταυτόχρονα πυροβολούμε τους εχθρούς μας, μάλιστα σε uber cool slow motion. Θυμίζει κάτι από Eight Days, το ακυρωμένο PlayStation 3 exclusive που ίσως κάποιοι θα θυμάστε. Ξεπεράσαμε τις χίλιες λέξεις, και ακόμα δεν ξεμείναμε από πράγματα να πούμε. Τέτοιο είναι το βάθος και η κλίμακα του Sleeping Dogs, που καλούμαστε να «ξεφυλλίζουμε» τα χαρακτηριστικά του, αν θέλουμε να περιορίσουμε την έκταση του κειμένου τούτου σε λιγότερο από έναν τόμο. Ας περάσουμε λοιπόν στην οδήγηση. Πολλά από τα μέλη της United Front έχουν δουλέψει σε Need For Speed τίτλους, κι αυτό φαίνεται και στο Sleeping Dogs. Ο έλεγχος των οχημάτων εδώ έχει το δικό του ξεχωριστό χαρακτήρα, ανόμοιο με ό,τι άλλο έχουμε δει εκεί έξω. Όχι τόσο arcade όσο στο Saints Row, όχι όμως και τόσο ρεαλιστικός όσο το Grand Theft Auto. Σε σημεία θυμίζει το Wheelman του Vin Diesel, ενώ σε άλλα αυτόν των παλιών The Getaway. Δανεισμένη επίσης από το  Wheelman είναι και η ικανότητα να πηδάμε από όχημα σε όχημα, κάτι που με τη σειρά του ο τίτλος της Ubisoft είχε δανειστεί από το Pursuit Force του PSP.

Sleeping Dogs Image 06

Στη διάθεση μας βρίσκεται πληθώρα οχημάτων, από δίκυκλα (τα οποία όλως περιέργως είναι αποκλειστικά μονοθέσια, δεν επιτρέπουν «δικαβαλιές»), μέχρι αυτοκίνητα κάθε λογής, ή ακόμα και πλωτά σκάφη. Αεροσκάφη δεν υπάρχουν στο παιχνίδι, και ειλικρινά δε νομίζουμε ότι χρειαζόντουσαν κιόλας. Αν και εξ ολοκλήρου φανταστικά, η ομάδα ανάπτυξης έχει φροντίσει να τους προσάψει χαρακτηριστικά που συναντούμε στην αυτοκινητοβιομηχανία του σήμερα, κάνοντας πολλά από αυτά να φαντάζουν ως τα μοντέλα που θα βλέπαμε στους δρόμους μας σε ένα εναλλακτικό σύμπαν. Όμορφο design, αν και ολίγον τι generic στα χαμηλότερου κυβισμού οχήματα. Τα Class B και A οχήματα από την άλλη, ξεχωρίζουν τόσο ελέω design, όσο και ιπποδύναμης. Και με μία τόσο τεράστια έκταση όσο αυτή του Hong Kong, οι extra ίπποι ποτέ δεν κάνουν κακό.
Πριν περάσουμε στα του οπτικοακουστικού τομέα, ας εντρυφήσουμε λίγο στο RPG στοιχείο του Sleeping Dogs. Κάθε επιτυχής αποστολή, μας δίνει εμπειρία, η οποία διανέμεται σε τρεις διαφορετικές κατηγορίες, αυτές του Face, Triad και Police. Ανάλογα το περιεχόμενο της αποστολής, η αντίστοιχη μπάρα γεμίζει. Όλες οι μπάρες τερματίζουν στο level 10, κάτι που θέλει ομολογουμένως αρκετή δουλειά για να γίνει. To Face meter γεμίζει και εκτός αποστολών, αφού επηρεάζεται από το τι φοράμε καθώς και από τα favors (κάτι σαν mini-missions) που ολοκληρώνουμε. Ως συνέπεια, οι ικανότητες που αναφέραμε αρκετά πιο πάνω συνεχώς αυξάνονται, και έχουν να κάνουν τόσο με τη μάχη σώμα με σώμα, όσο και με το σημάδι του Wei. Πιο ισχυρές σφαίρες, αυξημένο damage, καλύτερος χειρισμός των melee όπλων (μαχαίρια, μπαλτάδες, πτυσσόμενα γκλομπ, χαρτοφύλακες, μπουκάλια, ό,τι σας βρίσκεται τέλος πάντων), αθόρυβη παραβίαση οχημάτων, όλα βελτιώνονται με την πάροδο του χρόνου.

Sleeping Dogs Image 07

Κάποιος δε μπορεί να αγοράσει την αντίστοιχη “McLaren MP4-12C” του παιχνιδιού λόγου χάρη, αν το Face του δεν αγγίζει τουλάχιστον το Level 6. It's all about respect. Η τεχνολογία πίσω από το Sleeping Dogs αποκαλύπτει αρκετούς κρυμμένους άσους στο μανίκι της United Front Games, αφού πρακτικά έχουμε να κάνουμε με ένα άκρως ενδιαφέρον πάντρεμα εργαλείων. Τα πάντα κινεί η Havok μηχανή φυσικής, που όλοι ξέρουμε και αγαπάμε. Σε συνδυασμό με τα εργαλεία της Autodesk, ο τίτλος αποκτά μια εντελώς διαφορετική διάσταση, που σε σημεία δε σας κρύβουμε ότι φαντάζει next-gen. Ένα από αυτά τα σημεία είναι η βραδινή απεικόνιση του Hong Kong που σφύζει από λεπτομερή ζωή και neon φώτα, που όταν μάλιστα τύχει να βρέξει, ρίχνει σαγόνια στο πάτωμα. Τρομερά lighting effects και αντανακλάσεις χάρη στην εξαίσια μηχανή φωτισμού, ρεαλιστικότατα καιρικά φαινόμενα με 24ωρο κύκλο, και φίλτρα που θα ζήλευε και το Instagram.

Sleeping Dogs Image 08

Το facial animation δεν αγγίζει σε καμία περίπτωση επίπεδα L.A. Noire, αλλά αυτό δε σημαίνει πως δεν είναι ποιοτικό, με τα lip-sync να χάνει σε μετρημένες στα δάχτυλα περιπτώσεις. Τα μοντέλα των χαρακτήρων κινούνται φυσιολογικά στο χώρο, δίχως τους τρελούς σπασμούς της Euphoria engine του GTA IV, ταυτόχρονα διατηρώντας όμως άψογα ragdoll physics. Τα μοντέλα των οχημάτων δε θα τα έβλαπτε μία extra χιλιάδα πολυγώνων, αλλά ας μην ξεχνάμε ότι έχουμε να κάνουμε με έναν open-word τίτλο με εμφάνιση loadings μονάχα ανάμεσα σε αποστολές και πουθενά αλλού. Ελάχιστα ήταν και τα glitches που στην 20ωρη ενασχόληση μας με το Sleeping Dogs συναντήσαμε, με αυτά τα λίγα να είναι όμως το λιγότερο ξεκαρδιστικά. Δεν κρύβεται το γεγονός ότι έχει γίνει άψογη δουλειά από πλευράς developers, σε έναν ίσως από τους πιο συμπαγείς τεχνολογικά τίτλους εκεί έξω. Κρατώντας στην άκρη του μυαλού μας ότι μιλάμε για έναν sandbox τίτλο, πολλά scripted μέχρι αηδίας παιχνίδια εκεί έξω θα έπρεπε να πράξουν χαρακίρι εδώ και τώρα. Ένα τεράστιο μπράβο αξίζει και στους υπεύθυνους του ηχητικού τομέα. Τόσο το ορχηστρικό κομμάτι που ηχογράφησε ο Jeff Tymoschuk όσο και το tracklist που επιλέχτηκε είναι απίστευτα, και το λέμε δίχως ίχνος υπερβολής. Τα ραδιόφωνα που ακούει κανείς στο Sleeping Dogs είναι πραγματικά, από υπάρχοντα labels και παραγωγούς. Είτε είστε fans της Rock είτε της Ηλεκτρονικής, ή ακόμα και της κλασσικής, το Sleeping Dogs έχει φροντίσει για εσάς, με ένα από τα ισχυρότερα OSTs των τελευταίων χρόνων στη βιομηχανία.

Sleeping Dogs Image 09

Εμείς ξεχωρίζουμε το Kerrang! Radio, που με καλλιτέχνες όπως οι The Big Pink, Kasabian, Breton, Kooks, Miles Kane και Blood Red Shoes, μας κέρδισε δίχως πολλά πολλά. Και στους υπόλοιπους σταθμούς όμως, συναντάμε καλλιτέχνες όπως οι Opeth, Killswitch Engage, Queen, Deep Purple, Duran Duran, Emika, Dream Theater και πολλούς άλλους. Το κομμάτι του voice-over κρύβει άλλο τόσο ενδιαφέρον, αφού ακόμα και για τους μικρότερους των ρόλων, έχουν προσεγγιστεί ηθοποιοί που συναντάμε μόνο σε παραγωγές με γιγαντιαίο budget. Θα πάρουμε την φίλτατη Emma Stone για παράδειγμα, που δανείζει τη φωνή της σε ένα από τα πολλά sex flirts του Wei. Για ένα τόσο μικρό ρόλο, θα περίμενε κανείς ότι θα μπορούσαν να είχαν προσλάβει μία οποιαδήποτε κοπέλα. Με το ίδιο σκεπτικό, συναντάμε ηθοποιούς όπως η Yunkim Kim (η Sun του LOST) και η Lucy Liu. Ο Will Yun Lee όπως είπαμε χαρίζει τη φωνή του στον πρωταγωνιστή Wei, ενώ ενδιαφέρουσα είναι και η παρουσία του Tom Wilkinson στο ρόλο του επιθεωρητή Pendrew.



To Sleeping Dogs ξεκινά συγκρατημένα και καλά, συνεχίζει άκρως δυναμικά, και τελειώνει όπως του αρμόζει, με ένα αποκορύφωμα πυροβολισμών και εκρήξεων. Αποτελεί μία από εκείνες τις εμπειρίες που το χειριστήριο δε λέει να ξεκολλήσει από τα χέρια σου, φαινόμενο σπάνιο στο είδος. Μετά από μία ακύρωση και τόσες απανωτές καθυστερήσεις, είχε κάθε δικαίωμα να είναι ακόμα μία απογοήτευση, ένας τίτλος που θα μπορούσε, αλλά δεν είναι. Αντίθετα, έχουμε ξεκάθαρα να κάνουμε με το sleeper hit της χρονιάς, και ίσως το καλύτερο sandbox videogame της γενιάς μας. Τουλάχιστον μέχρι να μας χτυπήσει την πόρτα το Grand Theft Auto V...
 

9

ENTERNITY SCORE
ΒΑΘΜΟΛΟΓΗΣΕ ΤΟ
Διαβάστε πρώτοι όλα τα νέα του Enternity.gr στο Google News, στο Facebook και στο Twitter
20 ΣΧΟΛΙΑ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ
  • Για να μπορέσετε να προσθέσετε σχόλιο θα πρέπει πρώτα να έχετε κάνει login
    • KopaTzis
    • Είναι από τα καλύτερα παιχνίδια του 2012.

    • Dimcar
    • Δεν έχω λόγια για το παιχνίδι.. Το τέλειωσα και παίζω ακόμα για να δω τα πάντα όλα! φοβερό, πραγματικά. Και από το πουθενά, ε!

    • ner0
    • :O Seriously?
      Το περίμενα.ΔΕΝ.

    • Scott_Pilgrim
    • ΕΠΟΣ!!!!!!!!! Παιχνίδι της χρονιάς για εμένα! Το έχω αγαπήσει όσο λίγα. Γεια σου ρε square με τις έξυπνες κινήσεις σου!!!!

    • Βibliolover
    • Eρώτηση κρίσεως

      (προς αυτους που το παιξανε απευθύνομαι )


      Αν ήταν να διαλεξεις να παίξεις μεταξύ του Sleeping Dogs και του R.D.R
      ποιο απο τα δυο θα διαλεγες και για ποιους λόγους ;;

    • Ernesto
    • 9 ειναι υπερβολικος βαθμος, δεν με εχει ενθουσιασει ιδιαιτερα

    • Altair
    • Κάποιες εικόνες με το Χονγκ Κονγκ μου φέρνουν κατά νου το Shenmue.
      Πολύ ωραίο άρθρο Μπάνε,και σίγουρη αγορά ο τίτλος από μένα.

    • Shepard
    • Τι λέτε τώρα ώρε παίδες; Τόσο καλό;

    • MeEdIC
    • @Bibliolover, δεν έχω αφιερώσει χρόνο στο Read Dead Redemption, οπότε η άμεση σύγκριση του με το Sleeping Dogs δε θα ήταν δίκαιη για το πρώτο. Αλλά όπως και να 'χει, δε νομίζω δα ότι έχουν τόσα κοινά.

    • Scott_Pilgrim
    • Δεν τίθεται σύγκριση γιατί έχουν διαφορετικό setting.. Είναι γούστα.. Να μου έλεγες με GTA IV θα σου έλεγα Sleeping Dogs δαγκωτό. :P

    • Duskwalker
    • Καλησπέρα, μετα αυτό το review και τα σχόλια είμαι πολύ κοντά να βάλω μπρός να το αγοράσω. Απλώς μια ερώτηση, 1)έχει καμιά διαφορά η κανονική έκδοση και η limited edition σε οτι αφορά την συνοχή και το story του παιχνιδιού;

    • MeEdIC
    • Εγώ πάντως Duskwalker μια χαρά το τερμάτισα και δίχως τα extra DLC της Limited Edition.

      Νομίζω μία extra Cop αποστολή σου δίνει, κάποια combo και οχήματα. Big f*cking deal.

    • Ernesto
    • Αν και δεν θα μπορουσε να συγκριθει με το gta 4 αλλα ισως με το 5, σιγουρα για μενα το gta4 ειναι κλασεις ανωτερο. Για μενα πιο καλοφτιαγμενο. Παντως το καλυτερο review το ειδα στο angry reviews του angry joe

    • Βibliolover
    • Με καλυψατε εν μέρει.

      Eρώτησης κρίσεως (2) και πιο σημαντική:

      Μπορεί ας πουμε κάποιος να τερματίσει το παιχνίδι παίζοντας μόνο τις αποστολές ως μπάτσος ή μόνο ως κακοποιος ;

      H

      σε βάζει το παιχνίδι στο τρυπάκι του να παίζεις και τις δύο πλευρές αναγκαστικά;

    • MeEdIC
    • Οι αποστολές δε χωρίζονται σε Cop και Thug. Είσαι undercover, δουλειά σου είναι να φαίνεσαι ως σκληροπυρηνικός Sun On Yee. Το τι συμβαίνει στο παρασκήνιο, είναι μία άλλη μεγάλη ιστορία. Γενικά οι σεναριογράφοι έχουν δέσει το όλο story υπερβολικά καλά, με αποτέλεσμα κάθε μία από τις αποστολές να συνδέεται με την άλλη, να υπάρχει κάποιο είδος αλληλουχίας σε ό,τι κάνεις, και το αποτέλεσμα του να γίνεται εμφανές παντού.

    • Βibliolover
    • Μαλιστα


      @MeEdic σε ευχαριστώ για την απαντηση σου με εκανες να αποφασίσω να μην αγοράσω το παιχνίδι .

      Περιμενα ενα στηλ του μπορω να παιξω οποια πλευρα θελω (συγκεκριμένα μονο ως undercover cop) και οχι να με ""επιβάλλει"" το παιχνίδι την δικη του ιστορία με την μορφη της αλληλλουχίας .

    • bill_dep
    • το θελω παρα πολυ αυτο το παιχνιδι.. ελπιζω να το βρω απο κανενα παιδι οικονομικο να το παρω..

    • janekpl16
    • ena apo ta agaphmena mou paixnidia pezo kathe mera ( ligo kamenos ) xD

    • mermas
    • Ωραίο παιχνίδι το μόνο που δεν μ' άρεσε είναι η οδήγηση της μηχανής

    • tak96
    • πρεπει να το παιξω καποια στιγμη και αυτο το game...εχω ακουσει καλα λογια....

Μείνε ενημερωμένος

ΓΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΧΑΝΕΙΣ ΚΑΝΕΝΑ ΣΗΜΑΝΤΙΚΟ ΝΕΟ ΜΑΣ, ΚΑΝΕ ΤΩΡΑ ΕΓΓΡΑΦΗ ΣΤΟ NEWSLETTER ΤΟΥ ENTERNITY.GR!