Αγαπητέ χρήστη, παρατηρήσαμε οτι έχεις ενεργοποιημένο Ad Blocker.
Για την καλύτερη εμπειρία σου θα θέλαμε να σε παρακαλέσουμε να το απενεργοποιήσεις κατά την πλοήγησή σου στο site μας ή να προσθέσεις το enternity.gr στις εξαιρέσεις του Ad Blocker.
Με εκτίμηση, Η ομάδα του Enternity
* ";

Το κριτήριο σας πρέπει να ειναι τουλάχιστον 3 χαρακτήρες

The Legend of Zelda: Ocarina of Time 3D

  • ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ

    Nintendo

  • ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΕΚΔΟΣΗΣ

    Nintendo

  • ΔΙΑΝΟΜΗ

    Nortec Multimedia

  • PEGI

    12+

  • ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
*
1998: Η πρώτη εμφάνιση του Link στις τρεις διαστάσεις έχει καθυστερήσει πολύ. Οι καχύποπτοι λένε: «Οι καθυστερήσεις είναι ένδειξη προβλημάτων». Ο Miyamoto λέει: «Ένα παιχνίδι που καθυστερεί είναι τελικά καλό. Ένα κακό παιχνίδι, θα είναι κακό για πάντα». Το The Legend of Zelda: Ocarina of Time ήταν αυτό που ο Miyamoto-san θα αποκαλούσε «τελικά καλό». Αρκετά καλό ώστε να επαναπροσδιορίσει τις προσδοκίες όλων από το μέσο των videogames και να θεωρηθεί «καλύτερο παιχνίδι όλων των εποχών». Βαρύς, υποκειμενικός και ίσως άτοπος χαρακτηρισμός, για ένα μέσο ψυχαγωγίας όπου ένα προϊόν μπορεί να διαφέρει από ένα άλλο σε τέτοιο βαθμό ώστε να μην είναι σε θέση να συγκριθούν άμεσα. Ωστόσο, έκτοτε δεν έχει βρεθεί κανένα άλλο παράδειγμα καθολικής αποδοχής σε τέτοια κλίμακα, ούτε καν κάποιο από τα επόμενα Zelda, παρά την σταθερά υψηλή ποιότητα της σειράς.

The Legend of Zelda: Ocarina of Time 3D Image 01

Τότε, ήταν εύκολο να απαριθμήσει κανείς τους λόγους για τους οποίους το Ocarina of Time δημιούργησε τέτοια αίσθηση. Σε μια εποχή όπου η Nintendo βρισκόταν μπροστά και στον τεχνικό τομέα, η πρώτη περιπέτεια του Link στο Nintendo 64 εντυπωσίαζε από κάθε άποψη, αλλά κυρίως οπτικά και ηχητικά. Η Hyrule ήταν ένας ενιαίος, ζωντανός, κόσμος, με εναλλαγές νύχτας-μέρας, τεράστιες εκτάσεις προς εξερεύνηση, εκτεταμένα dungeons, ανοιχτή δομή κι ένα σύστημα μάχης με βάση το κλείδωμα του στόχου, το οποίο χρησιμοποιείται ακόμη και σήμερα. Εν ολίγοις, δεν ήταν απλά η μεταφορά των περιπετειών του Link στις τρεις διαστάσεις, αλλά η βάση για όλα τα μετέπειτα τρισδιάστατα action adventures.

The Legend of Zelda: Ocarina of Time 3D Image 02

Κι όμως, τα προαναφερθέντα στοιχεία δεν είναι παρά η κορυφή του παγόβουνου, ενώ κάποια από αυτά, όπως το απλοϊκό σύστημα μάχης, λειτουργούν ικανοποιητικά μεν, αλλά δεν εντυπωσιάζουν όπως τότε. Το βυθισμένο τμήμα του «παγόβουνου» αυτού είναι αυτό που καθιστά το Ocarina of Time πλήρως playable ακόμη και σήμερα, 13 περίπου χρόνια μετά. Το πρωτότυπο Zelda του NES δημιουργήθηκε από τον Miyamoto για να αποτυπώσει τις παιδικές περιπλανήσεις του στα δάση της περιοχής που μεγάλωσε. Αν και ήδη η σειρά είχε να επιδείξει ένα αριστούργημα του game design, το θρυλικό A Link to the Past, το Ocarina of Time ήταν το πρώτο που μετουσίωσε πειστικά στις οθόνες την αίσθηση της περιπλάνησης, της εξερεύνησης και της ανακάλυψης που ήθελε να μεταφέρει ο Ιάπωνας δημιουργός σε ψηφιακή μορφή. Για να το καταφέρει αυτό, παρουσίασε έναν κόσμο άψογα σχεδιασμένο λειτουργικά και καλλιτεχνικά, στον οποίο, χωρίς καμία υπερβολή, όποια πέτρα και να σήκωνε κανείς, θα έβρισκε κάτι από κάτω, είτε επρόκειτο για ένα Rupee, είτε για μία τρύπα που οδηγούσε σε ένα πολύτιμο heart piece, είτε για οτιδήποτε άλλο.

The Legend of Zelda: Ocarina of Time 3D Image 03

Κάθε αντικείμενο στον κόσμο της Hyrule έχει ως σκοπό του να προκαλέσει την περιέργεια του παίκτη: «Αυτός ο βράχος τι κρύβει από κάτω του; Αυτό το δέντρο γιατί βρίσκεται εκεί μόνο του»; Αντίστοιχα, κάθε εργαλείο μπορεί να χρησιμοποιηθεί παντού, με ποικίλα αποτελέσματα, δημιουργώντας έτσι τη διάθεση για πειραματισμό. Το Hookshot μπορεί να πιαστεί σε συγκεκριμένες επιφάνειες, αλλά και να φέρει αντικείμενα προς το μέρος του Link ή να ενεργοποιήσει διακόπτες. Οι βόμβες μπορούν να διαλύσουν και βράχους πέρα από τοίχους ή να χρησιμοποιηθούν σε εχθρούς. Τα βέλη γίνονται φλεγόμενα αν περάσουν μέσα από φωτιά, αποκτώντας τη δυνατότητα να λιώσουν τον πάγο. Το Epona’s Song μπορεί να κάνει τις αγελάδες να βγάλουν γάλα, το οποίο αποτελεί ένα από τα καλύτερα θεραπευτικά μέσα του παιχνιδιού. Τα -φαινομενικά άχρηστα- ζωύφια μπορούν είτε να πουληθούν είτε να αφεθούν ελεύθερα σε μαλακό χώμα για να εμφανίσουν μία χρυσή αράχνη, ένα από τα πολυάριθμα collectibles του παιχνιδιού, κανένα από τα οποία δεν υπάρχει ως διακοσμητικό στοιχείο. Ανά δέκα αράχνες υπάρχει μία ανταμοιβή, για παράδειγμα. Ανά τέσσερα heart pieces προστίθεται μία καρδιά στην ενέργεια του Link. Η λίστα είναι πολύ μεγάλη για το παρόν κείμενο και η γενικότερη εντύπωση που δημιουργείται είναι ότι πάντα θα υπάρχει κάτι που έχει ξεφύγει από την προσοχή του παίκτη και η αναζήτηση δεν τελειώνει ποτέ.

 
  • Για να μπορέσετε να προσθέσετε σχόλιο θα πρέπει πρώτα να έχετε κάνει login
    • GeorgeGR
    • Έχω την εντύπωση ότι μιλάμε για ένα από τα πιο καλογραμμένα reviews που έχω δει για game στο ελληνικό internet. Επιτέλους και κάποιοι που αντιλαμβάνονται ότι τα καλά κείμενα είναι αυτά που δεν δείχνουν ότι ο συντάκτης τους κάνει επίδειξη γνώσεων. Εξαιρετικό κειμενο, εξαιρετικό παιχνίδι, μπράβο και πάλι μπράβο!

    • bahamut zero
    • o τιτλος ειναι απλα απιστευτος...τον αγορασα την πρωτη μερα που κυκλοφορησε και κολλησα! νιωθω πραγματικα χαρουμενος που αγορασα μικρος N64 και γνωρισα το διαμαντι αυτο στην εποχη του....ο Link ηταν ο gaming ηρωας που με μεγαλωσε και με εκανε να ασχοληθω με τα videogames γιαυτο οφειλω ενα μεγαλο ευχαριστω στη μαμα nintendo και τον μεγαλο miyamoto

    • MBisonGR
    • Ηλια, γ.....ες.
      Παρα πολυ ωραια παρουσιαση για ενα παρα πολυ ωραιο παιχνιδι.
      Ενα παιχνιδι που εχει αφησει αναμνησεις, το ειχα αγορασει Παρασκευη απογευμα και το τελειωσα Κυριακη βραδυ, αλλα το επαιξα και το ξανα επαιξα.
      Οι σημερινοι gamers ομως δεν επιλεγουν τετοια παιχνιδια, πολυ λιγοι απο τους νεους παιχτες θα το τερματισουν, ασε αυτους που το εχουν ξαναπαιξει, οι νεοι θα βαρεθουν στα μισα.
      Δεν ειναι παιχνιδι για την εποχη μας, μια εποχη που ολα τα παιχνιδια ειναι ´ευθεια μπροστά´ και μετα παμε να αγορασουμε το 2.
      Για μενα η Ninty πρεπει να σταματησει τα remake, για μερικα δολαρια (μιας και δεν θα πουλησει πολυ) αμαυρωνει την ιστορια και την αισθηση παιχνιδιων που ειναι επη.
      Να βγαλει νεα παιχνιδια, νεους ηρωες, φτανει πια να πληρωνουμε ξανα και ξανα το ιδιο game.

    • Sephiroth
    • Πολύ ωραίο θέμα για συζήτηση MBisonGR, ελπίζουμε να είσαι tomorrow μαζί μας στο Live να το συζητήσουμε all together :)

    • Ashirogi
    • Πάρα πολύ ωραίο κείμενο, τα συγχαρητήρια μου στον συντάκτη. Τώρα για το παιχνίδι δεν χρειάζεται να πω τίποτα, ζηλεύω που δε μπορώ να το παίξω στο 3DS. Μου φαίνεται θα κατεβάσω το Ν64 από το πατάρι.

    • saertna
    • Απίστευτο διαχρονικό παιχνίδι το οποίο καλύφθηκε απο ένα καταπληκτικό review. Πραγματικά αυτό το παιχνίδι έχει μείνει χαραγμένο και αν και δεν ξέρω αν θα το παίξω γιατί δεν ξέρω αν θα πάρω το 3DS θα το τιμήσω πάλι στο GC μου. Θα μπορούσαμε να απολάυσουμε κάτι καινούργιο στα κυβικά αυτου του απίστευτου Zelda αν η μαμα Ninty ήθελε να ασχοληθεί με κάτι καινούργιο και φρέσκο. Ένα new IP!

    • DrManolo
    • Μόλις διάβασα το απολαυστικότερο review για παιχνίδι εδώ και πολύ καιρό...Πραγματικά υπάρχει έστω κι ένας που να μην έχει παίξει legend of zelda? Από game boy εποχές.... και πόσο μάλλον το Ocarina οf Time. Θυμάμαι όταν ήμουν φοιτητής - και δεν είχα πρόσβαση στο Ν64 μου - είχα κατεβάσει έναν emulator και έπαιζα παράωρα το Ocarina, που σε καμία περίπτωση βέβαια δεν μπορεί να συγκριθεί με την Nintendo εμπειρία, αλλά τι να κανουμε everything goes. Μαγευτικό ακόμα κι έτσι. Ένα διαμάντι κυριολεκτικά στην ιστορία του gaming. Αυτό το κείμενο pays tribute επάξια στον τίτλο και όσοι αγαπήσαν αυτό το παιχνίδι (και είναι πολλοί) εννοούν ότι εννοώ. Kαταλαβαίνω ότι όντας ένα review θα πρέπει να συνοδεύεται από βαθμολογία και στην ουσία βαθμολογείται "η μεταφορά" και όχι το game. Γιατί απλά δεν μπορείς να κρίνεις ή να βαθμολογήσεις κάτι κλασσικό. Ποιος μουσικός κριτικός μπορεί να βαθμολογήσει το lacrymosa του Mozart ; Συγχαρητήρια στον αρθρογράφο για μια εξαιρετική δουλειά. Πάντα τέτοια.

    • Alda
    • Από τα πιο ωραία αναγνώσματα εδώ και καιρό. Εύγε μαν.... Όσο για το παιχνίδι αυτό καθ'αυτό αν και ανήκω στην ομάδα αυτών που θα θέλανε κάτι πιο φρέσκο, πραγματικά μόνο και από το video σε πιάνει τέτοια χαρά που παύεις καν να σκέφτεσαι τα έτη του.
      Και ελάχιστα παιχνίδια μπορούν να το κάνουν αυτό.

    • Alda
    • Δεν έχω καταλάβει τις αρνητικές ψήφους για ουδέτερες απαντήσεις. Δε μιλάω για την δική μου (που ούτε αυτή αντιλαμβάνομαι) αλλά για τον Ashirogi για παράδειγμα. Τι ακριβώς είπε το παιδί που σηκώνει αρνητική ψήφο;
      Χάνει και το νόημά του έτσι.
      Διαφωνείτε σε κάτι; Γράψτε μια απάντηση.
      Είναι λίγο κάπως ως συμπεριφορά.

    • Jedah
    • Όσο καλό και να είναι έχει ένα πρόβλημα: Το έχω ξαναπαίξει. Πάνω απο μια φορά.

    • johnnavrozidis
    • ειναι φοβερο ομως αν το εχεις τερματισει 3 φορες ... δεν σε διασκεδαζει πλεον

Μείνε ενημερωμένος

ΓΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΧΑΝΕΙΣ ΚΑΝΕΝΑ ΣΗΜΑΝΤΙΚΟ ΝΕΟ ΜΑΣ, ΚΑΝΕ ΤΩΡΑ ΕΓΓΡΑΦΗ ΣΤΟ NEWSLETTER ΤΟΥ ENTERNITY.GR!