Αγαπητέ χρήστη, παρατηρήσαμε οτι έχεις ενεργοποιημένο Ad Blocker.
Για την καλύτερη εμπειρία σου θα θέλαμε να σε παρακαλέσουμε να το απενεργοποιήσεις κατά την πλοήγησή σου στο site μας ή να προσθέσεις το enternity.gr στις εξαιρέσεις του Ad Blocker.
Με εκτίμηση, Η ομάδα του Enternity
ΓΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΧΑΝΕΙΣ ΚΑΝΕΝΑ ΣΗΜΑΝΤΙΚΟ ΝΕΟ ΜΑΣ! ΚΑΝΕ ΤΩΡΑ ΕΓΓΡΑΦΗ ΣΤΟ NEWSLETTER ΤΟΥ ENTERNITY.GR >>
** ";

Το κριτήριο σας πρέπει να ειναι τουλάχιστον 3 χαρακτήρες

Warren Spector

Υπάρχουν άνθρωποι η ευρηματικότητα των οποίων τους αναγκάζει να αψηφήσουν κάθε είδους περιορισμό. Άνθρωποι που αρνούνται να συμβαδίσουν με τα καθιερωμένα και να ακολουθήσουν, αλλά προτιμούν να χαράξουν μόνοι τους την δική τους πορεία για να ακολουθήσουν οι υπόλοιποι -αν το διαλέξουν. Ένας από αυτούς είναι ο Warren Spector, o σχεδιαστής που έχει συνδέσει το όνομά του με κάποια από τα πιο ηχηρά ονόματα της βιομηχανίας και το καλύτερο παράδειγμα του gaming ως κάτι παραπάνω από μια απλή μορφή διασκέδασης. Ο Warren Spector γεννήθηκε τον Οκτώβριο του 1965 και μεγάλωσε στο Manhattan, το οποίο αρκετές φορές περιγράφει σαν ένα εχθρικό περιβάλλον, στο οποίο «τα κοντά, στρουμπουλά και εβραϊκής καταγωγής παιδιά συνήθως δεν τα πάνε καλά». Από μικρός έδειχνε να παθιάζεται με το οτιδήποτε του προκαλούσε ενδιαφέρον, ενώ οι καλλιτεχνικές ανησυχίες δεν άργησαν να κάνουν την εμφάνισή τους, αφού από την ηλικία των 13 ήθελε να γίνει κριτικός κινηματογράφου.



Μεγαλώνοντας, σπούδασε στο πανεπιστήμιο του Northwestern (στο Illinois) και απέκτησε BSc (Bachelor) στην Επικοινωνία. Με το πάθος του για τον κινηματογράφο να παραμένει άσβεστο, απέκτησε Master σε Τηλεόραση-Ραδιόφωνο-Κινηματογράφο στο πανεπιστήμιο του Texas το 1980. Η διατριβή του ήταν μια κριτική προσέγγιση στην ιστορία των cartoons της Warner Bros. To 1983 έλαβε πρόσκληση από το περιοδικό Space Gamer -που ειδικεύονταν στα fantasy και RPG επιτραπέζια παιχνίδια- να δουλέψει σαν συντάκτης. Δεδομένων των οικονομικών δυσκολιών που αντιμετώπιζε, τη δέχτηκε χωρίς ιδιαίτερη σκέψη. Το φθινόπωρο του '83 ξεκίνησε να δημοσιεύει τα πρώτα του άρθρα, ενώ πολύ σύντομα έγινε αρχισυντάκτης στην Steve Jackson Games, την εταιρία που κατείχε το Space Gamer. Ταυτόχρονα άρχισε να δραστηριοποιείται και στη δημιουργία RPGs, με αποκορύφωμα την μετέπειτα πρόσληψή του από την TSR, δημιουργό του Dungeons & Dragons. Η είσοδος του Spector στη βιομηχανία των βιντεοπαιχνιδιών έγινε το 1990, με την πρόσληψή του από την Origin. Το πρώτο project πάνω στο οποίο εργάστηκε ήταν ένα παιχνίδι ορόσημο, ένας τίτλος που θα δημιουργούσε μια δική του σχολή. Ο λόγος για ένα από τα πιο γνωστά ονόματα στην ιστορία των computer games, το Wing Commander.



Το Wing Commander ήταν ένα από τα πρώτα space sims και σίγουρα το πιο εντυπωσιακό για την εποχή του. Οι παίκτες αναλάμβαναν τον ρόλο ενός νεαρού πιλότου, στον πόλεμο της ανθρωπότητας εναντίον της -αιλουροειδούς- εξωγήινης φυλής των Kilrathi. Κατά την διάρκεια του παιχνιδιού, μπορούσαμε να χειριστούμε μια μεγάλη γκάμα αεροσκαφών αλλά και όπλων, προσφέροντας τα πιο εντυπωσιακά dogfights που είχαν γίνει ποτέ. Το Wing Commander εντυπωσίασε κοινό και κριτικούς με τα εξαιρετικά γραφικά και τον εκπληκτικό -για την εποχή- ήχο, ενώ ήταν ένα από τα πρώτα παιχνίδια που είχαν μια τόσο δεμένη ιστορία -η οποία παρουσιάζονταν μέσα από εντυπωσιακά cut scenes ανάμεσα στις αποστολές. Κερδίζοντας πολυάριθμα βραβεία και διακρίσεις, το Wing Commander έμεινε στην ιστορία ως ένα από τα πιο σημαντικά παιχνίδια της δεκαετίας του '90. Η επιτυχία του ήταν τόσο μεγάλη ώστε να δικαιολογήσει την δημιουργία του The Secret Missions, ένα από τα πρώτα add-ons στο gaming.



Το ξεκίνημα για τον Spector ήταν εντυπωσιακό, ο ίδιος όμως φρόντισε να συνεχίσει με τον ίδιο -και αμείωτο- ρυθμό. Την ίδια χρονιά, το όνομά του θα βρισκόταν δίπλα σε αυτό του Richard Garriott, στη θέση του σχεδιαστή σε έναν εξίσου σημαντικό τίτλο, το Ultima VI: The False Prophet. Το έκτο μέρος της θρυλικής σειράς RPG, το Ultima VI ήταν ένας σημαντικός σταθμός για το franchise. Διατηρώντας τους μηχανισμούς που κατέστησαν το Ultima ένα από τα πιο αγαπητά RPGs, ήταν ένα από τα πρώτα παιχνίδια σχεδιασμένα με προσανατολισμό τα PC, κάνοντας εκτεταμένη χρήση των καινούριων καρτών VGA ενώ υποστήριζε και κάρτες ήχου, μια -διόλου προσιτή- πολυτέλεια για την εποχή. Το Ultima VI συνέχιζε την ιστορία των προκατόχων του (αποτελώντας τον επίλογο της δεύτερης τριλογίας) και για πρώτη φορά η δράση απεικονίζονταν μέσα από ψευδο-ισομετρική προβολή, εκμεταλλευόμενο στο έπακρο τις κάρτες γραφικών VGA. Η επιτυχία του Ultima VI ήταν αναμενόμενη και η υποδοχή του ήταν παραπάνω από θερμή. Αρκεί να αναφερθεί πως μια εικοσαετία μετά την κυκλοφορία του (το 2010) κυκλοφόρησε ένα remake του, με τη μηχανή του Dungeon Siege.

 
  • Για να μπορέσετε να προσθέσετε σχόλιο θα πρέπει πρώτα να έχετε κάνει login
    • JamieT
    • «Είναι σαφές ότι αν αυτό που βλέπουμε στα παιχνίδια σήμερα, ακόμα και στα καλύτερα παιχνίδια, είναι ό,τι είμαστε ικανοί να κάνουμε, τότε αποχωρώ από αυτή τη δουλειά. Δεν ξέρω για τους υπόλοιπους από σας... αλλά πιστεύω πως υπάρχουν πολύ περισσότερα πράγματα που μπορούμε να καταφέρουμε». Αυτό τα λέει όλα…

      Μπορεί να αναφέρεται στην βιομηχανία των videogames αλλά σκέψου εσύ που διαβάζεις αυτή την γραμμή τώρα, ότι υπάρχει και η άλλη έννοια. Αυτή του καλύτερου ανθρώπου.

      Γενικότερα, respect στον Warren Spector. ;)

    • Tobajaras
    • Μια άλλη παράφραση της φράσης είναι "σίγουρα μπορούμε να κάνουμε περισσότερα σε ένα παιχνίδι από το να ανατινάζουμε πράγματα". Εξαιρετική και πληρέστατη παρουσίαση, πάνω που οι Ιάπωνες είχαν μονοπωλήσει το ενδιαφέρον των παρουσιάσεων! Αναμένω για Roberta Williams, Richard Garriot, Tim Schaefer και John Carmack, και να μην ξεχάσουμε και την καλτ μορφή του John Romero!

    • Shepard
    • Ο άνθρωπος είναι απλά... θρύλος!

      Μένω στο σημείο απ'όπου ξεκίνησε το άρθρο...
      "Υπάρχουν άνθρωποι η ευρηματικότητα των οποίων τους αναγκάζει να αψηφήσουν κάθε είδους περιορισμό. Άνθρωποι που αρνούνται να συμβαδίσουν με τα καθιερωμένα και να ακολουθήσουν, αλλά προτιμούν να χαράξουν μόνοι τους την δική τους πορεία για να ακολουθήσουν οι υπόλοιποι -αν το διαλέξουν".

      Τέτοιους ριξικέλευθους άνθρωπους πρέπει να τους "προστατεύουμε"! Είναι η "κληρονομιά" μας για το μετά! Οι πρωτοπόροι πάντα αφήνουν το στίγμα τους!

Μείνε ενημερωμένος

ΓΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΧΑΝΕΙΣ ΚΑΝΕΝΑ ΣΗΜΑΝΤΙΚΟ ΝΕΟ ΜΑΣ, ΚΑΝΕ ΤΩΡΑ ΕΓΓΡΑΦΗ ΣΤΟ NEWSLETTER ΤΟΥ ENTERNITY.GR!