News: PlayStation 4

Συζήτηση για το gaming γενικότερα

Δημοσίευσηαπό evergrey » 30 Ιούλ 2015, 11:17

Sapounofouskas έγραψε:@evergrey ειδα το βιντεο που ποσταρες απο το yu gi oh και πολλοι στα σχολια λενε οτι θα κοστιζει 19 δολλαρια και οτι θα ειναι γεματο μικροσυναλλαγες. Γνωριζεις κατι παραπανω για το παιχνιδι?


Οχι δυστυχως δεν γνωριζω κατι παραπανω.Αν δω κατι θα το ποσταρω.
Στα νεα μας τωρα:
PS4 worldwide shipments top 25.3 million
http://gematsu.com/2015/07/ps4-worldwide-shipments-top-25-3-million

Εικόνα

Caladrius Blaze is Shooting Over to the PS4.
http://www.dualshockers.com/2015/07/29/caladrius-blaze-is-shooting-over-to-the-ps4/

Εικόνα
Άβαταρ μέλους
evergrey
 
Δημοσιευσεις : 941

Δημοσίευσηαπό G3n3raL86 » 31 Ιούλ 2015, 17:54

Παιδια, με το μοντελο του 1TB PS4 τι γινεται; Δε μπορω να το βρω πουθενα στα μαγαζια. Να φανταστω λογω οικ. καταστασης;
Εικόνα
My Street Fighter 4 FanFiction Project: fav.me/d3k2f2f

PSN ID: G3n3raL986 - XBL, NNID, Steam, Skype: G3n3raL86
Άβαταρ μέλους
G3n3raL86
 
Δημοσιευσεις : 620

Δημοσίευσηαπό evergrey » 04 Αύγ 2015, 22:36

Attack on Titan game coming to PlayStation platform this winter from Omega Force.
http://gematsu.com/2015/08/attack-titan-game-coming-playstation-platform-this-winter-from-omega-force#Vi3AkzRALFa8yxBg.99

Εικόνα
Άβαταρ μέλους
evergrey
 
Δημοσιευσεις : 941

Δημοσίευσηαπό stefant7 » 04 Αύγ 2015, 23:20

Μηπως πρεπει να απαντησει η sony στις απανωτες κυκλοφοριες αποκλειστικων παιχνιδιων του xone?
stefant7
 
Δημοσιευσεις : 47

Δημοσίευσηαπό evergrey » 05 Αύγ 2015, 01:00

stefant7 έγραψε:Μηπως πρεπει να απαντησει η sony στις απανωτες κυκλοφοριες αποκλειστικων παιχνιδιων του xone?


Εχουμε μπροστα μας την εκθεση στο Παρισι αλλα και την PSX τον Δεκεμβριο.Σε αυτες τις 2 ολο και κατι θα "σκασει".Κλασσικα πραγματα.
Τωρα για την Gamescom το ξεραμε εδω και μηνες οτι η Sony θα εριχνε μαυρη πετρα και η MS θα επαιζε μπαλα μονη της.
Μεχρι τις γιορτες μονο τα πακετα PS4 με Metal Gear Solid V:The Phantom Pain και Black Ops 3,θα την "κρατησουν".Βαλε και τωρα σε λιγες μερες και το hype ξανα με την συλλογη του Uncharted και εδεσε το γλυκο για τις τσεπες των Japan.
Άβαταρ μέλους
evergrey
 
Δημοσιευσεις : 941

Re: News: PlayStation 4

Δημοσίευσηαπό teopanta1 » 15 Αύγ 2015, 15:33

Όπως γνωρίζετε όλοι το καλώδιο για φόρτιση του dualshock είναι πολύ μικρό σε μήκος. Σκέφτομαι να πάρω ένα μεγαλύτερο usb to Micro USB cable και να ακυρώσω το καλώδιο που δίνει η Sony;ή να πάρω απλά μια προέκταση και να κουμπώσω επάνω το επίσημο καλώδιο της Sony; θα έχει κάποια διαφορά στον χρόνο φόρτισης; θα πάθει κάτι το dualshock;
xbox live : teopanta360
psn : teopanta360
Άβαταρ μέλους
teopanta1
 
Δημοσιευσεις : 163

Δημοσίευσηαπό lak100 » 15 Αύγ 2015, 19:57

καλυτερα παρε νεο ενιαιο καλωδιο βεβαια εγω ειχα θεμα με καλωδια απο το ebay με μερικα καλωδια γιατι δεν φορτιζαν το χειρηστηριο του ps3 τωρα με το ps4 εχω το καλωδιο που ειχε μεσα
=http://gamercards.exophase.com/psn/user/mitsos17/]Εικόνα
Άβαταρ μέλους
lak100
 
Δημοσιευσεις : 87

Δημοσίευσηαπό Pirederas » 16 Αύγ 2015, 20:08

commenter έγραψε:http://www.dualshockers.com/2015/08/15/media-molecules-ps4-exclusive-dreams-gets-tons-of-wip-screenshots-showing-failure-and-success/

New rendering paradigms...

Αυτοί που μας ζάλιζαν ότι λόγω x86 θα δούμε μόνο κλασικό PCάδικο προγραμματισμό με τριγωνάκια, σε λίγο θα κρύβονται μέσα στα λαγούμια τους. ;)

@Pirederas

Βλέπεις που σιγά σιγά γίνεται πραγματικότητα το GPGPU programming; Τα Compute Units είναι τα νέα Cell SPUs.

Κάτι ήξερε ο Cerny που έλεγε ότι θα δούμε τέτοια πράγματα από το 3ο έτος (2016) και μετά, κι ας τον κράζανε κάποιοι πουθενάδες για το "supercharged" και την GDDR5.


Καλά, αυτοί που λένε τέτοια είναι παραπληροφορημένοι, νομίζουν ότι με το που θα χώσεις μια πιο δυνατή κάρτα γραφικών στο PC απογειώνεται η απόδοση, ενώ είναι καθαρά θέμα optimization (εδώ οι GTX 980 Ti και Titan X έχουν την ίδια ακριβώς απόδοση στα παιχνίδια, παρ' ότι έχουν τεράστιες διαφορές στα specs). Δεν έχει σημασία αν το hardware είναι x86 ή αδύναμο σε σχέση με τον κόσμο των PCs, σημασία έχει πώς το χρησιμοποιούν οι devs. Να θυμίσω τί κάνανε τα PS3/XB360 με λιγότερο από 512 ΜΒ μνήμη και τα παιχνίδια τους δεν είχαν ουσιαστικές διαφορές με τις εκδόσεις PC παρά μόνο στο frame rate, την ανάλυση της οθόνης, τις υφές και το ΑΑ? Το gameplay και η εικόνα συνολικά ήταν ίδια πάντως. Αλλά κακά τα ψέμματα, τέτοια κόλπα σαν αυτά της Media Molecule μόνο οι 1st party devs θα επιχειρήσουν να τα φτιάξουν. Οι 3rd party devs απλώς θα port-άρουν τις μηχανές τους στις κονσόλες και ό,τι γίνει.

Το διάβασα το άρθρο χθες, και δεν καταλαβαίνω τί είναι αυτά τα edits και τα clouds. Τα voxels ξέρω ότι είναι κάτι αντίστοιχο των πολυγώνων, με την διαφορά ότι αντί για 2D τριγωνάκια αποτελούνται από 3D κυβάκια (το Resogun του PS4 χρησιμοποιεί voxels, http://www.eurogamer.net/articles/digitalfoundry-vs-resogun).

Το ακόμα καλύτερο (που προς το παρόν παραμένει απλησίαστο όνειρο) είναι το Non-Uniform Rational Basis Spline (NURBS), μια τεχνική rendering που είναι ό,τι πρέπει για να αντικαταστήσει τα πολύγωνα στις καμπύλες επιφάνειες. http://www.dualshockers.com/2015/02/08/uncharted-4-dev-nathan-drakes-polycount-is-up-there-ps4-might-support-nurbs-for-certain-games/
Άβαταρ μέλους
Pirederas
 
Δημοσιευσεις : 131

Δημοσίευσηαπό Pirederas » 16 Αύγ 2015, 20:57

commenter έγραψε:Ακόμα και σήμερα πάντως ο κόσμος έχει την εντύπωση ότι τα 3rd party παίζουν καλύτερα στο 360, επειδή αυτό ίσχυε τον πρώτο καιρό. Τα τελευταία χρόνια όμως αυτό δεν ισχύει.

Αν δεις το συγκριτικό του DF για το AC Rogue, λέει ότι στο PS3 έχει μεγαλύτερη ανάλυση και υποστήριξη SSAO (δεν το υποστηρίζει η GPU, αλλά γίνεται μέσω Cell). Είναι καλό παιχνιδάκι, αλλά δεν έκανε ντόρο (όπως το Unity), οπότε πέρασε στο ντούκου, άσε που οι περισσότεροι δεν ασχολούνται καν με την παλιά γενιά πλέον.


Κοίτα, οι διαφορές μεταξύ PS3 και Xbox 360 ήταν σχετικά μικρές. Το ένα ήταν λίγο καλύτερο εδώ κι εκεί, το άλλο λίγο καλύτερο παραεδώ και παρακεί, αλλά ουσιαστικά ισοπαλία. Η κατάσταση με τα PS4 και Xbox One όμως είναι τελείως διαφορετική, οι διαφορές είναι ορατές.

Στην προηγούμενη γενιά το "ανώτερο" Xbox 360 είχε σε multiplatform games sub-HD ανάλυση 680p και frame rate 28-30fps, ενώ στο PS3 ήταν 620p και 25-28fps (π.χ. Red Dead Redemption του 2010), μέχρι που η κατάσταση ισορρόπησε μετά από χρόνια στα ίδια 720p30 και σε λίγα παιχνίδια στο τέλος της γενιάς το PS3 ήταν ανώτερο αλλά σε ασήμαντο βαθμό. Στην τωρινή γενιά όμως οι διαφορές ήταν της τάξης 1080p60 vs. 720p60 στο λανσάρισμα (CoD Ghosts, MG Ground Zeroes, PES 2014/15), αν και τώρα τα multiplatform (περιέργως και τα αντίστοιχα 1st party games) έχουν ισορροπήσει σε 1080p30 vs. 900p30 με tearing.
Άβαταρ μέλους
Pirederas
 
Δημοσιευσεις : 131

Limited edition Darth Vader-inspired PS4 available this Nove

Δημοσίευσηαπό Pirederas » 16 Αύγ 2015, 22:15

The Force is strong with PlayStation…

The Limited Edition Star Wars Battlefront PS4 bundle will include a custom 500GB limited edition PS4 system (CUH-1200 series) and DualShock 4 wireless controller inspired by Darth Vader. The fully customised PS4 features an image of Darth Vader, as well as a repeated Star Wars logo etching across the top of the system. The Darth Vader edition DualShock 4 is inspired by Darth Vader’s suit and features the repeated Star Wars logo on its touchpad.



The bundle also includes Star Wars Battlefront Deluxe Edition, as well as a digital voucher to download four classic Star Wars titles – Super Star Wars, Star Wars: Racer Revenge, Jedi Starfighter and Star Wars Bounty Hunter – playable for the first time on PS4, and sporting enhanced graphics and trophy support. I’ll give you a minute to take that all in…

http://blog.eu.playstation.com/2015/08/16/limited-edition-darth-vader-inspired-ps4-available-this-november/
Άβαταρ μέλους
Pirederas
 
Δημοσιευσεις : 131

ΠροηγούμενηΕπόμενο

Επιστροφή στο Gaming



Μελη σε συνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση : Bing [Bot] και 1 επισκέπτης


cron

Copyright © 2011. All rights reserved. Powered by phpBB

powered by 9