Σελίδα 34 από 37

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 31 Ιαν 2015, 19:29
από Chased
Το Codename: S.T.E.A.M. είναι άκρως εθιστικό!

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 31 Ιαν 2015, 19:50
από G3n3raL86
Chased έγραψε:Το Codename: S.T.E.A.M. είναι άκρως εθιστικό!


Πολυ καλο μου φανηκε και εμενα, απλα θα βοηθουσε αν υπηρχε ενας χαρτης και να τελειωναν πιο γρηγορα τα turns των αντιπαλων.

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 02 Φεβ 2015, 22:40
από Chased
G3n3raL86 έγραψε:
Chased έγραψε:Το Codename: S.T.E.A.M. είναι άκρως εθιστικό!


Πολυ καλο μου φανηκε και εμενα, απλα θα βοηθουσε αν υπηρχε ενας χαρτης και να τελειωναν πιο γρηγορα τα turns των αντιπαλων.


Ναι, αυτό με τη γύρα των αντιπάλων θέλει μεγάλη αλλαγή/βελτίωση. Με εκνεύρισε κι εμένα. Επίσης, πρόσεξα ότι αρκετές φορές, ενώ έχω κρατήσει ατμό, δεν μου δίνει την επιλογή για Overwatch (interruption), ειδικά όταν πρόκειται για παίκτες που έχουν healing όπλα! Όχι πάντα, αλλά πολλές φορές.

Επίσης, η κάμερα θέλει αλλαγές πολλές! Πρέπει οπωσδήποτε να προστεθεί top-down view, γιατί πολλές φορές η κάμερα δεν θέλει να συνεργαστεί, ειδικά αν μιλάμε για εχθρούς και παίκτες σε διαφορετικά ύψη στον χάρτη. Ακόμα, πρέπει η κάμερα να πηγαίνει πιο κοντά στους εχθρούς που κάνουνε spawn ενώ έχει ήδη ξεκινήσει η μάχη, καθώς πολλοί (ειδικά στην πίστα πριν το παλάτι) κρύβονται από τα δέντρα και δεν φαίνεται πού πηγαίνουν!

Ακόμα, θα ήθελα να προστεθεί και κάποιο στοιχείο δημιουργίας βάσης, στρατού, εργαστηρίων, εκπαίδευσης... Στα πρότυπα του X-COM Enemy Unknown.


Γενικώς, θέλει αρκετές προσθήκες και αλλαγές, αλλά ακόμα κι έτσι, είναι καλό.

Η Α.Ι. βέβαια, χρειάζεται, επειγόντως, μαθήματα!

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 02 Φεβ 2015, 22:48
από G3n3raL86
Chased έγραψε:
G3n3raL86 έγραψε:
Chased έγραψε:Το Codename: S.T.E.A.M. είναι άκρως εθιστικό!


Πολυ καλο μου φανηκε και εμενα, απλα θα βοηθουσε αν υπηρχε ενας χαρτης και να τελειωναν πιο γρηγορα τα turns των αντιπαλων.


Ναι, αυτό με τη γύρα των αντιπάλων θέλει μεγάλη αλλαγή/βελτίωση. Με εκνεύρισε κι εμένα. Επίσης, πρόσεξα ότι αρκετές φορές, ενώ έχω κρατήσει ατμό, δεν μου δίνει την επιλογή για Overwatch (interruption), ειδικά όταν πρόκειται για παίκτες που έχουν healing όπλα! Όχι πάντα, αλλά πολλές φορές.

Επίσης, η κάμερα θέλει αλλαγές πολλές! Πρέπει οπωσδήποτε να προστεθεί top-down view, γιατί πολλές φορές η κάμερα δεν θέλει να συνεργαστεί, ειδικά αν μιλάμε για εχθρούς και παίκτες σε διαφορετικά ύψη στον χάρτη. Ακόμα, πρέπει η κάμερα να πηγαίνει πιο κοντά στους εχθρούς που κάνουνε spawn ενώ έχει ήδη ξεκινήσει η μάχη, καθώς πολλοί (ειδικά στην πίστα πριν το παλάτι) κρύβονται από τα δέντρα και δεν φαίνεται πού πηγαίνουν!

Ακόμα, θα ήθελα να προστεθεί και κάποιο στοιχείο δημιουργίας βάσης, στρατού, εργαστηρίων, εκπαίδευσης... Στα πρότυπα του X-COM Enemy Unknown.


Γενικώς, θέλει αρκετές προσθήκες και αλλαγές, αλλά ακόμα κι έτσι, είναι καλό.

Η Α.Ι. βέβαια, χρειάζεται, επειγόντως, μαθήματα!


Κοιτα, οσο για την καμερα δεν εχεις αδικο, αλλα ειχαν δηλωσει οτι θα ειναι τριτου προσωπου αλα Valkyria Chronicles, οποτε δε νομιζω να προστεθει. Εξαλλου με βαση τα οσα ειδα το ντεμο, δεν εχουμε να κανουμε με ΤΙΣ εκτασεις, εκτος και αν μεγαλωνουν στη συνεχεια.

Τωρα, οσο αναφορα αυτο που λες για βασεις, researches και αλλα πραματα, τοτε μονο στο XCOM θα τα βρεις, δε θυμαμαι να ειχαν δηλωσει πουθενα κατι τετοιο.

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 03 Φεβ 2015, 02:02
από Chased
G3n3raL86 έγραψε:Κοιτα, οσο για την καμερα δεν εχεις αδικο, αλλα ειχαν δηλωσει οτι θα ειναι τριτου προσωπου αλα Valkyria Chronicles, οποτε δε νομιζω να προστεθει. Εξαλλου με βαση τα οσα ειδα το ντεμο, δεν εχουμε να κανουμε με ΤΙΣ εκτασεις, εκτος και αν μεγαλωνουν στη συνεχεια.

Τωρα, οσο αναφορα αυτο που λες για βασεις, researches και αλλα πραματα, τοτε μονο στο XCOM θα τα βρεις, δε θυμαμαι να ειχαν δηλωσει πουθενα κατι τετοιο.

Τότε να βελτιώσουν την κάμερα και να μπορεί να αλλάζει απόσταση από τον παίκτη, γιατί σε στενούς χώρους και σε διαφορά ύψους δεν βλέπεις τίποτα!

Ναι, ξέρω ότι δεν ανέφεραν κάτι και ότι μάλλον δεν θα έχει τίποτα τέτοιο... Απλώς ελπίζω, γιατί θα καταντήσει κουραστικό στο τέλος.

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 05 Φεβ 2015, 03:38
από GooDShiveR
Game: The Legend of Zelda: Majora's Mask 3D
Developer: Nintendo
Platforms: Nintendo 3DS
Release Date: February 13
Price: $40

Είδα αυτό στο gamespot. Ισχύει η τιμή? 40 euro θα ειναι στην Ελλαδα?

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 05 Φεβ 2015, 08:42
από nkav64
Όσον αφορά την Ελλάδα και με βάση τα αποτελέσματα της αναζήτησης μέσω Skroutz η τιμή θα ξεκινάει από €40 και λογικό μιας και πρόκειται για remake.

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 09 Φεβ 2015, 14:08
από evergrey
Square Enix Officially Announces Bravely Second’s Full Title: Bravely Second: End Layer.
http://www.dualshockers.com/2015/02/09/square-enix-announces-bravely-seconds-full-title-bravely-second-end-layer/

Εικόνα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 11 Φεβ 2015, 21:26
από evergrey
Explore Verticality and Multiplayer in Monster Hunter 4 Ultimate’s New Videos.
http://www.dualshockers.com/2015/02/11/explore-verticality-and-multiplayer-in-monster-hunter-4-ultimates-new-videos/




ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 17 Φεβ 2015, 17:13
από evergrey